Geen idee, sinds ik niet meer bij mn ouders woon (drie jaar geleden) kijk ik niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
Rixt Leddy doet het veel beter dan Chris Jolles.
ach scheelt niet veel toch...?!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Ja, ik begin deze Dian nu best leuk te vinden. Maar ik heb wel moeten wennen.........![]()
Ik hoopte echt dat op de echo te zien was dat die baby niet meer leefde ofzo......
Mja, die waren alleen een stuk sterker toen Chris er nog was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Nu vind ik haar eigenlijk heel gaaf met die rotopmerkingen en dat sarcasme, heerlijk!
dat beweer ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:46 schreef Frey het volgende:
Rixt is zeker goed, maar toch echt niet beter dan Chris Jolles![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die rare moedervlek zint me niet ,
Kijk, zijn wij het toch weer eens een keertje eensquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat beweer ik ook niet
Chris Jolles is niet te evenaren, maar desondanks doet Rixt het prima en is Dian [weer] leuk
vind ik dus
high fivequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:43 schreef Frey het volgende:
Kijk, zijn wij het toch weer eens een keertje eens![]()
Idd, dat denk ik ook de hele tijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die rare moedervlek zint me niet ,
Dian doet het niet slecht maar ik vind van zo iemand altijd dat ze eens goed teruggepakt moet wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Beaudien het volgende:
Ja, ik begin deze Dian nu best leuk te vinden. Maar ik heb wel moeten wennen.........![]()
Nu vind ik haar eigenlijk heel gaaf met die rotopmerkingen en dat sarcasme, heerlijk!
Ik hoopte echt dat op de echo te zien was dat die baby niet meer leefde ofzo......
Eh.......................ik wacht de schrijvers wel even af.........................quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef JohnDDD het volgende:
Wat ik zou doen als ik schrijver was van GTST:
-Dian en Dennis krijgen een heftige, seksuele relatie en doen het overal als konijnen
-Dian raakt zwanger van Dennis
-Ludo gaat plotseling dood, Janine gaat verder met Jack
-Robert gaat door met Linda. Morris weet ervan en ook van Linda's ziekte. Robert komt na een alcohol-vergiftiging in het ziekenhuis. Linda valt "dood" neer en Morris zegt uit wraak niets; Linda wordt levend begraven.
-Robert vermoordt Barbara in een dronken bui en luist Morris erin, die veroordeeld wordt
-Ludo komt terug; hij blijkt Frits' broer en heeft zijn dood gefaket om mee te werken met Frits
-Ook Charlie verlaat Meerdijk
-Kim komt terug en Dennis begint meteen een relatie met haar
Niemand?quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is er gister gebeurd? Soapmail heeft namelijk geen update van gister..
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezienquote:
Jaja, maar ik vroeg of iemand me kon vertellen wat er vrijdag gebeurd is.. dus iemand die even een beknopte samenvatting wil geven?quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezien
Geen mailtje schrijven omdat het buiten sneeuwt ?quote:Op zondag 27 november 2005 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb van soapmail wel mail gehad, dat er geen update kwam vanwege het slechte weer, maar ik heb het wel gezien
Ja, ze konden RTL niet ontvangenquote:Op zondag 27 november 2005 15:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geen mailtje schrijven omdat het buiten sneeuwt ?![]()
quote:Update Vrijdag 25 November 2005
door: Vicky Vekemans
Vanwege de extreme weersomstandigheden was het niet mogelijk om de zenders van RTL Nederland te ontvangen. Om die reden is er vandaag helaas geen GTST-update.
Vooruitblik op Maandag 28 November 2005
Vooruitblik op maandag 28 november 2005
Jack wil een DNA-test doen om te achterhalen of Wiet de waarheid spreekt en echt een kind van Frits van Houten is. Dan komt Geesje binnen. Dian heeft er genoeg van dat Dennis haar zwart maakt en vertelt Charlie dat ze met hem gezoend heeft. Ondertussen wordt Nick op een idee gebracht.
Of ze hadden op het dak moeten klimmen om de sneeuw van de schotel te halenquote:Op zondag 27 november 2005 15:52 schreef JohnDDD het volgende:
beetje belachelijk
alsof ze niet aan die info hadden kunnen komen
lekker onprofessioneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |