Ja dat zegt iedereen, maar ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met apart. Er zijn mensen die bijvoorbeel broccoli hebben, dat vind ik nou echt apartquote:Op donderdag 24 november 2005 18:35 schreef mrcool het volgende:
Yo, erg appart die 2 blaadjes!
En super mooi gezet!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:35 schreef mrcool het volgende:
Yo, erg appart die 2 blaadjes!
Zou je dat niet durven dan? Als ik ergens kriebels krijg om op een stoel te gaan zitten is het wel op een conventie bij een artiest die je vrijwel zeker nooit ergens anders meer tegen zult komen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Thanks allemaal. Gezet een paar weken terug ja, toen die conventie was in Vlissingen. Niet zomaar gaan zitten hoor, ben meegevraagd
Dat heb ik ook niet gedaan, ik ben meegevraagd door 'mijn' shop en die ken ik zeker wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef Neuk het volgende:
[..]
Zou je dat niet durven dan? Als ik ergens kriebels krijg om op een stoel te gaan zitten is het wel op een conventie bij een artiest die je vrijwel zeker nooit ergens anders meer tegen zult komen.
yupquote:
Waar is dat van en wat betekent het?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef HAL9000S het volgende:
Jaja vandaag weer naar m'n tattooboer geweest voor het ontwerp van m'n nieuwe sleeve... gaat nog wel ff duren voordat ie klaar is maar er is een begin!
Hier zal ie op gebaseerd worden:
[afbeelding]
uit dit interview.quote:The Oversoul image uses a human face made of a grid of fire and eyes linking together earth and cosmos. Sometimes it's years before I understand or make up some meaning for the images. But, I paint them because I feel there is some meaning.
GOZER!!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef HAL9000S het volgende:
Jaja vandaag weer naar m'n tattooboer geweest voor het ontwerp van m'n nieuwe sleeve... gaat nog wel ff duren voordat ie klaar is maar er is een begin!
[afbeelding]
De bedoeling is om dat patroon met die ogen over m'n hele arm uit te smeren... niet een dichte sleeve maar meer dat een 'stroom' van die patronen om m'n arm heen draaien in principe.
Als je kijkt zie je in z'n keel ook een planeet dus dat thema zal er ook in verwerkt worden.... uiteindelijk zal die kop m'n bovenarm en schouder bedekken waarna we verder gaan met het patroon daarboven, met die rode ogen die ook nog gedeeltelijk m'n borst zal gaan bedekken.
Die gast keek wel een beetje sjacherijnig, 't gaat wsl best een uitdaging voor 'm worden om er iets moois van te makenBen benieuwd wat het gaat worden.
Wat is die ronde tattoo op je enkel?! Ben nog steeds opzoek naar een ronde vorm voor boven op mijn onderarm...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
Een deel van mijn tattoos, ik kreeg ze er niet allemaal op, zo lenig ben ik niet
[afbeelding]
Buitenkant van je onderarm? Of bedoel je toch de binnenkant?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat is die ronde tattoo op je enkel?! Ben nog steeds opzoek naar een ronde vorm voor boven op mijn onderarm...
Al mijn tattoo's zijn eigen ontwerp, die is al een behoorlijk poosje oud. Ik schat zo'n tien jaar. Het is gebasseerd op zo'n ouderwets medaillon met een blauwe steen erin en de eerste letters van mijn twee oudste zoontjes. (en toen kwam er een derde en die kon er niet meer bij dus maar een nieuwe tattoo laten zetten voor hemquote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat is die ronde tattoo op je enkel?! Ben nog steeds opzoek naar een ronde vorm voor boven op mijn onderarm...
Ja kan ook gewoon naar een tattooshop gaan en vragen of dat iemand daar hem kan verfraaien voor je! Die mensen weten vast wel iets moois te bedenken waar je je in kan vinden!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef Magic666 het volgende:
mijn idee voor een nieuwe tattoo:
[afbeelding]
Mijn naam in rune
Lekker strak, twijfel nog of ik de letters niet wat moet verfraaien; schaduw of motiefje erin etc etc.
Hij moet aan de buitenkant van mijn onderarm komen
Dat vind ik dus opzich ook, maar misschien met een klein schaduwrandje ofzo dat dat net dat beetje extra geeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:14 schreef HAL9000S het volgende:
Dat soort traditionele runetekens zijn juist mooi in hun eenvoud IMHO....
Apart, een koi-karper! Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
Beetje tvp, maar wel met de eerste ruwe schets van wat ongeveer mijn halve-sleeve moet worden:
[afbeelding]
Denk toch de binnenkant...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Buitenkant van je onderarm? Of bedoel je toch de binnenkant?
Dacht ook dat je het daarover had, daarom vroeg ik het ook aan je!quote:
Nooit aan gedacht, maar opzich, rune is ook wel meester.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef Magic666 het volgende:
mijn idee voor een nieuwe tattoo:
[afbeelding]
Mijn naam in rune
Lekker strak, twijfel nog of ik de letters niet wat moet verfraaien; schaduw of motiefje erin etc etc.
Hij moet aan de buitenkant van mijn onderarm komen
driedubbel checken, genoeg boeken over rune's, en ook hier, en op andere fora lopen mensen rond die runen kunnen lezen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:10 schreef Magic666 het volgende:
enige nadeel blijft natuurlijk of het klopt wat er staat....
Volgens een website die onderhouden wordt door iemand die "alles" van runes weet wel, maar ja....
Ja een koi karper en nee niet heel appart het is een veel gebruikt figuur in de japanse tattoo-stijlquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Apart, een koi-karper! Of zie ik dat verkeerd?
Runen zijn ook mooiOm nog maar te ziwjgen over die blaadjes.
Dat lijkt me duidelijk, ik heb gisteren een foto gemaakt van mijn onderarm en daar de letters op gecopy/paste (om te kijken of het staat). Ik ben nu wel minder enthousiast moet ik zeggen, het staat opzich wel leuk maar echt een knaller is het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
driedubbel checken, genoeg boeken over rune's, en ook hier, en op andere fora lopen mensen rond die runen kunnen lezen.
Check dat nog wel even he! Bij meerdere Chinezen. Ze willen nog wel eens geintjes uithalen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:26 schreef Magic666 het volgende:
Ik heb mijn naam ook in het chinees laten vertalen en dat ziet er iig sierlijker uit
op het laatste plaatje staat het ook op de eoa manier "beter" vind ik...quote:Op zondag 4 december 2005 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
Chinees lees je van boven naar beneden, dus als je het helemaal goed wilt doen moet je ze zoals op het laatste plaatje zetten.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef Coolgoza het volgende:
[..]
Check dat nog wel even he! Bij meerdere Chinezen. Ze willen nog wel eens geintjes uithalen.
ziet er goed uit, is ie helemaal rondom?quote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo gisteren begonnen met uitbreiden van mijn tattoo, 21 december word alles ingekleurd....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi, waar heb je die laten zetten?quote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo gisteren begonnen met uitbreiden van mijn tattoo, 21 december word alles ingekleurd....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Relaxte shit ja!quote:Op maandag 5 december 2005 17:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Iemand bekend met Rinto's btw? Vind het echt een relaxte artiest.
ah okeequote:Op maandag 5 december 2005 17:33 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Hij houd niet abrupt op hoor, dat lijkt hier misschien wel zo door die lijn aan de onderkant, maar als ie de 21 ste afgemaakt word dan gaat ie verder... De bloem aan de zijkant word hetzelfde als de andere 2, bovenaan is water en word dus blauw, en de 2 J's zijn de eerste letter van de namen van mijn kids... En nee hij is nog niet helemaal rondom maar dat komt zodra ik weer gespaard heb....
het zal best wel goedkomen hoor. Ik denk doordat ie dieper in de huid zit dat de wond logischerwijs ook dieper is. Dat duurt langer om te genezen. Nadeel is wel dat het minder mooi is dan een mider diepere tattoo. Misschien kan je 'm als ie een paar maanden oud is even lichtjes de outlines over laten doen, zodat die iig weer scherp worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zal je advies opvolgen
Als je er nu naar kijkt, dan lijkt het net of die tattoo 1 mm onder het andere huid zit
De bloemen had ik laten zetten bij tattoo Eus, maar die is een poosje weg dus heb de uitbreiding gedaan bij bully Boy in Hoofddorp.... En daar word ie de 21 ste ook helemaal afgemaakt....quote:Op maandag 5 december 2005 17:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Erg mooi, waar heb je die laten zetten?
Iemand bekend met Rinto's btw? Vind het echt een relaxte artiest.
Volgens mij staat er MARCELquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:10 schreef Magic666 het volgende:
enige nadeel blijft natuurlijk of het klopt wat er staat....
Volgens een website die onderhouden wordt door iemand die "alles" van runes weet wel, maar ja....
Dat heb jij dan helemaal correctquote:
Volgens mij staat er: mǎ sài ĕrquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:34 schreef Magic666 het volgende:
Ik heb nu chinese letters en dat ziet er veel sierlijker uit(past ook beter bij mijn eerste tattoo)
Er is natuurlijk nooit een 1:1 vertaling mogelijk met Chinese tekens omdat elke taal z'n eigen klanken heeft. Er zijn dus ook meerdere opties mogelijk die in de buurt van 'Marcel' komen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef Magic666 het volgende:
klopt ja en dat zou Marcel moeten zijn als westerse naam.
Klop dat?
Dat zou lullig zijn ja....quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
Dat je inderdaad niet Paardelul - Anus - Slettebak heet in het chinees
Ik heb het nog even opgezocht: met andere karakters maar exact dezelfde klank had ie ook insekt-competitie-aas (bait) kunnen hetenquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:58 schreef Sjoewe het volgende:
Dat je inderdaad niet Paardelul - Anus - Slettebak heet in het chinees
Dat zou ik maar doen, want ik ben absoluut geen expert en al helemaal geen echte Chinees.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef Magic666 het volgende:
[..]
Dat zou lullig zijn ja....![]()
Bedankt SeLang, dan kan ik met een gerust hart en afspraak maken.
(al ga ik ook nog wel even langs de plaatselijke chinees om te kijken wat zij ervan maken)
competitie? hahaha doe dan die eerste vertaling van jequote:Op zaterdag 10 december 2005 13:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb het nog even opgezocht: met andere karakters maar exact dezelfde klank had ie ook insekt-competitie-aas (bait) kunnen heten
ik ben echt benieuwd wat dat gaat wordenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben je vandaag niet naar een tattoeerder gegaan? Wellicht ben je allergisch voor het spul waar je em mee insmeert?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Toch nog maar een keer posten;
Het is vandaag alweer 10 dagen terug dat ik mijn tattoo heb laten zetten op me rechter-onderbeen, maar de pijn begint gewoon met de dag erger te worden.
Het geheel eromheen is echt knalrood, de tattoo zelf is helemaal 'uitgelopen' als het ware (het zijn geen lijnen meer te noemen, maar het zijn gewoon lelijke ongelijke plekken) Het hele middenstuk is zowat verdwenen en de tattoo zelf is absoluut NIET mooi zwart (net als mijn andere 2).
Ik ga hem zodra de pijn weg is meteen laten bijkleuren bij Tattoo Bob.
Misschien is ie te diep gezet en heb je nu dus een blow-out ofzo (dat de inkt verspreidt in de huid)?quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Het is vandaag alweer 10 dagen terug dat ik mijn tattoo heb laten zetten op me rechter-onderbeen, maar de pijn begint gewoon met de dag erger te worden.
Het geheel eromheen is echt knalrood, de tattoo zelf is helemaal 'uitgelopen' als het ware (het zijn geen lijnen meer te noemen, maar het zijn gewoon lelijke ongelijke plekken)
Ga eerst eens naar je huisarts. Voorkom het preekgedoe over tattoos en vraag gewoon iets om de ontsteking te remmen. wanneer de tattoo eenmaal goed genezen is, bekijk dan de schade en ga naar een goede artist om die te herstellen. Omdat nu te doen heeft totaal geen zin in deze staat van ontsteking.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Het geheel eromheen is echt knalrood, de tattoo zelf is helemaal 'uitgelopen' als het ware (het zijn geen lijnen meer te noemen, maar het zijn gewoon lelijke ongelijke plekken) Het hele middenstuk is zowat verdwenen en de tattoo zelf is absoluut NIET mooi zwart (net als mijn andere 2).
Ik ga hem zodra de pijn weg is meteen laten bijkleuren bij Tattoo Bob.
het heeft nu geen zin om dat te doen, de ontsteking moet eerst genezen om de uiteindelijke schade te kunnen bepalen. Het spreekt voor zich dat de artist die kosteloos zal moeten herstellen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:36 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik ga straks terug en vragen wat ze eraan gaan doen, desnoods laten ze hem helemaal opnieuw zetten. Ik heb gevraagd om dezelfde tattoo als mijn vriendin, en die wil ik dan graag krijgen.
Die Rune! Veeeeel gaver vind ik! Unieker ook...quote:Op zondag 4 december 2005 14:44 schreef Magic666 het volgende:
voor degene die het wil zien:
hier de runetattoo
daar ben ik nu dus wat minder enthousiast over![]()
hier de chineese tattoo
is sierlijker en past bij de tattoo die ik al heb![]()
de vraag is alleen of de letters zoals hierboven moeten of zoals op dit plaatje
Ben dus vanmiddag teruggegaan naar die zaak en heb het laten zien! Die meneer heeft direct gezegd dat ik langs de doktor moet voor antibiotica, omdat het er ernstig slecht uit ziet. Er is een heel gat onstaan in mijn voet waar nog allemaal inkt op zit (en ondertussen groeien me beenharen er ook weer uit) Voor de rest zit er nu ook nog eens een open wond in dat gat wat het alleen maar pijnlijker maakt.quote:Op maandag 12 december 2005 11:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben je al naar de dokter geweest..?
klinkt als een ontsteking.
unieker ok... maar zoals gezegd: ik vind hem een stuk minder nu ik hem zo op de arm zie staan.quote:Op maandag 12 december 2005 15:12 schreef s9601694 het volgende:
[..]
Die Rune! Veeeeel gaver vind ik! Unieker ook...
Vlg. mij wordt je tattoo er niet mooier op door die open wond van je, gaat dat dan nog wel mooi helen????quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ben dus vanmiddag teruggegaan naar die zaak en heb het laten zien! Die meneer heeft direct gezegd dat ik langs de doktor moet voor antibiotica, omdat het er ernstig slecht uit ziet. Er is een heel gat onstaan in mijn voet waar nog allemaal inkt op zit (en ondertussen groeien me beenharen er ook weer uit) Voor de rest zit er nu ook nog eens een open wond in dat gat wat het alleen maar pijnlijker maakt.
Maar zodra de ontsteking weg is, gaat die het gratis weer helemaal bijkleuren zodat die precies hetzelfde wordt als die van mijn vriendin
en men kan beter niet over littekens heen tattoerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:50 schreef BettyB het volgende:
[..]
Vlg. mij wordt je tattoo er niet mooier op door die open wond van je, gaat dat dan nog wel mooi helen????![]()
Da's niet helemaal waar want wij tattoeren ook wel eens over littekens zodat ze minder opvallen. Een litteken dat ontstaat door een nieuwe tattoo is daarentegen niet ok... Ik heb dan ook mijn twijfels over de tattoeerder en de nazorg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en men kan beter niet over littekens heen tattoeren
Hey... 50 cent did itquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en men kan beter niet over littekens heen tattoeren
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen... zolang je niet aan de anabolen gaat en niet zo hard groeit dat je striemen in je huid krijgt blijft je tattoo naar mijn weten gewoon ok!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:42 schreef MrDrako het volgende:
Ik had een vraagje, tribals op je bovenarm/schoudergebied, m'n oude baas had dat, maar hij had een vrij brede bovenarm. Ik zat er over te denken om te gaan kijken of ik iets zag dat bij me past,
alleen heb ik niet echt super brede bovenarmen. Ik ben ook nog maar 19 (jarig eind april) dus dat groeit waarschijnlijk toch nog ietsjes? Ik ga trouwens ook wekelijks naar de sportschool sinds enkele maanden en train daar ook zeker op spierkracht.
Is het verstandig nog even te wachten?
He, Jeppe!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:07 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen... zolang je niet aan de anabolen gaat en niet zo hard groeit dat je striemen in je huid krijgt blijft je tattoo naar mijn weten gewoon ok!
ik zeg dan ook:quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:29 schreef Neuk het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar want wij tattoeren ook wel eens over littekens zodat ze minder opvallen. Een litteken dat ontstaat door een nieuwe tattoo is daarentegen niet ok... Ik heb dan ook mijn twijfels over de tattoeerder en de nazorg.
Ik geloof dat je ook niet blijer wordt met een halfingekleurde tattoo... ik zou em zelf wel laten bijwerken maar niet door dezelfde gast (mits ik wist dat het niet zijn fout was dat de boel is gaan ontsteken).quote:Op woensdag 14 december 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zeg dan ook:
beter niet... soms wordt het wel gedaan om grote littekens te camoufleren, maar de huidstructuur is toch anders. Ik denk dat als er bij meneerdinges (ja naam ff kwijt) een litteken onstaat. Dat het er niet mooier op zal worden wanneer hier overheen getattoeerd gaat worden. En sowieso als ik meneerdinges was zou ik het niet door diezelfde gast laten doen. Die heeft blijkbaar niet zoveel kaas gegeten van tattoeren.
Maar dat moet meneerdinges natuurlijk helemaal zelf weten allemaal.
en wat 50 ct deed moet hij helemaal zelf weten
hij zal er zeker wat aan moeten doen. maar eerst zal hij dit goed moeten laten genezen en dan de schade bekijken.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:34 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook niet blijer wordt met een halfingekleurde tattoo... ik zou em zelf wel laten bijwerken maar niet door dezelfde gast (mits ik wist dat het niet zijn fout was dat de boel is gaan ontsteken).
Hoi Melusine,quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef Melusine het volgende:
Ik hou helemaal niet van tattoo's (behalve om ernaar te kijken af en toe, vandaar dat ik hier ben) maar weet wel wat over runen, voor het geval dat nog nodig is.
Er staat namelijk eigenlijk niet Marcel maar Marsel. Nou kent de futhark die oorspronkelijk werd gebruikt ook geen letter C, maar wat later zijn er andere letters aan toegevoegd om schrijven in andere talen mogelijk te maken. En er is dus wel een letter C. Ik heb even snel een plaatje in Paint gemaakt voor het idee. Dit is dus de letter C. Hoop dat je er wat aan hebt.
Dat Tattoo Bob redelijk bekend is wil niet zeggen dat hij ook goed is. Vertrouw geen tattooeerder die zelf geen tattoos heeft. En zeker Tattoo Bob niet met zijn prutswerk...quote:Op zondag 11 december 2005 06:51 schreef MeneerMuis het volgende:
Omdat ik niet elke dag de tijd ervoor kan vrijmaken
En Tattoo Bob (redelijk bekend) is een goeie zaak, en daar wil ik hem graag laten bijkleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |