Daar heb je toch poep aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:31 schreef method21 het volgende:
Ik heb er pas weer 2 bij laten zetten, maar nadat ik mn andere had laten zien en het negative commentaar wat ik toen kreeg laat ik het hier wel bij ...maar deeltje 12 ... leuk....
Hoe oud is ie? En show eens een picaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:35 schreef Oblivion het volgende:
Even een tvp, ik heb een oude maar wil graag een nieuwe erover heen laten zetten.
Phoe...euhm.... terug rekent.... *denkt....quote:
Niks van aan trekken joh! Iedereen heeft toch een eigen smaak... Gelukkig maar ook, anders liep iedereen met dezelfde tattoos!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:31 schreef method21 het volgende:
Ik heb er pas weer 2 bij laten zetten, maar nadat ik mn andere had laten zien en het negative commentaar wat ik toen kreeg laat ik het hier wel bij ...maar deeltje 12 ... leuk....
Een tattoo is heel persoonlijk en die zet je alleen voor jezelf.....ze vragen mij ook wel es om de betekenis (of wat het is) maar dan zeg ik altijd dat het niet uitmaakt, het gaat om mijn eigen gevoel erbij...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:31 schreef method21 het volgende:
Hoe oud is je tattoo? Is het onder gekleurde inkt of zwarte?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik blijf er mooi vanaf. ik denk dat als ik m uitknijp ik de huid beschadig, en dus de tattoo..?
maarja. ik smeer t nu maar wat in met aftersun, maar heeft iemand betere tips..?
oh, en die zwelling zit tegen die puist aan, maar alleen waar de tattoo zit. op de kale huid niet dus.
onder het zwarte. dast ding is nu, bijna 2 jaar oud denk ik?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:09 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hoe oud is je tattoo? Is het onder gekleurde inkt of zwarte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |