Wat is die ronde tattoo op je enkel?! Ben nog steeds opzoek naar een ronde vorm voor boven op mijn onderarm...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
Een deel van mijn tattoos, ik kreeg ze er niet allemaal op, zo lenig ben ik niet
[afbeelding]
Buitenkant van je onderarm? Of bedoel je toch de binnenkant?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat is die ronde tattoo op je enkel?! Ben nog steeds opzoek naar een ronde vorm voor boven op mijn onderarm...
Al mijn tattoo's zijn eigen ontwerp, die is al een behoorlijk poosje oud. Ik schat zo'n tien jaar. Het is gebasseerd op zo'n ouderwets medaillon met een blauwe steen erin en de eerste letters van mijn twee oudste zoontjes. (en toen kwam er een derde en die kon er niet meer bij dus maar een nieuwe tattoo laten zetten voor hemquote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Wat is die ronde tattoo op je enkel?! Ben nog steeds opzoek naar een ronde vorm voor boven op mijn onderarm...
Ja kan ook gewoon naar een tattooshop gaan en vragen of dat iemand daar hem kan verfraaien voor je! Die mensen weten vast wel iets moois te bedenken waar je je in kan vinden!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef Magic666 het volgende:
mijn idee voor een nieuwe tattoo:
[afbeelding]
Mijn naam in rune
Lekker strak, twijfel nog of ik de letters niet wat moet verfraaien; schaduw of motiefje erin etc etc.
Hij moet aan de buitenkant van mijn onderarm komen
Dat vind ik dus opzich ook, maar misschien met een klein schaduwrandje ofzo dat dat net dat beetje extra geeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:14 schreef HAL9000S het volgende:
Dat soort traditionele runetekens zijn juist mooi in hun eenvoud IMHO....
Apart, een koi-karper! Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef Sjoewe het volgende:
Beetje tvp, maar wel met de eerste ruwe schets van wat ongeveer mijn halve-sleeve moet worden:
[afbeelding]
Denk toch de binnenkant...quote:Op donderdag 1 december 2005 22:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Buitenkant van je onderarm? Of bedoel je toch de binnenkant?
Dacht ook dat je het daarover had, daarom vroeg ik het ook aan je!quote:
Nooit aan gedacht, maar opzich, rune is ook wel meester.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef Magic666 het volgende:
mijn idee voor een nieuwe tattoo:
[afbeelding]
Mijn naam in rune
Lekker strak, twijfel nog of ik de letters niet wat moet verfraaien; schaduw of motiefje erin etc etc.
Hij moet aan de buitenkant van mijn onderarm komen
driedubbel checken, genoeg boeken over rune's, en ook hier, en op andere fora lopen mensen rond die runen kunnen lezen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:10 schreef Magic666 het volgende:
enige nadeel blijft natuurlijk of het klopt wat er staat....
Volgens een website die onderhouden wordt door iemand die "alles" van runes weet wel, maar ja....
Ja een koi karper en nee niet heel appart het is een veel gebruikt figuur in de japanse tattoo-stijlquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Apart, een koi-karper! Of zie ik dat verkeerd?
Runen zijn ook mooiOm nog maar te ziwjgen over die blaadjes.
Dat lijkt me duidelijk, ik heb gisteren een foto gemaakt van mijn onderarm en daar de letters op gecopy/paste (om te kijken of het staat). Ik ben nu wel minder enthousiast moet ik zeggen, het staat opzich wel leuk maar echt een knaller is het niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
driedubbel checken, genoeg boeken over rune's, en ook hier, en op andere fora lopen mensen rond die runen kunnen lezen.
Check dat nog wel even he! Bij meerdere Chinezen. Ze willen nog wel eens geintjes uithalen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:26 schreef Magic666 het volgende:
Ik heb mijn naam ook in het chinees laten vertalen en dat ziet er iig sierlijker uit
op het laatste plaatje staat het ook op de eoa manier "beter" vind ik...quote:Op zondag 4 december 2005 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
Chinees lees je van boven naar beneden, dus als je het helemaal goed wilt doen moet je ze zoals op het laatste plaatje zetten.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef Coolgoza het volgende:
[..]
Check dat nog wel even he! Bij meerdere Chinezen. Ze willen nog wel eens geintjes uithalen.
ziet er goed uit, is ie helemaal rondom?quote:Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo gisteren begonnen met uitbreiden van mijn tattoo, 21 december word alles ingekleurd....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |