Nee, de hebben eigenlijk niks te betekenen. Het is meer om de sterren mooier te maken.quote:Ik wil, ongeveer, de volgende tattoo laten zetten op de onderkant/zijkant van mijn arm.
Ik heb een ontwerpje gemaakt, maar dit is pas mijn eerste ontwerp.
Wat vinden jullie er van?
Ik vind hem nog niet af. Misschien dat iemand van jullie leuke ideeën heeft?.
Hij doettet niet erg hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef HardBasss het volgende:
[[url= https://homedrive.home.nl/peter.g/prive/PICT0045.-2JPG.jpg ]afbeelding[/url]]
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Hij doettet niet erg he![]()
Ik heb je wachtwoord niet enzo.
daar ben ik ook naar op zoek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie wel een mensen met op iedere pols of borst een ster heeft dat eigenlijk een betekenis?
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie wel een mensen met op iedere pols of borst een ster heeft dat eigenlijk een betekenis?
Om je eigen ego te strelen vind ik een beetje een mongole reden. Beetje vol van jezelf ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik doe het vooral om mijn ego te strelen
oe lekker provocatief.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:31 schreef pberends het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn tattoeplaatsers alleen maar meelopers en mensen die denken dat ze stoer zijn?
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:42 schreef Neuk het volgende:
De nautische sterren zijn al eens eerder besproken
Oke, vraagstelling was een beetje provo. Wat ik eigenlijk bedoelde is; waarom zetten jullie tattoe's? En ga nou niet zeggen dat je het mooi vind, je zet ook geen tattoe's op je voorhoofd. Althans, de meeste niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
oe lekker provocatief.
doe ik ff met je mee.
Stomme ONZ-kneus!
Het is mooi op andere plaatsen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Oke, vraagstelling was een beetje provo. Wat ik eigenlijk bedoelde is; waarom zetten jullie tattoe's? En ga nou niet zeggen dat je het mooi vind, je zet ook geen tattoe's op je voorhoofd. Althans, de meeste niet.
Geen tattoe's meer nemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:03 schreef SensesFail het volgende:
Ik kwam er vandeweek achter dat er op een zwart vlak van mn tattoo nu een soort van vervel-achtig bultje zit. Op een site heb ik gelezen dat dit vuil is wat bijv. kan komen door het schuren van kleding over je huid heen. Wat kan ik hier aan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |