Ik schaam me nergens voor.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat Regenworm zich in dat geval nog meer mag gaan schamen
En ik ook![]()
Whehehehe....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op die lijst maar ik ben dus Ch.. Ch... sorry ik krijg het niet uit m'n bek..![]()
Dat dacht ik ook al niet... Let op dequote:
Lullig van BB, dat ze dat bed vol met chips hebben gegooidquote:
ze reageert wel erg kinderlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef MissX het volgende:
volgens mij vindt Dido het helemaal niet zo, het is zo geforceerd dit
ik zou het ook niets vinden, zit je daar opgesloten in een kamer. Dat is toch anders dan dat je gewoon in het huis op bed ligt.quote:
Ze zullen echt niet alles laten zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef Day het volgende:
Ik heb dus absoluut geen zin in de stream van Roel & Dido.
Heb jij een bril nodig? Dat zijn rozenblaadjes.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lullig van BB, dat ze dat bed vol met chips hebben gegooid![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef Day het volgende:
Ik heb dus absoluut geen zin in de stream van Roel & Dido.
Goeie tip. Even kijken... nee idd, het is popcornquote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb jij een bril nodig? Dat zijn rozenblaadjes.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lullig van BB, dat ze dat bed vol met chips hebben gegooid![]()
Het eind is zoek als je jezelf citeert, maar hoe zit dat?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dus nog steeds niet waarom Dido Roos wordt genoemd![]()
Ik hoop voor Roel dat Dido zich door deze actie laat manipuleren door BBquote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef melke het volgende:
Ik hoop voor Dido dat ze zich door deze actie niet laat manipuleren door BB
En wat dacht je van HET bb stel: Bart en Sabine. Sabine was ook exit de volgende dag.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef johanvonnie het volgende:
Dat was in BB2 ook met Kim en Georgie, en toen moest Kim er de volgende dag uit. (voorteken??)
haha, als ik het wist had ik het je verteld, echt waarquote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Het eind is zoek als je jezelf citeert, maar hoe zit dat?
Lijkt me sterk dat een van die 2 naar huis moetquote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef johanvonnie het volgende:
Dat was in BB2 ook met Kim en Georgie, en toen moest Kim er de volgende dag uit. (voorteken??)
Het lijkt mij een leuk idee als Roel vertrekt morgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef johanvonnie het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef FuTilE het volgende:
Eh, hebben ze nu een of andere loveroom gekregen ofzo?
Als je dido moet geloven is ze 4 keer per maand ongesteldquote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
Dido is toch ongesteld of ligt het aan mij? Beetje slechte timing van BB dan!
Het hoeft niet maar het kan een voorteken zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef melke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een van die 2 naar huis moet
Roel is een kraker, die is "knettergek" buiten het huis zegt hij zelf, dat is een vent, een stoere kerel, die schrikt niet van een beetje bloed.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
Dido is toch ongesteld of ligt het aan mij? Beetje slechte timing van BB dan!
Die kamer hadden ze toch nog over, was eigenlijk bedoeld voor Sjankwal en haar lover.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
Nou mooi hoor zo een kamer maar der gebeurt toch niks![]()
Dido doet echt niets hoor!! Ten eerst liggen ze bijna 2 meter van elkaar af, ze doet het gewoon niet, ze voelt zich ongemakkelijk, is giechelig als een 15 jarig meisje dus nee hoor, verwacht geen "aktie"quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef melke het volgende:
Ik hoop voor Dido dat ze zich door deze actie niet laat manipuleren door BB
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Roel is een kraker, die is "knettergek" buiten het huis zegt hij zelf, dat is een vent, een stoere kerel, die schrikt niet van een beetje bloed.
Er hangt inderdaad een kamera in de kamer. (stream4)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is echt zinvol als ze in een kamer mogen zonder camera.
Ik denk als het zou gaan gebeuren dat de stream subiet word weggedraaid (censuur)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is echt zinvol als ze in een kamer mogen zonder camera.
Bij Talpa is natuurlijk alles mogelijk, maar zoals het nu staat:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Inca het volgende:
Zo wel duidelijk dat Dido morgen oprot
Maar Dido is bekakt en zeer preuts. Die schrikt wèl van bloed. En we weten onderhand wel dat Dido daar de lakens uitdeelt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Roel is een kraker, die is "knettergek" buiten het huis zegt hij zelf, dat is een vent, een stoere kerel, die schrikt niet van een beetje bloed.
Menno stond tweede, en die ging er ook uit, dus zegt helemaal niksquote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef cevece het volgende:
[..]
Bij Talpa is natuurlijk alles mogelijk, maar zoals het nu staat:
Dido 17%
Lieske 12%
De vorige keer stond Menno ook hoog op de talpa poll en vloog er toch uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef cevece het volgende:
[..]
Dido 17%
Lieske 12%
Roel 12%
Ingrid 9%
Chantal 8%
Nathalie 7%
Dan zie ik Dido er nog niet uitvliegen morgen
De loooooooooooove-lakens.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar Dido is bekakt en zeer preuts. Die schrikt wèl van bloed. En we weten onderhand wel dat Dido daar de lakens uitdeelt.![]()
hahaha maar de drank is geleverd!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef regenworm het volgende:
Wat ik eerder al op de avond zei het duurt wel even voor Dido en Roel zijn opgewarmd.
Ach, als BB het wil, dan gaat een van die 2 naar huisquote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef melke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een van die 2 naar huis moet
twee weken geleden stond menno boven aan de lijst.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef cevece het volgende:
[..]
Dido 17%
Lieske 12%
Roel 12%
Ingrid 9%
Chantal 8%
Nathalie 7%
Dan zie ik Dido er nog niet uitvliegen morgen
Gebeurt toch niks IceQueen heeft der ijsberg opgetrokken is toch maar een spelletje voor derquote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef Arliator het volgende:
Beetje muziek zodat ze nooit kunnen horen of er iets zou zijn gebeurt
Dat geeft me weer hoopquote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Menno stond tweede, en die ging er ook uit, dus zegt helemaal niks
Daar is Joost in een gekke bui mee begonnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het eind is zoek als je jezelf citeert, maar hoe zit dat?
Dat ze dat slappe gelul van Dido en Roel niet kunnen horen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef Arliator het volgende:
Beetje muziek zodat ze nooit kunnen horen of er iets zou zijn gebeurt
Dank je!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar is Joost in een gekke bui mee begonnen.
Hij noemde haar Vrouw Roos. Daar werd zij toen nogal boos om.
Logisch. Het is inderdaad te geforceerd en daarbij komt ook dat ik maar erg weinig mensen ken die voor de camera zouden gaan liggen neuken. Dido hoort daar vast niet bij.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef farceman het volgende:
Gebeurt denk ik niks, denk/vrees dat dido het te geforceerd vind, zij wil altijd zelf het heft in eigen hand houden
Maar er is geen bier toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef Inca het volgende:
HEY ROEL DER IS BIER IN DE HUISKAMER
kijken hoelang die in die slaap kamer blijft
Misschien vanwege de tattoo op haar enkel?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dus nog steeds niet waarom Dido Roos wordt genoemd![]()
Idee kwam ook van jou, bedacht ik me na plaatsingquote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
Hahahaik schatte het nog op 2 meter
Ja, anders wordt madam niet kwaad natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien vanwege de tattoo op haar enkel?Is een roosje... maar misschien zit er nog wel een heel verhaal aan vast?
Zo gedwongen doet bijna niemand het, zeker met camera's erbij en wetende dat heel NL dit kan zien. Dus ja, conclusie, ik ben het met je eens. Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Logisch. Het is inderdaad te geforceerd en daarbij komt ook dat ik maar erg weinig mensen ken die voor de camera zouden gaan liggen neuken. Dido hoort daar vast niet bij.
Als ik Roel was, had ik dat zeker gezegdquote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef regenworm het volgende:
Het zou een stunt zijn als roel of dido ze ik ga in mijn eigen bed slapen.
Peter, heb je deze zonder bewerking? Voor in de streamverslagen.quote:
Gelukkig ben jij Bongquote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik Roel was, had ik dat zeker gezegd
Had je je dat voorgenomen ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef Arliator het volgende:
Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.
Op de streams iig niet, als ze het gaan doen word dat meteen weggedraaid, kan wel zijn dat ze heel misschien een klein stukje laten zien in de live morgen (mits het gebeurd)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo gedwongen doet bijna niemand het, zeker met camera's erbij en wetende dat heel NL dit kan zien. Dus ja, conclusie, ik ben het met je eens. Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.
Haar kipfiletjes, zal je bedoelen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef Arliator het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/ScreenHunter_077.jpg]afbeelding][/url]
Nathalie voelt nog even of alles er nog zit
Het sloeg nergens op en zij werd boos omdat ze vond dat haar eigen naam veel mooier was. Maar je kent Joost hij bleef stug volhouden met vrouw Roos. Toen noemde ze hem Kees.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Sloeg het toen nog ergens op? Waarom werd ze kwaad?
Ja, want ik hoopte een discussie uit te lokken, maar helaas, ik kon het nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je je dat voorgenomen ofzo?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat maffen. Roedo gaan vast niks uitspoken en anders lees ik 't morgen wel op de weblog en in de streams.![]()
Maar dat weten zij niet, ze denken dat alles wordt uitgezondenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op de streams iig niet, als ze het gaan doen word dat meteen weggedraaid, kan wel zijn dat ze heel misschien een klein stukje laten zien in de live morgen (mits het gebeurd)
Bedankt!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op en zij werd boos omdat ze vond dat haar eigen naam veel mooier was. Maar je kent Joost hij bleef stug volhouden met vrouw Roos. Toen noemde ze hem Kees.
Op een gegeven moment heeft ze de moed maar opgegeven.
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat maffen. Roedo gaan vast niks uitspoken en anders lees ik 't morgen wel op de weblog en in de streams.![]()
Dat is nog lang niet zo erg als wanneer de hele Fok familie naar een ander topic verhuist.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zat ik weer opgesloten op pagina 2![]()
Ha! Ik ben vrij tot maandag!! Dit weekend een mannenweekend met mannenregelsquote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Peter, heb je deze zonder bewerking? Voor in de streamverslagen.
Ik hoorde van de week dacht ik zeggen dat de meeste (waaronder Chantal) denken dat alleen de woonkamer zichtbaar is voor de streamersquote:Op woensdag 23 november 2005 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar dat weten zij niet, ze denken dat alles wordt uitgezonden
Snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat is nog lang niet zo erg als wanneer de hele Fok familie naar een ander topic verhuist.![]()
Oke, die had ik niet gehoord, dat plaatst het wel in een ander, rood, lichtquote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week dacht ik zeggen dat de meeste (waaronder Chantal) denken dat alleen de woonkamer zichtbaar is voor de streamersDe normale uitzending daarintegen niet, dus dat zou kunnen
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, die had ik niet gehoord, dat plaatst het wel in een ander, rood, licht![]()
Dat je daar nog naar luistert het is in de kamer veel gezelligerquote:Op woensdag 23 november 2005 23:25 schreef farceman het volgende:
Gsprek gaat niet de goede kant op...
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt.
Maak mezelf er ook wel eens schuldig aanMaar ik kan je verzekeren, het gaat daar momenteel verder nergens over
Hou ons op de hoogte, ik heb die stream op mute staan, wordt een beetje moe van dat gezemel tussen die tweequote:
Nogmaals als ik Roel was dan had ik echt zoiets van je zoekt het maar uit en was weggegaanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef MissX het volgende:
wordt een leuk sfeertje in die slaapkamer daar vannacht
Nou nu iets minder,met zanger Robquote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat je daar nog naar luistert het is in de kamer veel gezelliger
Zet stream 3 & 4 maar uit want die 2 zijn te verschillend.... ik ga maar slapen...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef MissX het volgende:
wordt een leuk sfeertje in die slaapkamer daar vannacht
Muziek doet wonderen voor een mens, dat zie je toch! Voortaan als mensen hun enkel hebben verstuikt krijgen muziek op doktersreceptquote:Op woensdag 23 november 2005 23:25 schreef PLAE@ het volgende:![]()
![]()
Nathalie was de hele week zielig en nu kan ze ineens meedoen
![]()
![]()
Wehehehe...!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
Roel denkt... hebben we nu al niet genoeg geluld? Neucken wil ik muts
[afbeelding]
Vermoed dat dat ook de bedoeling was. BB zal ongetwijfeld doorhebben dat zo'n kamer alleen een geforceerde situatie oplevert waarin de passie zeker niet zal aanwakkeren. Dido zou sowieso nog geen sex hebben voor de camera al werd ze de door 6 Filippijnse doodseskaders onder schot gehouden, dus dat kan de opzet zeker niet zijn geweest. De ultieme manier om ze wat afstand van elkaar te laten nemen dus....quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Inca het volgende:
Het word te close Dido gaat breken met Roel![]()
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen: commando n**ken van BB!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef farceman het volgende:
Gebeurt denk ik niks, denk/vrees dat dido het te geforceerd vind, zij wil altijd zelf het heft in eigen hand houden
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vermoed dat dat ook de bedoeling was. BB zal ongetwijfeld doorhebben dat zo'n kamer alleen een geforceerde situatie oplevert waarin de passie zeker niet zal aanwakkeren. Dido zou sowieso nog geen sex hebben voor de camera al werd ze de door 6 Filippijnse doodseskaders onder schot gehouden, dus dat kan de opzet zeker niet zijn geweest. De ultieme manier om ze wat afstand van elkaar te laten nemen dus....
Waarom is dat niet zo gek Gertquote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Ze lijken wel een beetje verlegenm Doel en Rido.
Niet zo gek trouwens...
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dido zou sowieso nog geen sex hebben voor de camera al werd ze de door 6 Filippijnse doodseskaders onder schot gehouden...
Ik dacht zal ook eens de strerams aan zetten maar dat kan ik niet langer dan 2 minuten volhouden.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb Roel en Dido uitgezetKijk liever naar vrolijke dansende mensen
(mis ik iets? maakt ze het uit?
)
Meestal eindigde dit soort gesprekken in een flinke knuffel.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Inca het volgende:
Het word te close Dido gaat breken met Roel![]()
Een camera erbij maakt het toch alleen maar veel opwindender??quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Niet zo gek trouwens...
Zonder Linda is elk feestje daar nu een hoerenfeestquote:Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Al die feestjes lijken op elkaar de laatste tijd.
Ze is zoooo mooi. Zolang ze haar mond maar houdt.quote:
Als je zoiets ineens krijgt weet je toch ff niet wat je moet doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Niet zo gek trouwens...
"Kunnen jullie wel zo nors kijken met die Kalashnikovs en jullie maskertjes, maar ik ga hier écht, écht, écht niet aan beginnen. Ik ben er nu écht klaawr mee"...quote:
Ja, elke keer muziek, en dat gedansquote:Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Al die feestjes lijken op elkaar de laatste tijd.
Dido?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Roel en Dido eten een bonbon.
"Chocolade, daar schijn je geil van te worden, wist je dat?"
Rara wie zei dat?
Waarna de kogels haar om de oren vliegen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Kunnen jullie wel zo nors kijken met die Kalashnikovs en jullie maskertjes, maar ik ga hier écht, écht, écht niet aan beginnen. Ik ben er nu écht klaawr mee"...
Hai, Bongie.quote:
Knappe meid.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
Zou roel nu echt blij zijn met chocola en champagne en een koelkast in de kamer?
Kan je mij echt niet blij mee maken, geef mij maar een baco en een pan vet en een hete bliksem![]()
De pedo-sintquote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Roel en Dido eten een bonbon.
"Chocolade, daar schijn je geil van te worden, wist je dat?"
Rara wie zei dat?
Oh please Lord, make it so .*quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarna de kogels haar om de oren vliegen.
Volgens mij is dit een idee van Didoquote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je zoiets ineens krijgt weet je toch ff niet wat je moet doen.
Je weet wat zijn bedoeling is en misschien is dat te opdringerig
Lees: ik haat mezelf.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid reageert op een foto met duim in haar mond: "Die vind ik WALGELIJK. Ik haat die duim in mijn mond"
Van dat alleen zijn in een kamer is van Roel hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een idee van Dido
Rob heeft een bril, en Menno ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Heeft in deze groep echt niemand slechte ogen trouwens? Ik zie niemand met bril en ik heb ook nog nooit iemand lenzen zien in doen.
Als dat zo is... hoop ik dat Dido exit gaat...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef Giggio het volgende:
wat hebben die 2 in de love-room het gesallûh...
is dit voorbode van de Exit van 1 van die 2??
Het kleffe stel is er ook weerquote:
Zet je wel je toestel op trillen, heb ik zo'n hekel aan, mensen die de telefoon aan hebben tijdens een biosbezoek. Zo ik ben mijn frustratie ook even kwijtquote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als dat zo is... hoop ik dat Dido exit gaat...
Ik heb met mijn domme hoofd toegezegd dat ik morgenavond naar Harry Potter mee ga, maar ze gaan me sms-en wie er exit is gegaan. (verder ben ik niet bb verslaafd hoor)
Rob kan alleen nog maar wat lezen als iemand anders de tekst op 1 meter afstand van hem houdt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Heeft in deze groep echt niemand slechte ogen trouwens? Ik zie niemand met bril en ik heb ook nog nooit iemand lenzen zien in doen.
Ingrid schijnt ook slechte ogen te hebben hoorde ik eens... (bijziend)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Rob heeft een bril, en Menno ook.
Ja tuurlijk... ik heb daar net zo'n hekel aan... daarom vroeg ik ook om sms... dat valt minder op.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zet je wel je toestel op trillen, heb ik zo'n hekel aan, mensen die de telefoon aan hebben tijdens een biosbezoek. Zo ik ben mijn frustratie ook even kwijt![]()
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid reageert op een foto met duim in haar mond: "Die vind ik WALGELIJK. Ik haat die duim in mijn mond"
Ze hebben een afwerkplek gekregen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het kleffe stel is er ook weer(get a room)
Hoe kan je dat nou doen op een donderdag-live-avond terwijl het deze week Exit avond is????quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb met mijn domme hoofd toegezegd dat ik morgenavond naar Harry Potter mee ga, maar ze gaan me sms-en wie er exit is gegaan. (verder ben ik niet bb verslaafd hoor)
best apart idd.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
"I wanna have sex with you... baby, you make my life so true"quote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef farceman het volgende:
Tijd voor muziekje bij die twee...
Altijd een bonus als iemand zich ergertquote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de finale op vakantie maar ik heb al aan drie vriendinnen gevraagd me de hele avond te sms-en.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Let's make love tonight.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"I wanna have sex with you... baby, you make my life so true"
O jaquote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben een afwerkplek gekregen.
Okee, dan mag je gaan van mij, aardig he?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... ik heb daar net zo'n hekel aan... daarom vroeg ik ook om sms... dat valt minder op.
Hahaha, ja ach... ik ben er ook niet gelukkig mee. We zouden eigelijk zaterdag gaan, maar het werd donderdag om een onbekende reden. Ik neem de liveshow op en kijk die wel als ik thuis kom.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou doen op een donderdag-live-avond terwijl het deze week Exit avond is????Sjeeee zeg, knap van je hoor, ik zou het niet kunnen! Hoop dat ze je sms-en en jij je kan bedwingen niet naar huis te gaan en de TV aan te tiefen
![]()
Yeah baby... shall we shag at your place... or minequote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben een afwerkplek gekregen.
dat dacht ik eerst ook maar de H ontbreektquote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
punche
Die hele familie loopt elkaar dus af te kraken, mama Ingrid zit Ingrid af te kraken, en Ingrid haar familie. Jee, wat kan ik me daar uitleven!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef Utwodublin het volgende:
De reactie van Ingrid op de reactie van de rest dat haar familie zo grappig was: Aja zo zijn ze nu eenmaal, de sukkels!
Misschien krijgen ze nog wel een envelop, zoek de restanten van de placentaquote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Bocaj het volgende:
Toch wel raar dat ze nu in een kamer zitten maar Tanja aan het bevallen is geweest!
Waarom? Waarom? Waarom? Zou je zoiets doen?? Arme Bunnyma, mist zo de spanning van het moment supreme!! Heb medelijden met je en hoop dat de sms-jes je helpenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de finale op vakantie maar ik heb al aan drie vriendinnen gevraagd me de hele avond te sms-en.
( Oh jeee, heb ik wel verbinding in een bedoeinentent in de woestijn in Jordanie)
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Ik wordt hier keihard naakt gefilmd.
En gewoon allebei een enorme spelfout!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef bunnyma het volgende:
Oei, scan Lieske heeft je door "I k wordt hier keihard naakt gefilmd'
en dat fotoalbum ga ik samenstellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef bunnyma het volgende:
Misschien zit jij nu wel in een kamer waar iemand dood is gegaan, who knows!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Bocaj het volgende:
Toch wel raar dat ze nu in een kamer zitten waar Tanja aan het bevallen is geweest!
Dan heeft ze de regie doorquote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef bunnyma het volgende:
Dan hoop ik niet dat al mijn spelvouten worden genoteerd, want dan scoor ik erg hoog met de voutenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
[..]
En gewoon allebei een enorme spelfout!![]()
In mijn geval kan dat in ieder geval niet. 1e bewonersquote:Op woensdag 23 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zit jij nu wel in een kamer waar iemand dood is gegaan, who knows!
Ja, dat mag ik ook wel. Ik vond haar reactie wel komisch.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die hele familie loopt elkaar dus af te kraken, mama Ingrid zit Ingrid af te kraken, en Ingrid haar familie. Jee, wat kan ik me daar uitleven!!!
Ingrid, wil je verkering met me??????
Inderdaad stom...stom....stom.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Waarom? Zou je zoiets doen?? Arme Bunnyma, mist zo de spanning van het moment supreme!! Heb medelijden met je en hoop dat de sms-jes je helpen![]()
Nieuwbouw (1e bewonerquote:Op woensdag 23 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zit jij nu wel in een kamer waar iemand dood is gegaan, who knows!
Hou er rekening mee dat de extra kosten voor het SMS-en naar het buitenland op jouw rekening komen!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Inderdaad stom...stom....stom.
Maar ja, je moet wat overhebben voor je familie.![]()
Het was mijn eigen fout dus dan mag ik er wat van zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat al mijn spelvouten worden genoteerd, want dan scoor ik erg hoog met de vouten![]()
Hee, het gaat om de finale, daar heb je wel geld voor over, zeker als je de hele tijd hebt gevolgd.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef doka het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de extra kosten voor het SMS-en naar het buitenland op jouw rekening komen!
LOLquote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, het gaat om de finale, daar heb je wel geld voor over, zeker als je de hele tijd hebt gevolgd.
Maar of je daar bereik hebt???
Heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef doka het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de extra kosten voor het SMS-en naar het buitenland op jouw rekening komen!
Dan mag je mij afrekenen op het niet lezen van een bericht, ik had niet gezien dat je ook een fout had gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het was mijn eigen fout dus dan mag ik er wat van zeggen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef MrObjective het volgende:
Volgens mij vergeten sommigen dat Lieske (Deel V) ook bestaat.
Jezus Christus wat een teringzooi wordt dit topic zo, met al dat Lieskut. Doe dat lekker in het topic die over haar gaat en doe hier een beetje algemener over BB.
Hoi mamapanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef mamapan het volgende:
Ik word zó slaperig , er gebeurt niets, ga er ook niet op zitten wachten.![]()
![]()
Het begin van de avond was top, de rest een grote flop
.
Geaccepteerd (zonder vouten)quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan mag je mij afrekenen op het niet lezen van een bericht, ik had niet gezien dat je ook een fout had gemaakt.Excuus
Er staan er minstens zo veel van Dido en Roel hoor, dus waar heb je het over?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef MrObjective het volgende:
Volgens mij vergeten sommigen dat Lieske (Deel V) ook bestaat.
Jezus Christus wat een teringzooi wordt dit topic zo, met al dat Lieskut. Doe dat lekker in het topic die over haar gaat en doe hier een beetje algemener over BB.
Dido heeft wel haar kousen aan. En dus haar nieuwe setje, dat rode met die jarretelletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |