Ik schaam me nergens voor.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat Regenworm zich in dat geval nog meer mag gaan schamen
En ik ook![]()
Whehehehe....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op die lijst maar ik ben dus Ch.. Ch... sorry ik krijg het niet uit m'n bek..![]()
Dat dacht ik ook al niet... Let op dequote:
Lullig van BB, dat ze dat bed vol met chips hebben gegooidquote:
ze reageert wel erg kinderlijkquote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef MissX het volgende:
volgens mij vindt Dido het helemaal niet zo, het is zo geforceerd dit
ik zou het ook niets vinden, zit je daar opgesloten in een kamer. Dat is toch anders dan dat je gewoon in het huis op bed ligt.quote:
Ze zullen echt niet alles laten zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef Day het volgende:
Ik heb dus absoluut geen zin in de stream van Roel & Dido.
Heb jij een bril nodig? Dat zijn rozenblaadjes.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lullig van BB, dat ze dat bed vol met chips hebben gegooid![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef Day het volgende:
Ik heb dus absoluut geen zin in de stream van Roel & Dido.
Goeie tip. Even kijken... nee idd, het is popcornquote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb jij een bril nodig? Dat zijn rozenblaadjes.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lullig van BB, dat ze dat bed vol met chips hebben gegooid![]()
Het eind is zoek als je jezelf citeert, maar hoe zit dat?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dus nog steeds niet waarom Dido Roos wordt genoemd![]()
Ik hoop voor Roel dat Dido zich door deze actie laat manipuleren door BBquote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef melke het volgende:
Ik hoop voor Dido dat ze zich door deze actie niet laat manipuleren door BB
En wat dacht je van HET bb stel: Bart en Sabine. Sabine was ook exit de volgende dag.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef johanvonnie het volgende:
Dat was in BB2 ook met Kim en Georgie, en toen moest Kim er de volgende dag uit. (voorteken??)
haha, als ik het wist had ik het je verteld, echt waarquote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Het eind is zoek als je jezelf citeert, maar hoe zit dat?
Lijkt me sterk dat een van die 2 naar huis moetquote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef johanvonnie het volgende:
Dat was in BB2 ook met Kim en Georgie, en toen moest Kim er de volgende dag uit. (voorteken??)
Het lijkt mij een leuk idee als Roel vertrekt morgen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef johanvonnie het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef FuTilE het volgende:
Eh, hebben ze nu een of andere loveroom gekregen ofzo?
Als je dido moet geloven is ze 4 keer per maand ongesteldquote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
Dido is toch ongesteld of ligt het aan mij? Beetje slechte timing van BB dan!
Het hoeft niet maar het kan een voorteken zijn.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef melke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een van die 2 naar huis moet
Roel is een kraker, die is "knettergek" buiten het huis zegt hij zelf, dat is een vent, een stoere kerel, die schrikt niet van een beetje bloed.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
Dido is toch ongesteld of ligt het aan mij? Beetje slechte timing van BB dan!
Die kamer hadden ze toch nog over, was eigenlijk bedoeld voor Sjankwal en haar lover.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef Inca het volgende:
Nou mooi hoor zo een kamer maar der gebeurt toch niks![]()
Dido doet echt niets hoor!! Ten eerst liggen ze bijna 2 meter van elkaar af, ze doet het gewoon niet, ze voelt zich ongemakkelijk, is giechelig als een 15 jarig meisje dus nee hoor, verwacht geen "aktie"quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef melke het volgende:
Ik hoop voor Dido dat ze zich door deze actie niet laat manipuleren door BB
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Roel is een kraker, die is "knettergek" buiten het huis zegt hij zelf, dat is een vent, een stoere kerel, die schrikt niet van een beetje bloed.
Er hangt inderdaad een kamera in de kamer. (stream4)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is echt zinvol als ze in een kamer mogen zonder camera.
Ik denk als het zou gaan gebeuren dat de stream subiet word weggedraaid (censuur)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Het is echt zinvol als ze in een kamer mogen zonder camera.
Bij Talpa is natuurlijk alles mogelijk, maar zoals het nu staat:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Inca het volgende:
Zo wel duidelijk dat Dido morgen oprot
Maar Dido is bekakt en zeer preuts. Die schrikt wèl van bloed. En we weten onderhand wel dat Dido daar de lakens uitdeelt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Roel is een kraker, die is "knettergek" buiten het huis zegt hij zelf, dat is een vent, een stoere kerel, die schrikt niet van een beetje bloed.
Menno stond tweede, en die ging er ook uit, dus zegt helemaal niksquote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef cevece het volgende:
[..]
Bij Talpa is natuurlijk alles mogelijk, maar zoals het nu staat:
Dido 17%
Lieske 12%
De vorige keer stond Menno ook hoog op de talpa poll en vloog er toch uit.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef cevece het volgende:
[..]
Dido 17%
Lieske 12%
Roel 12%
Ingrid 9%
Chantal 8%
Nathalie 7%
Dan zie ik Dido er nog niet uitvliegen morgen
De loooooooooooove-lakens.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Maar Dido is bekakt en zeer preuts. Die schrikt wèl van bloed. En we weten onderhand wel dat Dido daar de lakens uitdeelt.![]()
hahaha maar de drank is geleverd!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef regenworm het volgende:
Wat ik eerder al op de avond zei het duurt wel even voor Dido en Roel zijn opgewarmd.
Ach, als BB het wil, dan gaat een van die 2 naar huisquote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef melke het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat een van die 2 naar huis moet
twee weken geleden stond menno boven aan de lijst.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef cevece het volgende:
[..]
Dido 17%
Lieske 12%
Roel 12%
Ingrid 9%
Chantal 8%
Nathalie 7%
Dan zie ik Dido er nog niet uitvliegen morgen
Gebeurt toch niks IceQueen heeft der ijsberg opgetrokken is toch maar een spelletje voor derquote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef Arliator het volgende:
Beetje muziek zodat ze nooit kunnen horen of er iets zou zijn gebeurt
Dat geeft me weer hoopquote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Menno stond tweede, en die ging er ook uit, dus zegt helemaal niks
Daar is Joost in een gekke bui mee begonnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het eind is zoek als je jezelf citeert, maar hoe zit dat?
Dat ze dat slappe gelul van Dido en Roel niet kunnen horen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef Arliator het volgende:
Beetje muziek zodat ze nooit kunnen horen of er iets zou zijn gebeurt
Dank je!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar is Joost in een gekke bui mee begonnen.
Hij noemde haar Vrouw Roos. Daar werd zij toen nogal boos om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |