Nog 1.quote:
Ach jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Angel... ook weer eens hier
Hahaha... ik zeg daar ook maar niks op danquote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik durf hier gewoon niet te posten welke bewoner ik volgens die test ben![]()
Pssttt... ik ben Rb!!!!
![]()
het ging over Roel zijn oudersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Day het volgende:
Zoiets ja
Maar ik vraag me af waar ze dat van heeft, Dido's vader zag je toch helemaal niet?
Of was dit weer 1 van haar feitjes?
Ging over de ouders van Roel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar ik vraag me af waar ze dat van heeft, Dido's vader zag je toch helemaal niet?
[Joostmodus]quote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Pssttt... ik ben Rb!!!!
![]()
Ah, ok. Dat kreeg ik dus niet helemaal mee. Dacht dat ze het tegen Dido had.quote:
Ik hoop dat jij je net zo hard schaamt als ikquote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ik zeg daar ook maar niks op dan
Ik ben een Roel trouwens![]()
Wat mij betreft niet. Na lange tijd geliefden weer zien.... dat palet van emoties dat dan los komt op die gezichten.. prachtig.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan vrij goed met die emoties meevoelen zelfs. Of ga ik nu weer te ver?
[Mennomodus]quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Joostmodus]
ROB!!![]()
![]()
[/Joostmodus]
Volgens mij had ze het over Roels ouders.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ja geweldig idee van bb... een portugees die geen engels kan... krijgt Rob ook geen info van buitenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij je net zo hard schaamt als ik![]()
Maar ik moest toch wel weer vreselijk lachen vanavond hoor, om dat intermezzo met Rob en die kapper.
Is er een test???quote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... ik zeg daar ook maar niks op dan
Ik ben een Roel trouwens![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef MissHobje het volgende:
Hee allemaal
was de uitzending leuk ?> ik loop er 3 achterga ik nu even inhalen
Zou het dan toch wat worden, tussen Rob en .... Chantal?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Pssttt... ik ben Rb!!!!
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Na lange tijd geliefden weer zien.... dat palet van emoties dat dan los komt op die gezichten.. prachtig.
Meeste Portugezen spreken nauwelijks over de grens, net als Fransenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja geweldig idee van bb... een portugees die geen engels kan... krijgt Rob ook geen info van buiten
Heeej!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef MissHobje het volgende:
Hee allemaal
was de uitzending leuk ?> ik loop er 3 achterga ik nu even inhalen
Ik vond het ook heel mooi om te zien. Kan me er ook wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Na lange tijd geliefden weer zien.... dat palet van emoties dat dan los komt op die gezichten.. prachtig.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[Mennomodus]
He pik!!![]()
[/Mennomodus]
Welke bewoner ben jij? Kan die lijst niet vinden.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het dan toch wat worden, tussen Rob en .... Chantal?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let op het woordje 'bijna'.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Nu ik die vader van Lieske heb gezien, schaam ik me bijna dat ik die naakt captures van Lieske heb gemaakt en geplaatst. Soms zit ik mezelf echt in de weg
Lijkt wel zoals bij de intocht van Sinterklaas... "Zie je de boot al camerapiet?"quote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
De camera op S3 draaide naar de babykamer en knikte ja
Oh, ik begreep het helemaal niet, nu valt het kwartje pas.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
De camera op S3 draaide naar de babykamer en knikte ja
Ik vind het ook spannend, kan er uuuurren naar kijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef MissX het volgende:
leuk zo een gang
Veel plezier met kijkenquote:
Dan heb jij het bericht niet begrepen ben ik bang.quote:
Ik denk dat Regenworm zich in dat geval nog meer mag gaan schamenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Nu ik die vader van Lieske heb gezien, schaam ik me bijna dat ik die naakt captures van Lieske heb gemaakt en geplaatst. Soms zit ik mezelf echt in de weg
Ze hadden elkaar wel kunnen verstaan, want R@#quote:Op woensdag 23 november 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja geweldig idee van bb... een portugees die geen engels kan... krijgt Rob ook geen info van buiten
Dan moet jij je beter uitdrukken misschien?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb jij het bericht niet begrepen ben ik bang.
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan moet jij je beter uitdrukken misschien?![]()
Joh kom op, je hebt er waarschijnlijk ook een heleboel mensen mee blijgemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Opdracht is afgelopen, was drie dagen. En gehaald, met vijf uur voorsprong.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
Hoe laat moeten ze morgen eigenlijk weer opstaan?
Ze moeten tenslotte nog wat doen met die aardappels.
Als Roel Dido nog moet bezwangeren moeten ze nog opschieten, want als ze er om 6 uur uit moeten zal daar weinig van terecht komen.
Ze moeten de aardappels nog inpakken morgen. Dus het is nog niet gehaald volgens mij.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Opdracht is afgelopen, was drie dagen. En gehaald, met vijf uur voorsprong.
Ik neem je dus niet in de zeik Scan, ik vraag gewoon wat je dan wel bedoelde.quote:
Ik sta ook niet op die lijst maar ik ben dus Ch.. Ch... sorry ik krijg het niet uit m'n bek..quote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welke bewoner ben jij? Kan die lijst niet vinden.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Opdracht is afgelopen, was drie dagen. En gehaald, met vijf uur voorsprong.
ik denk wel dat ze weer vroeg opmoetenquote:Donderdag:
Alle Bewoners moeten de geschilde aardappelen keurig in de daarvoor bestemde zakken doen. De zakken komen nog en de daarbij behorende instructies ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |