Liev!quote:
Hehehe... het was Lieskes reactie, ze straalde, sloeg handen voor haar gezicht en daar kwamen de waterlanders.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zei haar vader dan? (zoveel mogelijk letterlijk graag...)
edit; ik heb het net weer gezien
Ik dacht dat die zus ooit in de live naast dr moeder zat dus er is wel beeldmateriaal van haar volgens mijquote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Yep, Naat's zusje wordt beschermd.
Dat kind wordt verrot gepest als ze zien dat het haar zus is.
ze klonk wel erg jongquote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BlaBlub het volgende:
Dat stemmetje van de achterban van Nathalie (dr zusje toch? )![]()
Nou het lijkt me dat je dat echt niet geheim kan houden.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Yep, Naat's zusje wordt beschermd.
Dat kind wordt verrot gepest als ze zien dat het haar zus is.
Nee, dat was een oudere zusje (ze heeft er meerdere)quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zus ooit in de live naast dr moeder zat dus er is wel beeldmateriaal van haar volgens mij
Ik vind het wel leuk hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
BB zouden we die filmpjes nog een keer mogen zien ze zijn zo ontroerend![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef farceman het volgende:
Zei die broer van Roel nu ook dat dido een leuke meid was?
Uhuh, en Roel zei dat die zus van Dido ook wel een leuke meid was.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef farceman het volgende:
Het kwam er een beetje verrrot uit. Ik hoop nl. helemaal niet dat dat kind gepest wordt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou het lijkt me dat je dat echt niet geheim kan houden.
Dus... ze wordt verrot gepest momenteel.
Morgen in de live. Zakdoeken klaarleggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
BB zouden we die filmpjes nog een keer mogen zien ze zijn zo ontroerend![]()
![]()
ik las net dit bericht en ben helemaal blij, Nathalie op de laatste plaats, ik hoop zo dat ze eruit geflikkerd wordt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Day het volgende:
Op de Talpa-poll heeft Chantal zelfs Rob ingehaald! En Nathalie staat op de laatste plaats!
Ik ook. Ik kan vrij goed met die emoties meevoelen zelfs. Of ga ik nu weer te ver?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef kissa het volgende:
[..]
Naats gehele familie is behept met het Calimerostemmetje![]()
Moet je voorstellen, je krijgt een relatie met Nathalie, je denkt, ach, dit is nog wel uit te houden. Kom je bij haar thuis zit er een heel nest calimero's!!!! AAAHHHH!!! Dan moet je wel heel hard wegrennen!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef kissa het volgende:
[..]
Naats gehele familie is behept met het Calimerostemmetje![]()
Hij bakt gewoon nu al zoete broodjes bij wat hij denkt dat zijn schoonfamilie wordtquote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef farceman het volgende:
Truste!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
En met deze beelden in het achterhoofd kan ik vannacht natuurlijk prima slapen
Dat staat ze al sinds meerdere weken.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:28 schreef Chaosma het volgende:
[..]
ik las net dit bericht en ben helemaal blij, Nathalie op de laatste plaats, ik hoop zo dat ze eruit geflikkerd wordt.![]()
ii heb een grote hekel aan dit soort tranentrekkerij, berichtjes van thuis moeten ze echt verbannenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor.
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Die reactie van Roel tegen Dido, zo he, wat heb jij een lekkere zus!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij bakt gewoon nu al zoete broodjes bij wat hij denkt dat zijn schoonfamilie wordt![]()
Ha Angel... ook weer eens hierquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan er geen genoeg van krijgen. Prachtig hoe emotioneel ze reageren als ze een filmpje van familieleden te zien krijgen. Dat is door ons nauwelijks voor te stellen hoe dat voelt denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef Wup het volgende:
[..]
ii heb een grote hekel aan dit soort tranentrekkerij, berichtjes van thuis moeten ze echt verbannen
Zoiets jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:31 schreef Utwodublin het volgende:
Lies: 'Je moeder praat in context. Je vader zegt waar het om gaat en je moeder vertelt een verhaal. Je vader is heel mannelijk en je moeder reageert heel vrouwelijk'
zoiets was ie toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |