Dat kan van te voren zijn afgesproken, misschien dat ze zelfs niet willen dat ze n.a.v. de locatie van het huis haar kunnen traceren ofzoiets, wel vaag iddquote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Die lieten ze niet zien, viel me op.
Whehehehe...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat filmpje met Lieske was echt SUPER-SCHATTIG!!!
Nog nóóit zoiets ontroerends gezien!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik was ook nog een Roelquote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef SuperMOM het volgende:
http://www.magwerk.com/allisblue.php?magazine=bigbrother&issue=6&language=nl&a1=1031116C-40312362&a2=1F4414C9-001091B1&a3=C702C8F7-7530A561&a4=24791510-0A201B63
Welke BB-bewoner ben jij? Doe de test!
Tiende icoontje van links onderaan.
Wie is wie tot nu toe
Isabeau - Dido
MrObjective - Dido
Debuurvrouw - Dido
doka - Dido
ChantalC - Dido
essie05 - Dido
k_i_m - Dido
Springsteen27 - Dido
Chaosma - Dido
versabommie - Ingrid
teamlead - Ingrid
Whitef0x - Ingrid
SuperMOM - Ingrid
kissa - Roel
AnTjUh - Roel
OpaLing - Roel
Memofish - Roel
JooB - Roel
Dduiveltje - Roel
Manu82 - Roel
Sasami - Roel
flugeltje - Roel
kissa - Roel
MissX - Roel
stil - Roel
Pinball - Roel
frizti - Roel
Arcee - Roel
regenworm - Roel
mallemeid - Roel
Stereotomy - Roel
Buzzer - Roel
bankrupsy - Roel
b0ng - Roel
F4iTH - Roel
Foreverblue - Roel
zeeuws jongetje - Joost
Tararaboemdijee - Joost
elskreeft - Joost
Mlose - Joost
Giggio - Joost
Mangoworks2002 - Joost
Bong4002 - Joost
marcom2 - Joost
la.femme.nikita - Joost
Wanco - Joost
Poison-Ivy - Joost
VirtualPOM - Joost
morwen - Joost
Silmarwen - Joost
Falco - Joost
BB-King - Joost
Kleintje - Rob
Dylan Dog - Rob
Fredgroes - Rob
bunnyma - Rob
rooie3 - Rob
farceman - Rob
PH52 - Rob
demins - Rob
Rick - Rob
lovebear - Rob
Radobe - Chantal
freecell - Chantal
Anitra - Chantal
Snaptnix - Chantal
Sloppy_Joe - Chantal
scanman01 - Chantal
mamapan - Chantal
itsme - Chantal
oddie22 - Chantal
Martijn31 - Chantal
Maurisico - Chantal
jessie - Chantal
Day - Chantal
pctje - Chantal
just me - Nathalie
Charlysilva - Nathalie
Thirteen_Senses - Nathalie
miss_bleu - Nathalie
Burbo - Lieske
Jernau.Morat.Gurgeh - Tanja
Ik heb de lijst even ge-update, misschien wel geinig om mee te doen en te zien wie op wie lijkt?![]()
![]()
Ach ja, ze ziet hem morgen toch weer. Als hij tenminste in de studio mag. Anders ziet ze hem thuis welquote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is ook zo....
Maar ik denk toch dat Nathalie er nog wel over begint vanavond of vannacht
Dat kwam nadat ze al tien keer had gezegd dat het een nieuwe flat van haar vader wasquote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja leuke opmerking was dat jammer dat het er zo jankerig uitkwam
Waarom denk ik nou dat het juist niet schattig was als jij het op die manier zegt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat filmpje met Lieske was echt SUPER-SCHATTIG!!!
Nog nóóit zoiets ontroerends gezien!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik zat ook Will & Grace te kijken en lurkte mee in dit topic. Kon nog net het laatste filmpje mee pikkenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef SuperMOM het volgende:
VerdommeMis ik net die filmpjes omdat ik zonnodig Will en Grace wilde zien!!!!
![]()
![]()
![]()
Jij begon pas op je 32e zeker.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo jong en nu al een zuipschuit.
Het viel mij inderdaad ook op,ik had eerder daarom ook al gepost of ze misschien niet in beeld kwam uit bescherming.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef Day het volgende:
[..]
Die lieten ze niet zien, viel me op.
Ik denk het niet, sinds dat incident word hij compleet doodgezwegen bij de Liveshows dus denk het nietquote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ja, ze ziet hem morgen toch weer. Als hij tenminste in de studio mag. Anders ziet ze hem thuis wel
En nu weet hij het dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja dat ging hij ook vandaar dat ik daarop reageerde.
Joost heeft d'r koffers gepakt en die staan nu bij de voordeur, kan ze die gelijk meenemen morgenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Naat gaat zeuren over het feit dat Joost niet in beeld was.... Die maakt zich echt wel druk nu
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef bunnyma het volgende:
Die LIEs: "Pap, waarom ben jij nou niet langdraderig".![]()
Echt wel. Ik heb hier zitten snikken, terwijl ik niet eens geluid heb.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat het juist niet schattig was als jij het op die manier zegt.
Ik ook hoor vooral toen Ingrid zei ze heeft nog nooit gezegd dat ze van me houdquote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Die emo vrouwen, en ik jank weer mee!![]()
zus chantalquote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
Ik heb alleen de laatste filmpjes gezien...
En ik een Chantal, maar het is denk ik bijna onmogelijk om het goed bij te houden.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
Joost heeft d'r koffers gepakt en die staan nu bij de voordeur, kan ze die gelijk meenemen morgen
Nou, echt een leuk stel! Vooral moedersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Roel moest eens weten hoe populair z'n ouders in NL zijn
Wat zei haar vader dan? (zoveel mogelijk letterlijk graag...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb hier zitten snikken, terwijl ik niet eens geluid heb.
Misschien nog wel populairder dan Roel zelfquote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
De zus van Chantal.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wie is dit eigenlijk?
Ik heb alleen de laatste filmpjes gezien...
Zijn ouders wel jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Liev!quote:
Hehehe... het was Lieskes reactie, ze straalde, sloeg handen voor haar gezicht en daar kwamen de waterlanders.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat zei haar vader dan? (zoveel mogelijk letterlijk graag...)
edit; ik heb het net weer gezien
Ik dacht dat die zus ooit in de live naast dr moeder zat dus er is wel beeldmateriaal van haar volgens mijquote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Yep, Naat's zusje wordt beschermd.
Dat kind wordt verrot gepest als ze zien dat het haar zus is.
ze klonk wel erg jongquote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BlaBlub het volgende:
Dat stemmetje van de achterban van Nathalie (dr zusje toch? )![]()
Nou het lijkt me dat je dat echt niet geheim kan houden.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Yep, Naat's zusje wordt beschermd.
Dat kind wordt verrot gepest als ze zien dat het haar zus is.
Nee, dat was een oudere zusje (ze heeft er meerdere)quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zus ooit in de live naast dr moeder zat dus er is wel beeldmateriaal van haar volgens mij
Ik vind het wel leuk hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
BB zouden we die filmpjes nog een keer mogen zien ze zijn zo ontroerend![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef farceman het volgende:
Zei die broer van Roel nu ook dat dido een leuke meid was?
Uhuh, en Roel zei dat die zus van Dido ook wel een leuke meid was.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef farceman het volgende:
Zei die broer van Roel nu ook dat dido een leuke meid was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |