Heb ik ook last van ja... zit nu op de xs4all streams... en die doen het nog goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of haperen de streams alleen net als er een filmpje is???
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdrevenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
BB5 de hardste BB (n)ooit
er wordt blijkbaar te weinig gejankt volgens BB, trieste poging weer ditquote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
BB5 de hardste BB (n)ooit
Tja met BB weet je het nooit he? Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Damn, heb ik even die filmpjes gemist omdat ik voetbal zat te kijken
Ja dat denk ik wel en terecht. Tuurlijk wil je dat weten, die schrok zich kapot. Dat had bb van te voren kunnen weten dat hij daar antwoord op wil.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
Zal Roel gaan vragen wat er met mama aan de hand is?
persoonlijk vind ik er ook geen reet.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdreven![]()
![]()
Wat een enorm geslijm.... *oooooo waahaaaat liefffffffff*.... Wat een neppe boel
Heb jij ook het vermoeden dat die inmiddels een ander heeft??quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Naat gaat zeuren over het feit dat Joost niet in beeld was.... Die maakt zich echt wel druk nu
in een van de uitzendingen morgen zal wel een herkansing komenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat het normaal is. Je zit daar, je hebt niets, alleen elkaar. En opeens zie je je familie of vrienden. Tuurlijk vind je dat dan super leuk voor je mede bewonersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdreven![]()
![]()
Wat een enorm geslijm.... *oooooo waahaaaat liefffffffff*.... Wat een neppe boel
En terecht lijkt me,ze komt van de hemel in de hel als ze naar huis gaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Naat gaat zeuren over het feit dat Joost niet in beeld was.... Die maakt zich echt wel druk nu
Hij is waarschijnlijk al naar de DBK.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
lijkt me ook wel ja....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel en terecht. Tuurlijk wil je dat weten, die schrok zich kapot. Dat had bb van te voren kunnen weten dat hij daar antwoord op wil.
Heb het filmpje van Lieske gemist. Jammer, had d'r vader wel willen zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
hihi, da's valsquote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Utwodublin het volgende:
Heb jij ook het vermoeden dat die inmiddels een ander heeft??
Hhahaha, jij bent wel héél erg cynisch.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
![]()
Joost is persona non grata bij BB, dus vandaar dat hij ook nooit meer in de studio is. Dat moet Nathalie toch ook enigszins kunnen nagaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Heb jij ook het vermoeden dat die inmiddels een ander heeft??
Dat komt zo onecht over, zo gespeeld die reacties.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik er ook geen reet.
Ik had t begin ff gemist.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
Ja dat ging hij ook vandaar dat ik daarop reageerde.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk al naar de DBK.
Joost heeft het met zijn actie verpest bij BB. Daarom denk ik dat er geen filmpje van hem bij zat. Hij heeft denk ik zijn eigen ruiten in gegooitquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ja? Oh God dat voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Roel's familie is helemaal vol van Dido. Dido's familie zegt geen woord over Roel.
Die lieten ze niet zien, viel me op.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef essie05 het volgende:
[..]
En terecht lijkt me,ze komt van de hemel in de hel als ze naar huis gaat.
Ik denk dat ook niemand anders wilde dan haar zusje.
Dat filmpje met Lieske was echt SUPER-SCHATTIG!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou kunnen dat het door dat hoogwerker incident komt, maar... k denk dat er meer achter zit.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost is persona non grata bij BB, dus vandaar dat hij ook nooit meer in de studio is. Dat moet Nathalie toch ook enigszins kunnen nagaan.
Dat is ook zo....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Joost heeft het met zijn actie verpest bij BB. Daarom denk ik dat er geen filmpje van hem bij zat. Hij heeft denk ik zijn eigen ruiten in gegooit
haha, ja leuke opmerking was dat jammer dat het er zo jankerig uitkwamquote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef bunnyma het volgende:
Die LIEs: "Pap, waarom ben jij nou niet langdraderig".![]()
Komt vast en zeker ook op tvquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef SuperMOM het volgende:
VerdommeMis ik net die filmpjes omdat ik zonnodig Will en Grace wilde zien!!!!
![]()
![]()
![]()
Zo jong en nu al een zuipschuit.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en Naat gaat maar weer even met de fles rond...
Ja, een arm en een been en in een rolstoel.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik had t begin ff gemist.
Roel heeft dus gezien dat zn moeder int gips zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |