Heb ik ook last van ja... zit nu op de xs4all streams... en die doen het nog goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef Giggio het volgende:
ligt het aan mij of haperen de streams alleen net als er een filmpje is???
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdrevenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
BB5 de hardste BB (n)ooit
er wordt blijkbaar te weinig gejankt volgens BB, trieste poging weer ditquote:Op woensdag 23 november 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
BB5 de hardste BB (n)ooit
Tja met BB weet je het nooit he? Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Damn, heb ik even die filmpjes gemist omdat ik voetbal zat te kijken
Ja dat denk ik wel en terecht. Tuurlijk wil je dat weten, die schrok zich kapot. Dat had bb van te voren kunnen weten dat hij daar antwoord op wil.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef essie05 het volgende:
Zal Roel gaan vragen wat er met mama aan de hand is?
persoonlijk vind ik er ook geen reet.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdreven![]()
![]()
Wat een enorm geslijm.... *oooooo waahaaaat liefffffffff*.... Wat een neppe boel
Heb jij ook het vermoeden dat die inmiddels een ander heeft??quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Naat gaat zeuren over het feit dat Joost niet in beeld was.... Die maakt zich echt wel druk nu
in een van de uitzendingen morgen zal wel een herkansing komenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Damn, heb ik even die filmpjes gemist omdat ik voetbal zat te kijken
Ik denk dat het normaal is. Je zit daar, je hebt niets, alleen elkaar. En opeens zie je je familie of vrienden. Tuurlijk vind je dat dan super leuk voor je mede bewonersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind vooral de reacties van anderen op een filmpje van een van hun zooooooooooooooo verschrikkkkelijk overdreven![]()
![]()
Wat een enorm geslijm.... *oooooo waahaaaat liefffffffff*.... Wat een neppe boel
En terecht lijkt me,ze komt van de hemel in de hel als ze naar huis gaat.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Naat gaat zeuren over het feit dat Joost niet in beeld was.... Die maakt zich echt wel druk nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |