maar dan iets minder subtielquote:Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
Dat Rozenbed dat BB heeft klaargezet, dat betekent toch eigenlijk gewoon: GA NOU EENS NEUKEN JULLIE!!
Die Talpa poll zegt niks het zou zo kunnen dat Dido morgen vertrekt.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:46 schreef Day het volgende:
Op de Talpa-poll heeft Chantal zelfs Rob ingehaald! En Nathalie staat op de laatste plaats!
Klopt ja. Ben benieuwd wie morgen het slachtoffer is!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Geen idee. Ingrid en Menno hebben ook eens een etenje met zn 2en gehad, toen Menno genomineerd was, en toch ging hij er niet uit die week.
Slagroom met geprakte aadrbeien.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is dat voor chemisch roze goedje?
Viel mij ook al op,als het net zo smaakt als het eruit ziet..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Rob is wel slecht in het opmaken van borden zeg
Doe 'ns niet zo negatief jij..quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef melke het volgende:
Rob is wel slecht in het opmaken van borden zeg
Ik zeg toch ook niet dat het niet lief is? Het toetje lijkt me trouwens wel heel lekker!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe 'ns niet zo negatief jij..![]()
Die man staat de hele avond te sloven in de keuken om iets lekkers klaar te maken voor de bewoners en jij kunt het alleen maar afkraken. Het is juist hartstikke lief van hem...
![]()
Watch the P.I. beeb.... Watch the P.I.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet lief is? Het toetje lijkt me trouwens wel heel lekker!
Zal het Joost wel zijn na zijn aktie over het hek?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Lies begint te janken en Nathalie zeikt gelijk dat ze stil moet zijn...
Wat is het toch ook een K*wijf zeg...
Ik wil haar zo wel eens zien als ze beelden van 'haar' Joost krijgt...
Denk dat ze dat zei tegen de anderen, zodat Lieske kon horen wat haar vader zeiquote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Lies begint te janken en Nathalie zeikt gelijk dat ze stil moet zijn...
Wat is het toch ook een K*wijf zeg...
Ik wil haar zo wel eens zien als ze beelden van 'haar' Joost krijgt...
Ik dacht even dat dacht dat je streams er banaan bij aan het leggen was.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
shoot wat zijn mijn streams slecht zeg... ik dacht dat hij banaan erbij aan het leggen was. blijkt gewoon ijs te zijn...
hij is idd. echt nooit meer in de studio geweest na die actiequote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Dus niet Joost.......
Hij is écht helemaal uit de gratie bij BB
Yep ws welquote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef essie05 het volgende:
Waarom geen beelden van het zusje van Naat?Bescherming?
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dacht dat je streams er banaan bij aan het leggen was.
Ja dat zei ze weer heel subtiel...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:57 schreef Falco het volgende:
Lieske heeft het over een auto-ongeluk zomaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |