Logisch. Het is inderdaad te geforceerd en daarbij komt ook dat ik maar erg weinig mensen ken die voor de camera zouden gaan liggen neuken. Dido hoort daar vast niet bij.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef farceman het volgende:
Gebeurt denk ik niks, denk/vrees dat dido het te geforceerd vind, zij wil altijd zelf het heft in eigen hand houden
Maar er is geen bier toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef Inca het volgende:
HEY ROEL DER IS BIER IN DE HUISKAMER
kijken hoelang die in die slaap kamer blijft
Misschien vanwege de tattoo op haar enkel?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dus nog steeds niet waarom Dido Roos wordt genoemd![]()
Idee kwam ook van jou, bedacht ik me na plaatsingquote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
Hahahaik schatte het nog op 2 meter
Ja, anders wordt madam niet kwaad natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien vanwege de tattoo op haar enkel?Is een roosje... maar misschien zit er nog wel een heel verhaal aan vast?
Zo gedwongen doet bijna niemand het, zeker met camera's erbij en wetende dat heel NL dit kan zien. Dus ja, conclusie, ik ben het met je eens. Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Logisch. Het is inderdaad te geforceerd en daarbij komt ook dat ik maar erg weinig mensen ken die voor de camera zouden gaan liggen neuken. Dido hoort daar vast niet bij.
Als ik Roel was, had ik dat zeker gezegdquote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef regenworm het volgende:
Het zou een stunt zijn als roel of dido ze ik ga in mijn eigen bed slapen.
Peter, heb je deze zonder bewerking? Voor in de streamverslagen.quote:
Gelukkig ben jij Bongquote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik Roel was, had ik dat zeker gezegd
Had je je dat voorgenomen ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef Arliator het volgende:
Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.
Op de streams iig niet, als ze het gaan doen word dat meteen weggedraaid, kan wel zijn dat ze heel misschien een klein stukje laten zien in de live morgen (mits het gebeurd)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo gedwongen doet bijna niemand het, zeker met camera's erbij en wetende dat heel NL dit kan zien. Dus ja, conclusie, ik ben het met je eens. Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.
Haar kipfiletjes, zal je bedoelen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef Arliator het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/ScreenHunter_077.jpg]afbeelding][/url]
Nathalie voelt nog even of alles er nog zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |