Logisch. Het is inderdaad te geforceerd en daarbij komt ook dat ik maar erg weinig mensen ken die voor de camera zouden gaan liggen neuken. Dido hoort daar vast niet bij.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef farceman het volgende:
Gebeurt denk ik niks, denk/vrees dat dido het te geforceerd vind, zij wil altijd zelf het heft in eigen hand houden
Maar er is geen bier toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:11 schreef Inca het volgende:
HEY ROEL DER IS BIER IN DE HUISKAMER
kijken hoelang die in die slaap kamer blijft
Misschien vanwege de tattoo op haar enkel?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dus nog steeds niet waarom Dido Roos wordt genoemd![]()
Idee kwam ook van jou, bedacht ik me na plaatsingquote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef SuperMOM het volgende:
Hahahaik schatte het nog op 2 meter
Ja, anders wordt madam niet kwaad natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Misschien vanwege de tattoo op haar enkel?Is een roosje... maar misschien zit er nog wel een heel verhaal aan vast?
Zo gedwongen doet bijna niemand het, zeker met camera's erbij en wetende dat heel NL dit kan zien. Dus ja, conclusie, ik ben het met je eens. Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Logisch. Het is inderdaad te geforceerd en daarbij komt ook dat ik maar erg weinig mensen ken die voor de camera zouden gaan liggen neuken. Dido hoort daar vast niet bij.
Als ik Roel was, had ik dat zeker gezegdquote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef regenworm het volgende:
Het zou een stunt zijn als roel of dido ze ik ga in mijn eigen bed slapen.
Peter, heb je deze zonder bewerking? Voor in de streamverslagen.quote:
Gelukkig ben jij Bongquote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik Roel was, had ik dat zeker gezegd
Had je je dat voorgenomen ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef Arliator het volgende:
Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.
Op de streams iig niet, als ze het gaan doen word dat meteen weggedraaid, kan wel zijn dat ze heel misschien een klein stukje laten zien in de live morgen (mits het gebeurd)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo gedwongen doet bijna niemand het, zeker met camera's erbij en wetende dat heel NL dit kan zien. Dus ja, conclusie, ik ben het met je eens. Ik wou beginnen om het oneens met je te zijn, maar dat lukt niet.
Haar kipfiletjes, zal je bedoelen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef Arliator het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/ScreenHunter_077.jpg]afbeelding][/url]
Nathalie voelt nog even of alles er nog zit
Het sloeg nergens op en zij werd boos omdat ze vond dat haar eigen naam veel mooier was. Maar je kent Joost hij bleef stug volhouden met vrouw Roos. Toen noemde ze hem Kees.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Sloeg het toen nog ergens op? Waarom werd ze kwaad?
Ja, want ik hoopte een discussie uit te lokken, maar helaas, ik kon het nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je je dat voorgenomen ofzo?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat maffen. Roedo gaan vast niks uitspoken en anders lees ik 't morgen wel op de weblog en in de streams.![]()
Maar dat weten zij niet, ze denken dat alles wordt uitgezondenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op de streams iig niet, als ze het gaan doen word dat meteen weggedraaid, kan wel zijn dat ze heel misschien een klein stukje laten zien in de live morgen (mits het gebeurd)
Bedankt!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op en zij werd boos omdat ze vond dat haar eigen naam veel mooier was. Maar je kent Joost hij bleef stug volhouden met vrouw Roos. Toen noemde ze hem Kees.
Op een gegeven moment heeft ze de moed maar opgegeven.
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat maffen. Roedo gaan vast niks uitspoken en anders lees ik 't morgen wel op de weblog en in de streams.![]()
Dat is nog lang niet zo erg als wanneer de hele Fok familie naar een ander topic verhuist.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zat ik weer opgesloten op pagina 2![]()
Ha! Ik ben vrij tot maandag!! Dit weekend een mannenweekend met mannenregelsquote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Peter, heb je deze zonder bewerking? Voor in de streamverslagen.
Ik hoorde van de week dacht ik zeggen dat de meeste (waaronder Chantal) denken dat alleen de woonkamer zichtbaar is voor de streamersquote:Op woensdag 23 november 2005 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar dat weten zij niet, ze denken dat alles wordt uitgezonden
Snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat is nog lang niet zo erg als wanneer de hele Fok familie naar een ander topic verhuist.![]()
Oke, die had ik niet gehoord, dat plaatst het wel in een ander, rood, lichtquote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week dacht ik zeggen dat de meeste (waaronder Chantal) denken dat alleen de woonkamer zichtbaar is voor de streamersDe normale uitzending daarintegen niet, dus dat zou kunnen
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, die had ik niet gehoord, dat plaatst het wel in een ander, rood, licht![]()
Dat je daar nog naar luistert het is in de kamer veel gezelligerquote:Op woensdag 23 november 2005 23:25 schreef farceman het volgende:
Gsprek gaat niet de goede kant op...
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt.
Maak mezelf er ook wel eens schuldig aanMaar ik kan je verzekeren, het gaat daar momenteel verder nergens over
Hou ons op de hoogte, ik heb die stream op mute staan, wordt een beetje moe van dat gezemel tussen die tweequote:
Nogmaals als ik Roel was dan had ik echt zoiets van je zoekt het maar uit en was weggegaanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef MissX het volgende:
wordt een leuk sfeertje in die slaapkamer daar vannacht
Nou nu iets minder,met zanger Robquote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat je daar nog naar luistert het is in de kamer veel gezelliger
Zet stream 3 & 4 maar uit want die 2 zijn te verschillend.... ik ga maar slapen...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef MissX het volgende:
wordt een leuk sfeertje in die slaapkamer daar vannacht
Muziek doet wonderen voor een mens, dat zie je toch! Voortaan als mensen hun enkel hebben verstuikt krijgen muziek op doktersreceptquote:Op woensdag 23 november 2005 23:25 schreef PLAE@ het volgende:![]()
![]()
Nathalie was de hele week zielig en nu kan ze ineens meedoen
![]()
![]()
Wehehehe...!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
Roel denkt... hebben we nu al niet genoeg geluld? Neucken wil ik muts
[afbeelding]
Vermoed dat dat ook de bedoeling was. BB zal ongetwijfeld doorhebben dat zo'n kamer alleen een geforceerde situatie oplevert waarin de passie zeker niet zal aanwakkeren. Dido zou sowieso nog geen sex hebben voor de camera al werd ze de door 6 Filippijnse doodseskaders onder schot gehouden, dus dat kan de opzet zeker niet zijn geweest. De ultieme manier om ze wat afstand van elkaar te laten nemen dus....quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Inca het volgende:
Het word te close Dido gaat breken met Roel![]()
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen: commando n**ken van BB!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef farceman het volgende:
Gebeurt denk ik niks, denk/vrees dat dido het te geforceerd vind, zij wil altijd zelf het heft in eigen hand houden
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vermoed dat dat ook de bedoeling was. BB zal ongetwijfeld doorhebben dat zo'n kamer alleen een geforceerde situatie oplevert waarin de passie zeker niet zal aanwakkeren. Dido zou sowieso nog geen sex hebben voor de camera al werd ze de door 6 Filippijnse doodseskaders onder schot gehouden, dus dat kan de opzet zeker niet zijn geweest. De ultieme manier om ze wat afstand van elkaar te laten nemen dus....
Waarom is dat niet zo gek Gertquote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Ze lijken wel een beetje verlegenm Doel en Rido.
Niet zo gek trouwens...
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dido zou sowieso nog geen sex hebben voor de camera al werd ze de door 6 Filippijnse doodseskaders onder schot gehouden...
Ik dacht zal ook eens de strerams aan zetten maar dat kan ik niet langer dan 2 minuten volhouden.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb Roel en Dido uitgezetKijk liever naar vrolijke dansende mensen
(mis ik iets? maakt ze het uit?
)
Meestal eindigde dit soort gesprekken in een flinke knuffel.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Inca het volgende:
Het word te close Dido gaat breken met Roel![]()
Een camera erbij maakt het toch alleen maar veel opwindender??quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Niet zo gek trouwens...
Zonder Linda is elk feestje daar nu een hoerenfeestquote:Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Al die feestjes lijken op elkaar de laatste tijd.
Ze is zoooo mooi. Zolang ze haar mond maar houdt.quote:
Als je zoiets ineens krijgt weet je toch ff niet wat je moet doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Niet zo gek trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |