quote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vermoed dat dat ook de bedoeling was. BB zal ongetwijfeld doorhebben dat zo'n kamer alleen een geforceerde situatie oplevert waarin de passie zeker niet zal aanwakkeren. Dido zou sowieso nog geen sex hebben voor de camera al werd ze de door 6 Filippijnse doodseskaders onder schot gehouden, dus dat kan de opzet zeker niet zijn geweest. De ultieme manier om ze wat afstand van elkaar te laten nemen dus....
Waarom is dat niet zo gek Gertquote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Ze lijken wel een beetje verlegenm Doel en Rido.
Niet zo gek trouwens...
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dido zou sowieso nog geen sex hebben voor de camera al werd ze de door 6 Filippijnse doodseskaders onder schot gehouden...
Ik dacht zal ook eens de strerams aan zetten maar dat kan ik niet langer dan 2 minuten volhouden.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb Roel en Dido uitgezetKijk liever naar vrolijke dansende mensen
(mis ik iets? maakt ze het uit?
)
Meestal eindigde dit soort gesprekken in een flinke knuffel.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:24 schreef Inca het volgende:
Het word te close Dido gaat breken met Roel![]()
Een camera erbij maakt het toch alleen maar veel opwindender??quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Niet zo gek trouwens...
Zonder Linda is elk feestje daar nu een hoerenfeestquote:Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Al die feestjes lijken op elkaar de laatste tijd.
Ze is zoooo mooi. Zolang ze haar mond maar houdt.quote:
Als je zoiets ineens krijgt weet je toch ff niet wat je moet doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Gert het volgende:
Niet zo gek trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |