Het sloeg nergens op en zij werd boos omdat ze vond dat haar eigen naam veel mooier was. Maar je kent Joost hij bleef stug volhouden met vrouw Roos. Toen noemde ze hem Kees.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Sloeg het toen nog ergens op? Waarom werd ze kwaad?
Ja, want ik hoopte een discussie uit te lokken, maar helaas, ik kon het nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je je dat voorgenomen ofzo?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat maffen. Roedo gaan vast niks uitspoken en anders lees ik 't morgen wel op de weblog en in de streams.![]()
Maar dat weten zij niet, ze denken dat alles wordt uitgezondenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op de streams iig niet, als ze het gaan doen word dat meteen weggedraaid, kan wel zijn dat ze heel misschien een klein stukje laten zien in de live morgen (mits het gebeurd)
Bedankt!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het sloeg nergens op en zij werd boos omdat ze vond dat haar eigen naam veel mooier was. Maar je kent Joost hij bleef stug volhouden met vrouw Roos. Toen noemde ze hem Kees.
Op een gegeven moment heeft ze de moed maar opgegeven.
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl gaat maffen. Roedo gaan vast niks uitspoken en anders lees ik 't morgen wel op de weblog en in de streams.![]()
Dat is nog lang niet zo erg als wanneer de hele Fok familie naar een ander topic verhuist.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zat ik weer opgesloten op pagina 2![]()
Ha! Ik ben vrij tot maandag!! Dit weekend een mannenweekend met mannenregelsquote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jojogirl het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Peter, heb je deze zonder bewerking? Voor in de streamverslagen.
Ik hoorde van de week dacht ik zeggen dat de meeste (waaronder Chantal) denken dat alleen de woonkamer zichtbaar is voor de streamersquote:Op woensdag 23 november 2005 23:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar dat weten zij niet, ze denken dat alles wordt uitgezonden
Snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat is nog lang niet zo erg als wanneer de hele Fok familie naar een ander topic verhuist.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |