Van dat alleen zijn in een kamer is van Roel hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een idee van Dido
Rob heeft een bril, en Menno ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Heeft in deze groep echt niemand slechte ogen trouwens? Ik zie niemand met bril en ik heb ook nog nooit iemand lenzen zien in doen.
Als dat zo is... hoop ik dat Dido exit gaat...quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef Giggio het volgende:
wat hebben die 2 in de love-room het gesallûh...
is dit voorbode van de Exit van 1 van die 2??
Het kleffe stel is er ook weerquote:
Zet je wel je toestel op trillen, heb ik zo'n hekel aan, mensen die de telefoon aan hebben tijdens een biosbezoek. Zo ik ben mijn frustratie ook even kwijtquote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als dat zo is... hoop ik dat Dido exit gaat...
Ik heb met mijn domme hoofd toegezegd dat ik morgenavond naar Harry Potter mee ga, maar ze gaan me sms-en wie er exit is gegaan. (verder ben ik niet bb verslaafd hoor)
Rob kan alleen nog maar wat lezen als iemand anders de tekst op 1 meter afstand van hem houdt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Heeft in deze groep echt niemand slechte ogen trouwens? Ik zie niemand met bril en ik heb ook nog nooit iemand lenzen zien in doen.
Ingrid schijnt ook slechte ogen te hebben hoorde ik eens... (bijziend)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Rob heeft een bril, en Menno ook.
Ja tuurlijk... ik heb daar net zo'n hekel aan... daarom vroeg ik ook om sms... dat valt minder op.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zet je wel je toestel op trillen, heb ik zo'n hekel aan, mensen die de telefoon aan hebben tijdens een biosbezoek. Zo ik ben mijn frustratie ook even kwijt![]()
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid reageert op een foto met duim in haar mond: "Die vind ik WALGELIJK. Ik haat die duim in mijn mond"
Ze hebben een afwerkplek gekregen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het kleffe stel is er ook weer(get a room)
Hoe kan je dat nou doen op een donderdag-live-avond terwijl het deze week Exit avond is????quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als dat zo is... hoop ik dat Dido exit gaat...
Ik heb met mijn domme hoofd toegezegd dat ik morgenavond naar Harry Potter mee ga, maar ze gaan me sms-en wie er exit is gegaan. (verder ben ik niet bb verslaafd hoor)
best apart idd.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
"I wanna have sex with you... baby, you make my life so true"quote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef farceman het volgende:
Tijd voor muziekje bij die twee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |