"Kunnen jullie wel zo nors kijken met die Kalashnikovs en jullie maskertjes, maar ik ga hier écht, écht, écht niet aan beginnen. Ik ben er nu écht klaawr mee"...quote:
Ja, elke keer muziek, en dat gedansquote:Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef Arcee het volgende:
Al die feestjes lijken op elkaar de laatste tijd.
Dido?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Roel en Dido eten een bonbon.
"Chocolade, daar schijn je geil van te worden, wist je dat?"
Rara wie zei dat?
Waarna de kogels haar om de oren vliegen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Kunnen jullie wel zo nors kijken met die Kalashnikovs en jullie maskertjes, maar ik ga hier écht, écht, écht niet aan beginnen. Ik ben er nu écht klaawr mee"...
Hai, Bongie.quote:
Knappe meid.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef Arliator het volgende:
Zou roel nu echt blij zijn met chocola en champagne en een koelkast in de kamer?
Kan je mij echt niet blij mee maken, geef mij maar een baco en een pan vet en een hete bliksem![]()
De pedo-sintquote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Roel en Dido eten een bonbon.
"Chocolade, daar schijn je geil van te worden, wist je dat?"
Rara wie zei dat?
Oh please Lord, make it so .*quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarna de kogels haar om de oren vliegen.
Volgens mij is dit een idee van Didoquote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je zoiets ineens krijgt weet je toch ff niet wat je moet doen.
Je weet wat zijn bedoeling is en misschien is dat te opdringerig
Lees: ik haat mezelf.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid reageert op een foto met duim in haar mond: "Die vind ik WALGELIJK. Ik haat die duim in mijn mond"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |