Yeah baby... shall we shag at your place... or minequote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben een afwerkplek gekregen.
dat dacht ik eerst ook maar de H ontbreektquote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
punche
Die hele familie loopt elkaar dus af te kraken, mama Ingrid zit Ingrid af te kraken, en Ingrid haar familie. Jee, wat kan ik me daar uitleven!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef Utwodublin het volgende:
De reactie van Ingrid op de reactie van de rest dat haar familie zo grappig was: Aja zo zijn ze nu eenmaal, de sukkels!
Misschien krijgen ze nog wel een envelop, zoek de restanten van de placentaquote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Bocaj het volgende:
Toch wel raar dat ze nu in een kamer zitten maar Tanja aan het bevallen is geweest!
Waarom? Waarom? Waarom? Zou je zoiets doen?? Arme Bunnyma, mist zo de spanning van het moment supreme!! Heb medelijden met je en hoop dat de sms-jes je helpenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de finale op vakantie maar ik heb al aan drie vriendinnen gevraagd me de hele avond te sms-en.
( Oh jeee, heb ik wel verbinding in een bedoeinentent in de woestijn in Jordanie)
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
Lieske: Ik wordt hier keihard naakt gefilmd.
En gewoon allebei een enorme spelfout!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef bunnyma het volgende:
Oei, scan Lieske heeft je door "I k wordt hier keihard naakt gefilmd'
en dat fotoalbum ga ik samenstellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef bunnyma het volgende:
Misschien zit jij nu wel in een kamer waar iemand dood is gegaan, who knows!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Bocaj het volgende:
Toch wel raar dat ze nu in een kamer zitten waar Tanja aan het bevallen is geweest!
Dan heeft ze de regie doorquote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef bunnyma het volgende:
Dan hoop ik niet dat al mijn spelvouten worden genoteerd, want dan scoor ik erg hoog met de voutenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
[..]
En gewoon allebei een enorme spelfout!![]()
In mijn geval kan dat in ieder geval niet. 1e bewonersquote:Op woensdag 23 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zit jij nu wel in een kamer waar iemand dood is gegaan, who knows!
Ja, dat mag ik ook wel. Ik vond haar reactie wel komisch.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die hele familie loopt elkaar dus af te kraken, mama Ingrid zit Ingrid af te kraken, en Ingrid haar familie. Jee, wat kan ik me daar uitleven!!!
Ingrid, wil je verkering met me??????
Inderdaad stom...stom....stom.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Waarom? Zou je zoiets doen?? Arme Bunnyma, mist zo de spanning van het moment supreme!! Heb medelijden met je en hoop dat de sms-jes je helpen![]()
Nieuwbouw (1e bewonerquote:Op woensdag 23 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zit jij nu wel in een kamer waar iemand dood is gegaan, who knows!
Hou er rekening mee dat de extra kosten voor het SMS-en naar het buitenland op jouw rekening komen!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Inderdaad stom...stom....stom.
Maar ja, je moet wat overhebben voor je familie.![]()
Het was mijn eigen fout dus dan mag ik er wat van zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat al mijn spelvouten worden genoteerd, want dan scoor ik erg hoog met de vouten![]()
Hee, het gaat om de finale, daar heb je wel geld voor over, zeker als je de hele tijd hebt gevolgd.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef doka het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de extra kosten voor het SMS-en naar het buitenland op jouw rekening komen!
LOLquote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, het gaat om de finale, daar heb je wel geld voor over, zeker als je de hele tijd hebt gevolgd.
Maar of je daar bereik hebt???
Heb ik er wel voor over.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef doka het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de extra kosten voor het SMS-en naar het buitenland op jouw rekening komen!
Dan mag je mij afrekenen op het niet lezen van een bericht, ik had niet gezien dat je ook een fout had gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het was mijn eigen fout dus dan mag ik er wat van zeggen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef MrObjective het volgende:
Volgens mij vergeten sommigen dat Lieske (Deel V) ook bestaat.
Jezus Christus wat een teringzooi wordt dit topic zo, met al dat Lieskut. Doe dat lekker in het topic die over haar gaat en doe hier een beetje algemener over BB.
Hoi mamapanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef mamapan het volgende:
Ik word zó slaperig , er gebeurt niets, ga er ook niet op zitten wachten.![]()
![]()
Het begin van de avond was top, de rest een grote flop
.
Geaccepteerd (zonder vouten)quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan mag je mij afrekenen op het niet lezen van een bericht, ik had niet gezien dat je ook een fout had gemaakt.Excuus
Er staan er minstens zo veel van Dido en Roel hoor, dus waar heb je het over?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef MrObjective het volgende:
Volgens mij vergeten sommigen dat Lieske (Deel V) ook bestaat.
Jezus Christus wat een teringzooi wordt dit topic zo, met al dat Lieskut. Doe dat lekker in het topic die over haar gaat en doe hier een beetje algemener over BB.
Dido heeft wel haar kousen aan. En dus haar nieuwe setje, dat rode met die jarretelletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |