Tof, Ik ben je trouwens nog vergeten te bedanken voor die andere cd.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:49 schreef fr.oosje het volgende:
Vast wel
die 2e geeft wel een echt verlaten gevoel. Bij de eerste en de derde leidt het bijzondere onderwerp ms wat te veel af van de verlatenheid an sich. Een beetje scherper contrast zou hier denk ik geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:59 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb nog een paar foto's, ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
Deze auto stond geheel verlaten in de dode stad Prypyat (nabij Tjernobyl)
3:
[afbeelding]
De ontplofte kerncentrale van Tjernobyl, ingepakt in beton.
De 2e past idd het best bij het onderwerp.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef Vliegvrager het volgende:
die 2e geeft wel een echt verlaten gevoel. Bij de eerste en de derde leidt het bijzondere onderwerp ms wat te veel af van de verlatenheid an sich. Een beetje scherper contrast zou hier denk ik geen kwaad kunnen.
ben je daar geweest? Lijkt me creepy.
Was je er helemaal in je eentje? Lijkt me echt eng dan zeg! Gewoon weten dat daar 20 jaar geleden nog een drukte van jewelste was en het is nu uitgestorven.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:37 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
De 2e past idd het best bij het onderwerp.
Het is idd erg creepy om daar rond te lopen, vooral als je in je eentje in een hotelkamer staat die al 20 jaar verlaten is.. Ik had er graag nog een dag rond willen lopen, want het is een fantastische plaats om foto's te maken.
http://www.kiddofspeed.com/default.htm Die bedoel je...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef Subhuman het volgende:
Er is een site van iemand die op de motor een reis heeft gemaakt door het hele afgesloten gebied. Daar staan ook echt creepy foto's op! Ben alleen het adres even kwijt.
We waren ongeveer met 50 man daar, maar ik ben in m'n eentje even de gang van een hotel ingelopen om wat foto's te maken, idd best eng.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef Subhuman het volgende:
Was je er helemaal in je eentje? Lijkt me echt eng dan zeg! Gewoon weten dat daar 20 jaar geleden nog een drukte van jewelste was en het is nu uitgestorven.
Als je het verhaal van die meid leest, dan moest je in die flats en hotel niet in de kamers komen waar de ramen open stonden en gericht waren naar de reactor..... Dan zou je in iedergeval 's nachts ook licht gaan geven. Net als dat bos.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
We waren ongeveer met 50 man daar, maar ik ben in m'n eentje even de gang van een hotel ingelopen om wat foto's te maken, idd best eng.
Het verhaal van die meid op de motor is een hoax, ze heeft ongeveer dezelfde tour gedaan als wij, alleen heeft ze haar motorhelm mee genomen. Daarnaast is de straling tegenwoordig vrij laag, tijdens een dagje Tjernobyl wordt je blootgesteld aan een hoeveelheid straling die te vergelijken is met 2 uur in een vliegtuig. Ik heb zelf in de flat gestaan en uitgekeken op de reactor, maar ik geef geen licht 's nachtsquote:Op woensdag 23 november 2005 15:59 schreef HMaster-II het volgende:
Als je het verhaal van die meid leest, dan moest je in die flats en hotel niet in de kamers komen waar de ramen open stonden en gericht waren naar de reactor..... Dan zou je in iedergeval 's nachts ook licht gaan geven. Net als dat bos.![]()
Tof idee, maar ik had graag meer van het grote grijze buiten gezien, ze tuurt vast haar (ex)geliefde na . En ik mis de traan op haar wang een beetje.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Iets heel anders dan wat ik had staan.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef k_man het volgende:
Zow, inzending verstuurd. Moest ie nou naar dat Hotmail adres van Sub?
Ik zou voor foto 1 gaan..quote:Op donderdag 24 november 2005 11:50 schreef Esto het volgende:
Ik denk dat ik een van deze maar in ga zenden.
--foto-1--
--foto-2--
Stukken beterquote:
beter idd, maar had je niet een blanco papiertje meer? Er staan allerlei strepen en nummers op de andere kant.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:32 schreef Esto het volgende:
Deze beter?
http://x12.putfile.com/11/32708300718.jpg
Puckzzzy, Puckzzzy toch! Je begrijpt toch wel dat er op dat papiertje aan de binnen kant met een Edding3000 stift "HET IS UIT!!! De groeten!" staatquote:Op donderdag 24 november 2005 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beter idd, maar had je niet een blanco papiertje meer? Er staan allerlei strepen en nummers op de andere kant.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
En dan zo geschreven zeker:
H3T IS UIT!
Dat dacht ik nou ook...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:33 schreef IJzercookie het volgende:
Ehmm leuk idee.. maar stel dat het een afscheidsbrief is en je legt van pure wanhoop de vriendschaps- verlovings- of trouwring erbij, waarom liggen er dan twee ringen zo keurig gerangschikt. Misschien beter 1 ring of de tweede er bijgesmeten door de lezer van de brief.
Ik neig zelf ook wel in die richting ja. Voor het model open ik wel een apart topic als ik klaar ben met bewerken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou voor de pillen gaan, die laatste vind ik op zich een mooie foto (mooi model ook) maar past minder in het thema
quote:
Ik twijfel met je meequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind persoonlijk de kleurenversie ook heel mooi, lekkere warme kleuren.
aiai nu ga ik twijfelen
Wat wil je, Paint en gimp -_-quote:
Hoe bedoel je. Begon de politie zich tegen je aan te bemoeien?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik had een leuk idee, maar de politie vond van niet: verlaten auto's in de sneeuw op de Veluwe. So much for improvising..
misschien viel het toch niet helemaal lekker dat je de bestuurders onder schot hield?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik had een leuk idee, maar de politie vond van niet: verlaten auto's in de sneeuw op de Veluwe. So much for improvising..
Verkeer werd ten sterkste ontraden voor iedereen die daar niets te zoeken had. Fotograferen viel onder "niets te zoeken".quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Begon de politie zich tegen je aan te bemoeien?
toch wel jofel van je dat je deze maand niet meedoet, maak ik misschien een kansje jahquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ojeee, puckzzz gaat twijfelen...zo haalt ze nooit de 1e plek
Niet de beer? Die vind ik mooierquote:Op zondag 27 november 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toch wel jofel van je dat je deze maand niet meedoet, maak ik misschien een kansje jah
na getwijfeld te hebben houd ik het op mijn huidige inzending, we zien wel
quote:
*kijken gaat*quote:Op zondag 27 november 2005 11:54 schreef Auticia het volgende:
Ik heb ook een foto ingestuurd.. Dus ik tvp meteen even hier.
En dan de kleurenversiequote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]toch de beer maar doen dan?
tjeezus Puckzzz...beetje besluitvaardiger mag wel hoor![]()
Thnxquote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dan de kleurenversieDie voldoet niet alleen aan het thema, de kleuren, de dof, alles is mooier aan die foto.
Het is een archiefje hoor, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn hond aan een boom te binden, al is het voor een fotoquote:
Met zo'n archieffoto mag je altijd aankomen!quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is een archiefje hoor, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn hond aan een boom te binden, al is het voor een foto.
.
quote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]toch de beer maar doen dan?
tjeezus Puckzzz...beetje besluitvaardiger mag wel hoor![]()
Met een iets scherpere achtergrond zou ik 'm beter vinden (in het thema)quote:
Tsk!quote:Op zondag 27 november 2005 15:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@ Macphearson: mooie foto hoor, maar het thema 'Bokeh' is al een paar maanden geledendus je bent flink verlaat
quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Skinnymike het volgende:
Puckzzz, jammer dat je je foto hebt omgewisseld. Ik vond die van je man nog ietsjes mooier![]()
Ik denk dat deze meer eenzaamheid uitstraalt, maar hij was beter tot z'n recht gekomen als de beer wat minder groot in beeld was geweest denk ikquote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Skinnymike het volgende:
Puckzzz, jammer dat je je foto hebt omgewisseld. Ik vond die van je man nog ietsjes mooier![]()
Dat ga ik dan winnenquote:Op maandag 28 november 2005 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens even een tip / verzoek voor de winnaars van deze maand. Kunnen we voor de maand december het onderwerp 'vrije keuze' doen? Lijkt me wel leuk
of is er de volgende maand geen thema en wordt het de mooiste van 2005?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat ga ik dan winnenthat is als die kleine zich op tijd meld
die gaat al jullie fotografen hartjes stelen
![]()
zorg nou maar gewoon dat ke wint, dan kun je zelf wat inbrengen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens even een tip / verzoek voor de winnaars van deze maand. Kunnen we voor de maand december het onderwerp 'vrije keuze' doen? Lijkt me wel leuk
Volgende maand dubbele wedstrijd lijkt me beter: een met thema zoals altijd en een mooiste van 2005.quote:of is er de volgende maand geen thema en wordt het de mooiste van 2005?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Vergeet het maar hormonenkanon.
Babies zijn simpelweg niet mooi. Alleen voor de papa en de mama.
zit er deze maand niet in denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
zorg nou maar gewoon dat ke wint, dan kun je zelf wat inbrengen.
[..]
Volgende maand dubbele wedstrijd lijkt me beter: een met thema zoals altijd en een mooiste van 2005.
Iddquote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Volgende maand dubbele wedstrijd lijkt me beter: een met thema zoals altijd en een mooiste van 2005.
Hehe, laat ze dat dan nu maar vast bekend maken! Er ligt hier namelijk nog steeds nog zo'n 20 centimeterquote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Flipper01 het volgende:
Thema: sneeuw
Volgens dit topic staat ons namelijk nog een hoop te wachten
Mooi idee; ik verwacht een zending Colombiaanse een dezer dagen ...quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Flipper01 het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Flipper01 het volgende:
Volgens dit topic staat ons namelijk nog een hoop te wachten
Dat is je geraden!quote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Elefes het volgende:
En volgende maand nog meer: dan hoop ik ook weer mee te doen
En dat terwijl het eigenlijk een rukonderwerp © k_man isquote:Op maandag 28 november 2005 17:45 schreef Subhuman het volgende:
Er zijn deze maand nog meer inzendingen dan in de ook zeer succesvolle maand met als onderwerp zelfportret!
quote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Elefes het volgende:
En volgende maand nog meer: dan hoop ik ook weer mee te doen
Ja maar, druk enzoquote:
Net als vorig jaar.quote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
ik doe niet mee, dus meer mensen hebben de ijdele hoop te winnenquote:Op maandag 28 november 2005 17:45 schreef Subhuman het volgende:
Er zijn deze maand nog meer inzendingen dan in de ook zeer succesvolle maand met als onderwerp zelfportret!
Ik wil ook wel even stemmen tellen hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:43 schreef Subhuman het volgende:
Ow shit, ik bedenk me ineens dat ik vanavond om 23:00 helemaal niet thuis ben!
Nouja, extra tijd voor jullie om te stemmen. De deadline wordt uitgesteld tot morgenochtend 11:00.
Subje!! Je bent overtijd, Over 9 maanden een minisubje?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | Flipper01 54 Puckzzz 45 cramus 38 pea4fun 37 Vava 30 dubbellu 22 Marc H 21 Auticia 18 Gimmick 11 Sasami 7 Oostje 6 Skinnymike 6 The_Lizard_Queen 5 Martijn877 4 Miss_S 4 PoseidonVS 4 Schanulleke 4 Esto 3 apestartje 2 Jelleee 2 Vliegvrager 2 Hmaster-II 1 k_man 0 -Marjo- 0 Martijn_77 0 Olan 0 Ynske 0 |
Mag ik vast zeggen dat ik het allemaal ruk onderwerpen vind? Ik doe het tochquote:Op woensdag 30 november 2005 11:34 schreef Subhuman het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!
Re, Flipper01 en Puckzzz, kunnen jullie per mail elk twee onderwerpen insturen? Zodra ik alles binnenheb beginnen we met de onderwerpstemronde voor december!
Re, gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:37 schreef Re het volgende:
bij deze nog ff Herman bedanken voor zijn actieve rol (en Ties en Spike)
misschien moet je 1 foto insturen en niet je keuze elke keer aanpassen?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoef niet lang na te denken over mijn onderwerpen ik weet ze al
Ja Shark ik denk hetelke keer Net Niet goed genoeg
Niet zo zeurenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
misschien moet je 1 foto insturen en niet je keuze elke keer aanpassen?
Een nieuw record!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet zo zeurenik heb 'm maar 1 keer aangepast deze maand
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Een nieuw record!November: maand met de minste wijzigingen van Puckzzz
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Subhuman het volgende:
Een nieuw record!November: maand met de minste wijzigingen van Puckzzz
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef fr.oosje het volgende:
Als de winnaar zijn adres even doormailt zal ik weer een cd versturen.
Yeeyquote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Flipper01 het volgende:
Dank je wel
*onderwerpen zijn verzonden!
Weet je het zeker? Misschien kan jij je keuzes nog een keer of twee aanpassen voordat sub ze post?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
Yeeyop naar de onderwerpenstemronde
Ik zat er wel aan te denkenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Misschien kan jij je keuzes nog een keer of twee aanpassen voordat sub ze post?
Morgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef oostje het volgende:
Wanneer komt december...?
Nuquote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef oostje het volgende:
Wanneer komt december...?
ik kan geen mail ontvangen. iets met POP3 fout ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 00:45 schreef Subhuman het volgende:
Morgenmiddag begint de onderwerpenstemronde! Puckzzz, ik heb je een mailtje gestuurd naar je @Home adres, zou je daarop kunnen antwoorden?
De (wedstrijd)modjes zijn er niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:19 schreef Elefes het volgende:
Waar blijft het onderwerpen stem topic, ik wil weer aan de gang
Ja, dat zagen we in zijn postquote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Van Re weet ik ook wat hij heeft ingezonden
quote:, als Flipper mij nou eens mailt met zijn onderwerpen maak ik gewoon een topic aan en vraag een modje her of der wel even om 'm sticky te maken.
Lekker semi-rellen is okéquote:Op donderdag 1 december 2005 00:45 schreef Subhuman het volgende:
Morgenmiddag begint de onderwerpenstemronde! Puckzzz, ik heb je een mailtje gestuurd naar je @Home adres, zou je daarop kunnen antwoorden?
Te laat...5 uur...ik ga naar huis.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we in zijn post
[..]goed idee
Hij had het beloofd tenslotte:
[..]
Lekker semi-rellen is oké
nine to five rellerquote:Op donderdag 1 december 2005 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
Te laat...5 uur...ik ga naar huis.
Ik zie het morgen allemaal wel weer
Goh...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef yonielo het volgende:
het onderwerpstemtopic klopt niet (is nog van november)
Doe dat alsjeblieft niet. Ik weet dat jullie ongeduldig zijn, en ik had het topic ook echt eerder geopend als ik er de kans toe had. Ik denk dat het hele stemmen opnieuw had mogen beginnen als iemand anders een onderwerpenstemtopic geopend had.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Van Re weet ik ook wat hij heeft ingezonden, als Flipper mij nou eens mailt met zijn onderwerpen maak ik gewoon een topic aan en vraag een modje her of der wel even om 'm sticky te maken.
waarom dan? dat maakt toch niet veel uit?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk dat het hele stemmen opnieuw had mogen beginnen als iemand anders een onderwerpenstemtopic geopend had.
Jawel, want er was dus een probleem met een van de onderwerpen en waarschijnlijk hadden jullie dan op de verkeerde lijst met onderwerpen gestemd.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
waarom dan? dat maakt toch niet veel uit?
Gewoon een moderator laten doen voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
waarom dan? dat maakt toch niet veel uit?
Dat had Puckzzz dus al uitgelegd,quote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jawel, want er was dus een probleem met een van de onderwerpen en waarschijnlijk hadden jullie dan op de verkeerde lijst met onderwerpen gestemd.
jah duhquote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dat had Puckzzz dus al uitgelegd,![]()
Ik denk als je op 1 van die 2 stemt, dat je dan toen een voordeel hebt bij 'Het Weer'quote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef Re het volgende:
hmmmmm weer en winter...
nou ik vind het hetzelfde en zal de stemmen alleen maar verspreiden over de 2, maar goedquote:Op donderdag 1 december 2005 21:22 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik denk als je op 1 van die 2 stemt, dat je dan toen een voordeel hebt bij 'Het Weer'
Aangezien winter ook onder 'Het weer' valt, toch? dat maakt de foto ook unieker als anderen zon of storm ofzo selecteren als foto als het 'Het weer' wordt.
Jeetje hé! Wat een totale ramp zou dat geweest zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jawel, want er was dus een probleem met een van de onderwerpen en waarschijnlijk hadden jullie dan op de verkeerde lijst met onderwerpen gestemd.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:20 schreef k_man het volgende:
Jeetje hé! Wat een totale ramp zou dat geweest zijn.
Verkapte-kijk-mij-eens-een-belangrijk-modje-zijn-post.![]()
Ja, zo heb je het wel goed verwoord idd....quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
Nee, hier heb je geen punten mee gescoord in mijn boekjeJe doet alsof wij een stel kleuters zijn...
SuB: Het niet de bedoeling je aan te vallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:15 schreef Subhuman het volgende:
Jullie hebben blijkbaar geen idee hoeveel tijd het kost om zo'n wedstrijd te organiseren. Daarom houd ik het graag overzichtelijk zodat het allemaal zo soepel mogelijk verloopt. Als iedereen stemtopics gaat openen raak ik het overzicht kwijt. Ik heb best de tijd om het te organiseren, alleen gister was ik toevallig de hele dag niet thuis. Dat zou geen probleem geweest zijn als alle onderwerpen direct goed geweest zouden zijn, dan was er dinsdagavond een stemtopic geweest. Het is dit keer gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vorige maanden ging het toch ook altijd goed? Ik ben blij dat de wedstrijd leeft, en ik doe mijn uiterste best om het in goede banen te leiden. Ik vind het zacht uitgedrukt niet erg aardig dat ik gelijk van alle kanten aangevallen word als het toevallig één keertje niet helemaal goed gaat.
dus je zoekt iemand die veel vrije tijd heeft en er tijd in wil steken, zodat jij je kan toeleggen op modden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:15 schreef Subhuman het volgende:
Jullie hebben blijkbaar geen idee hoeveel tijd het kost om zo'n wedstrijd te organiseren.
Het kwam niet in je op om iemand van Fok, een fokker van FOT te waarschuwen dat je pas 's avonds zou reageren? Wedstrijden organiseren is een hele verantwoording hoor. Ik laat mijn werk bijvoorbeeld altijd weten als ik niet kan, en mijn vrienden ook. en het vrijwilligerswerk waar ik wel eens aan doe. En de modellen die ik schiet laat ik ook weten als er iets is. Dat heet verantwoordelijkheid geloof ik...quote:Daarom houd ik het graag overzichtelijk zodat het allemaal zo soepel mogelijk verloopt. Als iedereen stemtopics gaat openen raak ik het overzicht kwijt. Ik heb best de tijd om het te organiseren, alleen gister was ik toevallig de hele dag niet thuis.
je voelt je aangevallen. dat begrijp ik, maar ik zie het meer als een kritiek op je gedrag dan als kritiek op je persoon.quote:Dat zou geen probleem geweest zijn als alle onderwerpen direct goed geweest zouden zijn, dan was er dinsdagavond een stemtopic geweest. Het is dit keer gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vorige maanden ging het toch ook altijd goed? Ik ben blij dat de wedstrijd leeft, en ik doe mijn uiterste best om het in goede banen te leiden. Ik vind het zacht uitgedrukt niet erg aardig dat ik gelijk van alle kanten aangevallen word als het toevallig één keertje niet helemaal goed gaat.
Nee, ik zeg net dat ik die tijd zelf wel heb. Het liep alleen gister even mis.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:23 schreef Shark.Bait het volgende:
dus je zoekt iemand die veel vrije tijd heeft en er tijd in wil steken, zodat jij je kan toeleggen op modden?
quote:Het kwam niet in je op om iemand van Fok, een fokker van FOT te waarschuwen dat je pas 's avonds zou reageren? Wedstrijden organiseren is een hele verantwoording hoor. Vandaag geen UEFA cup, de scheidsrechter is er niet en heeft niks laten weten.
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:45 schreef Subhuman het volgende:
Morgenmiddag begint de onderwerpenstemronde!
Over de verschillen tussen winter en het weer? Ik vind niet dat die twee onderwerpen te veel op elkaar lijken. Ze overlappen natuurlijk wel een beetje, maar winter heeft zo veel meer aspecten dan alleen sneeuw. Kijk bijvoorbeeld naar kerst, oud en nieuw, gezelligheid thuis, etc. Bij het weer kan je weer hele andere foto's maken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:19 schreef Re het volgende:
en nou mijn vraag nog beantwoorden
Je beloofde het 's middags te openen, mensen verwachtten het topic na 12:00, je opende em pas 's avonds, je wist dat je die dag weg moest, je hebt je excuses aangeboden. klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net dat ik die tijd zelf wel heb. Het liep alleen gister even mis.
[..]
[..]
dat mag jij vinden dan, ik vind het teveel op elkaar lijken, en die gezelligheid thuis associeer ik niet met winter eigenlijk maar goed boeit verder nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Over de verschillen tussen winter en het weer? Ik vind niet dat die twee onderwerpen te veel op elkaar lijken. Ze overlappen natuurlijk wel een beetje, maar winter heeft zo veel meer aspecten dan alleen sneeuw. Kijk bijvoorbeeld naar kerst, oud en nieuw, gezelligheid thuis, etc. Bij het weer kan je weer hele andere foto's maken.
Helemaal mee eens, dr lopen hier mensen zich druk te maken om iets lekker belangrijks als het op tijd starten van een onderwerpenstemtopic. Hallooooquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:52 schreef Schanulleke het volgende:
Dat het onderwerpenstem topic een keertje ietsjes later wordt geopend boeit mij als user helemaal niets. De tijd vind ik bij het sluiten van stemrondes en inzendingstermijnen veel belangrijker. Dat de topics door de mods geopend en beheerd worden vind ik ook wel zo overzichtelijk. Een beetje flauw in mijn ogen om meteen zo in je wiek geschoten te reageren op een paar uurtjes vertraging, een beetje geduld mag iedereen ook wel uitoefenen.
Alle "Weer", behalve sneeuw en ijs, riekt naar archiefquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:44 schreef Vliegvrager het volgende:
@Re: ik vind er behoorlijk wat verschil tussen zitten. Het woord 'weer' is multi-interpretabel (en dus een prima wedstrijdonderwerp) en ook bij 'winter' kan ik me foto's voorstellen die ik niet bij 'weer' in zou sturen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Alle "Weer", behalve sneeuw en ijs, riekt naar archief![]()
Archief is niet verboden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Alle "Weer", behalve sneeuw en ijs, riekt naar archief![]()
Ik heb al naar Urk gebeld, maar ze hadden geen coke meer overquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
lijnen klinkt leuk, kan je op verschillende manieren interpreteren
ik had meer selderij en water in mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb al naar Urk gebeld, maar ze hadden geen coke meer over
Mischien heeft de jeugd in Schagen nog wel een kilotje over...quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb al naar Urk gebeld, maar ze hadden geen coke meer over
Ik zal mijn zoontje van 12 ook eens vragen jahquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mischien heeft de jeugd in Schagen nog wel een kilotje over...![]()
Hoe bezorg je iemand zo veel mogelijk werk.quote:Op zondag 4 december 2005 11:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Prima rukonderwerp. Ik heb nog wel wat archiefwerk, maar dat is mn eer te na natuurlijk.T is echt een thema om mee te spelen. Deze maand maar eens de strijd met Puckzzz aan om het aantal malen opnieuw in sturen.
yupquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ahaa, het is lijnen geworden?
leuk
zeg, ik was eerderquote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup
ik ga vast alle slimfast inslaan die ik kan vinden voor mijn idee
Het kan, en het mag (heeft tenminste altijd gemogen) Persoonlijk vond ik het wel grappig als iemand het onderwerp anders uitlegde, maar nu lijkt het meer daarom te gaan als om de foto's en dat vind ik jammer.quote:Op zondag 4 december 2005 12:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, het onderwerp kan dit keer dan ook op vele manieren geinterpreteerd worden. ik neem aan dat dat ook mag, of moet je het houden bij hoe het in den beginsel bedoeld is? zet het er dan nog even bij voor de duidelijkheid
voorkom je weer latere discussies enzo.
Hoe is ie in kleur? Ik vind hem zo met die grijstinten wat vlak, maar hij past zeker prima in het onderwerpquote:
Hij is op zwart/wit film, dus er is geen kleur. Grijstinen zijn ook wat vlak vanwege de scan, en ik heb nog niet de software om dat bij te werken.quote:Op zondag 4 december 2005 13:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoe is ie in kleur? Ik vind hem zo met die grijstinten wat vlak, maar hij past zeker prima in het onderwerp
Je hebt geen bewerkingssoftware? oeh, dat is een gemis...Er zijn heel veel gratis proggies te downloaden waar je al best wat mee kan. Als je graag Photoshop wil kom dan ff op mijn msnquote:Op zondag 4 december 2005 13:08 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Hij is op zwart/wit film, dus er is geen kleur. Grijstinen zijn ook wat vlak vanwege de scan, en ik heb nog niet de software om dat bij te werken.
Maar de zee, de basaltblokken het asfalt en de betonblokken zijn sowieso vier tinten grijs. Alleen de lucht was behoorlijk blauw. Het was mijn inzending voor de afgelopen verkiezing, dus deze doet sowieso niet mee. Al had hij hier beter gepast.
en met key was ie ineens wel legaal?quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef Gimmick het volgende:
Bedankt voor het aanbod. Photoshop had ik, maar de tijdsduur was verlopen (had geen geldige key). En ik wil liever niet illegaal als het ook legaal kan. Zit dus te denken aan The Gimp of Corel nog iets (die laatste via school voor een paar tientjes).
The GIMP is wel handig!quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef Gimmick het volgende:
Bedankt voor het aanbod. Photoshop had ik, maar de tijdsduur was verlopen (had geen geldige key). En ik wil liever niet illegaal als het ook legaal kan. Zit dus te denken aan The Gimp of Corel nog iets (die laatste via school voor een paar tientjes).
De eerste is mooi!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Flipper01
okee, een paar archiefjes...Lijnen:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
da's een hele gave fotoquote:
Aha...jij hebt je idee al in grote lijnen uitgewerkt zie ik.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Jelleee het volgende:
Oke, na 2 uur ploeteren achter schot heb ik eindelijk een Knex-doos gevonden!
Kijken of daar iets leuks uitkomt,![]()
Wel als het een legale key is. De software heeft geen waarde: dat is de key. Het klopt wel dat mijn versie sowieso illegaal was (volgens mij geeft Adobe geen trailversies uit), als je dat bedoeld. Maar zou ik naar de winkel gaan, en daar een doos kopen en die legale key invoeren in mijn illegaal gedownloade versie, is mijn illegaal gedownloade versie niet meer illegaal.quote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en met key was ie ineens wel legaal?
quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef N.icka het volgende:
Wanneer kunnen we stemmen?
Zal wel 1 dag erna zijn dan, dan word een topic geopend.quote:Het inleveren van de fotos kan tot en met woensdag 28 december 23:00 uur!
Je moet wel op zijn P.I. letten....quote:Op zondag 4 december 2005 14:34 schreef Jelleee het volgende:
[..]
[..]
Zal wel 1 dag erna zijn dan, dan word een topic geopend.![]()
wees maar niet bang, ik doe de wat-de-originele-bedoeling-was-type-foto-dinges-geval...quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef RonaldV het volgende:
Jammer dat ik niet de enige ben die lijnen anders bedacht had. Dan gaan we maar op jacht naar plan B.
Pea, kap es met dat account hakken!quote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wees maar niet bang, ik doe de wat-de-originele-bedoeling-was-type-foto-dinges-geval...
No worries matequote:Op zondag 4 december 2005 17:02 schreef luap het volgende:
Lijnen, leuk![]()
Als ik dit zo allemaal zie ben ik blij veel mensen geen archiefmateriaal insturen
Die eerste vind ik erg mooi. Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2005 17:42 schreef Elefes het volgende:
Lijnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk ga ik iets nieuws maken voor deze wedstrijd (althans proberen)![]()
Met melkpoeder of poedersuiker ziet het er echter uit, hievan is de korrel te grof.quote:Op zondag 4 december 2005 18:00 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Die eerste vind ik erg mooi. Wat is het eigenlijk?
'K had vanmiddag ook wat tijd over, dus bij deze... lijnen:
[[url=http://www.vanderlee.com/portfolio/view.php?i=Studio/IMG_5082_c.JPG&x=400&y=400]afbeelding][/url]
De uitsnede veranderd misschien nog, ben ik nog niet helemaal blij mee. En misschien ga ik sowieso wel iets compleet anders inzenden uiteindelijk, if anything.
Thnx voor de tip. Dit was basterdsuiker trouwens, is al wat fijner dan kristal.quote:Op zondag 4 december 2005 18:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met melkpoeder of poedersuiker ziet het er echter uit, hievan is de korrel te grof.
Wow, de eerste is mooi!!!quote:Op zondag 4 december 2005 17:42 schreef Elefes het volgende:
Lijnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk ga ik iets nieuws maken voor deze wedstrijd (althans proberen)![]()
och, we hebben allemaal wel een paar slechte eigenschappenquote:Op zondag 4 december 2005 21:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Verder valt me op, dat ik bij lijnen altijd denk (automatisme) aan rechte lijnen, dus als ik hier van die kromme dingen zie, dan gaat het mis in mijn systeem
Wow ik vind de meloen echt heel erg mooiquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch maar even door mijn archieven gegraven om even in de sfeer van lijnen te blijven (kwalitatief geen hoogstandjes):
Nr. 1
Nr. 2
Linkjes omdat ik geen zin had in resizen.
Nou, qua fotografie ben jij behoorlijk puik.quote:Op zondag 4 december 2005 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
och, we hebben allemaal wel een paar slechte eigenschappen
Dat zijn idd lijnen, twee rode die elkaar diagonaal kruisen:Pquote:Op maandag 5 december 2005 00:54 schreef Skinnymike het volgende:
Ff wat archiefwerk van mij kant.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
Puckzzz, is dit toevallig het oude Primoza in Gulpen (ZL)?quote:Op zondag 4 december 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Flipper01
okee, een paar archiefjes...Lijnen:
Nee, dit is Aeolus, in Sexbierum. een soort technisch doe-museum voor kids. Hartstikke leuk daar, je kan er van allerlei technische dingen zelf uitproberen enzo. Kids vinden het er erg leukquote:Op maandag 5 december 2005 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Puckzzz, is dit toevallig het oude Primoza in Gulpen (ZL)?
grappigquote:Op maandag 5 december 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, dit is Aeolus, in Sexbierum. een soort technisch doe-museum voor kids. Hartstikke leuk daar, je kan er van allerlei technische dingen zelf uitproberen enzo. Kids vinden het er erg leuk
Leuke lijnenquote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef CompuMess het volgende:
Lijnen...
ik had er nog een paar op voorraad (ze zijn redelijk vers!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb een kind én woon vlakbij het strand (6km)quote:Op maandag 5 december 2005 14:40 schreef Elefes het volgende:
Gewoon blijven volhouden Tha_Erik! Ineens heb je hetEn dan komt er vanzelf een keer iets goeds uit rollen
Ik ben ook nog aan het denken, heb al wel wat ideeen maar die zijn niet uitvoerbaar omdat ik geen kinderen heb en niet dicht bij het strand woon
Zie je die vanavond dan niet bij het avondeten?quote:Op maandag 5 december 2005 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
*ineens een ideetje krijgt*
ik zal mijn model eens sms-en
Bikinilijntjes zijn uitgesloten van deelnamequote:Op maandag 5 december 2005 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
*ineens een ideetje krijgt*
ik zal mijn model eens sms-en
Ik wil wel winnen hoorquote:Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Zie je die vanavond dan niet bij het avondeten?![]()
![]()
Denkt aan ronde borsten lijnen, en schaamhaar in nette streepjesquote:Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil wel winnen hooralhoewel......ook wel een ludieke actie......
nee ik verklap nog lekker nix, eerst maar kijken of mijn model wil en durft
Maak je donderdag weer een foto van jezelf voor de wedstrijd zeker?quote:Op maandag 5 december 2005 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
Donderdagavond 19.00 afgesproken met het model
Ik ben benieuwd
Zoals met dat horloge heb ik ook eens iets geprobeerd:quote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef killko het volgende:
Hond aan de lijn, dikke mensen aan de lijn, bikinilijn....
Nee, deze dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
(ik weet dat ik ergens nog iets had, maar die moet ik maar even opzoeken.. Weet eigenlijk niet meer wat het was..![]()
Is de enige avond dat ik even tijd heb voor mezelfquote:Op maandag 5 december 2005 20:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maak je donderdag weer een foto van jezelf voor de wedstrijd zeker?
precies. vooral omdat het bestand zo heetquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:49 schreef CompuMess het volgende:
Dan ga ik voor een parachute!
lol, daar had ik dus niet naar gekekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
precies. vooral omdat het bestand zo heet
valsspelerquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
precies. vooral omdat het bestand zo heet
idem! (echt waar!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, daar had ik dus niet naar gekeken
Er stond nergens in de niet bestaande regels dat het kijken naar de "eigenschappen" van de desbetreffende foto verboden was. Voorts was ik niet op de hoogte dat de desbetreffende foto meedeed aan een wedstrijd met nietbestaande regelementen.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--- 8< ---
onschuldbewijzend verhaal
--- 8< ---
De Luchtmacht dus, aangezien we verder (officieel althans) geen parachute eenheden hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef Schanulleke het volgende:
Om aan alle twijfel een einde te maken, het ging hier om een parachute van onze Nederlandse krijgsmacht.
De eerste is erg leuk Marjo. 1 puntje van kritiek:quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef -Marjo- het volgende:
Een verse:
[afbeelding]
En een archiefje:
[afbeelding]
Ja, klopt. Probeerde ik ook maar de ene kant is de zijkant van het mandje en dat lukte dus niet helemaal. Was ook maar een probeerseltje...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De eerste is erg leuk Marjo. 1 puntje van kritiek:
als je kiest voor zoiets, zorg dan dat alles symmetrisch loopt (imho he? ) nu zie je rechtsboven een witte diagonale lijn, en linksonder niet. Ik had het dan net ff zo uitgemikt dat de ruimte van de witte diagonalen rechts en linksboven evenveel was.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De Luchtmacht dus, aangezien we verder (officieel althans) geen parachute eenheden hebben
da's meer een foto van je archief dan een archieffoto. Of is het beide?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een archieffoto van mij, om mezelf me weer even in de sfeer te komen.
[afbeelding]
Het zijn mijn vaders pianoboekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
da's meer een foto van je archief dan een archieffoto. Of is het beide?
Dude, mijn humor is niet aan jou besteedquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn mijn vaders pianoboeken. Zijn archief, mijn foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |