Tof, Ik ben je trouwens nog vergeten te bedanken voor die andere cd.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:49 schreef fr.oosje het volgende:
Vast wel
die 2e geeft wel een echt verlaten gevoel. Bij de eerste en de derde leidt het bijzondere onderwerp ms wat te veel af van de verlatenheid an sich. Een beetje scherper contrast zou hier denk ik geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:59 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb nog een paar foto's, ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
Deze auto stond geheel verlaten in de dode stad Prypyat (nabij Tjernobyl)
3:
[afbeelding]
De ontplofte kerncentrale van Tjernobyl, ingepakt in beton.
De 2e past idd het best bij het onderwerp.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef Vliegvrager het volgende:
die 2e geeft wel een echt verlaten gevoel. Bij de eerste en de derde leidt het bijzondere onderwerp ms wat te veel af van de verlatenheid an sich. Een beetje scherper contrast zou hier denk ik geen kwaad kunnen.
ben je daar geweest? Lijkt me creepy.
Was je er helemaal in je eentje? Lijkt me echt eng dan zeg! Gewoon weten dat daar 20 jaar geleden nog een drukte van jewelste was en het is nu uitgestorven.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:37 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
De 2e past idd het best bij het onderwerp.
Het is idd erg creepy om daar rond te lopen, vooral als je in je eentje in een hotelkamer staat die al 20 jaar verlaten is.. Ik had er graag nog een dag rond willen lopen, want het is een fantastische plaats om foto's te maken.
http://www.kiddofspeed.com/default.htm Die bedoel je...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:35 schreef Subhuman het volgende:
Er is een site van iemand die op de motor een reis heeft gemaakt door het hele afgesloten gebied. Daar staan ook echt creepy foto's op! Ben alleen het adres even kwijt.
We waren ongeveer met 50 man daar, maar ik ben in m'n eentje even de gang van een hotel ingelopen om wat foto's te maken, idd best eng.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:52 schreef Subhuman het volgende:
Was je er helemaal in je eentje? Lijkt me echt eng dan zeg! Gewoon weten dat daar 20 jaar geleden nog een drukte van jewelste was en het is nu uitgestorven.
Als je het verhaal van die meid leest, dan moest je in die flats en hotel niet in de kamers komen waar de ramen open stonden en gericht waren naar de reactor..... Dan zou je in iedergeval 's nachts ook licht gaan geven. Net als dat bos.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
We waren ongeveer met 50 man daar, maar ik ben in m'n eentje even de gang van een hotel ingelopen om wat foto's te maken, idd best eng.
Het verhaal van die meid op de motor is een hoax, ze heeft ongeveer dezelfde tour gedaan als wij, alleen heeft ze haar motorhelm mee genomen. Daarnaast is de straling tegenwoordig vrij laag, tijdens een dagje Tjernobyl wordt je blootgesteld aan een hoeveelheid straling die te vergelijken is met 2 uur in een vliegtuig. Ik heb zelf in de flat gestaan en uitgekeken op de reactor, maar ik geef geen licht 's nachtsquote:Op woensdag 23 november 2005 15:59 schreef HMaster-II het volgende:
Als je het verhaal van die meid leest, dan moest je in die flats en hotel niet in de kamers komen waar de ramen open stonden en gericht waren naar de reactor..... Dan zou je in iedergeval 's nachts ook licht gaan geven. Net als dat bos.![]()
Tof idee, maar ik had graag meer van het grote grijze buiten gezien, ze tuurt vast haar (ex)geliefde na . En ik mis de traan op haar wang een beetje.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Iets heel anders dan wat ik had staan.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef k_man het volgende:
Zow, inzending verstuurd. Moest ie nou naar dat Hotmail adres van Sub?
Ik zou voor foto 1 gaan..quote:Op donderdag 24 november 2005 11:50 schreef Esto het volgende:
Ik denk dat ik een van deze maar in ga zenden.
--foto-1--
--foto-2--
Stukken beterquote:
beter idd, maar had je niet een blanco papiertje meer? Er staan allerlei strepen en nummers op de andere kant.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:32 schreef Esto het volgende:
Deze beter?
http://x12.putfile.com/11/32708300718.jpg
Puckzzzy, Puckzzzy toch! Je begrijpt toch wel dat er op dat papiertje aan de binnen kant met een Edding3000 stift "HET IS UIT!!! De groeten!" staatquote:Op donderdag 24 november 2005 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beter idd, maar had je niet een blanco papiertje meer? Er staan allerlei strepen en nummers op de andere kant.
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
En dan zo geschreven zeker:
H3T IS UIT!
Dat dacht ik nou ook...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:33 schreef IJzercookie het volgende:
Ehmm leuk idee.. maar stel dat het een afscheidsbrief is en je legt van pure wanhoop de vriendschaps- verlovings- of trouwring erbij, waarom liggen er dan twee ringen zo keurig gerangschikt. Misschien beter 1 ring of de tweede er bijgesmeten door de lezer van de brief.
Ik neig zelf ook wel in die richting ja. Voor het model open ik wel een apart topic als ik klaar ben met bewerken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou voor de pillen gaan, die laatste vind ik op zich een mooie foto (mooi model ook) maar past minder in het thema
quote:
Ik twijfel met je meequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind persoonlijk de kleurenversie ook heel mooi, lekkere warme kleuren.
aiai nu ga ik twijfelen
Wat wil je, Paint en gimp -_-quote:
Hoe bedoel je. Begon de politie zich tegen je aan te bemoeien?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik had een leuk idee, maar de politie vond van niet: verlaten auto's in de sneeuw op de Veluwe. So much for improvising..
misschien viel het toch niet helemaal lekker dat je de bestuurders onder schot hield?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik had een leuk idee, maar de politie vond van niet: verlaten auto's in de sneeuw op de Veluwe. So much for improvising..
Verkeer werd ten sterkste ontraden voor iedereen die daar niets te zoeken had. Fotograferen viel onder "niets te zoeken".quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Begon de politie zich tegen je aan te bemoeien?
toch wel jofel van je dat je deze maand niet meedoet, maak ik misschien een kansje jahquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ojeee, puckzzz gaat twijfelen...zo haalt ze nooit de 1e plek
Niet de beer? Die vind ik mooierquote:Op zondag 27 november 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toch wel jofel van je dat je deze maand niet meedoet, maak ik misschien een kansje jah
na getwijfeld te hebben houd ik het op mijn huidige inzending, we zien wel
quote:
*kijken gaat*quote:Op zondag 27 november 2005 11:54 schreef Auticia het volgende:
Ik heb ook een foto ingestuurd.. Dus ik tvp meteen even hier.
En dan de kleurenversiequote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]toch de beer maar doen dan?
tjeezus Puckzzz...beetje besluitvaardiger mag wel hoor![]()
Thnxquote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dan de kleurenversieDie voldoet niet alleen aan het thema, de kleuren, de dof, alles is mooier aan die foto.
Het is een archiefje hoor, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn hond aan een boom te binden, al is het voor een fotoquote:
Met zo'n archieffoto mag je altijd aankomen!quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is een archiefje hoor, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn hond aan een boom te binden, al is het voor een foto.
.
quote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]toch de beer maar doen dan?
tjeezus Puckzzz...beetje besluitvaardiger mag wel hoor![]()
Met een iets scherpere achtergrond zou ik 'm beter vinden (in het thema)quote:
Tsk!quote:Op zondag 27 november 2005 15:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@ Macphearson: mooie foto hoor, maar het thema 'Bokeh' is al een paar maanden geledendus je bent flink verlaat
quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Skinnymike het volgende:
Puckzzz, jammer dat je je foto hebt omgewisseld. Ik vond die van je man nog ietsjes mooier![]()
Ik denk dat deze meer eenzaamheid uitstraalt, maar hij was beter tot z'n recht gekomen als de beer wat minder groot in beeld was geweest denk ikquote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Skinnymike het volgende:
Puckzzz, jammer dat je je foto hebt omgewisseld. Ik vond die van je man nog ietsjes mooier![]()
Dat ga ik dan winnenquote:Op maandag 28 november 2005 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens even een tip / verzoek voor de winnaars van deze maand. Kunnen we voor de maand december het onderwerp 'vrije keuze' doen? Lijkt me wel leuk
of is er de volgende maand geen thema en wordt het de mooiste van 2005?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat ga ik dan winnenthat is als die kleine zich op tijd meld
die gaat al jullie fotografen hartjes stelen
![]()
zorg nou maar gewoon dat ke wint, dan kun je zelf wat inbrengen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens even een tip / verzoek voor de winnaars van deze maand. Kunnen we voor de maand december het onderwerp 'vrije keuze' doen? Lijkt me wel leuk
Volgende maand dubbele wedstrijd lijkt me beter: een met thema zoals altijd en een mooiste van 2005.quote:of is er de volgende maand geen thema en wordt het de mooiste van 2005?
quote:Op maandag 28 november 2005 13:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Vergeet het maar hormonenkanon.
Babies zijn simpelweg niet mooi. Alleen voor de papa en de mama.
zit er deze maand niet in denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
zorg nou maar gewoon dat ke wint, dan kun je zelf wat inbrengen.
[..]
Volgende maand dubbele wedstrijd lijkt me beter: een met thema zoals altijd en een mooiste van 2005.
Iddquote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Volgende maand dubbele wedstrijd lijkt me beter: een met thema zoals altijd en een mooiste van 2005.
Hehe, laat ze dat dan nu maar vast bekend maken! Er ligt hier namelijk nog steeds nog zo'n 20 centimeterquote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Flipper01 het volgende:
Thema: sneeuw
Volgens dit topic staat ons namelijk nog een hoop te wachten
Mooi idee; ik verwacht een zending Colombiaanse een dezer dagen ...quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Flipper01 het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 14:15 schreef Flipper01 het volgende:
Volgens dit topic staat ons namelijk nog een hoop te wachten
Dat is je geraden!quote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Elefes het volgende:
En volgende maand nog meer: dan hoop ik ook weer mee te doen
En dat terwijl het eigenlijk een rukonderwerp © k_man isquote:Op maandag 28 november 2005 17:45 schreef Subhuman het volgende:
Er zijn deze maand nog meer inzendingen dan in de ook zeer succesvolle maand met als onderwerp zelfportret!
quote:Op maandag 28 november 2005 17:56 schreef Elefes het volgende:
En volgende maand nog meer: dan hoop ik ook weer mee te doen
Ja maar, druk enzoquote:
Net als vorig jaar.quote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
ik doe niet mee, dus meer mensen hebben de ijdele hoop te winnenquote:Op maandag 28 november 2005 17:45 schreef Subhuman het volgende:
Er zijn deze maand nog meer inzendingen dan in de ook zeer succesvolle maand met als onderwerp zelfportret!
Ik wil ook wel even stemmen tellen hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:43 schreef Subhuman het volgende:
Ow shit, ik bedenk me ineens dat ik vanavond om 23:00 helemaal niet thuis ben!
Nouja, extra tijd voor jullie om te stemmen. De deadline wordt uitgesteld tot morgenochtend 11:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |