Wat wil je, Paint en gimp -_-quote:
Hoe bedoel je. Begon de politie zich tegen je aan te bemoeien?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik had een leuk idee, maar de politie vond van niet: verlaten auto's in de sneeuw op de Veluwe. So much for improvising..
misschien viel het toch niet helemaal lekker dat je de bestuurders onder schot hield?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik had een leuk idee, maar de politie vond van niet: verlaten auto's in de sneeuw op de Veluwe. So much for improvising..
Verkeer werd ten sterkste ontraden voor iedereen die daar niets te zoeken had. Fotograferen viel onder "niets te zoeken".quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Begon de politie zich tegen je aan te bemoeien?
toch wel jofel van je dat je deze maand niet meedoet, maak ik misschien een kansje jahquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ojeee, puckzzz gaat twijfelen...zo haalt ze nooit de 1e plek
Niet de beer? Die vind ik mooierquote:Op zondag 27 november 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
toch wel jofel van je dat je deze maand niet meedoet, maak ik misschien een kansje jah
na getwijfeld te hebben houd ik het op mijn huidige inzending, we zien wel
quote:
*kijken gaat*quote:Op zondag 27 november 2005 11:54 schreef Auticia het volgende:
Ik heb ook een foto ingestuurd.. Dus ik tvp meteen even hier.
En dan de kleurenversiequote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]toch de beer maar doen dan?
tjeezus Puckzzz...beetje besluitvaardiger mag wel hoor![]()
Thnxquote:Op zondag 27 november 2005 12:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En dan de kleurenversieDie voldoet niet alleen aan het thema, de kleuren, de dof, alles is mooier aan die foto.
Het is een archiefje hoor, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn hond aan een boom te binden, al is het voor een fotoquote:
Met zo'n archieffoto mag je altijd aankomen!quote:Op zondag 27 november 2005 12:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het is een archiefje hoor, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen mijn hond aan een boom te binden, al is het voor een foto.
.
quote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]toch de beer maar doen dan?
tjeezus Puckzzz...beetje besluitvaardiger mag wel hoor![]()
Met een iets scherpere achtergrond zou ik 'm beter vinden (in het thema)quote:
Tsk!quote:Op zondag 27 november 2005 15:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
@ Macphearson: mooie foto hoor, maar het thema 'Bokeh' is al een paar maanden geledendus je bent flink verlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |