Hoe bezorg je iemand zo veel mogelijk werk.quote:Op zondag 4 december 2005 11:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Prima rukonderwerp. Ik heb nog wel wat archiefwerk, maar dat is mn eer te na natuurlijk.T is echt een thema om mee te spelen. Deze maand maar eens de strijd met Puckzzz aan om het aantal malen opnieuw in sturen.
yupquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ahaa, het is lijnen geworden?
leuk
zeg, ik was eerderquote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup
ik ga vast alle slimfast inslaan die ik kan vinden voor mijn idee
Het kan, en het mag (heeft tenminste altijd gemogen) Persoonlijk vond ik het wel grappig als iemand het onderwerp anders uitlegde, maar nu lijkt het meer daarom te gaan als om de foto's en dat vind ik jammer.quote:Op zondag 4 december 2005 12:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, het onderwerp kan dit keer dan ook op vele manieren geinterpreteerd worden. ik neem aan dat dat ook mag, of moet je het houden bij hoe het in den beginsel bedoeld is? zet het er dan nog even bij voor de duidelijkheid
voorkom je weer latere discussies enzo.
Hoe is ie in kleur? Ik vind hem zo met die grijstinten wat vlak, maar hij past zeker prima in het onderwerpquote:
Hij is op zwart/wit film, dus er is geen kleur. Grijstinen zijn ook wat vlak vanwege de scan, en ik heb nog niet de software om dat bij te werken.quote:Op zondag 4 december 2005 13:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoe is ie in kleur? Ik vind hem zo met die grijstinten wat vlak, maar hij past zeker prima in het onderwerp
Je hebt geen bewerkingssoftware? oeh, dat is een gemis...Er zijn heel veel gratis proggies te downloaden waar je al best wat mee kan. Als je graag Photoshop wil kom dan ff op mijn msnquote:Op zondag 4 december 2005 13:08 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Hij is op zwart/wit film, dus er is geen kleur. Grijstinen zijn ook wat vlak vanwege de scan, en ik heb nog niet de software om dat bij te werken.
Maar de zee, de basaltblokken het asfalt en de betonblokken zijn sowieso vier tinten grijs. Alleen de lucht was behoorlijk blauw. Het was mijn inzending voor de afgelopen verkiezing, dus deze doet sowieso niet mee. Al had hij hier beter gepast.
en met key was ie ineens wel legaal?quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef Gimmick het volgende:
Bedankt voor het aanbod. Photoshop had ik, maar de tijdsduur was verlopen (had geen geldige key). En ik wil liever niet illegaal als het ook legaal kan. Zit dus te denken aan The Gimp of Corel nog iets (die laatste via school voor een paar tientjes).
The GIMP is wel handig!quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef Gimmick het volgende:
Bedankt voor het aanbod. Photoshop had ik, maar de tijdsduur was verlopen (had geen geldige key). En ik wil liever niet illegaal als het ook legaal kan. Zit dus te denken aan The Gimp of Corel nog iets (die laatste via school voor een paar tientjes).
De eerste is mooi!!!!quote:Op zondag 4 december 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Flipper01
okee, een paar archiefjes...Lijnen:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
da's een hele gave fotoquote:
Aha...jij hebt je idee al in grote lijnen uitgewerkt zie ik.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:16 schreef Jelleee het volgende:
Oke, na 2 uur ploeteren achter schot heb ik eindelijk een Knex-doos gevonden!
Kijken of daar iets leuks uitkomt,![]()
Wel als het een legale key is. De software heeft geen waarde: dat is de key. Het klopt wel dat mijn versie sowieso illegaal was (volgens mij geeft Adobe geen trailversies uit), als je dat bedoeld. Maar zou ik naar de winkel gaan, en daar een doos kopen en die legale key invoeren in mijn illegaal gedownloade versie, is mijn illegaal gedownloade versie niet meer illegaal.quote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en met key was ie ineens wel legaal?
quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef N.icka het volgende:
Wanneer kunnen we stemmen?
Zal wel 1 dag erna zijn dan, dan word een topic geopend.quote:Het inleveren van de fotos kan tot en met woensdag 28 december 23:00 uur!
Je moet wel op zijn P.I. letten....quote:Op zondag 4 december 2005 14:34 schreef Jelleee het volgende:
[..]
[..]
Zal wel 1 dag erna zijn dan, dan word een topic geopend.![]()
wees maar niet bang, ik doe de wat-de-originele-bedoeling-was-type-foto-dinges-geval...quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef RonaldV het volgende:
Jammer dat ik niet de enige ben die lijnen anders bedacht had. Dan gaan we maar op jacht naar plan B.
Pea, kap es met dat account hakken!quote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wees maar niet bang, ik doe de wat-de-originele-bedoeling-was-type-foto-dinges-geval...
No worries matequote:Op zondag 4 december 2005 17:02 schreef luap het volgende:
Lijnen, leuk![]()
Als ik dit zo allemaal zie ben ik blij veel mensen geen archiefmateriaal insturen
Die eerste vind ik erg mooi. Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2005 17:42 schreef Elefes het volgende:
Lijnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk ga ik iets nieuws maken voor deze wedstrijd (althans proberen)![]()
Met melkpoeder of poedersuiker ziet het er echter uit, hievan is de korrel te grof.quote:Op zondag 4 december 2005 18:00 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Die eerste vind ik erg mooi. Wat is het eigenlijk?
'K had vanmiddag ook wat tijd over, dus bij deze... lijnen:
[[url=http://www.vanderlee.com/portfolio/view.php?i=Studio/IMG_5082_c.JPG&x=400&y=400]afbeelding][/url]
De uitsnede veranderd misschien nog, ben ik nog niet helemaal blij mee. En misschien ga ik sowieso wel iets compleet anders inzenden uiteindelijk, if anything.
Thnx voor de tip. Dit was basterdsuiker trouwens, is al wat fijner dan kristal.quote:Op zondag 4 december 2005 18:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met melkpoeder of poedersuiker ziet het er echter uit, hievan is de korrel te grof.
Wow, de eerste is mooi!!!quote:Op zondag 4 december 2005 17:42 schreef Elefes het volgende:
Lijnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk ga ik iets nieuws maken voor deze wedstrijd (althans proberen)![]()
och, we hebben allemaal wel een paar slechte eigenschappenquote:Op zondag 4 december 2005 21:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Verder valt me op, dat ik bij lijnen altijd denk (automatisme) aan rechte lijnen, dus als ik hier van die kromme dingen zie, dan gaat het mis in mijn systeem
Wow ik vind de meloen echt heel erg mooiquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch maar even door mijn archieven gegraven om even in de sfeer van lijnen te blijven (kwalitatief geen hoogstandjes):
Nr. 1
Nr. 2
Linkjes omdat ik geen zin had in resizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |