No worries matequote:Op zondag 4 december 2005 17:02 schreef luap het volgende:
Lijnen, leuk![]()
Als ik dit zo allemaal zie ben ik blij veel mensen geen archiefmateriaal insturen
Die eerste vind ik erg mooi. Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2005 17:42 schreef Elefes het volgende:
Lijnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk ga ik iets nieuws maken voor deze wedstrijd (althans proberen)![]()
Met melkpoeder of poedersuiker ziet het er echter uit, hievan is de korrel te grof.quote:Op zondag 4 december 2005 18:00 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Die eerste vind ik erg mooi. Wat is het eigenlijk?
'K had vanmiddag ook wat tijd over, dus bij deze... lijnen:
[[url=http://www.vanderlee.com/portfolio/view.php?i=Studio/IMG_5082_c.JPG&x=400&y=400]afbeelding][/url]
De uitsnede veranderd misschien nog, ben ik nog niet helemaal blij mee. En misschien ga ik sowieso wel iets compleet anders inzenden uiteindelijk, if anything.
Thnx voor de tip. Dit was basterdsuiker trouwens, is al wat fijner dan kristal.quote:Op zondag 4 december 2005 18:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met melkpoeder of poedersuiker ziet het er echter uit, hievan is de korrel te grof.
Wow, de eerste is mooi!!!quote:Op zondag 4 december 2005 17:42 schreef Elefes het volgende:
Lijnen!
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk ga ik iets nieuws maken voor deze wedstrijd (althans proberen)![]()
och, we hebben allemaal wel een paar slechte eigenschappenquote:Op zondag 4 december 2005 21:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Verder valt me op, dat ik bij lijnen altijd denk (automatisme) aan rechte lijnen, dus als ik hier van die kromme dingen zie, dan gaat het mis in mijn systeem
Wow ik vind de meloen echt heel erg mooiquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch maar even door mijn archieven gegraven om even in de sfeer van lijnen te blijven (kwalitatief geen hoogstandjes):
Nr. 1
Nr. 2
Linkjes omdat ik geen zin had in resizen.
Nou, qua fotografie ben jij behoorlijk puik.quote:Op zondag 4 december 2005 23:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
och, we hebben allemaal wel een paar slechte eigenschappen
Dat zijn idd lijnen, twee rode die elkaar diagonaal kruisen:Pquote:Op maandag 5 december 2005 00:54 schreef Skinnymike het volgende:
Ff wat archiefwerk van mij kant.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
Puckzzz, is dit toevallig het oude Primoza in Gulpen (ZL)?quote:Op zondag 4 december 2005 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Flipper01
okee, een paar archiefjes...Lijnen:
Nee, dit is Aeolus, in Sexbierum. een soort technisch doe-museum voor kids. Hartstikke leuk daar, je kan er van allerlei technische dingen zelf uitproberen enzo. Kids vinden het er erg leukquote:Op maandag 5 december 2005 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Puckzzz, is dit toevallig het oude Primoza in Gulpen (ZL)?
grappigquote:Op maandag 5 december 2005 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, dit is Aeolus, in Sexbierum. een soort technisch doe-museum voor kids. Hartstikke leuk daar, je kan er van allerlei technische dingen zelf uitproberen enzo. Kids vinden het er erg leuk
Leuke lijnenquote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef CompuMess het volgende:
Lijnen...
ik had er nog een paar op voorraad (ze zijn redelijk vers!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |