idem! (echt waar!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, daar had ik dus niet naar gekeken
Er stond nergens in de niet bestaande regels dat het kijken naar de "eigenschappen" van de desbetreffende foto verboden was. Voorts was ik niet op de hoogte dat de desbetreffende foto meedeed aan een wedstrijd met nietbestaande regelementen.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
--- 8< ---
onschuldbewijzend verhaal
--- 8< ---
De Luchtmacht dus, aangezien we verder (officieel althans) geen parachute eenheden hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:46 schreef Schanulleke het volgende:
Om aan alle twijfel een einde te maken, het ging hier om een parachute van onze Nederlandse krijgsmacht.
De eerste is erg leuk Marjo. 1 puntje van kritiek:quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef -Marjo- het volgende:
Een verse:
[afbeelding]
En een archiefje:
[afbeelding]
Ja, klopt. Probeerde ik ook maar de ene kant is de zijkant van het mandje en dat lukte dus niet helemaal. Was ook maar een probeerseltje...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De eerste is erg leuk Marjo. 1 puntje van kritiek:
als je kiest voor zoiets, zorg dan dat alles symmetrisch loopt (imho he? ) nu zie je rechtsboven een witte diagonale lijn, en linksonder niet. Ik had het dan net ff zo uitgemikt dat de ruimte van de witte diagonalen rechts en linksboven evenveel was.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De Luchtmacht dus, aangezien we verder (officieel althans) geen parachute eenheden hebben
da's meer een foto van je archief dan een archieffoto. Of is het beide?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een archieffoto van mij, om mezelf me weer even in de sfeer te komen.
[afbeelding]
Het zijn mijn vaders pianoboekenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
da's meer een foto van je archief dan een archieffoto. Of is het beide?
Dude, mijn humor is niet aan jou besteedquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn mijn vaders pianoboeken. Zijn archief, mijn foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |