Yeeyquote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Flipper01 het volgende:
Dank je wel
*onderwerpen zijn verzonden!
Weet je het zeker? Misschien kan jij je keuzes nog een keer of twee aanpassen voordat sub ze post?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
Yeeyop naar de onderwerpenstemronde
Ik zat er wel aan te denkenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Misschien kan jij je keuzes nog een keer of twee aanpassen voordat sub ze post?
Morgen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef oostje het volgende:
Wanneer komt december...?
Nuquote:Op woensdag 30 november 2005 20:18 schreef oostje het volgende:
Wanneer komt december...?
ik kan geen mail ontvangen. iets met POP3 fout ofzoquote:Op donderdag 1 december 2005 00:45 schreef Subhuman het volgende:
Morgenmiddag begint de onderwerpenstemronde! Puckzzz, ik heb je een mailtje gestuurd naar je @Home adres, zou je daarop kunnen antwoorden?
De (wedstrijd)modjes zijn er niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:19 schreef Elefes het volgende:
Waar blijft het onderwerpen stem topic, ik wil weer aan de gang
Ja, dat zagen we in zijn postquote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Van Re weet ik ook wat hij heeft ingezonden
quote:, als Flipper mij nou eens mailt met zijn onderwerpen maak ik gewoon een topic aan en vraag een modje her of der wel even om 'm sticky te maken.
Lekker semi-rellen is okéquote:Op donderdag 1 december 2005 00:45 schreef Subhuman het volgende:
Morgenmiddag begint de onderwerpenstemronde! Puckzzz, ik heb je een mailtje gestuurd naar je @Home adres, zou je daarop kunnen antwoorden?
Te laat...5 uur...ik ga naar huis.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we in zijn post
[..]goed idee
Hij had het beloofd tenslotte:
[..]
Lekker semi-rellen is oké
nine to five rellerquote:Op donderdag 1 december 2005 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
Te laat...5 uur...ik ga naar huis.
Ik zie het morgen allemaal wel weer
Goh...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef yonielo het volgende:
het onderwerpstemtopic klopt niet (is nog van november)
Doe dat alsjeblieft niet. Ik weet dat jullie ongeduldig zijn, en ik had het topic ook echt eerder geopend als ik er de kans toe had. Ik denk dat het hele stemmen opnieuw had mogen beginnen als iemand anders een onderwerpenstemtopic geopend had.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Van Re weet ik ook wat hij heeft ingezonden, als Flipper mij nou eens mailt met zijn onderwerpen maak ik gewoon een topic aan en vraag een modje her of der wel even om 'm sticky te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |