waarom dan? dat maakt toch niet veel uit?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk dat het hele stemmen opnieuw had mogen beginnen als iemand anders een onderwerpenstemtopic geopend had.
Jawel, want er was dus een probleem met een van de onderwerpen en waarschijnlijk hadden jullie dan op de verkeerde lijst met onderwerpen gestemd.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
waarom dan? dat maakt toch niet veel uit?
Gewoon een moderator laten doen voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
waarom dan? dat maakt toch niet veel uit?
Dat had Puckzzz dus al uitgelegd,quote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jawel, want er was dus een probleem met een van de onderwerpen en waarschijnlijk hadden jullie dan op de verkeerde lijst met onderwerpen gestemd.
jah duhquote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dat had Puckzzz dus al uitgelegd,![]()
Ik denk als je op 1 van die 2 stemt, dat je dan toen een voordeel hebt bij 'Het Weer'quote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef Re het volgende:
hmmmmm weer en winter...
nou ik vind het hetzelfde en zal de stemmen alleen maar verspreiden over de 2, maar goedquote:Op donderdag 1 december 2005 21:22 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik denk als je op 1 van die 2 stemt, dat je dan toen een voordeel hebt bij 'Het Weer'
Aangezien winter ook onder 'Het weer' valt, toch? dat maakt de foto ook unieker als anderen zon of storm ofzo selecteren als foto als het 'Het weer' wordt.
Jeetje hé! Wat een totale ramp zou dat geweest zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jawel, want er was dus een probleem met een van de onderwerpen en waarschijnlijk hadden jullie dan op de verkeerde lijst met onderwerpen gestemd.
quote:Op donderdag 1 december 2005 23:20 schreef k_man het volgende:
Jeetje hé! Wat een totale ramp zou dat geweest zijn.
Verkapte-kijk-mij-eens-een-belangrijk-modje-zijn-post.![]()
Ja, zo heb je het wel goed verwoord idd....quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
Nee, hier heb je geen punten mee gescoord in mijn boekjeJe doet alsof wij een stel kleuters zijn...
SuB: Het niet de bedoeling je aan te vallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:15 schreef Subhuman het volgende:
Jullie hebben blijkbaar geen idee hoeveel tijd het kost om zo'n wedstrijd te organiseren. Daarom houd ik het graag overzichtelijk zodat het allemaal zo soepel mogelijk verloopt. Als iedereen stemtopics gaat openen raak ik het overzicht kwijt. Ik heb best de tijd om het te organiseren, alleen gister was ik toevallig de hele dag niet thuis. Dat zou geen probleem geweest zijn als alle onderwerpen direct goed geweest zouden zijn, dan was er dinsdagavond een stemtopic geweest. Het is dit keer gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vorige maanden ging het toch ook altijd goed? Ik ben blij dat de wedstrijd leeft, en ik doe mijn uiterste best om het in goede banen te leiden. Ik vind het zacht uitgedrukt niet erg aardig dat ik gelijk van alle kanten aangevallen word als het toevallig één keertje niet helemaal goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |