ik maak de hele dag 0-50 km/h sprints. en af en toe ff spelen natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 19:20 schreef PeuRac het volgende:
Maar jij mag niet harder als stapvoets rijden![]()
* PeuRac slikt iets patserigs inquote:Op maandag 21 november 2005 19:24 schreef M5 het volgende:
[..]
ik maak de hele dag 0-50 km/h sprints. en af en toe ff spelen natuurlijk.
heling trekken op schepen met gladde stalen vloer![]()
ja jij rost over de autobahn met wagens die niet van jezelf zijn. i knowquote:Op maandag 21 november 2005 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac slikt iets patserigs in![]()
Ik leer het wel![]()
Zoiets wou ik idd zeggenquote:Op maandag 21 november 2005 19:31 schreef M5 het volgende:
[..]
ja jij rost over de autobahn met wagens die niet van jezelf zijn. i know
ik had vandaag veel transits.. dat schiet ook helemaal niet op. behalve die ene zonder opbouw. was ook nog in de sterkst gemotoriseerde uitvoering.quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets wou ik idd zeggen![]()
Morgen zal er weinig rossen aan zijn trouwensmet een Espace valt niet zoveel te beleven
![]()
stamt uit de racerij. heeft de Porsche Carrera GT ook, dan kun je niet vergissen bij het aandraaien tijdens een pitstop in de linker/rechter banden.quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef BazzoS het volgende:
Waarom heeft ie links rode wielmoeren, en rechts blauwe?
quote:
Toen ik bij een Mercedes dealer stage liep was t altijd lachen met sprinters in de langste versie met de zwaarste (160pk 6-lijn) motor. Die dingen zijn achterwiel aangedreven, lekker driften dusquote:Op maandag 21 november 2005 19:37 schreef M5 het volgende:
[..]
ik had vandaag veel transits.. dat schiet ook helemaal niet op. behalve die ene zonder opbouw. was ook nog in de sterkst gemotoriseerde uitvoering.
quote:Op maandag 21 november 2005 19:38 schreef M5 het volgende:
[..]
stamt uit de racerij. heeft de Porsche Carrera GT ook, dan kun je niet vergissen bij het aandraaien tijdens een pitstop in de linker/rechter banden.
Wat betekent dit?quote:Skidpad: .94g
Sorry dude, vorige week reed ik in een A8 3.7 V8 met 200km/h over de duitse snelweg en daarvoor met een Porsche 911 met 180 door Nederland ('s nachts). Dat wil jij vergelijken met een Espace? Zelfs al vergelijk je het met mn dagelijkse auto's, dan valt dit nog in het niets, Saab 9-5 2.3t (tuned tot 300pk), Volvo S80 2.9 6 cilinder, div 5-serie's, Audi A6-en enzovoorts.quote:Op maandag 21 november 2005 19:39 schreef BazzoS het volgende:
Renault Espace 2.0 Turbo 16V Initiale
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1998 cm3
boring x slag 82,7 x 93,0 mm
compressieverh. 9,5:1
max. vermogen 125 kW (170 pk)
5000tpm
max. koppel 270 Nm
3250tpm
0-100 in 9.7 sec
Renault Espace 3.5 V6 24V Initiale
aantal cilinders 6, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3498 cm3
boring x slag 95,5 x 81,4 mm
compressieverh. 10,3:1
max. vermogen 177 kW (245 pk)
6000tpm
max. koppel 330 Nm
3600tpm
0-100 in 8,1 sec
dat zijn de maximale zijwaartse G-krachten die de auto "aankan" zonder zijn grip te verliezenquote:
dat de maximale dwarsversnelling .94G is. dus 0.94x de zwaarte kracht. geeft aan hoe hard je de bocht door kan zeg maar. voor de LM vindt ik het redelijk tegenvallen. een Corvette C6 Z06 haalt hoger bijv..quote:
Bovenstaande Espaces zijn van 0-100 sneller dan jou auto btwquote:Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry dude, vorige week reed ik in een A8 3.7 V8 met 200km/h over de duitse snelweg en daarvoor met een Porsche 911 met 180 door Nederland ('s nachts). Dat wil jij vergelijken met een Espace? Zelfs al vergelijk je het met mn dagelijkse auto's, dan valt dit nog in het niets, Saab 9-5 2.3t (tuned tot 300pk), Volvo S80 2.9 6 cilinder, div 5-serie's, Audi A6-en enzovoorts.
Dus zo'n Espace is echt niksop kantoor lachten ze er ook al om
Het is trouwens een diesel
ik heb de nagel van mn rechter wijsvinger te kort gekniptquote:Op maandag 21 november 2005 19:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Was ist?
Gister had ik ook "auw" btw, stom tosti-ijzer![]()
hahaquote:Op maandag 21 november 2005 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik heb de nagel van mn rechter wijsvinger te kort geknipt
En als ik er op knijp voel ik het in mn middelvinger
Ik noem het een beargumenteerde antwoord op jou vraagquote:Op maandag 21 november 2005 19:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Bovenstaande Espaces zijn van 0-100 sneller dan jou auto btw
Ultieme pimp-post van je btw!
Je kunt zeggen wat je wilt, hij ziet er belachelijk uit, maar is ook belachelijk snel:quote:
Of in mn middelvinger knijpen en zien wat er dan gebeurdquote:
Ikke, lekker pestenquote:Op maandag 21 november 2005 20:03 schreef BoJo het volgende:
ik krijg ineens ontzettend pijn aan m'n grote teen, wie van jullie zit er in zijn middelvinger te knijpen?![]()
LOL Dat zijn die chops jaquote:Op maandag 21 november 2005 20:09 schreef BoJo het volgende:
oh nee die had ik al eens gezien volgens mij, dat waren die chops toch?
I am shocked!quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
I am shocked!
* Sjoewe schrijft nu een brief naar Dr Phill
Whahahahahahaquote:
en daarna pimp wegspinnen met zijn oparacepleemobielquote:Op maandag 21 november 2005 20:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die dikke helemaal flippen omdat er een stoelverstelmechanisme verkeerd om gemonteerd was
Doe wat je wilt, zolang ik het maar niet hoef aan te zienquote:Op maandag 21 november 2005 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En er dan met zn tweetjes er voor zorgen dat Dr Phil desmilie na gaat doen
"Soooow haaauuwwwszz theeet wuuurkiiiiing aut foooouuurr yaaa?"quote:Op maandag 21 november 2005 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En er dan met zn tweetjes er voor zorgen dat Dr Phil desmilie na gaat doen
quote:Op maandag 21 november 2005 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
"Soooow haaauuwwwszz theeet wuuurkiiiiing aut foooouuurr yaaa?"![]()
Ik praat niet altijd onzinquote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef BazzoS het volgende:
ff speedtesten, volgens de abbospecificaties moet ik idd op 8 mbit zitten
Kakkerwerk? Is dat werk waar je handen niet vies van worden?quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
stervende hoeren kakkerwerk
ik ga morgen heul geen pallets sorteren
werk met represenattief uiterlijk denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kakkerwerk? Is dat werk waar je handen niet vies van worden?
Even dineren![]()
!
Ik mag morgen weer heftruck rijdenquote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
stervende hoeren kakkerwerk
ik ga morgen heul geen pallets sorteren
Avondquote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef Mukie het volgende:
navond
FOK !te traag om tussen harrie potter door te posten
En op mn werk ook al geen tijd meer
Die Marijke Vos die op de voorpagina staat werd dus geïnterviewdquote:Op maandag 21 november 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe links ik ook ben, ik heb op een of andere maneir nog nooit overwogen om op groen links te stemmen
Kan er ook mee te maken hebben dat het bij ons Grien Links heet
http://www.grienlinks.nl/
Nee maar moest er wel gelijk aan denken ja toen ik het adres zagquote:
Whehehe, heerlijkquote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag een lekkere rel gestart op v8power, daar zijn ze nogal tegen op poolse chauffeurs.;. ik dus een topic opene dat als er hier ozveel poolse chauffeurs zijn, dat er in polen dus een chauffeurstekort is, en de nederlandse chauffeurs die nu door de polen werkloos zijn, mooi naar polen kunnen emigreren
Ik tel voor 2quote:
Zal morgen even navragenquote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nee.. ik weet wel dat glasbak en virus.nl van hier daar ook lid zijn.
een vriendin van me heeft mn dvd gejat en een groot deel van mn SATC collectie toen ik in Eindhoven zatquote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Harry Potter kijken op TV
daar heb je de DVD voor
Leuke vrienden zijn dat hequote:Op maandag 21 november 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
een vriendin van me heeft mn dvd gejat en een groot deel van mn SATC collectie toen ik in Eindhoven zatZij is nu op vakantie dus tja...
Een blikje van metaal openknippen en eromheen zetten. Eventueel afdichten met vloeibare pakking.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
andere nokkenas, andere achterbanden, nieuw wiellager, nieuwe koppakking, nieuwe remschijven en blokken en dan denk je eventjes goed klaar te zijn..... welja, een band en de uitlaat lek!
eerst maar eens onder de wagen kijken of het niet met een simpel klemmetje op te lossen is. die uitlaat dan. de band laat ik maar plakken. ben er een heel klein beetje klaar mee
druk druk druk, crossauto's, carnaval's wagens, school... je kent het wel...quote:
hier kan je niet meer offtopicquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
druk druk druk, crossauto's, carnaval's wagens, school... je kent het wel...
je hangt nog steeds rond hier? alles goed? heb je al een auto btw? (zoja, heb je er al problemen mee gehad? moest ik ff vragen, anders gaan we offtopic)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een blikje van metaal openknippen en eromheen zetten. Eventueel afdichten met vloeibare pakking.
Daarna wat klemmen er omheen en dan zit het wel weer ff totdat je dinero's gespaard hebt.
niet zo bijdehand...quote:
Moeten ze er niet ook nog ff een stukje mee gaan rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]zo heb ik laatst de uitlaat van mij vriendin uitlaat van de auto van mijn vriendin apk-proof gemaakt....
who? me?quote:[..]
niet zo bijdehand...![]()
Je bent in de leer geweest bij PNG?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
andere nokkenas, andere achterbanden, nieuw wiellager, nieuwe koppakking, nieuwe remschijven en blokken en dan denk je eventjes goed klaar te zijn..... welja, een band en de uitlaat lek!
eerst maar eens onder de wagen kijken of het niet met een simpel klemmetje op te lossen is. die uitlaat dan. de band laat ik maar plakken. ben er een heel klein beetje klaar mee
Ik hou het ook weer voor gezien, ga op 1 oor... morgen weer met de Treinquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Moeten ze er niet ook nog ff een stukje mee gaan rijden
[..]
who? me?
hehehehe jij kent broes zeker niet eens of wel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent in de leer geweest bij PNG?
Vet! Hopen dat het meevalt danquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:34 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens ik ga maffen. werk wacht morgen weer
Morgen hoor ik ook meer van het revisibedrijf. Het blok was nog redelijk goed, dus ik ben benieuwd naar wat de offerte wordt.
En ik heb 550cc injectoren gekocht
en
Solid motor mounts. (stalen motorsteunen). demping is voor watjes
bedankt broer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vet! Hopen dat het meevalt dan!
Trusten, en succes morgen!
Ik ken broes wel en quote-te spectrumblabla Sjon.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehehe jij kent broes zeker niet eens of wel?
jij bent van later he?
Ja, en de potten moeten het niet verder zoeken dan de boom van de tafel want anders krijg je boxenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
crossauto's? 't seizoen is hier afgelopen, ga je op je eigen terrein scheuren
Ja johquote:
Klinkt goed allemaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja joh
Net even wezen chillen bij wat maten en nu weer Best Motoring aan het kijken!! zwaar getunede S2000's nu
![]()
ik ben er nog steets ja. Wel wat minder wegens drukte op mijn werk. Oude werk is in april failliet gegaan na 12 jaar waar van ik er 6 jaar van mee gemaakt heb. In junli nieuw bedrijf gestart met z'n 4en ipv 36 man. Dus druk druk druk. Hard voor weinig op dit moment dus. Lekker door knallen voor omzet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
druk druk druk, crossauto's, carnaval's wagens, school... je kent het wel...
je hangt nog steeds rond hier? alles goed? heb je al een auto btw? (zoja, heb je er al problemen mee gehad? moest ik ff vragen, anders gaan we offtopic)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en nee nog geen auto. heb mijn geld uitgegeven aan wat audi shit![]()
wouden we ook doen... hadden afgelopen zaterdag zwarte cross willen houden... donders mooie baan gemaakt... crossauto (eindelijk) klaar, kreeg de grond eigenaar een brief waar in heel vriendelijk werd verzocht dat als er ook maar 1 auto op die baan kwam het goed mis zou zijn. Grond eigenaar zit nu net in een verhuizing en heeft de oude grond aan de gemeente verkocht, maar wacht nog op sleutelgeld. Was voor hem het risico lopen dus niet waard.... haha de hele dag reed er steeds een politie auto langs om te controleren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
crossauto's? 't seizoen is hier afgelopen, ga je op je eigen terrein scheuren
Wat voor een werk doe je dan? vast iets in de IT Sector.... dat zijn de enigste mensen wat het zich de hele dag kunnen veroorloven om op fok rond te hangen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben er nog steets ja. Wel wat minder wegens drukte op mijn werk. Oude werk is in april failliet gegaan na 12 jaar waar van ik er 6 jaar van mee gemaakt heb. In junli nieuw bedrijf gestart met z'n 4en ipv 36 man. Dus druk druk druk. Hard voor weinig op dit moment dus. Lekker door knallen voor omzet.
en nee nog geen auto. heb mijn geld uitgegeven aan wat audi shit![]()
En nu ga ik slapen![]()
Leuk je weer gesproken te hebben. Voeg me anders toe op msn lullen we effe bij
Dan laat je de laatste anderhalf jaar behoorlijk verstek gaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en ik heb het niet zo met MSN... ben meer een slowchatter...
slooooooooooooooooooooooooooooooowwwwww chatter....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan laat je de laatste anderhalf jaar behoorlijk verstek gaan
De standaard discussie word hier al tijden niet meer gevoerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
slooooooooooooooooooooooooooooooowwwwww chatter....
dat is meer omdat ik de standaard discussie zat was.... en omdat mijn stage voorbij was...
Nee opaquote:het word toch nooit meer zoals vroeger....![]()
je ubergeile karbo(quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De standaard discussie word hier al tijden niet meer gevoerd.
Had je al gelezen van mijn 3.0i turbo rebuild?
check hier en hier voor meer geile details.
[..]
Nee opa
snel gereset?quote:
lol @ bericht op je sitequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
snel gereset?![]()
UserName BroesWillems is al in use op je Karbo forum...
maar volgensmij ging dat mis de vorige keer met registreren...
kun je dat wachtwoord sturen naar tombraamhaar ad hotmail punt com?
neequote:
U got mailquote:UserName BroesWillems is al in use op je Karbo forum...
maar volgensmij ging dat mis de vorige keer met registreren...
kun je dat wachtwoord sturen naar tombraamhaar ad hotmail punt com?
Nope.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
Tjab!
Al wat gehoord over de Suup?
Klinkt mooi allemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nope.
Kan ook morgen worden. Die kerel wilde ook wel voor me kijken of hij een stalen koppakking kon leveren van Cometic of HKS. Hij wacht nog ff op prijzen.
Jeah dudequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
U got a post... on karbo... PTA -> Filmpjes topic
Ik had net door wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klinkt mooi allemaal.
Enne... DOET KARBO HET?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gok nog een half uur
Die kortstondigheid duurde maarliefst 4 dagen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah dude
[..]
Ik had net door wat er gebeurde.
Niet karbo lag er uit, maar heel kortstondig ff de verbinding van de UT met slurfnet.
Mag wel in de krant dat het aan iets anders ligt
jwewetje jwat naaarhd alleahemaal zegh foore jwequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
middag
zoals verwacht vandaag een baaldagextreem druk op het werk, kwam amper aan mn ritten teo
en verbvolgens op de terugweg een paar mooie fotokansen gemeist. Eerst sta ik bij een spiksplinternieuwe Zetor (Poolse tractor), is mn batterij op
batterije vervangen, weer op pad, kom ik een limo tegen, rijdt ie weg
!
![]()
Nee ik bedoelde de hik van net. karbo deed het vanochtend al weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die kortstondigheid duurde maarliefst 4 dagen?
Dat had je toch eerst ook ingesteld of nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de hik van net. karbo deed het vanochtend al weer
Ik heb trouwens het probleem weer omzeild. Elk uur gaat hij ff rebooten.
Dat duurt een minuutje en dan is hij weer 'op'.
hij is anders al meer dan een half uurtje 'laag'quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de hik van net. karbo deed het vanochtend al weer
Ik heb trouwens het probleem weer omzeild. Elk uur gaat hij ff rebooten.
Dat duurt een minuutje en dan is hij weer 'op'.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had je toch eerst ook ingesteld of niet
nee dinsdag weer beginnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker tot begin Januari of niet?
Dan werkt misschien de verbinding naar de UT toe niet geweldig?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hij is anders al meer dan een half uurtje 'laag'
Computergroothandel. We zijn net weer opnieuw begonnen. Dus vandaar dat ik niet veel tijd heb om hier rond te hangen. Eerst die omzet verhogen en dan weer wat rustiger aan gaan doen met werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
Wat voor een werk doe je dan? vast iets in de IT Sector.... dat zijn de enigste mensen wat het zich de hele dag kunnen veroorloven om op fok rond te hangen...(ik ook dus)
en ik heb het niet zo met MSN... ben meer een slowchatter...
Doe TI bij de Saxion hoge scholen in Enschede...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Computergroothandel. We zijn net weer opnieuw begonnen. Dus vandaar dat ik niet veel tijd heb om hier rond te hangen. Eerst die omzet verhogen en dan weer wat rustiger aan gaan doen met werken![]()
Wat voor werk doe jij dan![]()
nee, ik LAS dat hij het weer deed.. maar nu ik op mn mozilla snelkoppelingje druk krijg ik een operation timed outquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bij jou ook? super.
Dan ligt het aan de verbinding van meneren Herman en Tom.
Welke richting? Een neef van mij zit daar ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Doe TI bij de Saxion hoge scholen in Enschede...
heb helaas geen dag meer vrij in de week en kan dus niet werken...![]()
ik denk dat KPN Karbo gewoon geblokt heeft....quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bij jou ook? super.
Dan ligt het aan de verbinding van meneren Herman en Tom.
Ik had net op mijn WS ook geen toegang tot internet. Ik denk dat er ergens een 'hik' zit of zo.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik LAS dat hij het weer deed.. maar nu ik op mn mozilla snelkoppelingje druk krijg ik een operation timed out
Ahquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik heb de het domain waar de server in stond ontmanteld. Als gevolg daarvan kon de reboot batch job niet authenticeren. Dat is nu opgelost.
Gewoon net zo'n hoerige baan zoeken als ik heb, kun je 's avonds werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Doe TI bij de Saxion hoge scholen in Enschede...
heb helaas geen dag meer vrij in de week en kan dus niet werken...![]()
Meer collegae lijken problemen te hebben met de verbinding.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah.
Maar waarom ligt het aan mij?. Ik heb gewoon nog niet gekeken
jupquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
Mark, heb jij nog steeds die PSP?
Wel als je om 20:00 thuis komt als je de hele dag hebt lopen zwoegenquote:
zoals ik vandaag, gisteren, vrijdag en gewoonlijk doequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel als je om 20:00 thuis komt als je de hele dag hebt lopen zwoegen
Zoals ik morgen mag doen
ziek?quote:
Ja heb ik nog. Ja tevreden over. Doe er niks mee behalven stof opvangen in een hoekjequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog tevreden over? Wat doe je er zoal mee?![]()
vooral als je er dan achterkomt dat je nog boodschappen moet doen, eten koken, kleren wassen, etc. etc.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoals ik morgen mag doen
Daar heb ik al bijna 21 jaar personeel voorquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
vooral als je er dan achterkomt dat je nog boodschappen moet doen, eten koken, kleren wassen, etc. etc.
je bedoelt je moeder? tss.. personeel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik al bijna 21 jaar personeel voor
Oke pak een video camera en zet die in de huiskamer neer. Zorg er voor dat we jou je vader en je moeder goed kunnen zien. en zeg dan recht in haar gezicht dat ze 21 jaar lang je personeel is. Als je dat gedaan heb moet je het filmpje op internet zetten voor onsquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik al bijna 21 jaar personeel voor
Achja, komt er op neer dat als ik af en toe mn prullenbak leeg en elke dag de afwas machine inpak, mn moeder verder alles doetquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef M5 het volgende:
[..]
je bedoelt je moeder? tss.. personeel.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ziek?
[..]
Ja heb ik nog. Ja tevreden over. Doe er niks mee behalven stof opvangen in een hoekje![]()
Dat zeg ik vaak zat, lacht ze gewoon meequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke pak een video camera en zet die in de huiskamer neer. Zorg er voor dat we jou je vader en je moeder goed kunnen zien. en zeg dan recht in haar gezicht dat ze 21 jaar lang je personeel is. Als je dat gedaan heb moet je het filmpje op internet zetten voor ons![]()
DVD-recorder, heb je nog het meest aan denk ik. TFT scherm ook wel, maar je huidige monitor staat niet echt in de weg, toch? En die PSP gebruik je 3x en dan ben je er klaar mee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..], grote kans dat hij bij mij dus ook naast de ipod/laptop/cameras zal belanden in de kast
![]()
Ik zit te denken wat ik mezelf cadeau ga doen met kerst. Kandidaten:
-TFT scherm 19inch
-DVD recorder
-PSP
![]()
ik heb me zelf een horloge en een radio cadeau gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..], grote kans dat hij bij mij dus ook naast de ipod/laptop/cameras zal belanden in de kast
![]()
Ik zit te denken wat ik mezelf cadeau ga doen met kerst. Kandidaten:
-TFT scherm 19inch
-DVD recorder
-PSP
![]()
die PSP is idd het meeste onzinnige in het lijstje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DVD-recorder, heb je nog het meest aan denk ik. TFT scherm ook wel, maar je huidige monitor staat niet echt in de weg, toch? En die PSP gebruik je 3x en dan ben je er klaar mee.
half 8 dus valt nog meequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoals ik morgen mag doen
Je kan ook eens flink los gaan het weekend?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
of zal ik mezelf tracteren op de hele maand december met de Jeep te rijden ipv de 205? Kost ongeveer hetzelfde![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
of zal ik mezelf tracteren op de hele maand december met de Jeep te rijden ipv de 205? Kost ongeveer hetzelfde![]()
dat moet ik idd zien om te gelovenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik vaak zat, lacht ze gewoon mee![]()
gelukkig had ik nog chinees overquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
vooral als je er dan achterkomt dat je nog boodschappen moet doen, eten koken, kleren wassen, etc. etc.
ik moest krabben vanochtend en toen duurde het nog 10 minuten voordat de ramen ontwasemd warenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]Kun je ook doen ja, gezien het weer misschien niet eens zo'n slecht idee: niet krabben, geen beslagen ramen.
M'n pa zet z'n Volvo op straat zodat mijn Alfa onder de carport kan, mn broertjes auto staat ook op straat. Oprit waar normaal 4 auto's op staan, staat er nu 1(Triumph staat lekker warm in de garage). Omdat ik mn auto het meest gebruik.
Ja precies dat willen wij zien jaquote:
lelijke wildehond op Veronicaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, is er nog wat leuks op tv vanavond?
ik heb geen vrienden (die nog flink los gaan in het weekend)quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan ook eens flink los gaan het weekend?
Ga ik als het mee zit ook doen aankomende zaterdag. Heb ik me zelf ook gegeven voor kerst al vast![]()
waarom staat deze auto niet in de garage dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest krabben vanochtend en toen duurde het nog 10 minuten voordat de ramen ontwasemd waren![]()
Ben het helemaal niet meer gewend, met m'n Alfa stond ik ook altijd in de garage dus nooit hoeven krabben.![]()
Eb ik al op dvd, ken ik al door en door dusquote:
omdat ik als de dood ben dat er wat met m'n Jeep gebeurd, dan kan ik er nog minder voor gaan vragenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom staat deze auto niet in de garage dan?
Wat ik kut vond was als je midden in de nacht bij de klant thuis komt in een warme, comfortabele, automaat Volvo ofzo al helemaal gaar en slaperig en dan moet je je eigen auto gaan krabben en kreng is helemaal koud van binnen en je moet weer schakelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eb ik al op dvd, ken ik al door en door dus![]()
En dat krabben is niet eens het ergste, het ergste is dat je gekrabt heb, weg rijdt (ontwasemen hoeft niet, mn auto is goed droog van binnen, weg rijdt, mn jas uitdoe als hij warm is geworden en dan bij die klant alles nog eens over mag doen
Ohja, als je pech hebt, mag je als je 's avonds terug komt NOG een keer krabben
![]()
gare 205 uit 1988 , zo vochtig als de pest in de auto...das pas fijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:47 schreef M5 het volgende:
ik ben de hele ochtend bezig met ramen ontwasemen.maar 'n airco en vooruit verwarming doen wonderen
Oohnee, ik vind het heerlijk, want als je erg moe bent, en die klant wil de temp hoog (waar je slaperig van wordt), ben ik altijd in een klap wakker. Plus dat ik gewoon altijd geniet van het rijden in mn eigen auto. Ik zit alleen wel te kijken voor een 2e hands standkachelquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat ik kut vond was als je midden in de nacht bij de klant thuis komt in een warme, comfortabele, automaat Volvo ofzo al helemaal gaar en slaperig en dan moet je je eigen auto gaan krabben en kreng is helemaal koud van binnen en je moet weer schakelen.
Daar had ik toen de grootste pest in![]()
das idd fijn jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
gare 205 uit 1988 , zo vochtig als de pest in de auto...das pas fijn![]()
achja, jij bent waarschijnlijk een van de weinigen met een auto waarbij je de binnenkant kunt oprokenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
gare 205 uit 1988 , zo vochtig als de pest in de auto...das pas fijn![]()
ouwe koekquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, is er nog wat leuks op tv vanavond?
airco heeft onder de 3° C geen werking meer (ook qua drogen niet).quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
das idd fijn ja. nu heeft ook niet elke auto die ik rij vooruitverwarming (maar airco meetsal wel), dus soms rijdt ik met wat te weinig zicht..
dat kreng van mij werd echt pas laaaat wat warmer, had ik al een km of 20 achter de rugquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oohnee, ik vind het heerlijk, want als je erg moe bent, en die klant wil de temp hoog (waar je slaperig van wordt), ben ik altijd in een klap wakker. Plus dat ik gewoon altijd geniet van het rijden in mn eigen auto. Ik zit alleen wel te kijken voor een 2e hands standkachel![]()
dat kon ik merken van morgen om 7:00 ja. maar dan heb ik teminste een reden om het rustig aan te doen op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
airco heeft onder de 3° C geen werking meer (ook qua drogen niet).
Dat laatste heb ik ook soms, vooral omdat ik de laatste dagen slecht slaap. En die van mij is meestal na een paar KM al warm (qua verwarming) de motor daarentegen doet er idd soms 20km over. Ik merk ook echt een groot verschil met een maand geleden toen het nog 20° was. Al liep de temp in de file vanochtend gewoon op naar 100°quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat kreng van mij werd echt pas laaaat wat warmer, had ik al een km of 20 achter de rug![]()
En ja idd die temp zo hoog vond ik ook zooo kut, soms zat ik gewoon weg te knikken![]()
Hmm dat is minder. Ik ga met een ouwe baas van mij op stap. hij is ergens eind 30 maar die gaat letterlijk helemaal los altijdquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden (die nog flink los gaan in het weekend)![]()
nu nog?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Mukie het volgende:
ik ga olgens mij eens iets doen wat ik al lang niet meer heb gedaan, mn auto pakken en gewoon gaaaaaan
ceedeetje brandt
zet je fiets dan binnen in een schuurtje ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
stelletje zeikerds over ramen krabben
Ik moet 's ochtends mn zadel krabben
dat heb ik ook al heeeeeel lang niet gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Mukie het volgende:
ik ga olgens mij eens iets doen wat ik al lang niet meer heb gedaan, mn auto pakken en gewoon gaaaaaan
ceedeetje brandt
Fiets binnen zetten? Een auto parkeert wat lastig in de gang, maar een fiets moet wel passenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
stelletje zeikerds over ramen krabben
Ik moet 's ochtends mn zadel krabben
schuurtje: nog bouwenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef M5 het volgende:
[..]
zet je fiets dan binnen in een schuurtje ofzo
Als je dat met je Jeep doet, ben je meteen arm nuquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat heb ik ook al heeeeeel lang niet gedaan![]()
![]()
dat is iets wat ik gewoon heerlijk vindquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
nu nog?![]()
maar wel leuk idee ja. gewoon lekker eindje rond karren
in de zomer doe ik dat altijd op de fiets. Heerlijk is dat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Mukie het volgende:
ceedeetje brandt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is iets wat ik gewoon heerlijk vind
Auto zachtjes laten purren, lekker nummer op de achtergrond, meedeinen in de bochten, soms net dat ene beetje meer gas geven, heerlijk
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is iets wat ik gewoon heerlijk vind
Auto zachtjes laten purren, lekker nummer op de achtergrond, meedeinen in de bochten, soms net dat ene beetje meer gas geven, heerlijk
ik reed altijd kriss kross door Amsterdamquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Heerlijk, lekkere landweggetjes zoeken
![]()
![]()
neuh ik doe het nog weleens hoor ook met de Jeep, lekker relaxtquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat met je Jeep doet, ben je meteen arm nu![]()
je moet meer neukenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
na een lange perioode van vrolijkheid voel ik me nu al twee dagen belabberd
zou ik ongesteld moeten worden of zo?
altijd maar weer dat geneukquote:
ik zou je wel mee vragen maar tis meer iets wat je in je eentje moet doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen auto dus ik doe het niet zo vaak zeg maar![]()
depressief?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
altijd maar weer dat geneukhelmala geen puf om te neuken.. en als ik straks wel geil ben, zal sandra wel weer slapen
Daar zit het probleem bij mij denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou je wel mee vragen maar tis meer iets wat je in je eentje moet doen.![]()
Hoewel ik vroegah wel een goeie vriend had die gewoon ook er van kon genieten en z'n bek hield...
Best kansloos dat ik bijna in de top 50 sta met de meeste postsquote:50. (50) paarse_paashaas 44357 (+15)
51. (51) ook_gek 44202 (+21)
52. (52) Cynix ® 44173 (+14)
veul plezier, ik heb ook wel zin (jaloersquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:15 schreef Mukie het volgende:
langweggetjes genoeg hier
ben ervandoor
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:15 schreef BoJo het volgende:
haal ik je wel op in de 205, stappen we in Amsterdam over in de Jeep![]()
werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Kom me morgen maar van CS halen, mag je ma naar Keizer Culinairbrengen
drank lul ik heb het over drankquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo niet, we gaan toch met de Jeep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |