De standaard discussie word hier al tijden niet meer gevoerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
slooooooooooooooooooooooooooooooowwwwww chatter....
dat is meer omdat ik de standaard discussie zat was.... en omdat mijn stage voorbij was...
Nee opaquote:het word toch nooit meer zoals vroeger....![]()
je ubergeile karbo(quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De standaard discussie word hier al tijden niet meer gevoerd.
Had je al gelezen van mijn 3.0i turbo rebuild?
check hier en hier voor meer geile details.
[..]
Nee opa
snel gereset?quote:
lol @ bericht op je sitequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
snel gereset?![]()
UserName BroesWillems is al in use op je Karbo forum...
maar volgensmij ging dat mis de vorige keer met registreren...
kun je dat wachtwoord sturen naar tombraamhaar ad hotmail punt com?
neequote:
U got mailquote:UserName BroesWillems is al in use op je Karbo forum...
maar volgensmij ging dat mis de vorige keer met registreren...
kun je dat wachtwoord sturen naar tombraamhaar ad hotmail punt com?
Nope.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
Tjab!
Al wat gehoord over de Suup?
Klinkt mooi allemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nope.
Kan ook morgen worden. Die kerel wilde ook wel voor me kijken of hij een stalen koppakking kon leveren van Cometic of HKS. Hij wacht nog ff op prijzen.
Jeah dudequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
U got a post... on karbo... PTA -> Filmpjes topic
Ik had net door wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klinkt mooi allemaal.
Enne... DOET KARBO HET?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gok nog een half uur
Die kortstondigheid duurde maarliefst 4 dagen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah dude
[..]
Ik had net door wat er gebeurde.
Niet karbo lag er uit, maar heel kortstondig ff de verbinding van de UT met slurfnet.
Mag wel in de krant dat het aan iets anders ligt
jwewetje jwat naaarhd alleahemaal zegh foore jwequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
middag
zoals verwacht vandaag een baaldagextreem druk op het werk, kwam amper aan mn ritten teo
en verbvolgens op de terugweg een paar mooie fotokansen gemeist. Eerst sta ik bij een spiksplinternieuwe Zetor (Poolse tractor), is mn batterij op
batterije vervangen, weer op pad, kom ik een limo tegen, rijdt ie weg
!
![]()
Nee ik bedoelde de hik van net. karbo deed het vanochtend al weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die kortstondigheid duurde maarliefst 4 dagen?
Dat had je toch eerst ook ingesteld of nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de hik van net. karbo deed het vanochtend al weer
Ik heb trouwens het probleem weer omzeild. Elk uur gaat hij ff rebooten.
Dat duurt een minuutje en dan is hij weer 'op'.
hij is anders al meer dan een half uurtje 'laag'quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de hik van net. karbo deed het vanochtend al weer
Ik heb trouwens het probleem weer omzeild. Elk uur gaat hij ff rebooten.
Dat duurt een minuutje en dan is hij weer 'op'.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had je toch eerst ook ingesteld of niet
nee dinsdag weer beginnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker tot begin Januari of niet?
Dan werkt misschien de verbinding naar de UT toe niet geweldig?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hij is anders al meer dan een half uurtje 'laag'
Computergroothandel. We zijn net weer opnieuw begonnen. Dus vandaar dat ik niet veel tijd heb om hier rond te hangen. Eerst die omzet verhogen en dan weer wat rustiger aan gaan doen met werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
Wat voor een werk doe je dan? vast iets in de IT Sector.... dat zijn de enigste mensen wat het zich de hele dag kunnen veroorloven om op fok rond te hangen...(ik ook dus)
en ik heb het niet zo met MSN... ben meer een slowchatter...
Doe TI bij de Saxion hoge scholen in Enschede...quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Computergroothandel. We zijn net weer opnieuw begonnen. Dus vandaar dat ik niet veel tijd heb om hier rond te hangen. Eerst die omzet verhogen en dan weer wat rustiger aan gaan doen met werken![]()
Wat voor werk doe jij dan![]()
nee, ik LAS dat hij het weer deed.. maar nu ik op mn mozilla snelkoppelingje druk krijg ik een operation timed outquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bij jou ook? super.
Dan ligt het aan de verbinding van meneren Herman en Tom.
Welke richting? Een neef van mij zit daar ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Doe TI bij de Saxion hoge scholen in Enschede...
heb helaas geen dag meer vrij in de week en kan dus niet werken...![]()
ik denk dat KPN Karbo gewoon geblokt heeft....quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bij jou ook? super.
Dan ligt het aan de verbinding van meneren Herman en Tom.
Ik had net op mijn WS ook geen toegang tot internet. Ik denk dat er ergens een 'hik' zit of zo.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik LAS dat hij het weer deed.. maar nu ik op mn mozilla snelkoppelingje druk krijg ik een operation timed out
Ahquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik heb de het domain waar de server in stond ontmanteld. Als gevolg daarvan kon de reboot batch job niet authenticeren. Dat is nu opgelost.
Gewoon net zo'n hoerige baan zoeken als ik heb, kun je 's avonds werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Doe TI bij de Saxion hoge scholen in Enschede...
heb helaas geen dag meer vrij in de week en kan dus niet werken...![]()
Meer collegae lijken problemen te hebben met de verbinding.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah.
Maar waarom ligt het aan mij?. Ik heb gewoon nog niet gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |