Een blikje van metaal openknippen en eromheen zetten. Eventueel afdichten met vloeibare pakking.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
andere nokkenas, andere achterbanden, nieuw wiellager, nieuwe koppakking, nieuwe remschijven en blokken en dan denk je eventjes goed klaar te zijn..... welja, een band en de uitlaat lek!
eerst maar eens onder de wagen kijken of het niet met een simpel klemmetje op te lossen is. die uitlaat dan. de band laat ik maar plakken. ben er een heel klein beetje klaar mee
druk druk druk, crossauto's, carnaval's wagens, school... je kent het wel...quote:
hier kan je niet meer offtopicquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
druk druk druk, crossauto's, carnaval's wagens, school... je kent het wel...
je hangt nog steeds rond hier? alles goed? heb je al een auto btw? (zoja, heb je er al problemen mee gehad? moest ik ff vragen, anders gaan we offtopic)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een blikje van metaal openknippen en eromheen zetten. Eventueel afdichten met vloeibare pakking.
Daarna wat klemmen er omheen en dan zit het wel weer ff totdat je dinero's gespaard hebt.
niet zo bijdehand...quote:
Moeten ze er niet ook nog ff een stukje mee gaan rijdenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]zo heb ik laatst de uitlaat van mij vriendin uitlaat van de auto van mijn vriendin apk-proof gemaakt....
who? me?quote:[..]
niet zo bijdehand...![]()
Je bent in de leer geweest bij PNG?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
andere nokkenas, andere achterbanden, nieuw wiellager, nieuwe koppakking, nieuwe remschijven en blokken en dan denk je eventjes goed klaar te zijn..... welja, een band en de uitlaat lek!
eerst maar eens onder de wagen kijken of het niet met een simpel klemmetje op te lossen is. die uitlaat dan. de band laat ik maar plakken. ben er een heel klein beetje klaar mee
Ik hou het ook weer voor gezien, ga op 1 oor... morgen weer met de Treinquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Moeten ze er niet ook nog ff een stukje mee gaan rijden
[..]
who? me?
hehehehe jij kent broes zeker niet eens of wel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent in de leer geweest bij PNG?
Vet! Hopen dat het meevalt danquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:34 schreef Tjabbo het volgende:
trouwens ik ga maffen. werk wacht morgen weer
Morgen hoor ik ook meer van het revisibedrijf. Het blok was nog redelijk goed, dus ik ben benieuwd naar wat de offerte wordt.
En ik heb 550cc injectoren gekocht
en
Solid motor mounts. (stalen motorsteunen). demping is voor watjes
bedankt broer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vet! Hopen dat het meevalt dan!
Trusten, en succes morgen!
Ik ken broes wel en quote-te spectrumblabla Sjon.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hehehehe jij kent broes zeker niet eens of wel?
jij bent van later he?
Ja, en de potten moeten het niet verder zoeken dan de boom van de tafel want anders krijg je boxenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
crossauto's? 't seizoen is hier afgelopen, ga je op je eigen terrein scheuren
Ja johquote:
Klinkt goed allemaalquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja joh
Net even wezen chillen bij wat maten en nu weer Best Motoring aan het kijken!! zwaar getunede S2000's nu
![]()
ik ben er nog steets ja. Wel wat minder wegens drukte op mijn werk. Oude werk is in april failliet gegaan na 12 jaar waar van ik er 6 jaar van mee gemaakt heb. In junli nieuw bedrijf gestart met z'n 4en ipv 36 man. Dus druk druk druk. Hard voor weinig op dit moment dus. Lekker door knallen voor omzet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
druk druk druk, crossauto's, carnaval's wagens, school... je kent het wel...
je hangt nog steeds rond hier? alles goed? heb je al een auto btw? (zoja, heb je er al problemen mee gehad? moest ik ff vragen, anders gaan we offtopic)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en nee nog geen auto. heb mijn geld uitgegeven aan wat audi shit![]()
wouden we ook doen... hadden afgelopen zaterdag zwarte cross willen houden... donders mooie baan gemaakt... crossauto (eindelijk) klaar, kreeg de grond eigenaar een brief waar in heel vriendelijk werd verzocht dat als er ook maar 1 auto op die baan kwam het goed mis zou zijn. Grond eigenaar zit nu net in een verhuizing en heeft de oude grond aan de gemeente verkocht, maar wacht nog op sleutelgeld. Was voor hem het risico lopen dus niet waard.... haha de hele dag reed er steeds een politie auto langs om te controleren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
crossauto's? 't seizoen is hier afgelopen, ga je op je eigen terrein scheuren
Wat voor een werk doe je dan? vast iets in de IT Sector.... dat zijn de enigste mensen wat het zich de hele dag kunnen veroorloven om op fok rond te hangen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben er nog steets ja. Wel wat minder wegens drukte op mijn werk. Oude werk is in april failliet gegaan na 12 jaar waar van ik er 6 jaar van mee gemaakt heb. In junli nieuw bedrijf gestart met z'n 4en ipv 36 man. Dus druk druk druk. Hard voor weinig op dit moment dus. Lekker door knallen voor omzet.
en nee nog geen auto. heb mijn geld uitgegeven aan wat audi shit![]()
En nu ga ik slapen![]()
Leuk je weer gesproken te hebben. Voeg me anders toe op msn lullen we effe bij
Dan laat je de laatste anderhalf jaar behoorlijk verstek gaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
en ik heb het niet zo met MSN... ben meer een slowchatter...
slooooooooooooooooooooooooooooooowwwwww chatter....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan laat je de laatste anderhalf jaar behoorlijk verstek gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |