Doe wat je wilt, zolang ik het maar niet hoef aan te zienquote:Op maandag 21 november 2005 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En er dan met zn tweetjes er voor zorgen dat Dr Phil desmilie na gaat doen
"Soooow haaauuwwwszz theeet wuuurkiiiiing aut foooouuurr yaaa?"quote:Op maandag 21 november 2005 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En er dan met zn tweetjes er voor zorgen dat Dr Phil desmilie na gaat doen
quote:Op maandag 21 november 2005 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
"Soooow haaauuwwwszz theeet wuuurkiiiiing aut foooouuurr yaaa?"![]()
Ik praat niet altijd onzinquote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef BazzoS het volgende:
ff speedtesten, volgens de abbospecificaties moet ik idd op 8 mbit zitten
Kakkerwerk? Is dat werk waar je handen niet vies van worden?quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
stervende hoeren kakkerwerk
ik ga morgen heul geen pallets sorteren
werk met represenattief uiterlijk denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kakkerwerk? Is dat werk waar je handen niet vies van worden?
Even dineren![]()
!
Ik mag morgen weer heftruck rijdenquote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
stervende hoeren kakkerwerk
ik ga morgen heul geen pallets sorteren
Avondquote:Op maandag 21 november 2005 22:56 schreef Mukie het volgende:
navond
FOK !te traag om tussen harrie potter door te posten
En op mn werk ook al geen tijd meer
Die Marijke Vos die op de voorpagina staat werd dus geïnterviewdquote:Op maandag 21 november 2005 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe links ik ook ben, ik heb op een of andere maneir nog nooit overwogen om op groen links te stemmen
Kan er ook mee te maken hebben dat het bij ons Grien Links heet
http://www.grienlinks.nl/
Nee maar moest er wel gelijk aan denken ja toen ik het adres zagquote:
Whehehe, heerlijkquote:Op maandag 21 november 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag een lekkere rel gestart op v8power, daar zijn ze nogal tegen op poolse chauffeurs.;. ik dus een topic opene dat als er hier ozveel poolse chauffeurs zijn, dat er in polen dus een chauffeurstekort is, en de nederlandse chauffeurs die nu door de polen werkloos zijn, mooi naar polen kunnen emigreren
Ik tel voor 2quote:
Zal morgen even navragenquote:Op maandag 21 november 2005 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nee.. ik weet wel dat glasbak en virus.nl van hier daar ook lid zijn.
een vriendin van me heeft mn dvd gejat en een groot deel van mn SATC collectie toen ik in Eindhoven zatquote:Op maandag 21 november 2005 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Harry Potter kijken op TV
daar heb je de DVD voor
Leuke vrienden zijn dat hequote:Op maandag 21 november 2005 23:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
een vriendin van me heeft mn dvd gejat en een groot deel van mn SATC collectie toen ik in Eindhoven zatZij is nu op vakantie dus tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |