Wat ik kut vond was als je midden in de nacht bij de klant thuis komt in een warme, comfortabele, automaat Volvo ofzo al helemaal gaar en slaperig en dan moet je je eigen auto gaan krabben en kreng is helemaal koud van binnen en je moet weer schakelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eb ik al op dvd, ken ik al door en door dus![]()
En dat krabben is niet eens het ergste, het ergste is dat je gekrabt heb, weg rijdt (ontwasemen hoeft niet, mn auto is goed droog van binnen, weg rijdt, mn jas uitdoe als hij warm is geworden en dan bij die klant alles nog eens over mag doen
Ohja, als je pech hebt, mag je als je 's avonds terug komt NOG een keer krabben
![]()
gare 205 uit 1988 , zo vochtig als de pest in de auto...das pas fijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:47 schreef M5 het volgende:
ik ben de hele ochtend bezig met ramen ontwasemen.maar 'n airco en vooruit verwarming doen wonderen
Oohnee, ik vind het heerlijk, want als je erg moe bent, en die klant wil de temp hoog (waar je slaperig van wordt), ben ik altijd in een klap wakker. Plus dat ik gewoon altijd geniet van het rijden in mn eigen auto. Ik zit alleen wel te kijken voor een 2e hands standkachelquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat ik kut vond was als je midden in de nacht bij de klant thuis komt in een warme, comfortabele, automaat Volvo ofzo al helemaal gaar en slaperig en dan moet je je eigen auto gaan krabben en kreng is helemaal koud van binnen en je moet weer schakelen.
Daar had ik toen de grootste pest in![]()
das idd fijn jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
gare 205 uit 1988 , zo vochtig als de pest in de auto...das pas fijn![]()
achja, jij bent waarschijnlijk een van de weinigen met een auto waarbij je de binnenkant kunt oprokenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
gare 205 uit 1988 , zo vochtig als de pest in de auto...das pas fijn![]()
ouwe koekquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, is er nog wat leuks op tv vanavond?
airco heeft onder de 3° C geen werking meer (ook qua drogen niet).quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:52 schreef M5 het volgende:
[..]
das idd fijn ja. nu heeft ook niet elke auto die ik rij vooruitverwarming (maar airco meetsal wel), dus soms rijdt ik met wat te weinig zicht..
dat kreng van mij werd echt pas laaaat wat warmer, had ik al een km of 20 achter de rugquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oohnee, ik vind het heerlijk, want als je erg moe bent, en die klant wil de temp hoog (waar je slaperig van wordt), ben ik altijd in een klap wakker. Plus dat ik gewoon altijd geniet van het rijden in mn eigen auto. Ik zit alleen wel te kijken voor een 2e hands standkachel![]()
dat kon ik merken van morgen om 7:00 ja. maar dan heb ik teminste een reden om het rustig aan te doen op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
airco heeft onder de 3° C geen werking meer (ook qua drogen niet).
Dat laatste heb ik ook soms, vooral omdat ik de laatste dagen slecht slaap. En die van mij is meestal na een paar KM al warm (qua verwarming) de motor daarentegen doet er idd soms 20km over. Ik merk ook echt een groot verschil met een maand geleden toen het nog 20° was. Al liep de temp in de file vanochtend gewoon op naar 100°quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat kreng van mij werd echt pas laaaat wat warmer, had ik al een km of 20 achter de rug![]()
En ja idd die temp zo hoog vond ik ook zooo kut, soms zat ik gewoon weg te knikken![]()
Hmm dat is minder. Ik ga met een ouwe baas van mij op stap. hij is ergens eind 30 maar die gaat letterlijk helemaal los altijdquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden (die nog flink los gaan in het weekend)![]()
nu nog?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Mukie het volgende:
ik ga olgens mij eens iets doen wat ik al lang niet meer heb gedaan, mn auto pakken en gewoon gaaaaaan
ceedeetje brandt
zet je fiets dan binnen in een schuurtje ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
stelletje zeikerds over ramen krabben
Ik moet 's ochtends mn zadel krabben
dat heb ik ook al heeeeeel lang niet gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Mukie het volgende:
ik ga olgens mij eens iets doen wat ik al lang niet meer heb gedaan, mn auto pakken en gewoon gaaaaaan
ceedeetje brandt
Fiets binnen zetten? Een auto parkeert wat lastig in de gang, maar een fiets moet wel passenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
stelletje zeikerds over ramen krabben
Ik moet 's ochtends mn zadel krabben
schuurtje: nog bouwenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef M5 het volgende:
[..]
zet je fiets dan binnen in een schuurtje ofzo
Als je dat met je Jeep doet, ben je meteen arm nuquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat heb ik ook al heeeeeel lang niet gedaan![]()
![]()
dat is iets wat ik gewoon heerlijk vindquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
nu nog?![]()
maar wel leuk idee ja. gewoon lekker eindje rond karren
in de zomer doe ik dat altijd op de fiets. Heerlijk is dat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Mukie het volgende:
ceedeetje brandt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is iets wat ik gewoon heerlijk vind
Auto zachtjes laten purren, lekker nummer op de achtergrond, meedeinen in de bochten, soms net dat ene beetje meer gas geven, heerlijk
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat is iets wat ik gewoon heerlijk vind
Auto zachtjes laten purren, lekker nummer op de achtergrond, meedeinen in de bochten, soms net dat ene beetje meer gas geven, heerlijk
ik reed altijd kriss kross door Amsterdamquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Heerlijk, lekkere landweggetjes zoeken
![]()
![]()
neuh ik doe het nog weleens hoor ook met de Jeep, lekker relaxtquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je dat met je Jeep doet, ben je meteen arm nu![]()
je moet meer neukenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
na een lange perioode van vrolijkheid voel ik me nu al twee dagen belabberd
zou ik ongesteld moeten worden of zo?
altijd maar weer dat geneukquote:
ik zou je wel mee vragen maar tis meer iets wat je in je eentje moet doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen auto dus ik doe het niet zo vaak zeg maar![]()
depressief?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
altijd maar weer dat geneukhelmala geen puf om te neuken.. en als ik straks wel geil ben, zal sandra wel weer slapen
Daar zit het probleem bij mij denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou je wel mee vragen maar tis meer iets wat je in je eentje moet doen.![]()
Hoewel ik vroegah wel een goeie vriend had die gewoon ook er van kon genieten en z'n bek hield...
Best kansloos dat ik bijna in de top 50 sta met de meeste postsquote:50. (50) paarse_paashaas 44357 (+15)
51. (51) ook_gek 44202 (+21)
52. (52) Cynix ® 44173 (+14)
veul plezier, ik heb ook wel zin (jaloersquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:15 schreef Mukie het volgende:
langweggetjes genoeg hier
ben ervandoor
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:15 schreef BoJo het volgende:
haal ik je wel op in de 205, stappen we in Amsterdam over in de Jeep![]()
werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:25 schreef PeuRac het volgende:
Kom me morgen maar van CS halen, mag je ma naar Keizer Culinairbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |