jupquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
Mark, heb jij nog steeds die PSP?
Wel als je om 20:00 thuis komt als je de hele dag hebt lopen zwoegenquote:
zoals ik vandaag, gisteren, vrijdag en gewoonlijk doequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel als je om 20:00 thuis komt als je de hele dag hebt lopen zwoegen
Zoals ik morgen mag doen
ziek?quote:
Ja heb ik nog. Ja tevreden over. Doe er niks mee behalven stof opvangen in een hoekjequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog tevreden over? Wat doe je er zoal mee?![]()
vooral als je er dan achterkomt dat je nog boodschappen moet doen, eten koken, kleren wassen, etc. etc.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoals ik morgen mag doen
Daar heb ik al bijna 21 jaar personeel voorquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
vooral als je er dan achterkomt dat je nog boodschappen moet doen, eten koken, kleren wassen, etc. etc.
je bedoelt je moeder? tss.. personeel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik al bijna 21 jaar personeel voor
Oke pak een video camera en zet die in de huiskamer neer. Zorg er voor dat we jou je vader en je moeder goed kunnen zien. en zeg dan recht in haar gezicht dat ze 21 jaar lang je personeel is. Als je dat gedaan heb moet je het filmpje op internet zetten voor onsquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar heb ik al bijna 21 jaar personeel voor
Achja, komt er op neer dat als ik af en toe mn prullenbak leeg en elke dag de afwas machine inpak, mn moeder verder alles doetquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef M5 het volgende:
[..]
je bedoelt je moeder? tss.. personeel.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ziek?
[..]
Ja heb ik nog. Ja tevreden over. Doe er niks mee behalven stof opvangen in een hoekje![]()
Dat zeg ik vaak zat, lacht ze gewoon meequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke pak een video camera en zet die in de huiskamer neer. Zorg er voor dat we jou je vader en je moeder goed kunnen zien. en zeg dan recht in haar gezicht dat ze 21 jaar lang je personeel is. Als je dat gedaan heb moet je het filmpje op internet zetten voor ons![]()
DVD-recorder, heb je nog het meest aan denk ik. TFT scherm ook wel, maar je huidige monitor staat niet echt in de weg, toch? En die PSP gebruik je 3x en dan ben je er klaar mee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..], grote kans dat hij bij mij dus ook naast de ipod/laptop/cameras zal belanden in de kast
![]()
Ik zit te denken wat ik mezelf cadeau ga doen met kerst. Kandidaten:
-TFT scherm 19inch
-DVD recorder
-PSP
![]()
ik heb me zelf een horloge en een radio cadeau gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef BoJo het volgende:
[..], grote kans dat hij bij mij dus ook naast de ipod/laptop/cameras zal belanden in de kast
![]()
Ik zit te denken wat ik mezelf cadeau ga doen met kerst. Kandidaten:
-TFT scherm 19inch
-DVD recorder
-PSP
![]()
die PSP is idd het meeste onzinnige in het lijstje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DVD-recorder, heb je nog het meest aan denk ik. TFT scherm ook wel, maar je huidige monitor staat niet echt in de weg, toch? En die PSP gebruik je 3x en dan ben je er klaar mee.
half 8 dus valt nog meequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoals ik morgen mag doen
Je kan ook eens flink los gaan het weekend?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
of zal ik mezelf tracteren op de hele maand december met de Jeep te rijden ipv de 205? Kost ongeveer hetzelfde![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:37 schreef BoJo het volgende:
of zal ik mezelf tracteren op de hele maand december met de Jeep te rijden ipv de 205? Kost ongeveer hetzelfde![]()
dat moet ik idd zien om te gelovenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik vaak zat, lacht ze gewoon mee![]()
gelukkig had ik nog chinees overquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
vooral als je er dan achterkomt dat je nog boodschappen moet doen, eten koken, kleren wassen, etc. etc.
ik moest krabben vanochtend en toen duurde het nog 10 minuten voordat de ramen ontwasemd warenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]Kun je ook doen ja, gezien het weer misschien niet eens zo'n slecht idee: niet krabben, geen beslagen ramen.
M'n pa zet z'n Volvo op straat zodat mijn Alfa onder de carport kan, mn broertjes auto staat ook op straat. Oprit waar normaal 4 auto's op staan, staat er nu 1(Triumph staat lekker warm in de garage). Omdat ik mn auto het meest gebruik.
Ja precies dat willen wij zien jaquote:
lelijke wildehond op Veronicaquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, is er nog wat leuks op tv vanavond?
ik heb geen vrienden (die nog flink los gaan in het weekend)quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan ook eens flink los gaan het weekend?
Ga ik als het mee zit ook doen aankomende zaterdag. Heb ik me zelf ook gegeven voor kerst al vast![]()
waarom staat deze auto niet in de garage dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moest krabben vanochtend en toen duurde het nog 10 minuten voordat de ramen ontwasemd waren![]()
Ben het helemaal niet meer gewend, met m'n Alfa stond ik ook altijd in de garage dus nooit hoeven krabben.![]()
Eb ik al op dvd, ken ik al door en door dusquote:
omdat ik als de dood ben dat er wat met m'n Jeep gebeurd, dan kan ik er nog minder voor gaan vragenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom staat deze auto niet in de garage dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |