Thanks.quote:
Die was ook stukken duurderquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond die boot waar je het vorige topic mee opende stukken beter hoor
Nee? Waar?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:08 schreef Remzz het volgende:
Hebben jullie gisteren trouwens die opwindbare laptop gezien
Dat was toch een groen ding met een gele slinger??quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:08 schreef Remzz het volgende:
Hebben jullie gisteren trouwens die opwindbare laptop gezien
[afbeelding]
Is de bedoeling dat hij voor de 3e wereldlanden beschikbaar komt. Ze gaan 200 dollar kosten. Mooi initiatief
Grote negers moeten ook van zo'n speledingetje afblijvenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef Remzz het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/39148
Was gisteren in het nieuws, Koffi Annan presenteerde hem. Toen hij hem op wou winden brak het hendeltje
Ja die had Koffi Annan gisterenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch een groen ding met een gele slinger??
[afbeelding]
Vraag ff asiel aan in Burkina Faso, dan komt het goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef Geqxon het volgende:Moet hebben!
Jij bent geen arm kindje in Afrika!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef Geqxon het volgende:
Jep, dat groene ding is het vernieuwde concept. De oude was iets te fragiel.
Hij gaat overigens 100 dollar kosten (voor de staat, die gaat ze uiteindelijk kopen en distrubuëren), en mogelijk komt er een commercieele variant voor 200 dollar.
Moet hebben!
Arceequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:17 schreef Arcee het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Gadgets, Video & HiFi-forum gepost?
-knip-
Rest is niet belangrijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:17 schreef Arcee het volgende:Wie hebben 't vaakst in het Gadgets, Video & HiFi-forum gepost?
001. 5783 Geqxon
002. 4909 tonks
003. 4329 Dr_Flash
004. 3379 TimmyAsd
005. 2571 Remzz
006. 1967 melanie_the_miss
007. 1697 Steve-O
008. 1482 Skv
009. 1354 blrrrt
010. 1162 iDex
011. 1088 super-muffin
En je was nog wel mod van dit forum!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
wel geinig, ik kom eigenlijk alleen maar in de slowchat hier
jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En je was nog wel mod van dit forum!
nou, heerlijk hč?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
Gelukkig dat de slowchat weer open is dan, anders kon je wel zwaaien naar gvh
oh ja, high tech haaienpakken en zoquote:
Ja wat dacht je van klapschaaten met klapmeterquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja, high tech haaienpakken en zo
Hardstikke gadgy
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja wat dacht je van klapschaaten met klapmeter
Ze hebben geprobeert schaatsen te maken waar een soort olie uit kwam voor minder glijweerstand.quote:Of stikstof gekoelde schaatsen, om extra ijs aan te maken
minder uiteraardquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:51 schreef Remzz het volgende:
Ze hebben geprobeert schaatsen te maken waar een soort olie uit kwam voor meer glijweerstand.
schiet het een beetje op met die kutsteentjes?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga even dominoday kijken, hoe kansloos het ook is. Als is het maar voor de gadgets
Je weet dat het geruchten zijn hequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:21 schreef iDex het volgende:
Woehoeeeee
250 euro goedkoperdus toch maar echt wachten tot volgend jaar
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef Steve-O het volgende:
Gekson hoe krijg je 5000 post in een forum van 1.5 jaar oud ?
Van te veel caffeine ga je stuiteren helemaal als je zo jong bentquote:
Fanboyquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
ANTON VAN DE NIXFACTOR!! dUUHHHH
Ik ga nudoei
Ja, ik was de SC kwijtquote:
ach jaaaaquote:
mja okequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet dat het geruchten zijn he
En samen goed voor ongeveer 93 % van heel GVH (heb ook gene zin om het te gaan narekenenquote:
Weet ik veelquote:
tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:47 schreef tonks het volgende:
iDex. jij hebt toch helemaal geen moeder meer?
is goed joh...quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Ik dip hem wel in je moeders bloed hoor
Met dat jij begon gezeur ga ik niet beginnen, je weet zelf ook wel dat je er mee begon.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:01 schreef iDex het volgende:
lees maar dit topicje overnieuw dan zie je dat jij fout zat
en wat gaat er dan gebeuren??quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Met dat jij begon gezeur ga ik niet beginnen, je weet zelf ook wel dat je er mee begon.
Tjaa.. en wat er nu gaat gebeuren is je eigen schuld
nee maar goed wat is het probleem eigenlijk.... welke grens ging ik dan over... waar ging het fout?quote:
ah oke ik zie het probleem niet....quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:12 schreef tonks het volgende:
Bij 2
mischien was er ook wat met mijn moeder aan de hand, en dan mag ik niets over jouw signatuur zeggen. ik ga geen spijt betuigen. jij bent veel erger met je postst op fok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:14 schreef tonks het volgende:
1 jij zet in je signatuur je moeder is lelijk
Had niks met jou te maken
2 ik zeg jouw moeder is lelijk,
Daar ga je fout uhm waar ga ik de fout in? ik zeg alleen een tegenantwoord op jouw sig gewoon als dolletje.
3 jij zegt dat mijn moeder dood zou zijn.
Foutje, bedankt.
4 ik zeg nee
Aha okee.
5 jij zegt ow dat is dan toekomst
Klopt.. wie gaat er niet dood
6 ik zeg jouw moeder is weggelopen
Had je niet over moeten beginnen,klopt ook gedeeltelijk niet kon ik dat zo weten dan dat er iets aan de hand is.
7 jij zegt ja en ze is dood?
dus? kon ik dit weten dan?
etc
Jij begint ermee, en dan kan je een reactie verwachten dus stop nou maar met janken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:18 schreef iDex het volgende:
[..]
mischien was er ook wat met mijn moeder aan de hand, en dan mag ik niets over jouw signatuur zeggen. ik ga geen spijt betuigen. jij bent veel erger met je postst op fok.
fucker
ik geef toe het was mijn fout...quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
godver is dat gehakketak nou eens een keer afgelopen?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:12 schreef tonks het volgende:
En iDex moet het internet niet zo serieus nemen
Ik haal denk ik de Acer Aspire 1641 WLMiquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog gadgets gekocht recently?
Specs, pics en prijs graagquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik haal denk ik de Acer Aspire 1641 WLMi
Deze is hetquote:
gothicquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:28 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Resultaat van een dagje sleutelen
Wat is in jouw ogen het verschil?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Ís het een pauper ATX kast? Of een gewone?
Ah okee. Noem dit dan maar een pauper kast, als je alleen met My First ATXony kasten overweg kuntquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Een gewone ATX-kast heeft geen scherpe randen, bij een pauper atx-kast stikt het van de onafgewerkte randen
Ben jij een Russische duiker?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef Geqxon het volgende:
Het word dan ook niet voor niets door russische duikers gebruikt he
Stiekem welquote:
Ik heb een horloge-fetishquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Remzz het volgende:
Ik kan me helemaal niet opwinden over horloge's eigenlijk... Vind ze erg onhandig zitten(die groote dan) en helemaal niet mooi staan. Heb er wel 1 maar zo'n casio ding met stopwatch enzo
kijk maar uit dat je er niet aan gaat sleutelenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Stiekem wel
Maargoed, dit horloge is niet groot vanwege de blingfactor, maar vanwege de degelijkheid
Die kreeg je bij een sixpack Grolsch kado?quote:
Haal dan dezequote:
Erg handig als je op de bezorgchinees wachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[afbeelding]
De mijne, met de secondes gegeven in het chinees
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Erg handig als je op de bezorgchinees wacht
Daarop kan je pas GOED zien hoe laat het isquote:
Ik heb al behoorlijk wat complimenten erover mogen ontvangenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:36 schreef tonks het volgende:
Waarom zou je secondes in het chinees willen.
Dat blikje is wel lievquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[afbeelding]
De mijne, met de secondes gegeven in het chinees
Die kan je open klappenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarop kan je pas GOED zien hoe laat het is
Melanie blijf eens SNEL van mijn account afquote:
Crap ik moet ook naar dat multiculturele amsterdam verhuizenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb al behoorlijk wat complimenten erover mogen ontvangen
En daarnaast is de gehele schoonfamilie Chinees..
Whatever. Ik ken jou nu wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:40 schreef tonks het volgende:
En dat was niet aan je schoonfamilie gericht. want zo laag zink ik nou ook weer niet.
Nah, je kent me niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Whatever. Ik ken jou nu wel zo'n beetje.
Geloof me of geloof me niet, ik doelde niet op je schoonfamilie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik weet iig dat je hier graag de boel wilt verpesten. Wederom succeeded.
Die posts waren tegelijk gemaakt, het was niet gedoeld op zijn vriendin of zijn schoonfamilie, want dat boeit me namelijk niets, ik heb iets tegen hem en zijn familie ken ik niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef Remzz het volgende:
Wat een kutopmerking tonks, kan me niet voorstellen dat ie anders bedoel was, echt laag gewoon
Vond het ook erg slecht, ben snel naar het schaatsen gezapt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Hte niveau van idols is dit jaar trouwens wel erg laag
Het blijft toch een beetje opvallend hoe alles steeds weer bij jou begint, koekenbakkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Die posts waren tegelijk gemaakt, het was niet gedoeld op zijn vriendin of zijn schoonfamilie, want dat boeit me namelijk niets, ik heb iets tegen hem en zijn familie ken ik niet.
Of je het nou geloofd of niet? het interesseert me niet.. dat je zo partijdig doet bewijst maar weer eens wat van slechte mod je bent.
Ja hoor nu ben ik weer partijdig. Ik ga gewoon af op wat ik zie en het zou wel erg toevallig zijn als het niet zo bedoelt was....quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Die posts waren tegelijk gemaakt, het was niet gedoeld op zijn vriendin of zijn schoonfamilie, want dat boeit me namelijk niets, ik heb iets tegen hem en zijn familie ken ik niet.
Of je het nou geloofd of niet? het interesseert me niet.. dat je zo partijdig doet bewijst maar weer eens wat van slechte mod je bent.
Zijn jullie backstage nou echt de schoothondjes van tonks? Valt me wel op, als er iets is komt er altijd een weblogger langs. Echt ALTIJD.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:51 schreef Dementor het volgende:
Timmy weer op de LSD toer?
Hoor wie het zegt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Alhoewel er toch duidelijk ASD staat. Lezen is toch een kunst blijkt maar weer
Wat heb je het toch weer mooi verwoordquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey, laten we bans en banwaardig gedrag niet op het forum bespreken. Dat tonks onbehandelbaar is das duidelijk, zulke mensen zijn ideaal voor de weblog, maar kunnen gewoon niet overweg met een forum. Nou, dan niet. klaarBIER
och jee weer een stromannetje van de bloggers. draaf maar lekker met ome tonks meequote:
Zeg niet zo janken he!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och jee weer een stromannetje van de bloggers. draaf maar lekker met ome tonks meeDan krijg je straks een klontje
ZOU HET EEN GRAPJE ZIJN?>!?!?!??!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik
Er staat toch ASDEn jij zegt steeds LSD
Brand DubbelBock, eigenlijk maar matigquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat heb je het toch weer mooi verwoord
Bier
Jij maakt zelfs een screenshot van mijn uitspraak, en ik moet het allemaal niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
Maar timmy. leuk hoor dat linkje in je sig, houd er wel rekening mee dat het in ONZ staat en niet in een serieus topic. plus let nog ff op de PI.
"Woonplaats: Almelo"quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brand DubbelBock, eigenlijk maar matigWat drink jij?
en dat je ineens uit de lucht komt pletteren in de GVH SC net als het een beetje warm wordt onder je vriendje zn voetjes is ook toeval he?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg niet zo janken he!
Dat ik op 1 lijn zit met andere users is puur toeval.
ja kut ik heb alleen nog maar Dommelsch nu, en morgen is de winkel dichtquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Woonplaats: Almelo"
Grolsch natuurlijk
Ik lurk nu eenmaal graag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat je ineens uit de lucht komt pletteren in de GVH SC net als het een beetje warm wordt onder je vriendje zn voetjes is ook toeval he?
Kom, nog een klontje
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik lurk nu eenmaal graag.
Is dat verboden?
NEE!
Hoezo ben ik met mijn ogen dicht aan het modden? Ik moet een keuze maken wat ik laat staan en wat niet, als ik teveel weg haal is het weer niet goed en als ik te weinig niet weg haal ook niet. Dat van laatst was gewoon een foutje dit is bewust.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Remzz ben je weer met je ogen dicht aan het modden? ik herinner me toch ook laatst dat je iemands ontopic reacties had verwijder.. dat is toch vaker gebeurd?
Bossen schaamhaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga Carrie kijken![]()
Tieten! En bossen schaamhaar
De seventies ruleren
post eens een plaatjequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:20 schreef Geqxon het volgende:
Loooool! Word ze ook nog eens ongesteld onder de damesdouche
Live @ RTL7 btw
quote:
verveling dus. Bij mij is het wat ernstigerquote:Op zondag 20 november 2005 00:19 schreef Remzz het volgende:
Ik kan ook niet lang naar films kijken, ik kijk alleen films als het 'moet' bij feestjes enzo. Eigenlijk om 1 simpele reden, ze duren me allemaal te lang.
Gaaaaf! Kun je je Russisch adoptiekind supporten!quote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom dinsdag op talpa en ik heb vipkaarten voor de finale
van antonquote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gaaaaf! Kun je je Russisch adoptiekind supporten!
Hoe kom je eigenlijk aan die VIP kaarten?
Ja, ik mis onz wel.quote:Op zondag 20 november 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
Zeg Mel, je bent nooit meer in ONZ.
Morgen!quote:Op zondag 20 november 2005 01:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja, ik mis onz wel.
Zorg eens dat er een leuk topic is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |