tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:47 schreef tonks het volgende:
iDex. jij hebt toch helemaal geen moeder meer?
is goed joh...quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Ik dip hem wel in je moeders bloed hoor
Met dat jij begon gezeur ga ik niet beginnen, je weet zelf ook wel dat je er mee begon.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:01 schreef iDex het volgende:
lees maar dit topicje overnieuw dan zie je dat jij fout zat
en wat gaat er dan gebeuren??quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Met dat jij begon gezeur ga ik niet beginnen, je weet zelf ook wel dat je er mee begon.
Tjaa.. en wat er nu gaat gebeuren is je eigen schuld
nee maar goed wat is het probleem eigenlijk.... welke grens ging ik dan over... waar ging het fout?quote:
ah oke ik zie het probleem niet....quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:12 schreef tonks het volgende:
Bij 2
mischien was er ook wat met mijn moeder aan de hand, en dan mag ik niets over jouw signatuur zeggen. ik ga geen spijt betuigen. jij bent veel erger met je postst op fok.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:14 schreef tonks het volgende:
1 jij zet in je signatuur je moeder is lelijk
Had niks met jou te maken
2 ik zeg jouw moeder is lelijk,
Daar ga je fout uhm waar ga ik de fout in? ik zeg alleen een tegenantwoord op jouw sig gewoon als dolletje.
3 jij zegt dat mijn moeder dood zou zijn.
Foutje, bedankt.
4 ik zeg nee
Aha okee.
5 jij zegt ow dat is dan toekomst
Klopt.. wie gaat er niet dood
6 ik zeg jouw moeder is weggelopen
Had je niet over moeten beginnen,klopt ook gedeeltelijk niet kon ik dat zo weten dan dat er iets aan de hand is.
7 jij zegt ja en ze is dood?
dus? kon ik dit weten dan?
etc
Jij begint ermee, en dan kan je een reactie verwachten dus stop nou maar met janken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:18 schreef iDex het volgende:
[..]
mischien was er ook wat met mijn moeder aan de hand, en dan mag ik niets over jouw signatuur zeggen. ik ga geen spijt betuigen. jij bent veel erger met je postst op fok.
fucker
ik geef toe het was mijn fout...quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
godver is dat gehakketak nou eens een keer afgelopen?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:12 schreef tonks het volgende:
En iDex moet het internet niet zo serieus nemen
Ik haal denk ik de Acer Aspire 1641 WLMiquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog gadgets gekocht recently?
Specs, pics en prijs graagquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik haal denk ik de Acer Aspire 1641 WLMi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |