ZOU HET EEN GRAPJE ZIJN?>!?!?!??!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik
Er staat toch ASDEn jij zegt steeds LSD
Brand DubbelBock, eigenlijk maar matigquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat heb je het toch weer mooi verwoord
Bier
Jij maakt zelfs een screenshot van mijn uitspraak, en ik moet het allemaal niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
Maar timmy. leuk hoor dat linkje in je sig, houd er wel rekening mee dat het in ONZ staat en niet in een serieus topic. plus let nog ff op de PI.
"Woonplaats: Almelo"quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brand DubbelBock, eigenlijk maar matigWat drink jij?
en dat je ineens uit de lucht komt pletteren in de GVH SC net als het een beetje warm wordt onder je vriendje zn voetjes is ook toeval he?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg niet zo janken he!
Dat ik op 1 lijn zit met andere users is puur toeval.
ja kut ik heb alleen nog maar Dommelsch nu, en morgen is de winkel dichtquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Woonplaats: Almelo"
Grolsch natuurlijk
Ik lurk nu eenmaal graag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat je ineens uit de lucht komt pletteren in de GVH SC net als het een beetje warm wordt onder je vriendje zn voetjes is ook toeval he?
Kom, nog een klontje
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik lurk nu eenmaal graag.
Is dat verboden?
NEE!
Hoezo ben ik met mijn ogen dicht aan het modden? Ik moet een keuze maken wat ik laat staan en wat niet, als ik teveel weg haal is het weer niet goed en als ik te weinig niet weg haal ook niet. Dat van laatst was gewoon een foutje dit is bewust.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef tonks het volgende:
Remzz ben je weer met je ogen dicht aan het modden? ik herinner me toch ook laatst dat je iemands ontopic reacties had verwijder.. dat is toch vaker gebeurd?
Bossen schaamhaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga Carrie kijken![]()
Tieten! En bossen schaamhaar
De seventies ruleren
post eens een plaatjequote:Op zaterdag 19 november 2005 22:20 schreef Geqxon het volgende:
Loooool! Word ze ook nog eens ongesteld onder de damesdouche
Live @ RTL7 btw
quote:
verveling dus. Bij mij is het wat ernstigerquote:Op zondag 20 november 2005 00:19 schreef Remzz het volgende:
Ik kan ook niet lang naar films kijken, ik kijk alleen films als het 'moet' bij feestjes enzo. Eigenlijk om 1 simpele reden, ze duren me allemaal te lang.
Gaaaaf! Kun je je Russisch adoptiekind supporten!quote:Op zondag 20 november 2005 01:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom dinsdag op talpa en ik heb vipkaarten voor de finale
van antonquote:Op zondag 20 november 2005 01:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gaaaaf! Kun je je Russisch adoptiekind supporten!
Hoe kom je eigenlijk aan die VIP kaarten?
Ja, ik mis onz wel.quote:Op zondag 20 november 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
Zeg Mel, je bent nooit meer in ONZ.
Morgen!quote:Op zondag 20 november 2005 01:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja, ik mis onz wel.
Zorg eens dat er een leuk topic is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |