Nah, je kent me niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Whatever. Ik ken jou nu wel zo'n beetje.
Geloof me of geloof me niet, ik doelde niet op je schoonfamilie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik weet iig dat je hier graag de boel wilt verpesten. Wederom succeeded.
Die posts waren tegelijk gemaakt, het was niet gedoeld op zijn vriendin of zijn schoonfamilie, want dat boeit me namelijk niets, ik heb iets tegen hem en zijn familie ken ik niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef Remzz het volgende:
Wat een kutopmerking tonks, kan me niet voorstellen dat ie anders bedoel was, echt laag gewoon
Vond het ook erg slecht, ben snel naar het schaatsen gezapt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Hte niveau van idols is dit jaar trouwens wel erg laag
Het blijft toch een beetje opvallend hoe alles steeds weer bij jou begint, koekenbakkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Die posts waren tegelijk gemaakt, het was niet gedoeld op zijn vriendin of zijn schoonfamilie, want dat boeit me namelijk niets, ik heb iets tegen hem en zijn familie ken ik niet.
Of je het nou geloofd of niet? het interesseert me niet.. dat je zo partijdig doet bewijst maar weer eens wat van slechte mod je bent.
Ja hoor nu ben ik weer partijdig. Ik ga gewoon af op wat ik zie en het zou wel erg toevallig zijn als het niet zo bedoelt was....quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Die posts waren tegelijk gemaakt, het was niet gedoeld op zijn vriendin of zijn schoonfamilie, want dat boeit me namelijk niets, ik heb iets tegen hem en zijn familie ken ik niet.
Of je het nou geloofd of niet? het interesseert me niet.. dat je zo partijdig doet bewijst maar weer eens wat van slechte mod je bent.
Zijn jullie backstage nou echt de schoothondjes van tonks? Valt me wel op, als er iets is komt er altijd een weblogger langs. Echt ALTIJD.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:51 schreef Dementor het volgende:
Timmy weer op de LSD toer?
Hoor wie het zegt!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Alhoewel er toch duidelijk ASD staat. Lezen is toch een kunst blijkt maar weer
Wat heb je het toch weer mooi verwoordquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey, laten we bans en banwaardig gedrag niet op het forum bespreken. Dat tonks onbehandelbaar is das duidelijk, zulke mensen zijn ideaal voor de weblog, maar kunnen gewoon niet overweg met een forum. Nou, dan niet. klaarBIER
och jee weer een stromannetje van de bloggers. draaf maar lekker met ome tonks meequote:
Zeg niet zo janken he!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och jee weer een stromannetje van de bloggers. draaf maar lekker met ome tonks meeDan krijg je straks een klontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |