Was nog bezig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:24 schreef DionysuZ het volgende:
wat een prachtige OP
Veel van de types die zich druk maakten om dat musje hadden volgens mij opvallend weinig moeite met de tot crematie omgezette deportatie op schipholquote:
Zelfs als het niet Fonkmeistah was kan je twijfelen aan die post maar omdat het niet een ander is maar Fonkmeistah lijkt het mij duidelijk wat je moet doen met zo'n post.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:09 schreef sigme het volgende:
Ik ken hem van horen zeggen.. en dat zei mij genoeg. Ik twijfel dan ook niet dat fokmeistah bedoelt wat jij denkt dat hij bedoelt.
Niettemin is dat wat jij denkt dat fokmeistah bedoelt niet wat fokmeistah in die bedoelde post beweert. Dus afgaande op die tekst, en op de edit/banbaarheid van *die* post, vind ik dat die tekst best door de beugel kan. In tegenstelling tot de user fokmeistah, die kan niet door de beugel.
Volgens mij ook. Nu is het een mus, de volgende keer een poema of erger...quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Veel van de types die zich druk maakten om dat musje hadden volgens mij opvallend weinig moeite met de tot crematie omgezette deportatie op schiphol/
Ja, en wat dacht je van al die slavinken die iedere dag omkomen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:40 schreef Tafkahs het volgende:
Volgens mij ook. Nu is het een mus, de volgende keer een poema of erger...
over het riegen van het vee :quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
Jiskefet gooit het bijltje erbij neer
Van Binsbergen!
quote:En die jongens vraten dus altijd met hun handen, bestek hadden ze niet. Dat was dus niet een beetje tuttig gaan zitten. Dat was van die karbouwen, die sloegen ze met een stuk staal op hun harses. Dat heette het riegen van het vee. En dat ging er aan toe hoor, op zo’n schip. Die koe die stond te kijken, die kreeg dan een rieger voor zijn kanus. Het riegen van de koe. Maar ja, dat heette ook zo voor kippen, dat heette "zeg, rieg jij die kip effe" en die kreeg dan een knal voor z’n kanus.
Dat bestaat dus bijna niet meer he? Vind ik reuze jammer. Als je een wijf wilde, dan vroeger met die hunnen en die leppen dan sloeg je gewoon met een knots een wijf op hun kanus, die nam je mee en dat was dan van jou. Want dat waren hebberds hoor, die jongens.
Ja, dan probeer je zelf ook op een stukkie papier iets op te schrijven, maar ja, je komt vaak niet verder dan:
Ik liep door een straat, ik zie haar lopen,
Ik weet niet wat er binnen was gekropen,
Een traan,
Viel op het plaveizel,
He, ben jij dat, Wim van Nijssel?
Wim van Nijssel; dat ben ik dan.
Dan zit ik vaak liever op een oud schip.
O ja, de tellsel reklame voor de knijper..quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:58 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]. Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gelachen als bij deze sketch.
De emergendizer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja, de tellsel reklame voor de knijper..
Land van Euro Disneyparquequote:
En dan verhitten we het nu op 500 gwraden dames en heren.quote:
Ik vond die opmerking van M. zo goed. Dat dit wat aantoont.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en wat dacht je van al die slavinken die iedere dag omkomen...
Nee!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
Jiskefet gooit het bijltje erbij neer
Van Binsbergen! Wat maak jij nou.
heb je honger soms?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:32 schreef Tijger_m het volgende:
Blah, vrouw is laat...ik haat wachten.![]()
Ja!quote:
Hmm, waar? Ben ik mijn boekje weer eens te buiten gegaan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja!
Jou moest ik net hebben.
Wil jij wel eens even niet meer zo lullige dingen plaatsen over net vermoorde mensen?
Kom maar even billenkoek halen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:34 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Hmm, waar? Ben ik mijn boekje weer eens te buiten gegaan?![]()
Ook een vrouw die niet komt opdagenquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:35 schreef Yildiz het volgende:
Ik ga zelf maar eens koken, net een voedselhulppakket gehad. Later!
Preventief sowieso een goede maatregel om dierenmishandelaren op brandstapels te gooien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:40 schreef pberends het volgende:
Eend zwaar mishandeld in Beverwaard
Op de brandstapel met die gasten ja.
Ik heb niets tegen mussen. Ik heb iets tegen de extremistische uitwassen onder de mussen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:21 schreef DionysuZ het volgende:
het gaat niet om de mus. het gaat om het principe!
Tja, zielig. In de pan dan maarquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:40 schreef pberends het volgende:
Eend zwaar mishandeld in Beverwaard
dat zal vast geen representatieve steekproef zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, de beste koks die ik ken zijn zonder uitzondering homo.
Ooh, zeker niet representatief. Meer een zus met een voorliefde voor mannen met de, voor haar, verkeerde voorkeur. Als is dat met dat koken natuurlijk plezierig. Ik nodig mijzelf graag uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat zal vast geen representatieve steekproef zijn
Ze kunnen beter die eend op de brandstapel gooien. Peking-eend.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/780389/2/25#32378317]vrijdag 18 november 2005 17:40
Canard bourgogne, met rode-wijnsaus!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef freako het volgende:
[..]
Ze kunnen beter die eend op de brandstapel gooien. Peking-eend..
Spuitje is het beste, zonder snavel kan je niets als eend.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Tja, zielig. In de pan dan maar
[[url=http://img20.imagevenue.com/loc154/th_5b3_the_cook.jpg]afbeelding][/URL]
ik kan ook koken maar ben geen homo hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ooh, zeker niet representatief. Meer een zus met een voorliefde voor mannen met de, voor haar, verkeerde voorkeur. Als is dat met dat koken natuurlijk plezierig. Ik nodig mijzelf graag uit![]()
(en ben ook welkom hoor)
Zo tegen december heb je altijd de meeste rottigheid, eenden zijn erg naief (of stom, zo je het noemen wilt).quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Spuitje is het beste, zonder snavel kan je niets als eend.
dit is ook een lekker ventje: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/59688#2361022.
Zonder gekheid, het is een geweldige klotestreek. Zeker zonder legitieme stenen, eeuh, ik bedoel ''reden''.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Toch lijkt er, als ik naar die ''vrienden'' van mijn zus kijk, een verband te bestaan tussen mannenliefde en het betere kookwerk. Ik bedoel, moet je eens kijken hoeveel vrouwen er zijn die koken! Een verband dat dus niet te ontkennen valt!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:57 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik kan ook koken maar ben geen homo hoor
Zo, pseudo-Dionysius de Areopagiet, wat kook jij dan wel?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:57 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik kan ook koken maar ben geen homo hoor
Moslimratten zou ik moeilijk plaatsbaar vinden, dan moet ik erg afgaan op mijn inschatting van wat jij waarschijnlijk daarmee bedoelt. Noem je geschifte moslimfundamentalisten en laak je de verwerpelijke invloed die zij hebben op Pakistaanse overheid heb ik daarmee geen moeitequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zelfs als het niet Fonkmeistah was kan je twijfelen aan die post maar omdat het niet een ander is maar Fonkmeistah lijkt het mij duidelijk wat je moet doen met zo'n post.
Als ik een dergelijke post zou maken maar dan zionisten/neocon ratten vervangen door moslim ratten zou die post dan ook nog door de beugel kunnen?
Ik heb het vierdelige "de weg tot het hart" in de kast staanquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Toch lijkt er, als ik naar die ''vrienden'' van mijn zus kijk, een verband te bestaan tussen mannenliefde en het betere kookwerk. Ik bedoel, moet je eens kijken hoeveel vrouwen er zijn die koken! Een verband dat dus niet te ontkennen valt!
Bush was rightquote:
Ouders weg, tsjee, wat klinkt dat kinderachtigquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:38 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ook een vrouw die niet komt opdagen![]()
Bedoelde je deze post?quote:
ik ben geen chefkok maar heb wel al aardig wat gerechtjes klaargestoomdquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo, pseudo-Dionysius de Areopagiet, wat kook jij dan wel?
Er was helemaal geen 'gewenste' uitkomt. Dhr. van der G. vond het niet zo lief dat pim de nertsenfok weer nieuw leven wilde inblazen. Er was geen groot links complot ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Bedoelde je deze post?
De moord op Louis Sévèke - deel 2
Wat ik 'geestig'' vind is dat de moord op Fortuyn exact het tegenovergestelde werd bereikt van de gewenste uitkomst. Een verdere ''verrechtsing'' en een regering die Fortuyn reeds rechts gepasseerd is. Dus niet de moord op Seveke die geestig is.
Dan kan ik je ''To Serve Man'' ook aanradenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het vierdelige "de weg tot het hart" in de kast staan
In de serie "Baedeker voor de huisvrouw". Gewéldig. Ik heb ook uit die serie: "Huishouden op rolletjes"
Op het gevaar af geheel misverstaan te worden, ook de opmerking dat joden veel invloed hebben op de Amerikaanse buitenlandse politiek kan ik wel billijken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef Bluesdude het volgende:
@ Sigme,
Fonkadinges bedoelde echt wel te zeggen dat de joden de amerikaanse buitenlandse politiek dicteren.... 'het is allemaal hun schuld'
Het staat er niet letterlijk, maar zijn intentie kan alleen begrepen worden als je hem kent.
Het woord zionisme gebruikt hij als dekmantel, als eufemisme voor joods, joden, etc...
Zijn anti-zionisme komt voort uit antisemitisme en nazi-sympathietjes.
Stil, kameraad pilaarheilige!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:16 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Er was helemaal geen 'gewenste' uitkomt. Dhr. van der G. vond het niet zo lief dat pim de nertsenfok weer nieuw leven wilde inblazen. Er was geen groot links complot ofzo
En ik jou "To Lie Still when I sit down on your Face"quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dan kan ik je ''To Serve Man'' ook aanraden![]()
The best place for hiding is in plain sightquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stil, kameraad pilaarheilige!
Noem HET COMPLOT toch niet waar de rechtse medemens bij is!
Einde aan de analoge TV?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Blijf bij de telefoon. Ad Melkert belt jou vanavond, o lidnummer 148392 sub A van de Linkse Kerk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:22 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
The best place for hiding is in plain sight
Ja kom, Fortuyn die vermoord wordt vanwege de nerstenfok! Grapjas.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:16 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Er was helemaal geen 'gewenste' uitkomt. Dhr. van der G. vond het niet zo lief dat pim de nertsenfok weer nieuw leven wilde inblazen. Er was geen groot links complot ofzo
Even gegoogeld, bedoel je een aflevering van Twilight zone?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dan kan ik je ''To Serve Man'' ook aanraden![]()
Ach, koken leer je pas als je op jezelf woont. Na een paar weken begin je vanzelf te verlangen naar een fatsoenlijke maaltijd, en dan begint het.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Yildiz het volgende:
..
[..]
Ouders weg, tsjee, wat klinkt dat kinderachtig
Wauw, dit is echt geweldig, mag ik je bronnen ook een keer doornemen? Of is het meer wishful thinking?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja kom, Fortuyn die vermoord wordt vanwege de nerstenfok! Grapjas.
Er was een uitdager die zijn nek boven het maaiveld uitstak en de gevestigde belangen, die van links, bedreigde, en dan is een moordenaar snel gevonden. Alleen al de traditionele sympathieën voor dictatoriale regimes, Mao, Stalin, Chavez, Castro etc. etc. zijn veelzeggend.
Dat is geen grap.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja kom, Fortuyn die vermoord wordt vanwege de nerstenfok! Grapjas.
(die van rechts net zo goed)quote:Er was een uitdager die zijn nek boven het maaiveld uitstak en de gevestigde belangen, die van links,
quote:bedreigde, en dan is een moordenaar snel gevonden.
Door wie? En Chavez in dit rijtje zetten vind ik enigszins absurd.quote:Alleen al de traditionele sympathieën voor dictatoriale regimes, Mao, Stalin, Chavez, Castro etc. etc. zijn veelzeggend.
Nee, het is een kort verhaaltje, en ook voor de televisie verfilmd. Kwam ook ter sprake in één van de ''Naked Gun'' afleveringen. Roept vaak heftige reacties op (bij vrouwen), totdat iemand het opzoekt, iemand zoals jij dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Even gegoogeld, bedoel je een aflevering van Twilight zone?
Mijn bronnen wensen anoniem te blijvenquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Wauw, dit is echt geweldig, mag ik je bronnen ook een keer doornemen? Of is het meer wishful thinking?
De grootste en meest banale afgang is dat links Chaves geadopteerd heeft als mede stijder tegen ''het onrecht''. Die man is een ramp die het land op een burgeroorlog afstuurd en de gehele middenklasse, voor zover aanwezig, ruïneert.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:30 schreef Floripas het volgende:
..........
Door wie? En Chavez in dit rijtje zetten vind ik enigszins absurd.
Overschat jezelf niet, hè, doddeke.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:34 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Mijn bronnen wensen anoniem te blijvenJe bent je leven niet meer zeker met die linkse ''Gunslingers and Outlaws''.
Het is niet zo'n beste president (in de track record van dat land valt het wel mee, eigenlijk), maar om hem ter vergelijken met Mao en Stalin...?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
De grootste en meest banale afgang is dat links Chaves geadopteerd heeft als mede stijder tegen ''het onrecht''. Die man is een ramp die het land op een burgeroorlog afstuurd en de gehele middenklasse, voor zover aanwezig, ruïneert.
Is dit een natuurwet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen zijn superieur aan Godslasteraar.
Gelukkigquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is niet zo'n beste president (in de track record van dat land valt het wel mee, eigenlijk), maar om hem ter vergelijken met Mao en Stalin...?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:38 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen zijn superieur aan Godslasteraar. MUWHAH! LEKKER VOOR JE! !!
Zo abstract is geld toch niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:47 schreef belusting het volgende:
naja was wel stom dat ze die mus afschoten. zomaar omdat het een evenement is waar miljoenen abstracte eenheden (waar dieren geen hol aan hebben) in omgaan
Alez hop.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Einde aan de analoge TV?
Hmm, tijd dat ik mijn (rel) topic met de titel Wurg de digitale TV maar eens opstart dan.
Al heb ik geen idee waar, ik ga voor POL
Heb al eens 5 maanden op mijzelf gewoond aan de andere kant van de platte aarde.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ach, koken leer je pas als je op jezelf woont. Na een paar weken begin je vanzelf te verlangen naar een fatsoenlijke maaltijd, en dan begint het.
Als je je eraan stoort, moet je het even zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:33 schreef Floripas het volgende:
YILDIZ!!!
Je dwingt me om de hele tijd compulsief het apenlied te gaan draaien!
Ik bijt je fokking kop eraf, woef!
Dat moet je sowieso hebben. Het valt me trouwens niks tegen dat stoppen. Zit nu aan de wijn en dat maakt het wat moeilijker...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb meelij met je vriendin.
Maak er maar grappen overquote:
hehehe, ik zag het ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Kinderlingo op 2. "Rukken, r.u.k.k.e.n.", zegt een zesjarig jochie.
Uhm, interventie en bemoeienis door de VS ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Waar gaat het toch mis is die landen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |