abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32370809
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo is dat in linkse kringen de overheersende theorie? Het gaat toch alleen om die man in 2vandaag?
Hij schijnt er nogal wat contacten te hebben. Over de validiteit van zijn beweringen kan je van mening verschillen, maar waar het om gaat is dat deze theorie hier best besproken kan worden. Zolang de dader nog niet gepakt is is alles mogelijk.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:52:14 #52
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32371409
Dat "vergelding voor Fortuyn" scenario vind ik ook ver gezocht. Dan pak je niet een relatief onbekende als Louis Seveke.
Ik denk nog steeds dat het een links onderonsje is. Extreem links heeft in NL wel een trackrecord van aanslagen en liquidaties dus ook wat dat betreft ligt het voor de hand. Het mogelijke motief noemde ik in het vorige topic al.

Een andere mogelijkheid is dat hij met zijn onderzoekjes als 'bijvangst' ook een paar grote criminelen heeft exposed. En die jongens nemen geen halve maatregelen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:08:34 #53
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32372148
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:08 schreef Floripas het volgende:
Extreem rechts waren natuurlijk altijd al lieverdjes, hè?
Ja, natuurlijk, wist jij dat niet? Ze leggen ieder jaar bloemen bij Kerwin Duinmeijer om die reden.
pi_32372266
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hij schijnt er nogal wat contacten te hebben. Over de validiteit van zijn beweringen kan je van mening verschillen, maar waar het om gaat is dat deze theorie hier best besproken kan worden. Zolang de dader nog niet gepakt is is alles mogelijk.
Oh ja hoor, van mij mogen we over alles speculeren. Maar die wraak voor Fortuyn theorie is volgens mij niet de theorie, die in linkse kringen het meeste opgeld doet, zoals jij suggereerde.

Ik denk eerder dat het gevoel is dat het ergens bij die oude BVD-kwestie ligt.
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:30:47 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32372613
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:08 schreef Floripas het volgende:
Extreem rechts waren natuurlijk altijd al lieverdjes, hè?
elk extreem is fout. maar seveke heeft toch niks met extremiteiten te maken als ik links fok mag geloven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32372697
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar die wraak voor Fortuyn theorie is volgens mij niet de theorie, die in linkse kringen het meeste opgeld doet, zoals jij suggereerde.
Waar baseer je dat dan op?
pi_32372850
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waar baseer je dat dan op?
Omdat ik de zaak vrij intensief volg en deze theorie is volgens mij echt die van een eenling want ik kom die nauwelijks tegen. Het valt me trouwens sowieso op dat mensen zich vrij terughoudend opstellen en niet al te veel speculeren en in het wild met de beschuldigende vinger wijzen. Er is vooral droefheid.
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:41:39 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32372951
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat ik de zaak vrij intensief volg en deze theorie is volgens mij echt die van een eenling want ik kom die nauwelijks tegen. Het valt me trouwens sowieso op dat mensen zich vrij terughoudend opstellen en niet al te veel speculeren en in het wild met de beschuldigende vinger wijzen. Er is vooral droefheid.
komt misschien ook doordat er nog geen enkel idee is waar de dader vandaan komt. heel anders dan fortuyn en van gogh.
pi_32373024
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

komt misschien ook doordat er nog geen enkel idee is waar de dader vandaan komt. heel anders dan fortuyn en van gogh.
Dat ook - en het heeft ook wel iets met de cultuur te maken.
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:45:38 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32373075
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ook - en het heeft ook wel iets met de cultuur te maken.
een cultuur wordt niet in een maand gebouwd.
pi_32373251
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een cultuur wordt niet in een maand gebouwd.
Ik denk dat er in linksere kringen iets anders met dit soort dingen wordt omgegaan. Zonder dat ik daar een waarde-oordeel aan verbindt. Laat ik maar volstaan met de opmerking dat bv. GeenStijl typisch rechts is - toch een beetje dat schreeuwerige en stellige en harde. Links kan dat ook wel hoor maar ik denk dat nu vooral de verbijstering en het verdriet de boventoon voeren. Lijkt me ook het meest gepast. Dat bedoel ik met cultuur. Ik denk dat er wel een verschil is in reageren, al is dat een vrij generaliserende uitspraak, dat realiseer ik me.

Maar ik zie linkse mensen niet op dezelfde manier naar het binnenhof trekken zoals na de moord op Fortuyn.
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:54:00 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32373326
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat er in linksere kringen iets anders met dit soort dingen wordt omgegaan. Zonder dat ik daar een waarde-oordeel aan verbindt. Laat ik maar volstaan met de opmerking dat bv. GeenStijl typisch rechts is - toch een beetje dat schreeuwerige en stellige en harde. Links kan dat ook wel hoor maar ik denk dat nu vooral de verbijstering en het verdriet de boventoon voeren. Lijkt me ook het meest gepast. Dat bedoel ik met cultuur. Ik denk dat er wel een verschil is in reageren, al is dat een vrij generaliserende uitspraak, dat realiseer ik me.

Maar ik zie linkse mensen niet op dezelfde manier naar het binnenhof trekken zoals na de moord op Fortuyn.
nuances mijn vriend. ik vind seveke, ondanks alles wat hij gedaan heeft, toch in een andere orde dan fortuyn. maar dat is gevoelsmatig en rationeel. ik ben verheudgd te zien dat niemand naar het binnenhof trekt omdat er nog geen dader of intentie is gevonden. wat natuurlijk heel anders lag bij fortuyn.
pi_32373379
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nuances mijn vriend. ik vind seveke, ondanks alles wat hij gedaan heeft, toch in een andere orde dan fortuyn. maar dat is gevoelsmatig en rationeel. ik ben verheudgd te zien dat niemand naar het binnenhof trekt omdat er nog geen dader of intentie is gevonden. wat natuurlijk heel anders lag bij fortuyn.
Ik vergeleek Seveke niet met Fortuyn - ik bedoelde in het geval dat bv. Wouter Bos of jan Marijnissen zou worden doodgeschoten, dan zou dat niet op die manier gebeuren.
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:56:38 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32373410
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vergeleek Seveke niet met Fortuyn - ik bedoelde in het geval dat bv. Wouter Bos of jan Marijnissen zou worden doodgeschoten, dan zou dat niet op die manier gebeuren.
dat vind ik een rare suggestie, zeker als meteen duidelijk was wie de moord had gepleegd, extreem-rechts bedoel ik. reken maar dat het binnenhof snel vol zou zijn. niet de boel mooier voordoen dan ze humanitair zijn.
pi_32373577
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat vind ik een rare suggestie, zeker als meteen duidelijk was wie de moord had gepleegd, extreem-rechts bedoel ik. reken maar dat het binnenhof snel vol zou zijn. niet de boel mooier voordoen dan ze humanitair zijn.
Nee, er worden dan echt geen fikkies gestookt, niet zo geschreeuwd dat Balkenende een moordenaar zou zijn enz. Dat verzeker ik je.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:04:19 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32373649
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, er worden dan echt geen fikkies gestookt, niet zo geschreeuwd dat Balkenende een moordenaar zou zijn enz. Dat verzeker ik je.
ik vind het, net zoals roepen dat de kogel van rechts kwam door mod, nogal voorbarig en een beetje hoogdravend. zie de protesten van linkse lieden soms, alsof die allemaal oirbaar zijn. eigenlijk au contraire.

maar ik zal je verzekering in acht nemen, maar hopelijk zorgt rechts er niet voor dat het zover komt. zoals ze tot heden prima hebben gedaan, ook al wil je het anders doen vertellen.
pi_32373670
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:51 schreef SCH het volgende:

[..]

toch een beetje dat schreeuwerige en stellige en harde.
Zoals "minister van deportatie" en "Reisbureau Rita. Arrestatie, deportatie, crematie. Adequaat tot het bittere eind."
quote:
Appels <-> peren

Ik zie rechtse mensen nog geen politici met taarten bekogelen.

Nee, ik denk dat je eerder naar het "extreme" moet kijken dan "links" of "rechts".
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:05:10 #69
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_32373676
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef SCH het volgende:
Schreeuwerds zitten overal in de samenleving, hoor. Dat is echt niet voorbehouden aan 'rechts'.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:08:05 #70
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32373756
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef sizzler het volgende:
Met menselijke uitwerpselen daarin

Zoals ik las op indymedia toen het net bekend was dat er geen gespeculeer moest komen en dat er snel een tegenreactie zou volgen oid. Dan neem ik aan dat mensen wel weten waar ze de dader moeten zoeken. In welke kring iig.

Ik denk dat het om een interne aangelegenheid gaat.
pi_32373986
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Zoals "minister van deportatie" en "Reisbureau Rita. Arrestatie, deportatie, crematie. Adequaat tot het bittere eind."
[..]

Appels <-> peren

Nee, ik denk dat je eerder naar het "extreme" moet kijken dan "links" of "rechts".
Onzin natuurlijk - wat er op de avond en de dagen van Fortuyns moord gebeurde, die hysterie - dat zul je bij links nooit zo op die manier zien.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:16:44 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32374009
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:08 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Met menselijke uitwerpselen daarin

Zoals ik las op indymedia toen het net bekend was dat er geen gespeculeer moest komen en dat er snel een tegenreactie zou volgen oid. Dan neem ik aan dat mensen wel weten waar ze de dader moeten zoeken. In welke kring iig.

Ik denk dat het om een interne aangelegenheid gaat.
dat denk ik ook. of een speculant, wat ik sommige kringen een vies woord is.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:17:25 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32374036
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk - wat er op de avond en de dagen van Fortuyns moord gebeurde, die hysterie - dat zul je bij links nooit zo op die manier zien.
hoe kom je daar nou toch bij? toch niet na de nauwelijks traceerbare moord op seveke?
pi_32374078
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe kom je daar nou toch bij?
Dat is een vrij voorspelbaar verloop. Bij rechts zie je die hang naar heftigheid en hysterie en minder naar inhoud. Er is bijna een soort wens waarneembaar dat er weer iets gebeurt zodat men weer los kan gaan.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:21:45 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32374154
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is een vrij voorspelbaar verloop. Bij rechts zie je die hang naar heftigheid en hysterie en minder naar inhoud. Er is bijna een soort wens waarneembaar dat er weer iets gebeurt zodat men weer los kan gaan.
nee ik zie eerder hysterie bij links. ook wel soms bij rechts, maar een stuk minder. ik ben blij dat ik in het midden sta en niet dit soort uitspraken moet maken.
pi_32374241
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik zie eerder hysterie bij links. ook wel soms bij rechts, maar een stuk minder. ik ben blij dat ik in het midden sta en niet dit soort uitspraken moet maken.
Dat van die hysterie is vrij objectief waarneembaar hoor, zie je nu alweer na de vrijspraak bij Samir A.

Maar goed, ik deed hele algemene uitspraken over verschil in cultuur en daar is verder niet echt op ingegaan.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:24:58 #77
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32374253
Overigens is het links waar we het hier over hebben een stuk linkser dan dat het rechts waar we hier over spreken rechts is.
Ik begrijp ook niet dat je het voor zulke extreme paupers kan opnemen SCH
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:26:37 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32374300
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat van die hysterie is vrij objectief waarneembaar hoor, zie je nu alweer na de vrijspraak bij Samir A.

Maar goed, ik deed hele algemene uitspraken over verschil in cultuur en daar is verder niet echt op ingegaan.
ik gaf je ook aan dat cultuur niet ineens is gegroeit, dat broeit. en die hysterie vindt plaats op fok! en is derhalve niet representabel voor nederland.

ik zie eerder hysterie bij de schipholbrand van illegalen en criminelen. ik zie hysterie als verdonk het beleid van cohen uitvoerd. ik zie hysterie in het weg willen krijgen van dit kabinet. ik zie hysterie meer bij links dan rechts.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:27:46 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32374344
Goed punt. De schipholbrand en die spandoeken vervolgens das toch hysterie bij links.

Verdonk de moordenaar
pi_32374395
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:24 schreef PLAE@ het volgende:

Overigens is het links waar we het hier over hebben een stuk linkser dan dat het rechts waar we hier over spreken rechts is.
Ik begrijp ook niet dat je het voor zulke extreme paupers kan opnemen SCH
Voor wie neem ik het op?
pi_32374400
Vergeet de protesten niet zoals de "omsingeling" van het Binnenhof of vakbonds stakingen.

Dat SCH met droge ogen durft te beweren dat je geen hysterie bij links ziet.
pi_32374462
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik gaf je ook aan dat cultuur niet ineens is gegroeit, dat broeit. en die hysterie vindt plaats op fok! en is derhalve niet representabel voor nederland.
Die hysterie na Fortuyn was toch wel vrij genant en veel groter en algemener dan ik ooit bij links heb waargenomen. Dat van die spandoeken van Verdonk is vrij marginaal en in kleine kring.
pi_32374475
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef MrX1982 het volgende:
Vergeet de protesten niet zoals de "omsingeling" van het Binnenhof of vakbonds stakingen.

Dat SCH met droge ogen durft te beweren dat je geen hysterie bij links ziet.
Als je vakbondsstakingen hysterie noemt, ben je geen democraat
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:32:35 #84
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32374521
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Die hysterie na Fortuyn was toch wel vrij genant en veel groter en algemener dan ik ooit bij links heb waargenomen.
Is er ooit een vergelijkbare situatie geweest dan?

Dat je dan de mensen die wat minder bedeeld zijn rare acties ziet uitvoeren is uiteraard betreurenswaardig.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:33:05 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32374539
quote:

[..]

Die hysterie na Fortuyn was toch wel vrij genant en veel groter en algemener dan ik ooit bij links heb waargenomen. Dat van die spandoeken van Verdonk is vrij marginaal en in kleine kring.
vind je? na fortuyn is het beperkt gebleven tot een verbrandde smart, kom op joh! moet je de hysterie zien die links heeft aangedaan bij inhuldiging van de nieuwe koningin, de hysterie die men hanteert als er een janmaat andere dingen zegt dan ze willen horen, de hysterie is vooral bij links te zien.
pi_32374573
Ik weet niet wie hem vermoord heeft, maar dat het vanuit rechtse hoek komt, lijkt mij onwaarschijnlijk.
pi_32374622
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind je? na fortuyn is het beperkt gebleven tot een verbrandde smart, kom op joh!
Ik vond de hysterie en alle dingen die werden geroepen vrij benauwend eigenlijk.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:36:42 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32374647
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vond de hysterie en alle dingen die werden geroepen vrij benauwend eigenlijk.
nogmaals, ik zie vooral hysterie bij links en extreem links. bijvoorbeeld als een michiel smit de diamantbuurt wil bezoeken. heb je nou echt stront in je ogen? of wil je liever dat men zijn bek had gehouden bij de laffe moord op een politicus? dat is niet alleen links, dat is communistisch.
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:38:19 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32374694
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:36 schreef zoalshetis het volgende:
heb je nou echt stront in je ogen?
Nee maar hij wil z'n eigen nest gewoon niet bevuilen.
pi_32374748
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nogmaals, ik zie vooral hysterie bij links en extreem links. bijvoorbeeld als een michiel smit de diamantbuurt wil bezoeken. heb je nou echt stront in je ogen? of wil je liever dat men zijn bek had gehouden bij de laffe moord op een politicus? dat is niet alleen links, dat is communistisch.
Wat er na de moord op Fortuyn gebeurde, was van een eng hoog fascistisch en tokkie-gehalte en derhalve typerend voor rechts.

Links toont nu hoe het ook kan. Als dit een rechtse meneer was geweest, was er echt heel anders gereageerd, dat weet je best.
pi_32374756
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:34 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet wie hem vermoord heeft, maar dat het vanuit rechtse hoek komt, lijkt mij onwaarschijnlijk.
Als dat al zo is, dan zullen het wel vriendjes van Constant Kusters zijn en dat zijn gewoon racistische communisten. Ik vermoed dat het om een afrekening door iemand uit zijn eigen wereldje gaat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32374757
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef SCH het volgende:
Als je vakbondsstakingen hysterie noemt, ben je geen democraat
Als ik de staking van vorig jaar in Rotterdam zag kan ik toch concluderen dat het hysterie was en dat mensen niet staken uit principe maar omdat ze worden opgehitst door vakbondsleiders.

Maar je bent het er mee eens dat de "omsingeling" van het Binnenhof getypeerd kan worden als hysterisch?
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:42:13 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32374804
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat er na de moord op Fortuyn gebeurde, was van een eng hoog fascistisch en tokkie-gehalte en derhalve typerend voor rechts.

Links toont nu hoe het ook kan. Als dit een rechtse meneer was geweest, was er echt heel anders gereageerd, dat weet je best.
nee dat laatste ben ik niet met je eens. kijk alleen al naar de reacties op het beleid van verdonk en aha. dat is pas triest.
pi_32374806
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:32 schreef PLAE@ het volgende:
Is er ooit een vergelijkbare situatie geweest dan?

Dat je dan de mensen die wat minder bedeeld zijn rare acties ziet uitvoeren is uiteraard betreurenswaardig.
De dood van Diana was waarschijnlijk ook rechtse massa hysterie als je SCH moet geloven.
Sindsdien is de massale rouw ontstaan volgens mij.
pi_32375138
quote:

[..]

Die moord op Fortuyn was ook een historische schande, en het dieptepunt van links politiek-correcte bevoogding. En last but not least heeft het volstrekt averechts gewerkt, Fortuyn is al lang rechts gepasseerd.

Eigenlijk wel geestig (de verrechtsing bedoel ik)

[ Bericht 2% gewijzigd door Godslasteraar op 18-11-2005 19:25:11 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:55:02 #96
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32375199
Met Hazes was de hysterie wel heerlijk rechts
pi_32375584
Een van de weinigen die nu wat zegt is die enge Peter Siebolt
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:09:32 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32375651
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:55 schreef PLAE@ het volgende:

Met Hazes was de hysterie wel heerlijk rechts
ehm. dat was volks.
  vrijdag 18 november 2005 @ 16:10:51 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32375695
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:06 schreef SCH het volgende:
Een van de weinigen die nu wat zegt is die enge Peter Siebolt
wat zegt die meneer?
pi_32376263
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, linkse activisten en krakers gaan echt voor de inhoud als ze weer tegenover de ME staan bij ontruimingen, als er een demonstratie is tegen globalisering of als ze het nodig vinden een bijeenkomst van extreem rechts te verstoren, waarbij de antifascisten véél verder gaan dan de rechtsextremisten.

Je vergelijkt appels met peren als je de situatie van Fortuyn vergelijkt met nu. Als Marijnissen opeens heel populair wordt, rake dingen zegt over het kapitaal, in de peilingen op 26 zetels staat, vaak bedreigt wordt, geen bescherming van het Kabinet krijgt en vlak voor de verkeizingen door een ingehuurde moordenaar wordt neergeschoten, dan zou je dat nog enigzins kunnen vergelijken. Dit niet. Zeker ook omdat nog niemand weet waar de dreiging vandaan komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')