Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sepo![]()
en mijn excuses....dat ut zo lang duurde....ging ff nie zo als ik ut wou![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:01 schreef R2-D2 het volgende:
Vol verwachting klopt m'n hart
Wie het nieuwe topic start![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef worldpimber het volgende:
En weer een titel verneukt.
Ik ben weg
Ach ja, de eerste keer zonder ervaring is toch een belangrijk leermomentje he.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sepo![]()
en mijn excuses....dat ut zo lang duurde....ging ff nie zo als ik ut wou![]()
Het isz donderdag, en zelfs Fok! is in de war zie ik aan de datum.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sal wel aan ut frijdagmiddagguvoel liggu![]()
En in Amsterdam heb je ook de .. euh.. afhaalchineesje.quote:Weekblad Echo publiceerde een verhaal over plannen van de gemeente Amsterdam om wegenbelasting te heffen onder fietsers (150 euro per jaar).
Het blad kondigt een protesttocht aan en betaalt de heffing voor de eerste honderd mensen die donderdag bellen.
"Een grap waar de gemeente niet om kon lachen", erkende de redactie.
Het stadhuis zou door meerdere boze fietsers zijn benaderd.
Je vergist je, het is een avondschool.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef worldpimber het volgende:
Ik ben weg
Klopt, enige merk dat ik niet genoemd had in mijn opsomming.quote:
Al die technische reviews...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je vergist je, het is een avondschool.
Of moet je nu lopend heen van paps .. op tijd vertrekken?![]()
[..]
Klopt, enige merk dat ik niet genoemd had in mijn opsomming.
Je doet het'er gewoon om.![]()
Zielig maar wel grappigquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
En in Amsterdam heb je ook de .. euh.. afhaalchineesje.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham
Impulsief kopen heeft inderdaad voor- en nadelen:
PentaxThnx 2 U
![]()
XTThnx 2 me
![]()
DruppelladerThnx 2 U
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er komt een dag dat wij je teleur moeten stellen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:14 schreef R2-D2 het volgende:
Ik vertrouw geeneen verkoper dus al jullie hier iets zeggen over een druppellader nog nooit van gehoord dan weet ik al dat het goed is
Hup volderá, volgooien dit topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef R2-D2 het volgende:
Kan wel merken dat ik uit de bespreking ben![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:22 schreef jellebelle het volgende:
Ik heb 'm al wel een paar keer eerder gepost op dit forum, maar bij dit soort topics kan ik het niet laten:
mijn ex:
KTM GS 500 van '86
Mario2T > deze had een 5 bak
Dit ding liep als de ziekte!
In de 5e versnelling het gas open draaien is ongeveer net zo link als bungee-jumpen zonder touw...
Tja, met dit weer is het errug koud, geen schermpje waar je achter kan duikenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:26 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met die XT?Behalve dan dat het niet thx to me was
![]()
Lekker zelf doen danquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef worldpimber het volgende:
Ik ben weg
Heb je nieuws van Goedhart?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:38 schreef stinkie het volgende:
TT verneukt? mot ik datmens
er weer op afsturen
Nope, geen idee [subof[/sub] wanneer de expert langskomt..... Verzekeringen beloven wel waker wat. Blijft ff afwachten. Zit nu dus alleen zonder pak/helm. Liggen alleen een setje winterhandschoenen. Wat weinig om mee op de soes te stappen hequote:
Ik heb 2 setjes goede helemen, en 4 setjes kleding, en 3 setjes laarzen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, geen idee [subof[/sub] wanneer de expert langskomt..... Verzekeringen beloven wel waker wat. Blijft ff afwachten. Zit nu dus alleen zonder pak/helm. Liggen alleen een setje winterhandschoenen. Wat weinig om mee op de soes te stappen he
ik was eventjes de stad in voor wat boodschapjesquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er komt een dag dat wij je teleur moeten stellen.![]()
[..]
Hup volderá, volgooien dit topic.![]()
![]()
![]()
Wat voor nuttige bezighouden zou Martie hebben dat'ie niet post?
En Hicham heeft ook geen vrijdaggevoel geloof ik.
Dan maar weer rellen met Rietvaerder.![]()
![]()
![]()
Ik ga zo echt nuttig zijn .. voor mezelf binnen deze 4 muren.![]()
gewoon weer snel verkopen dat dingquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tja, met dit weer is het errug koud, geen schermpje waar je achter kan duiken![]()
Ik moet heel erg aan de houding wennen.
Kickstarten is niet mijn ding![]()
Voordeel is wel het gewicht![]()
![]()
ik heb nog 2 mooie bijna nieuwe systeemhelmen staan voor jequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, geen idee [subof[/sub] wanneer de expert langskomt..... Verzekeringen beloven wel waker wat. Blijft ff afwachten. Zit nu dus alleen zonder pak/helm. Liggen alleen een setje winterhandschoenen. Wat weinig om mee op de soes te stappen he
Met dit weer is het ook gevaarlijker om te rijden, en daar draait het bij de XT juist om toch. Mocht ie om pleuren dan zijn er verder geen consequenties aan verbondenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tja, met dit weer is het errug koud, geen schermpje waar je achter kan duiken![]()
Ik moet heel erg aan de houding wennen.
Kickstarten is niet mijn ding![]()
Voordeel is wel het gewicht![]()
![]()
Wel vrijdaggevoel, alleen op een andere manier. Ben weer druk aan het gamenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er komt een dag dat wij je teleur moeten stellen.![]()
[..]
Wat voor nuttige bezighouden zou Martie hebben dat'ie niet post?
En Hicham heeft ook geen vrijdaggevoel geloof ik.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus je mag wel wat lenen, er zit gegarandeerd geen hoofdluis in de helm omdat..![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was eventjes de stad in voor wat boodschapjes![]()
heb Raus beloofd vanavond iets lekker voor te schotelen![]()
Gebakken Mercyquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb Raus beloofd mezelf vanavond voor te schotelen![]()
Het was best glad trouwens, mijn Rossi-stijl kwam er vanmorgen niet echt uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:33 schreef hicham het volgende:
Met dit weer is het ook gevaarlijker om te rijden, en daar draait het bij de XT juist om toch. Mocht ie om pleuren dan zijn er verder geen consequenties aan verbonden![]()
ik mis 'bloody as hell' of 'barely slaughtered'quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gebakken Mercy![]()
* rare
* medium
* well done
keuze menu
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb Raus beloofd vanavond iets lekker voor te schotelen![]()
lievquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:17 schreef R2-D2 het volgende:
'k moet nog een Beamer kopen, iemand suggesties?
[Insert <Vette knipoog naar Worldbeater.emo>]
Ik moest eventjes denken:quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]daar is ooit een liedje over gemaakt
![]()
quote:Ah, push it
Ah, push it
Oooh, baby, baby
Baby, baby
Oooh, baby, baby
Baby, baby
etc...
Ik heb van die periodes inkoppertje dat ik helemaal geen zin in vlees of vis heb. De laatste tijd eet ik weer meer vis, lekker mootje zalm of op indische wijze klaargemaakte vis (Ik vergeet de naam altijd)quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
liev![]()
ik gebruik geen chantage, maar een beetje lekker eten wil wel helpen om me blij te maken.![]()
jammer, maar ja dan heb je nog wat om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:29 schreef stinkie het volgende:
Damn, ik wilde om 3 uur naar huis gaan. Dat werd half 4 en dat werd volgende week vrijdag vrije middag
volgende week verzinnen ze vast wel wat anders dat ineens een deadline heeftquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
jammer, maar ja dan heb je nog wat om naar uit te kijken.![]()
Yekkes, yekkes, yekkes.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:18 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb van die periodes inkoppertje dat ik helemaal geen zin in vlees of vis heb. De laatste tijd eet ik weer meer vis, lekker mootje zalm of op indische wijze klaargemaakte vis (Ik vergeet de naam altijd)![]()
wij eten vanavond gewoon frietquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn, deinkopen zijn binnen. Best lastig als je precies weet wat je wilt geven.
![]()
Dit jaar geen foto's zoals voorgaande jaren, anders zeggen jullie weer dat ik geen leven heb.![]()
[..]
Yekkes, yekkes, yekkes.![]()
Ik eet vanaaf ook zalm, en ik vind het niet eens lekker.![]()
Heb je die friet vanmiddag al gehaald dan in de stadquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij eten vanavond gewoon friet![]()
ik hou me altijd aan afspraken![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je die friet vanmiddag al gehaald dan in de stad![]()
![]()
Hij neemt'r spontaan en liefdevol uit eten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heb je die friet vanmiddag al gehaald dan in de stad![]()
![]()
Damn bijna vergetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij neemt'r spontaan en liefdevol uit eten.![]()
![]()
De vuilniszak met het aangebrande vreten is snel stiekem buitengezet.
Die naam heb ik inderdaad vaker voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Makster heeft een nieuwe hobby
klik![]()
950 -/- 200.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet eens meer voor hoeveel je dat wrak die pekelfiets gekocht had, kun je met het geld een beetje de juiste kant op of is het wel goed zo
-edit
Ik lees nog even na en zie dat je het gewoon gaat laten repareren![]()
quote:
Heb er uiteindelijk 750 voor betaald. Goedhart heeft de dagwaarde op 1000 gesteld en daar ging die expert in mee. Verdeling van de bedragen is anders dan ik had verwacht, maar gaat me om het totaal. Goedh. belt morgen nog even om te horen wat ik wil. Hij heeft wel al aangeboden om te onderhandelen als ik dat wil. Een dagwaarde van 1250 is wel te doen gokt ie, maar dan dan zal de verzekering een bieding uit laten brengen, waardoor de restwaarde wrs hoger uitkomt en ik er uiteindelijk minder voor terug krijg. kleding zal dan zeer waarschijnlijk wel een stuk hoger uitkomen maal zal het op het totaal niet veel uitmaken (if any).quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet eens meer voor hoeveel je dat wrak die pekelfiets gekocht had, kun je met het geld een beetje de juiste kant op of is het wel goed zo
-edit
Ik lees nog even na en zie dat je het gewoon gaat laten repareren![]()
Neequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:19 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer terug.Hier nog iets te beleven?
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef bwt het volgende:
bwt ook weer thuis
Wat zie ik daar voor stuk vlees bewegen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
Ondeugend & RB op de motor?
[afbeelding]
Tsss niet eens met beschermende kleding rijden. Beetje stoer doen he.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat zie ik daar voor stuk vlees bewegen?![]()
En vergeet R2-D2 niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
Sterkte fulcrum, met het verwerken van dit drama [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Motor
[afbeelding] Blond haar
[afbeelding] Staartjes
[afbeelding] Zonnebril
Kan niet missen![]()
Ik twijfelde ook eventjes, maar volgens mij moet dat een sjaaltje voorstellenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat zie ik daar voor stuk vlees bewegen?![]()
Bij wie stapt R2-D2 achterop danquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tsss niet eens met beschermende kleding rijden. Beetje stoer doen he.![]()
![]()
Anders is je stukje vlees niet zichtbaar snappiequote:
Ah,kijk ik weet ook niet alles.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook eventjes, maar volgens mij moet dat een sjaaltje voorstellen
[..]
Bij wie stapt R2-D2 achterop dan
Ondeugend & RB zijn wel eens samen naar meets gekomen, ondeugend als bijrijder van RB
Zit ook een rits in hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tsss niet eens met beschermende kleding rijden. Beetje stoer doen he.![]()
![]()
Nee snap er geen reet van.Welk stukkie vlees had je willen zien dan.Met uitzondering voor dat stukje voor de ingewijde.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Anders is je stukje vlees niet zichtbaar snappie![]()
Nope niet te zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kunnen jullie mijn nieuwe ava zien? Want ik heb hem geupload bij zo'n gare upload site
Ja,die kan ik hier zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kunnen jullie mijn nieuwe ava zien? Want ik heb hem geupload bij zo'n gare upload site
Sorry,ik zie hier wel een nieuw plaatje hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope niet te zien![]()
Toch Raus en richardgie?
Hmpf, jij begrijpt m'n stille hint ook niet he, met die extra smiley 'quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Sorry,ok zie hier wel een nieuw plaatje hoor.![]()
Ben dan ook echt slecht in het tussen de regels door lezen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmpf, jij begrijpt m'n stille hint ook niet he, met die extra smiley '' erbij?
Ik zie ook wel een nieuwe icon, maar wou Fulcrum nog ff gekmaken dat alles wat ie doet mislukt
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hé....Fulcrum heeft een nieuw plaaike![]()
HMPF richardgie mompelt iets onverstaanbaarsquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Oja jij ook! Al weet ik niet wat het isquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Kan wel even gaan photoshoppen.. moet ik er wat vlammen in stoppen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ut niet vonkt he![]()
Ik zie iets met motoren en een vaag beeld, LVXG = Las Vegas Xtremes .. Gquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja jij ook! Al weet ik niet wat het is![]()
![]()
Waar zie jij een motor?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie iets met motoren en een vaag beeld, LVXG = Las Vegas Xtremes .. G
Of zit ik nu helemaal verkeerd![]()
Even icon in een nieuw venster openen, bij Mozilla is dat rechterklik -> view image in new tabquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar zie jij een motor?![]()
Ik zie een chocolade paashaas en snoepgoed? Maar goed, mijn ogen zijn dan ook niet echt goed![]()
Moet nog even douchen, tot over 30 mins![]()
Las Vegas Extreme Girlsquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie iets met motoren en een vaag beeld, LVXG = Las Vegas Xtremes .. G
Of zit ik nu helemaal verkeerd![]()
Jouw ogen zijn echt brak dus, check die link maar ff....wedden dat je ogen het ineens weer doenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar zie jij een motor?![]()
Ik zie een chocolade paashaas en snoepgoed? Maar goed, mijn ogen zijn dan ook niet echt goed![]()
Moet nog even douchen, tot over 30 mins![]()
Een van de mooiste races om te zien en het mooiste evenement om de sfeer van motorracen te zien,ruiken,horen en te beleven.Heel belangrijk:laten merken dat je Nederlander bent.Je wordt heel snel verward met Duitsers en daar hebben ze het niet zo op,maar als die Engelse en Ieren doorhebben dat je Hollander bent heb je de "vakantie"van je leven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
Isle of Man
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook maar even de douche inknalle
Wat goed zeg.....nou hierbij dan een schouderklopju......quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb weer een hoop gedaan, ongeloofenloos goed bezig die Pep!![]()
Moet maar zelf mijn schouderklopjes geven, anders gebeurt ut niet.![]()
De concept van BMW al gezien?
BMW Bastard.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Breezertje bij? [afbeelding]
En daarna duik in mijn bed in met de nieuwste Noppennieuws.
Vanmiddag inkopen gedaan, en ik heb mijzelf maar even verwend.![]()
De beste stuurlui staan aan walquote:
Zijn dat domme amerikaanse blondjes die zonder bescherming motorrijden?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jouw ogen zijn echt brak dus, check die link maar ff....wedden dat je ogen het ineens weer doen![]()
Ik had ook bijna een jas gekocht, maar ze hadden de goede maat niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat goed zeg.....nou hierbij dan een schouderklopju......![]()
En wat betreft dat jezelf verwennen.....strakke actie![]()
duik er ook maar in....moet morgenochtend vroeg op straat gaan liggen dweilen voor Robbie Williams![]()
![]()
![]()
Nou, dat belooft dan wat voor de toekomst, Fok! MC stuntelmeet revival.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn dat domme amerikaanse blondjes die zonder bescherming motorrijden?![]()
edit: die girls bedoel ik dan. Heb icon even bekeken en ik zie nu wel een vage motor inderdaad![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, dat belooft dan wat voor de toekomst, Fok! MC stuntelmeet revival.
Alleen dan mogen de Lims niet komen helaas.![]()
Van mij wel hoor, van mij wel..![]()
![]()
Ik vind de linker toch nog iets mooier eigenlijk.. de rechter is wel scherper en de kleuren feller (misschien iets te fel zelfs), maar je ziet minuscule vervormingen.. daar kan ik niet tegenquote:
Er moest een snelheidsfilter overheen want het is een GS500quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[ Bericht 24% gewijzigd door Fulcrum_X op 19-11-2005 00:08 ]
Ciaoquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er moest een snelheidsfilter overheen want het is een GS500dat vervormt wat, en verder was het inderdaad maar snel,snel.
![]()
![]()
En nu ga ik snel, snel uitloggen.![]()
![]()
![]()
DikkeL*Lwaardig...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
Isle of Man
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook maar even de douche inknalle
quote:
Ziet er puik uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo even de KLX uitlaten onderweg naar de sportschool.![]()
Net naar een pak gekeken, als ze zoals hieronder adverteren verwacht je toch wel dat de combi of jas ook in het groen leverbaar is.![]()
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/PoloLeerGroen.jpg]afbeelding][/url]
Affijn, Polo, FMX shop en Hein Gericke hebben wederom niets naar mijn zin.![]()
Maar voor die wheelietraining in december wil ik toch wel wat bescherming die te vernueken is die dag.
Wheelietrainingquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo even de KLX uitlaten onderweg naar de sportschool.![]()
Net naar een pak gekeken, als ze zoals hieronder adverteren verwacht je toch wel dat de combi of jas ook in het groen leverbaar is.![]()
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/PoloLeerGroen.jpg]afbeelding][/url]
Affijn, Polo, FMX shop en Hein Gericke hebben wederom niets naar mijn zin.![]()
Maar voor die wheelietraining in december wil ik toch wel wat bescherming die te vernueken is die dag.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef stinkie het volgende:
Goedhart belde me net...
235 voor de kleding
750 voor de motor(dagwaarde 1000 en restwaarde 250
)
Totaalbedrag is wel waar ik op gerekend had
Hij verwacht in het ergste geval 350 euro reparatiekosten (schakelpook, knippertje, balhoofd/stuur), maar denkt dat het bij een pookje en knipperlicht blijft. Blijft iig genoeg over voor een ander jack en daar wil ie nog wel wat centjes vanaf doen als ik dat bij hem koop. Helm valt dan wel beetje buiten het budget als de fiets idd 350 kost, maar die moest stiekem toch al vervangen worden
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Euhm, dat gebeurd zomaar ineens FulcrumNiet met je instellingen ergens zitten kloten?
Ik begrijp nu wel eindelijk waarom je zo graag een ZXR750 met dubbele koplampen wilt
[afbeelding]
Voor de smilies op het circuit
FX en rotondes...quote:
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[<insert> veel bij te lezen.emo]
Kijk nou toch, de vriendin van Full Crum staat op de achterkant van Noppennieuws.![]()
We hebben het pas nog over haar gehad.![]()
En er staat ook nog een kleine advertentie in het blad waarop ze mag poseren..
En nu speedy naar de oven voordat de broodjes aanbakken.
Ik geloof dat'ut een verwenweekend is.. [afbeelding]
Vanmorgen al vroeg opgestaan, boodschappen gedaan, het mannetje naar opa en oma gebracht. Kan ik de XT weer proberen te temmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
MiddagMogguh
![]()
Wat zal ik vandaag toch eens doen, het zonnetje schijnt
Maar eerst eens ontbijten![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[<insert> veel bij te lezen.emo]
Kijk nou toch, de vriendin van Full Crum staat op de achterkant van Noppennieuws.![]()
We hebben het pas nog over haar gehad.![]()
[sub]En er staat ook nog een kleine advertentie in het blad waarop ze mag poseren..
Ja, foto van jou erbij ofzo.. jij bent mijn lieve meisje ook toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwacht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja, foto van jou erbij ofzo.. jij bent mijn lieve meisje ook toch?![]()
![]()
Lieverdje! Prrrrr![]()
![]()
Wat heb je voor plannen danquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga vanmiddag maar eens mijn motor slopen![]()
Het zonnetje schijnt en...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef richardgie het volgende:
Zo richardgie is ook weer in het land der levende.Nog iets nieuws te melden?
![]()
Ik niet namelijk.![]()
Da's de foto van een kat na een behandeling door Worldpimberquote:
Je negeert me. Waaraan heb ik dat verdient?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's de foto van een kat na een behandeling door Worldpimber![]()
Werken of School?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zeg post eens even jullie! Heb nog maar een kwartier pauze![]()
![]()
Naar Route66?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Werk. Tot 17:00 uur...
maar vanavond stappen met vrienden in Groningen![]()
Geen idee waar naar toequote:
* R2-D2 heeft weleens trainingen gehad in Groningen leuke stad om te stappen, alleen praten ze zo raarquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Geen idee waar naar toe![]()
Vriend heeft een kamer in Groningen, dus die zoekt de leuke tenten wel uit
Friesland - Groningen is ook het haat/liefde verhaal.. domme Groningersquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 heeft weleens trainingen gehad in Groningen leuke stad om te stappen, alleen praten ze zo raar![]()
Force me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slik je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 gaat een stukkie onverhard rijden en als het niet bevalt gaan we wat asfalt slikken inkoppertje op de ZZR![]()
![]()
Shit !quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] Motor
[afbeelding] Blond haar
[afbeelding] Staartjes
[afbeelding] Zonnebril
Kan niet missen![]()
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel lerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:26 schreef bwt het volgende:
Zo, bwt is ook weer in het land der wakkeren.
Heb geen examen gedaan, met de tests bleek elke keer dat ik de stof onvoldoende ken.
Moet van de week dus elke avond proefexamens doorlopen en de antwoorden bekijken waarom zus en zo inelkaar zit.
erg stevige stof in iedergeval.
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de voor het klussen pic
[afbeelding]
[afbeelding]
en zie later na het klussen![]()
Idd, heleweek 16 uur per dag studeren en dan nog niet alles in de gaten hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel leren
[..]
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?![]()
Ik zie na het klussen altijd alleen maar grote ogen om me heen(?)quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel leren
[..]
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?![]()
Check bericht hieronder, die jongen pakt het serieus aan.quote:
quote:>>>ja hangt ook van het weer af idd, maar ik plan weeronafhankelijk, het
>>>gaat niet door bij slecht weer..
>>>wat belangrijker is, is dat er meerdere tegelijk kunnen, dat is gezien de
>>>locatie rendabeler voor mij. het is in <censuur -lekker dichtbij>. de middag duurt
>>>meestal van 12 tot 5, waarbij er afwisselend instructie wordt gegeven en
>>>er gereden wordt door de "leerlingen", en er door mij gereden wordt.
Voordat je zegt dat het'r puik uitziet nog even goed lezenquote:
Ook voor jou een bericht van Richard hieronder.quote:Maar je gaat dus wheelie les volgen bij Da LiksMisschien kom ik dan ook wel langs, ff de klx in elkaar voor een daggie.
En het is ook niet gratis natuurlijk.quote:>>>de wheelielessen zijn niet om te kijken (anders komt half MF kijken en is
>>>het risico op valpartijen groter) maar voor mensen die het voornemen
>>>hebben om mee te doen. als je op het moment zelf niet meer durft of weet
>>>ik veel wat dan is dat niet erg natuurlijk, dan blijf je gewoon lekker
>>>kijken.
>>>maar goed das een algemene regel en is vast niet op jou van toepassing
Hoe sneller hoe beter, cool als dat ding een keer gespoten is.quote:Of beter misschien heb ik dan wel een beun gevonden
Het hoeft niet altijd dubbelzinnig te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef R2-D2 het volgende:
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwacht![]()
![]()
En dat zonder te vragenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit !
Heeft de pappararzzi ons toch gespot RB.
Papparazzi vragen dat nooit want anders zouden ze geen papparazzi zijn maar "fotograaf".quote:
Ut voorspel was egwel koud.......maar ut was het wachten wel waard.........quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Kan er niemand anders die kaartjes voor je rapen?
Of hoort het kopen zelf al bij het voorspel.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ut voorspel was egwel koud.......maar ut was het wachten wel waard.........
Rebbeltjuh got the tickets![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ziet er goed uit hoor Nico![]()
vooral dat kleine achterlichtje is netjes![]()
Robbie Williamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ah, geintegreerde (zouden Marokkanen ook eens moeten doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
ik heb ook een klein filmpje om het resultaat duidelijk te laten zien![]()
klik
Waarom wil je R2-D2 zien, als je wilt neuken met 'r moet je het toch eerst even gaan uitvechten met stinkie en richardgiequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heeft iemand R2-D2 nog gezien? [afbeelding]
Ze is wel verdacht lang weg. Ik denk dat ik straks maar de auto pak en half Nederland afstroop [afbeelding]
Neuh, ze kiest wel voor mij. I'm irresistiblequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wil je R2-D2 zien, als je wilt neuken met 'r moet je het toch eerst even gaan uitvechten met stinkie en richardgie
quote:
Dat is wel mooi, ingebouwde knipperlichtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
klik
Dus je kan weer rijdenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef Makster het volgende:
Ff zoals ik het vroegah ook nog weleens heb gedaan
--------------------------------------------------------------------
Deze ochtend ben ik getroffen door een geniaal helder moment, ik dacht "Kom laten we de KLX is in elkaar zetten"
Blablabla technisch
Sooow Lievvvvvvvquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heeft iemand R2-D2 nog gezien? [afbeelding]
Ze is wel verdacht lang weg. Ik denk dat ik straks maar de auto pak en half Nederland afstroop [afbeelding]
Zo arrogantquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Neuh, ze kiest wel voor mij. I'm irresistible![]()
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
klik
ziet er ook netjes uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef Makster het volgende:
Ff zoals ik het vroegah ook nog weleens heb gedaan
[heel verhaal]
Primer & Spuitbusquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ziet er goed uit![]()
[..]
ziet er ook netjes uit![]()
moet zelf nog maar eens kijken of ik ergens een mogelijkheid zie om die valbeugels zwart te laten maken... zal een stuk mooier staan(begin ik nu al over... ze zitten er nog niet eens op
)
Waarom moeten vrouwen altijd moeilijk doenquote:
quote:
Arrogant? Gewoon een gezonde dosis zelfvertrouwenquote:
En, gelukt? Lijkt me wel gaaf om te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
Grasveldje opgezocht en geprobeerd om een beetje dwars te gaan met de XTDa's echt leuk!
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn nieuws:
Ik heb een sexie onderbroek besteld, was errug koud op de motor...
Grasveldje opgezocht en geprobeerd om een beetje dwars te gaan met de XTDa's echt leuk!
![]()
Echt lelijk inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog 2 van die broeken in mijn kast liggen
zijn spuuglelijk maar wel erg functioneel
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Echt lelijk inderdaad![]()
Shiet moet nu echt weg, moet al mijn rotzooi nog bijelkaar zoeken, en me nog omkleden.. voor een nachtje Grun![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd moeilijk doen
Gewoon een stukkie offroaden Roderick. Simpel, doeltreffend en heb je er nog plezier van ook
Wel de juiste modder uitkiezen, anders heb je bruine valbeugels
Het was echt koud, ik ben benieuwd of ie wel lekker zit en niet teveel oprolt onder de motorbroekquote:ik heb nog 2 van die broeken in mijn kast liggen
zijn spuuglelijk maar wel erg functioneel
![]()
heb gehoord dat dat niet echt werkt omdat ze verchroomd zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd moeilijk doen
Gewoon een stukkie offroaden Roderick. Simpel, doeltreffend en heb je er nog plezier van ook
Wel de juiste modder uitkiezen, anders heb je bruine valbeugels
Heeee fetish voor boeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn nieuws:
quote:
Dwarsgaan is leukquote:Ik heb nog ondergoed uit militaire dienst, ziet er ook geweldig uit.
Gelukkig komt er dan een redelijk stoer pak overheen.![]()
Dwars gaan is leuk, ik had zin om het vanuit de sportschool op de weg te gaan doen.
Maar de KLX vind hoge toeren niet leuk, en op de snelweg is het net alsof er een naaimachine onder de tank zit zoveel lawaai maakt het blok nu.
Die nokkenaskettingen vervangen komt echt niets te vroeg.![]()
Maar igg wilde ik in een langzame linkerbocht even een pets teveel gas geven terwijl ik net een auto inhaalde.![]()
Mijn nieuws voor de dag:
Sinterklaaskwam langs in de sportschool, en ook vele zwarte pietsters.
![]()
![]()
En nu koken, heb 2.5 uur heerlijk geslapen vanmiddag.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
Oh ja
Vanochtend tijdens het krantenlopen zag ik steeds dit artikel in een fractie van een seconde
[afbeelding]
En ik de hele tijd van, heH?!?!Carnval-shit
Toen ik klaar was met m'n ronde heb ik thuis dat artikel nog even bekeken. Toen pas had ik door dat ze carnavals-hit bedoelden
Je zegt toch ook 'kersthit' en niet 'kerstshit' ?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
Oh ja
Vanochtend tijdens het krantenlopen zag ik steeds dit artikel in een fractie van een seconde
[afbeelding]
En ik de hele tijd van, heH?!?!Carnval-shit
Toen ik klaar was met m'n ronde heb ik thuis dat artikel nog even bekeken. Toen pas had ik door dat ze carnavals-hit bedoelden
Je zegt toch ook 'kersthit' en niet 'kerstshit' ?![]()
bij mij is het kruis veeeeel te ruimquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het was echt koud, ik ben benieuwd of ie wel lekker zit en niet teveel oprolt onder de motorbroek![]()
Ja das ook wat... je bent er twee gewend natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij mij is het kruis veeeeel te ruimdus je zit met een bal tussen je benen in het motorpak
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja das ook wat... je bent er twee gewend natuurlijk.
Hej, jij woont toch niet op een zigeunerkamp dat je een Telegraaf in huis hebtquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zat ook zo te denken...
alleen had ik niet zo heel veel tijd vanmorgen what else is new en heb ongeveer de helft gelezen.... toen had ik overigens nog niet door dat het carnavals-hit moest zijn![]()
Ik begin er nu al spijt van te krijgen, ik ben weer eens te impulsief geweestquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij mij is het kruis veeeeel te ruimdus je zit met een bal tussen je benen in het motorpak
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, jij woont toch niet op een zigeunerkamp dat je een Telegraaf in huis hebt
Valt me tegen van je
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goa moar fien brommrs kiek'n jong
![]()
Nieuw achterlicht erin gesjeft ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
<-----was een beetje aan het klooien met Image Ready
![]()
en het is verdomd nog gelukt ook![]()
Welkom bij de club van 3 MC leden die dit kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
<-----was een beetje aan het klooien met Image Ready
![]()
en het is verdomd nog gelukt ook![]()
Welnee, je kan hem ook aan als je gaat stappen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef R2-D2 het volgende:
Ik begin er nu al spijt van te krijgen, ik ben weer eens te impulsief geweest![]()
Yeps, toch gekozen voor M4 inbusboutjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Mark,
Zie ik toch boutjes door die achterlichtunit?
Je hem toch alleen verlijmen?![]()
[afbeelding]
En als je die geschuurde kappenset wilt ruilen, dan kan dat wel hôôr.![]()
Wel goed gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ghe ghe .. KTM met een Honda CR500 motorblok.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Vandaag blies er ook een 2 takt sm door de buurt. Was alleen elke keer 1 seconde te laat buiten de poort om te beoordelen wat voor machine het nu precies was. 1 ding was zeker, HARD ging ie wel![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Nieuw achterlicht erin gesjeft ofzo
Of ga je me wijs maken dat je zelf ledjes knipperlichten in je achterlicht heb gebakken![]()
![]()
Anywayz, ziet er goed uit
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welkom bij de club van 3 MC leden die dit kunnen.![]()
Ziet er geinig uit die knipperlichten, maar ik wil het wel eens irl beoordelen wat ik er werkelijk van vind.
En dit keer toch geen ANWB nodig hč de eerstvolgende rit?![]()
Affijn, misschien over 2 weken een Fok! MC wintermeetje?![]()
Wanneer gaat de bike uit de verzekering?![]()
[..]
Welnee, je kan hem ook aan als je gaat stappen.![]()
Dan hoeft er geen motorbroek overheen.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Zoals je wel weet trilt zo een 1 cylinder harder dan de bubbelreet van Erica Terpstra
Goede vraag, ik geloof idd staal maar pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Nog een vraagje, de achterbrug van de KLX is gewoon staal toch?![]()
En ik ben ook even zappen beneden.![]()
Toch eens een laptop kopen binnenkort.![]()
Knipperlichten in je achterlichtunitquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:22 schreef Makster het volgende:
Damn wat een tering sjappies bij de Postbank, ik vollop artistiek bezig met een eigen pas krijg ik een brief dat het niet goed gekeurd is
Alsof ik harde porno op de pas had gezet ofzo
Hiero, dit is toch schappelijk en ok voor een pas
[afbeelding]
EDIT:
Alsof Homer Simpson een stripfiguur is![]()
![]()
![]()
Tja ik vond het wel tof. Heb je een mooie zwarte pas met de kop van Homerquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had toch wel minstens iets met een motor verwacht op je pasje hoor![]()
Snel iets nieuws proberen voordat het te laat is, tot 30 november kan het nog gratis dacht ik
Rustig vriend, rustig, ben ook de jongste niet meerquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:53 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik vind het wel spannend
Je pics doen het niet namelijk
Heb m'n berichtje al ge-edit, duurde wel erg lang want ik heb nog even gewachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Rustig vriend, rustig, ben ook de jongste niet meer
Was er mis met mijn signaturequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb m'n berichtje al ge-edit, duurde wel erg lang want ik heb nog even gewacht
Dat je de jongeste niet meer bent was al te merken aan je signature![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Was er mis met mijn signature![]()
Wel gegroeid idd van dit teffus beesie
[afbeelding]
Naar dit semi volgroeid teffus beesie![]()
[afbeelding]
Dennis, stinkey, hee, kut beest hij luisterd naar alles johquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Je alterego was kennelijk ook niet zo blij met de naam stinky, dat ie nu ineens Dennis heet![]()
Check dit trouwenshttp://www.motor-forum.nl/forum/topic/110680
Weet niet of de prijs normaal is, maar ik heb een zwak voor Hornet's volgens mijAls ik een kind van R2-D2 (impulsaankopen) en Pepijn (elke maand een andere motor) was dan had ik dat ding gekocht man
*
Jammer alleen dat Honda's geen karakter hebben![]()
* En niet vast zat aan een 25 KW ... en genoeg geld zou hebben ...
Zeer schappelijke vraagquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
Hee Mark, passen je vorkbeschermers eigenlijk nog?![]()
Lief stout poesje.![]()
Yeps, eentej van een jaar of 1,5 geloof ik. DE broer van mijn vriendin heeft besloten te breken met zijn bitch en daardoor hebben ze 4 katten overquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:23 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 heeft spierpijn van het onverhard rijden![]()
Mischien dat ik er toch gewoon crossbandjes op ga zetten of andere velgen, wat is er het verstandigste![]()
@Makster
Leuk katje en er komt nog een rooie aan?
Heeft ook een reden natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:24 schreef Makster het volgende:
Zeer schappelijke vraag
Denk ut wel....
Johquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeft ook een reden natuurlijk.![]()
Eenschquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Yeps, eentej van een jaar of 1,5 geloof ik. DE broer van mijn vriendin heeft besloten te breken met zijn bitch en daardoor hebben ze 4 katten over![]()
![]()
Beter eentje hierheen halen dan dat ze straks ergens in een asiel zitten ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef R2-D2 het volgende:
Eensch
Katteharen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij was jij van de anti diervenvrienden.![]()
Wat is Fullie trouwens echt doen dit weekčnd?![]()
Even kijken of de Lamás wat is.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eensch
Wass ist loss mit irhen PoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de goede orde is het natuurlijk ook wel weer zo dat als die rooie tof gaat doen hij gelijk op kan krassen![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik ben zelfs lid van het Wereld Natuurfondsquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Katteharen.![]()
Volgens mij was jij van de anti diervenvrienden.![]()
Wat is Fullie trouwens echt doen dit weekčnd?![]()
![]()
FX is dezelfde als Fulcom (ofzo ietsquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs lid van het Wereld Natuurfonds![]()
En FX slaapt met een vriend, en wij maar denken dat hij Hetero is![]()
![]()
Ik denk dat de grote poes te weinig aandacht krijgtquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Wass ist loss mit irhen Poes
Voor de goede orde is het natuurlijk ook wel weer zo dat als die rooie tof gaat doen hij gelijk op kan krassen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
[..]
FX is dezelfde als Fulcom (ofzo iets) aka Full Cum
Toch algemeen bekend dat hij van de herenliefde is
Ik ben net ook alleen maar bezig geweest met komkommer en winterpenen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
FX is dezelfde als Fulcom (ofzo iets) aka Full Cum
Toch algemeen bekend dat hij van de herenliefde is
Ben je van chocola ofzo dat je nu al naar bed gaatquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef R2-D2 het volgende:* R2-D2 gaat in een lekker warm badje haar lichaam verwennen
en daarna lekker slapen
![]()
Heel sexy onderbroek ja,maar wel lekker warm.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is wel mooi, ingebouwde knipperlichtenheeft de Kawa ZZR al jaaaaaaaaaren
![]()
![]()
![]()
[..]
Dus je kan weer rijden![]()
Mooi ding, ben benieuwd naar de "Grande Finale"
[..]
Sooow Lievvvvvvv![]()
![]()
[..]
Zo arrogant![]()
![]()
Mijn nieuws:
![]()
Feli met je ticketsquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jippie vandaag een rood poesje erbijquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja ik vond het wel tof. Heb je een mooie zwarte pas met de kop van Homer
Check deze trouwens, is weer wat groter geworden en wat vervelender en wat sterker vooral. Ben mijn klauwe niet meer veilig joh
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Morgen een "nieuwe" ophalen, dit keer is het een rode gewordenKeep it in the familiy baby
Thx voor de reminder, die afleveringen kijk ik meestal online maar heb dat al een tijdje niet gedaan. Heb dus genoeg afleveringen in te halen om te kijken tijdens het eten. Op de Fok!MC was het gister namelijk te stil, was niks aan om te Fok!MC'en tijdens het etenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewend om poesje te zeggen he.quote:Op zondag 20 november 2005 10:13 schreef richardgie het volgende:
Goede morgen allemaal,zij die al wakker zijn.
![]()
En rooie katten zijn bijna altijd katers en die zijken de hele buurt onder om hun territorium af te zetten.![]()
Het is maar dat je het weet.
quote:Op zondag 20 november 2005 10:53 schreef hicham het volgende:
MOgguh
[..]
Thx voor de reminder, die afleveringen kijk ik meestal online maar heb dat al een tijdje niet gedaan. Heb dus genoeg afleveringen in te halen om te kijken tijdens het eten. Op de Fok!MC was het gister namelijk te stil, was niks aan om te Fok!MC'en tijdens het eten![]()
O ja,je woont in de stad he.quote:Op zondag 20 november 2005 11:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben gewend om poesje te zeggen he.![]()
Ik kreeg de mijn ook retour.....met dezelfde reden.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:22 schreef Makster het volgende:
Damn wat een tering sjappies bij de Postbank, ik vollop artistiek bezig met een eigen pas krijg ik een brief dat het niet goed gekeurd is
Alsof ik harde porno op de pas had gezet ofzo
Hiero, dit is toch schappelijk en ok voor een pas
[afbeelding]
EDIT:
Alsof Homer Simpson een stripfiguur is![]()
![]()
![]()
Dat van die katers dat wist ik inderdaad. Ik geloof wel dat Zonder ZX-7R een rood poesje heeft, maar de meeste zijn katers ja. Maar even voor de duidelijkheid, Makster krijgt er een rode bij.quote:Op zondag 20 november 2005 11:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
O ja,je woont in de stad he.![]()
Maar dat van die kater moet je echt maar even in de gaten houden.![]()
Het was erg grappig, jammer dat ik alle voorgaande afleveringen gemist heb.quote:Op zondag 20 november 2005 10:53 schreef hicham het volgende:
Thx voor de reminder, die afleveringen kijk ik meestal online maar heb dat al een tijdje niet gedaan. Heb dus genoeg afleveringen in te halen om te kijken tijdens het eten. Op de Fok!MC was het gister namelijk te stil, was niks aan om te Fok!MC'en tijdens het eten![]()
Ik heb twee katers gehad.En op Zondagochtend 3.Een zwart witte die volgens mij het down-syndroom had en een rooie.De hele dag was er geen beweging in te krijgen,behalve als ze te vreten kregen,en als het licht uit ging.Dan hoorde je de hele nacht het katteluikje klepperen.quote:Op zondag 20 november 2005 12:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat van die katers dat wist ik inderdaad. Ik geloof wel dat Zonder ZX-7R een rood poesje heeft, maar de meeste zijn katers ja. Maar even voor de duidelijkheid, Makster krijgt er een rode bij.Wij hebben wel een keer een rood katertje (of poesje) bijna mee willen nemen die we tijdens het motorrijden hebben gezien, maar achteraf leek het ons toch niet zo'n goed idee zo'n wild beestje erbij (als we hem al zouden kunnen vangen).
![]()
Kan dat zomaar, een kat meenemen die je ergens tegenkomtquote:Op zondag 20 november 2005 12:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat van die katers dat wist ik inderdaad. Ik geloof wel dat Zonder ZX-7R een rood poesje heeft, maar de meeste zijn katers ja. Maar even voor de duidelijkheid, Makster krijgt er een rode bij.Wij hebben wel een keer een rood katertje (of poesje) bijna mee willen nemen die we tijdens het motorrijden hebben gezien, maar achteraf leek het ons toch niet zo'n goed idee zo'n wild beestje erbij (als we hem al zouden kunnen vangen).
![]()
Hier nietquote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
Óla! Lekker weertje vandaag.![]()
Straks maar even buiten genieten, misschien nog even een ritje maken.![]()
Zolang je nog geen klapjap hebt kun je hier alle afleveringen online kijkenquote:[..]
Het was erg grappig, jammer dat ik alle voorgaande afleveringen gemist heb.
Ik moet vaker naar de Vara kijken, maar goed sinds vorige week staat'ie weer gewoon op 3 ingesteld.![]()
En er moet dus snel een lappie komen, kan ik lekker 2 dingen tegelijk doen.![]()
De computer naar beneden verplaatsen is geen gezicht.
Alweer een voordeel van die ene baan, laptop zit erbij..
quote:Op zondag 20 november 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:wij zijn even Bowlen
![]()
hoop dat het net zo goed gaat als Bowlen met de Bollen![]()
gayquote:Op zondag 20 november 2005 12:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Idd lekker dagje weg met bowlen en eten en zo. Tot vanavond.![]()
Denk even naquote:Op zondag 20 november 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
Zolang je nog geen klapjap hebt kun je hier alle afleveringen online kijkenKun je ook nog even alt-tabben en Fok!MC posten tussendoor
quote:Op zondag 20 november 2005 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ook weer nuttig bezig geweest vandaag
quote:Op zondag 20 november 2005 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik kan nergens in je post op foto's klikken die dat bewijzen?![]()
![]()
Dead again?quote:Op zondag 20 november 2005 13:28 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor een nieuwe accu [afbeelding]
Nice look, ik weet alleen niet hoe dat eerste achterlicht brande.quote:Op zondag 20 november 2005 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:moest nog ff resizen/uploaden
quote:Op zondag 20 november 2005 13:28 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor een nieuwe accu [afbeelding]
kickeHquote:Op zondag 20 november 2005 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]moest nog ff resizen/uploaden
B4:
[afbeelding]
After:
[afbeelding]
idd, wassen![]()
[afbeelding]
kontje met ledjes
Totaalpicje![]()
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0083140.jpg]afbeelding][/url]
weer genoeg gedaan voor een zondag
Heb je gezegd jaquote:Op zondag 20 november 2005 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dead again?![]()
Zei ik van de week al, dat'ie mij bepaald niet meer fris leek.![]()
Maar het isz wel een makkelijke fiets om even aan te lopen.![]()
Symptoombestrijdingquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Nice look, ik weet alleen niet hoe dat eerste achterlicht brande.
is een ideequote:En ik zou hem nog ietsje ophogen aan de onderkant.
Misschien wat rubberringen ofzo, dat'ie wat hoger/ meer gecentreerd uitkomt.![]()
Damn, wat lelijk.quote:
nopequote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
kickeH
Maar heb je die LED knipperlichtjes nou onderhand ook gefixed?
iddquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Aanlopen begin ik niet aan, heb het al vaak genoeg geprobeerd en nog nooit gelukt
quote:Symptoombestrijding
Je gaat hem toch min of meer in de winterstalling zetten?quote:Op zondag 20 november 2005 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie welals ik een keer zin heb
anders wordt het wel meegenomen met de grote beurt begin volgend jaar
quote:Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
Een vierpitter loop je echt zo aan.
was het niet echt van plan...als het maar droog is in principe, maar in de praktijk zal ik wel eens in de zoveel weken rijdenquote:Je gaat hem toch min of meer in de winterstalling zetten?![]()
Ik begrijp ook niet waarom het mij nog niet is geluktquote:Op zondag 20 november 2005 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een vierpitter loop je echt zo aan.
Dan moet je maar even een aanspraak maken op de conditie van pappa.quote:Op zondag 20 november 2005 13:46 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet of het nu wel zou lukken, het is meer de faalangst dat ik het niet probeer![]()
Plus dat ik na 2 keer rennen wel aan m'n einde ben. Conditie is niet echt meer wat het geweest was![]()
Vervelend zeg, mischien dat je contactpuntjes of bougies ook na moet kijkenquote:Op zondag 20 november 2005 13:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom het mij nog niet is gelukt
Eerste keer lamp aangelaten tijdens het klussen, accu leeg, aanrennen wou niet lukkenTweede keer motor 3 weken stilgestaan, aanrennen wou niet lukken en toen het ANWB mannetje kwam moest hij met een extra accu bijna een minuut lang doorstarten alvorens de motor wou aanslaan dus ik neem aan dat het met aanrennen al helemaal niet zou lukken
Ik weet niet of het nu wel zou lukken, het is meer de faalangst dat ik het niet probeer![]()
Plus dat ik na 2 keer rennen wel aan m'n einde ben. Conditie is niet echt meer wat het geweest was![]()
Oh ja, dat was ik nog vergetenquote:Op zondag 20 november 2005 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Denk even na, die klapjap introduceert tevens geluid.
Conditie van m'n pa is ook 3x niksquote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet je maar even een aanspraak maken op de conditie van pappa.![]()
![]()
Gewoon doen dat aanlopen, pak de derde versnelling dan maar, ren zo hard je kan, en laat de koppeling heel traag opkomen, en vooral door blijven rennen.![]()
![]()
![]()
Rissi = Combinatie van Michael en Rossi?quote:
Wat bedoel je eigenlijk met bovenplaatjequote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, motor is weer schoon (afgezien van de achtervelg, daar heb ik geen zin in)
afgezien van wat extra krassen op de uitlaat, en schaafplekje op het frame en voorvork s de schade echt alleen dat verbogen bovenplaatje... (ok, en mijn knippertje heeft wat krassen)
het begon nu alleen te regenen... dus maar ff niet rijden![]()
verder was me nog wel opgevallen dat bij mijn km teller er wat ruimte zit tussen het bovenste randje en de rest, moet ik ook nog eens naar kijken....
verder ff kijken hoe de valbeugels erop gaan moeten.... rechterkant ben ik achter... alleen voor de linkerkant kom ik met 1 bevestigingspunt niet uit![]()
zo ff die gast mailen van wie ik het heb gekocht
hij had gezegt, als je vragen heb moet je maar ff mailen... daar krijgt ie spijt van![]()
en mijn ma gaat ff op de werkplaats bij d'r werk vragen of die weten of je (gemakkelijk) dat chroom eraf krijgt of gewoon kan oververven ofzo... (met een beetje mazzel willen ze het nog wel daar doen)
Zie bovenquote:Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vervelend zeg, mischien dat je contactpuntjes of bougies ook na moet kijkenIk heb geen verstand van motoren, maar als je motor niet aanslaat als je 'm wil aanduwen terwijl de meesten zeggen dat dat toch moet lukken zit het mischien na de accu gevolg -> oorzaak -> gevolg
Dan is je accu stuk omdat je deze mischien kapotgestart hebt![]()
Don't listen to me, I'm just a "Theoretisch Natuurtalentje"met een WTB-achtergrond
quote:Op zondag 20 november 2005 15:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met bovenplaatjeKroonplaat ofzo?
Picsquote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
Middag
Ben ff een kattebeest aan het heropvoeden 7)8
Daarom zei Patrick281 ook tweede of zelfs derde versnellingquote:Op zondag 20 november 2005 15:27 schreef richardgie het volgende:
Zit hier van alles te lezen over aanduwen,maar dat gaat je in de eerste versnelling nooit lukken.
Waarom niet?Omdat je motor door een compressie van 10 tot 14 bar heen moet drukken.Deze druk wordt lager naarmate de versnellingen hoger worden.Ik weet niet of een van jullie ooit het knallen van een bandje van een racefiets heeft gehoord,maar dat is dus een knal met 14 bar,en klinkt alsof er een schot gelost wordt.
![]()
Vandaar dat er op ouwe motoren ook altijd een decompressor zat,want die moest je aantrappen.![]()
Ben blij dat je domme kat van mij nooit gekend hebt.Die heb ik de werking van een katteluikje 5 x moeten uitleggen.quote:Op zondag 20 november 2005 15:22 schreef Makster het volgende:
Middag
Ben ff een kattebeest aan het heropvoeden 7)8
Had ik al gezien,maar nog even een korte uitleg voor diegene die het hoe en waarom nog niet door hadden.quote:Op zondag 20 november 2005 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Pics![]()
[..]
Daarom zei Patrick281 ook tweede of zelfs derde versnelling
quote:Op zondag 20 november 2005 15:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had ik al gezien,maar nog even een korte uitleg voor diegene die het hoe en waarom nog niet door hadden.![]()
Hoe kan ik nou op mannen vallen als er dames zoals jij rondlopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
En FX slaapt met een vriend, en wij maar denken dat hij Hetero is![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 17:07 schreef richardgie het volgende:
Er is hier verder ook weinig te doen.Ga me dan maar eens bezig houden met m'n warme prak.![]()
Oja ik zie het al,het topic begint vol te lopen en niemand wil een nieuwe maken.En ik kan het niet zo snel.![]()
Posten dat het stil is terwijl je zelf niet post (behalve dan de posts over de stilte) is wel raar heHquote:
Ik denk dat dit normaal is, maar je kan het natuurlijk altijd even checken.quote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef Roderick2085 het volgende:
verder was me nog wel opgevallen dat bij mijn km teller er wat ruimte zit tussen het bovenste randje en de rest, moet ik ook nog eens naar kijken....
quote:Op zondag 20 november 2005 14:43 schreef R2-D2 het volgende:
Eigenlijk zou iedereen een crossertje moeten hebben, dat is gewoon buiten spelen![]()
Cad/cam tovenaresje.quote:Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef R2-D2 het volgende:
met een WTB-achtergrond
quote:Op zondag 20 november 2005 16:05 schreef hicham het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/116897
Had pepijn daar laatst niet foto's van gepost?
Jammer dat die motor niet is gewonnen door een motorliefhebber
[afbeelding]
Moet wel ergens op kunnen reageren en dan niet op een post waar ik gisteren ook al reacties op heb gegeven,een beetje in het luchtledigge gaan zitten lullen werkt bij mij niet.quote:Op zondag 20 november 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Posten dat het stil is terwijl je zelf niet post (behalve dan de posts over de stilte) is wel raar heH![]()
![]()
er zit geen schroefdraad... als ik er ff op ging duwen sloot ie netjes aan... alleen bleef het niet echt zitten.... ag, zolang die het blijft doen is het op zich ook geen probleem natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2005 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat dit normaal is, maar je kan het natuurlijk altijd even checken.
Even een doekje eromheen, en met de waterpomptand voorzichtig aandraaien.
De teller wel even tegenhouden, anders kraak je de bevestigingsschroeven.![]()
Je kunt toch ook zelf iets motorgerelateerds brengenquote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet wel ergens op kunnen reageren en dan niet op een post waar ik gisteren ook al reacties op heb gegeven,een beetje in het luchtledigge gaan zitten lullen werkt bij mij niet.![]()
Zwaar omdat je nog spierpijn hebtquote:Op zondag 20 november 2005 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik ging hem weer ff terug op z'n plet zetten, maar damn wat loopt dat ding zwaar![]()
het klinkt ook net alsof een van de remmen aanloopt ofzo...
Als je een motor duwt hoor je de remmen altijd een beetje aanlopen.Kan wel zijn dat je achterwiel een haartje scheef zit,dan "loopt" de motor zwaar,maar hoor je ook de ketting kraken en de remmen meer aanlopen dan normaal.quote:Op zondag 20 november 2005 18:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
er zit geen schroefdraad... als ik er ff op ging duwen sloot ie netjes aan... alleen bleef het niet echt zitten.... ag, zolang die het blijft doen is het op zich ook geen probleem natuurlijk![]()
ik ging hem weer ff terug op z'n plet zetten, maar damn wat loopt dat ding zwaar![]()
het klinkt ook net alsof een van de remmen aanloopt ofzo...
Welke olie, de remvloeistof? Waar moet dat warm van worden danquote:Op zondag 20 november 2005 18:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
En het "slepen"" van de remmen zou normaal vanzelf weg moeten gaan als de olie een beetje warm wordt,of de veren van je rem warmer worden,als je trommel remmen zou hebben.
hij loopt zwaarder als dat ie eerst deed...quote:Op zondag 20 november 2005 18:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Zwaar omdat je nog spierpijn hebtof merk je echt verschil met eerst
Het is normaal dat je remmen heel lichtjes aanlopen, maar niet zodanig dat je het merkt tijdens het lopen met de motor
![]()
ketting kraken heb ik niet gehoord, binnenkort maar eens kijken... ff iets verder lopen, dit was maar een paar meterquote:Op zondag 20 november 2005 18:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als je een motor duwt hoor je de remmen altijd een beetje aanlopen.Kan wel zijn dat je achterwiel een haartje scheef zit,dan "loopt" de motor zwaar,maar hoor je ook de ketting kraken en de remmen meer aanlopen dan normaal.![]()
En het "slepen"" van de remmen zou normaal vanzelf weg moeten gaan als de olie een beetje warm wordt,of de veren van je rem warmer worden,als je trommel remmen zou hebben.
Zie je eigen disclaimer.Olie gaat als het ouder wordt altijdwater opnemen.Als je motorolie ook te lang in het blok laat zitten heb je op den duur alleen maar een zwarte brij van water,metaal en een klein beetje olie.Vandaar dat je ook bij de reguliere service beurten je remvloeistof(lees olie)moet laten vervangen,en je motorolie met filter.quote:Op zondag 20 november 2005 18:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke olie, de remvloeistof? Waar moet dat warm van worden dan
En als iets warm wordt dan zet het toch juist uit * en zou het aanlopen juist erger moeten worden?
* Disclaimer: behalve water [afbeelding]
Dat wist ikquote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zie je eigen disclaimer.Olie gaat als het ouder wordt altijdwater opnemen.Als je motorolie ook te lang in het blok laat zitten heb je op den duur alleen maar een zwarte brij van water,metaal en een klein beetje olie.Vandaar dat je ook bij de reguliere service beurten je remvloeistof(lees olie)moet laten vervangen,en je motorolie met filter.
Heb ik nietquote:Denk trouwens maar eens aan je frituurpan!
Hou er verder ook rekening mee dat het koud is buiten,waardoor in den beginne de olie ook dikker is,en dus minder vloeibaar.De remolie dus,geldt ook voor je motor olie,maar dat hoor je niet.quote:Op zondag 20 november 2005 18:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij loopt zwaarder als dat ie eerst deed...
echt spierpijn heb ik niet meer.... alleen nog wat last van mijn rechterarm... voelde ik pas vanaf maandag avond, maar ja, dat was ook zo ongeveer wanneer de spierpijn grotendeels over was...
[..]
ketting kraken heb ik niet gehoord, binnenkort maar eens kijken... ff iets verder lopen, dit was maar een paar meter
volgens mij lopen de remmen wel meer aan als voorheen...
heb je daar echt zoveel last van als je hem een stukje duwt?quote:Op zondag 20 november 2005 18:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hou er verder ook rekening mee dat het koud is buiten,waardoor in den beginne de olie ook dikker is,en dus minder vloeibaar.De remolie dus,geldt ook voor je motor olie,maar dat hoor je niet.
Moet je maar eens stevig remmen en dan voelen hoe behagelijk warm je schijven zijn,en die warmte wordt dus afgegeven aan je olie,waardoor de moleculaire samenstelling hiervan gaat veranderen.Remolie is ook iets heel anders als motorolie.Erg natuurkundig verhaal waar ik ook niet alles van weet gelukkig,maar de basiskennis zou je toch bij je reguliere natuurkundelessen op de middelbare school gehad moeten hebben.quote:Op zondag 20 november 2005 18:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat wist ik![]()
Maar nu heb je het dus over water, terwijl je het net over warm worden had. Dat begreep ik ff niet
(en nog steeds niet, warm worden van zonlicht ofzo)
[..]
Heb ik niet [afbeelding]
Okay, dat vermoedde ik eigenlijk al en dat wordt nu door jou bevestigdquote:Op zondag 20 november 2005 18:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet je maar eens stevig remmen en dan voelen hoe behagelijk warm je schijven zijn,en die warmte wordt dus afgegeven aan je olie,waardoor de moleculaire samenstelling hiervan gaat veranderen.Remolie is ook iets heel anders als motorolie.Erg natuurkundig verhaal waar ik ook niet alles van weet gelukkig,maar de basiskennis zou je toch bij je reguliere natuurkundelessen op de middelbare school gehad moeten hebben.![]()
Zeker weten.Moet je het verschil 's zomers en 's winters maar eens "horen".quote:Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb je daar echt zoveel last van als je hem een stukje duwt?
damn, ben ik m'n pc een beetje aan het opruimen, verwijder een programma... zit vrolijk lekker snel op die knoppen te klikken, klik ik op ja, fuck, daar stond of ik nu opnieuw wou opstarten![]()
toen was het dus al te laat, volgende keer iets beter opletten wat er staat![]()
Remvloeistof vervangen doe je toch om de zoveel jaar?quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zie je eigen disclaimer.Olie gaat als het ouder wordt altijdwater opnemen.Als je motorolie ook te lang in het blok laat zitten heb je op den duur alleen maar een zwarte brij van water,metaal en een klein beetje olie.Vandaar dat je ook bij de reguliere service beurten je remvloeistof(lees olie)moet laten vervangen,en je motorolie met filter.
Denk trouwens maar eens aan je frituurpan!
Zo,ben ook weer terug.quote:Op zondag 20 november 2005 19:42 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Remvloeistof vervangen doe je toch om de zoveel jaar?
Een jaar of 3 moet het wel meegaan, ik ga echt niet elke 6
maanden (ca. 6000km) bij een beurt de remvloeistof vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |