En dat zonder te vragenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit !
Heeft de pappararzzi ons toch gespot RB.
Papparazzi vragen dat nooit want anders zouden ze geen papparazzi zijn maar "fotograaf".quote:
Ut voorspel was egwel koud.......maar ut was het wachten wel waard.........quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Kan er niemand anders die kaartjes voor je rapen?
Of hoort het kopen zelf al bij het voorspel.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ut voorspel was egwel koud.......maar ut was het wachten wel waard.........
Rebbeltjuh got the tickets![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ziet er goed uit hoor Nico![]()
vooral dat kleine achterlichtje is netjes![]()
Robbie Williamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ah, geintegreerde (zouden Marokkanen ook eens moeten doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
ik heb ook een klein filmpje om het resultaat duidelijk te laten zien![]()
klik
Waarom wil je R2-D2 zien, als je wilt neuken met 'r moet je het toch eerst even gaan uitvechten met stinkie en richardgiequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heeft iemand R2-D2 nog gezien? [afbeelding]
Ze is wel verdacht lang weg. Ik denk dat ik straks maar de auto pak en half Nederland afstroop [afbeelding]
Neuh, ze kiest wel voor mij. I'm irresistiblequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wil je R2-D2 zien, als je wilt neuken met 'r moet je het toch eerst even gaan uitvechten met stinkie en richardgie
quote:
Dat is wel mooi, ingebouwde knipperlichtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
klik
Dus je kan weer rijdenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef Makster het volgende:
Ff zoals ik het vroegah ook nog weleens heb gedaan
--------------------------------------------------------------------
Deze ochtend ben ik getroffen door een geniaal helder moment, ik dacht "Kom laten we de KLX is in elkaar zetten"
Blablabla technisch
Sooow Lievvvvvvvquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heeft iemand R2-D2 nog gezien? [afbeelding]
Ze is wel verdacht lang weg. Ik denk dat ik straks maar de auto pak en half Nederland afstroop [afbeelding]
Zo arrogantquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Neuh, ze kiest wel voor mij. I'm irresistible![]()
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
klik
ziet er ook netjes uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef Makster het volgende:
Ff zoals ik het vroegah ook nog weleens heb gedaan
[heel verhaal]
Primer & Spuitbusquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ziet er goed uit![]()
[..]
ziet er ook netjes uit![]()
moet zelf nog maar eens kijken of ik ergens een mogelijkheid zie om die valbeugels zwart te laten maken... zal een stuk mooier staan(begin ik nu al over... ze zitten er nog niet eens op
)
Waarom moeten vrouwen altijd moeilijk doenquote:
quote:
Arrogant? Gewoon een gezonde dosis zelfvertrouwenquote:
En, gelukt? Lijkt me wel gaaf om te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
Grasveldje opgezocht en geprobeerd om een beetje dwars te gaan met de XTDa's echt leuk!
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn nieuws:
Ik heb een sexie onderbroek besteld, was errug koud op de motor...
Grasveldje opgezocht en geprobeerd om een beetje dwars te gaan met de XTDa's echt leuk!
![]()
Echt lelijk inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog 2 van die broeken in mijn kast liggen
zijn spuuglelijk maar wel erg functioneel
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Echt lelijk inderdaad![]()
Shiet moet nu echt weg, moet al mijn rotzooi nog bijelkaar zoeken, en me nog omkleden.. voor een nachtje Grun![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd moeilijk doen
Gewoon een stukkie offroaden Roderick. Simpel, doeltreffend en heb je er nog plezier van ook
Wel de juiste modder uitkiezen, anders heb je bruine valbeugels
Het was echt koud, ik ben benieuwd of ie wel lekker zit en niet teveel oprolt onder de motorbroekquote:ik heb nog 2 van die broeken in mijn kast liggen
zijn spuuglelijk maar wel erg functioneel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |