Een van de mooiste races om te zien en het mooiste evenement om de sfeer van motorracen te zien,ruiken,horen en te beleven.Heel belangrijk:laten merken dat je Nederlander bent.Je wordt heel snel verward met Duitsers en daar hebben ze het niet zo op,maar als die Engelse en Ieren doorhebben dat je Hollander bent heb je de "vakantie"van je leven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
Isle of Man
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook maar even de douche inknalle
Wat goed zeg.....nou hierbij dan een schouderklopju......quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb weer een hoop gedaan, ongeloofenloos goed bezig die Pep!![]()
Moet maar zelf mijn schouderklopjes geven, anders gebeurt ut niet.![]()
De concept van BMW al gezien?
BMW Bastard.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Breezertje bij? [afbeelding]
En daarna duik in mijn bed in met de nieuwste Noppennieuws.
Vanmiddag inkopen gedaan, en ik heb mijzelf maar even verwend.![]()
De beste stuurlui staan aan walquote:
Zijn dat domme amerikaanse blondjes die zonder bescherming motorrijden?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jouw ogen zijn echt brak dus, check die link maar ff....wedden dat je ogen het ineens weer doen![]()
Ik had ook bijna een jas gekocht, maar ze hadden de goede maat niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat goed zeg.....nou hierbij dan een schouderklopju......![]()
En wat betreft dat jezelf verwennen.....strakke actie![]()
duik er ook maar in....moet morgenochtend vroeg op straat gaan liggen dweilen voor Robbie Williams![]()
![]()
![]()
Nou, dat belooft dan wat voor de toekomst, Fok! MC stuntelmeet revival.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn dat domme amerikaanse blondjes die zonder bescherming motorrijden?![]()
edit: die girls bedoel ik dan. Heb icon even bekeken en ik zie nu wel een vage motor inderdaad![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, dat belooft dan wat voor de toekomst, Fok! MC stuntelmeet revival.
Alleen dan mogen de Lims niet komen helaas.![]()
Van mij wel hoor, van mij wel..![]()
![]()
Ik vind de linker toch nog iets mooier eigenlijk.. de rechter is wel scherper en de kleuren feller (misschien iets te fel zelfs), maar je ziet minuscule vervormingen.. daar kan ik niet tegenquote:
Er moest een snelheidsfilter overheen want het is een GS500quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[ Bericht 24% gewijzigd door Fulcrum_X op 19-11-2005 00:08 ]
Ciaoquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er moest een snelheidsfilter overheen want het is een GS500dat vervormt wat, en verder was het inderdaad maar snel,snel.
![]()
![]()
En nu ga ik snel, snel uitloggen.![]()
![]()
![]()
DikkeL*Lwaardig...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
Isle of Man
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook maar even de douche inknalle
quote:
Ziet er puik uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo even de KLX uitlaten onderweg naar de sportschool.![]()
Net naar een pak gekeken, als ze zoals hieronder adverteren verwacht je toch wel dat de combi of jas ook in het groen leverbaar is.![]()
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/PoloLeerGroen.jpg]afbeelding][/url]
Affijn, Polo, FMX shop en Hein Gericke hebben wederom niets naar mijn zin.![]()
Maar voor die wheelietraining in december wil ik toch wel wat bescherming die te vernueken is die dag.
Wheelietrainingquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo even de KLX uitlaten onderweg naar de sportschool.![]()
Net naar een pak gekeken, als ze zoals hieronder adverteren verwacht je toch wel dat de combi of jas ook in het groen leverbaar is.![]()
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/PoloLeerGroen.jpg]afbeelding][/url]
Affijn, Polo, FMX shop en Hein Gericke hebben wederom niets naar mijn zin.![]()
Maar voor die wheelietraining in december wil ik toch wel wat bescherming die te vernueken is die dag.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef stinkie het volgende:
Goedhart belde me net...
235 voor de kleding
750 voor de motor(dagwaarde 1000 en restwaarde 250
)
Totaalbedrag is wel waar ik op gerekend had
Hij verwacht in het ergste geval 350 euro reparatiekosten (schakelpook, knippertje, balhoofd/stuur), maar denkt dat het bij een pookje en knipperlicht blijft. Blijft iig genoeg over voor een ander jack en daar wil ie nog wel wat centjes vanaf doen als ik dat bij hem koop. Helm valt dan wel beetje buiten het budget als de fiets idd 350 kost, maar die moest stiekem toch al vervangen worden
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Euhm, dat gebeurd zomaar ineens FulcrumNiet met je instellingen ergens zitten kloten?
Ik begrijp nu wel eindelijk waarom je zo graag een ZXR750 met dubbele koplampen wilt
[afbeelding]
Voor de smilies op het circuit
FX en rotondes...quote:
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[<insert> veel bij te lezen.emo]
Kijk nou toch, de vriendin van Full Crum staat op de achterkant van Noppennieuws.![]()
We hebben het pas nog over haar gehad.![]()
En er staat ook nog een kleine advertentie in het blad waarop ze mag poseren..
En nu speedy naar de oven voordat de broodjes aanbakken.
Ik geloof dat'ut een verwenweekend is.. [afbeelding]
Vanmorgen al vroeg opgestaan, boodschappen gedaan, het mannetje naar opa en oma gebracht. Kan ik de XT weer proberen te temmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
MiddagMogguh
![]()
Wat zal ik vandaag toch eens doen, het zonnetje schijnt
Maar eerst eens ontbijten![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[<insert> veel bij te lezen.emo]
Kijk nou toch, de vriendin van Full Crum staat op de achterkant van Noppennieuws.![]()
We hebben het pas nog over haar gehad.![]()
[sub]En er staat ook nog een kleine advertentie in het blad waarop ze mag poseren..
Ja, foto van jou erbij ofzo.. jij bent mijn lieve meisje ook toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwacht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja, foto van jou erbij ofzo.. jij bent mijn lieve meisje ook toch?![]()
![]()
Lieverdje! Prrrrr![]()
![]()
Wat heb je voor plannen danquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga vanmiddag maar eens mijn motor slopen![]()
Het zonnetje schijnt en...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef richardgie het volgende:
Zo richardgie is ook weer in het land der levende.Nog iets nieuws te melden?
![]()
Ik niet namelijk.![]()
Da's de foto van een kat na een behandeling door Worldpimberquote:
Je negeert me. Waaraan heb ik dat verdient?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's de foto van een kat na een behandeling door Worldpimber![]()
Werken of School?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zeg post eens even jullie! Heb nog maar een kwartier pauze![]()
![]()
Naar Route66?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Werk. Tot 17:00 uur...
maar vanavond stappen met vrienden in Groningen![]()
Geen idee waar naar toequote:
* R2-D2 heeft weleens trainingen gehad in Groningen leuke stad om te stappen, alleen praten ze zo raarquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Geen idee waar naar toe![]()
Vriend heeft een kamer in Groningen, dus die zoekt de leuke tenten wel uit
Friesland - Groningen is ook het haat/liefde verhaal.. domme Groningersquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 heeft weleens trainingen gehad in Groningen leuke stad om te stappen, alleen praten ze zo raar![]()
Force me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slik je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 gaat een stukkie onverhard rijden en als het niet bevalt gaan we wat asfalt slikken inkoppertje op de ZZR![]()
![]()
Shit !quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
Ondeugend & RB op de motor?
[afbeelding]
[afbeelding] Motor
[afbeelding] Blond haar
[afbeelding] Staartjes
[afbeelding] Zonnebril
Kan niet missen![]()
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel lerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:26 schreef bwt het volgende:
Zo, bwt is ook weer in het land der wakkeren.
Heb geen examen gedaan, met de tests bleek elke keer dat ik de stof onvoldoende ken.
Moet van de week dus elke avond proefexamens doorlopen en de antwoorden bekijken waarom zus en zo inelkaar zit.
erg stevige stof in iedergeval.
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de voor het klussen pic
[afbeelding]
[afbeelding]
en zie later na het klussen![]()
Idd, heleweek 16 uur per dag studeren en dan nog niet alles in de gaten hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel leren
[..]
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?![]()
Ik zie na het klussen altijd alleen maar grote ogen om me heen(?)quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel leren
[..]
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?![]()
Check bericht hieronder, die jongen pakt het serieus aan.quote:
quote:>>>ja hangt ook van het weer af idd, maar ik plan weeronafhankelijk, het
>>>gaat niet door bij slecht weer..
>>>wat belangrijker is, is dat er meerdere tegelijk kunnen, dat is gezien de
>>>locatie rendabeler voor mij. het is in <censuur -lekker dichtbij>. de middag duurt
>>>meestal van 12 tot 5, waarbij er afwisselend instructie wordt gegeven en
>>>er gereden wordt door de "leerlingen", en er door mij gereden wordt.
Voordat je zegt dat het'r puik uitziet nog even goed lezenquote:
Ook voor jou een bericht van Richard hieronder.quote:Maar je gaat dus wheelie les volgen bij Da LiksMisschien kom ik dan ook wel langs, ff de klx in elkaar voor een daggie.
En het is ook niet gratis natuurlijk.quote:>>>de wheelielessen zijn niet om te kijken (anders komt half MF kijken en is
>>>het risico op valpartijen groter) maar voor mensen die het voornemen
>>>hebben om mee te doen. als je op het moment zelf niet meer durft of weet
>>>ik veel wat dan is dat niet erg natuurlijk, dan blijf je gewoon lekker
>>>kijken.
>>>maar goed das een algemene regel en is vast niet op jou van toepassing
Hoe sneller hoe beter, cool als dat ding een keer gespoten is.quote:Of beter misschien heb ik dan wel een beun gevonden
Het hoeft niet altijd dubbelzinnig te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef R2-D2 het volgende:
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwacht![]()
![]()
En dat zonder te vragenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit !
Heeft de pappararzzi ons toch gespot RB.
Papparazzi vragen dat nooit want anders zouden ze geen papparazzi zijn maar "fotograaf".quote:
Ut voorspel was egwel koud.......maar ut was het wachten wel waard.........quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Kan er niemand anders die kaartjes voor je rapen?
Of hoort het kopen zelf al bij het voorspel.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ut voorspel was egwel koud.......maar ut was het wachten wel waard.........
Rebbeltjuh got the tickets![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ziet er goed uit hoor Nico![]()
vooral dat kleine achterlichtje is netjes![]()
Robbie Williamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ah, geintegreerde (zouden Marokkanen ook eens moeten doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
ik heb ook een klein filmpje om het resultaat duidelijk te laten zien![]()
klik
Waarom wil je R2-D2 zien, als je wilt neuken met 'r moet je het toch eerst even gaan uitvechten met stinkie en richardgiequote:Op zaterdag 19 november 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heeft iemand R2-D2 nog gezien? [afbeelding]
Ze is wel verdacht lang weg. Ik denk dat ik straks maar de auto pak en half Nederland afstroop [afbeelding]
Neuh, ze kiest wel voor mij. I'm irresistiblequote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wil je R2-D2 zien, als je wilt neuken met 'r moet je het toch eerst even gaan uitvechten met stinkie en richardgie
quote:
Dat is wel mooi, ingebouwde knipperlichtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
klik
Dus je kan weer rijdenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef Makster het volgende:
Ff zoals ik het vroegah ook nog weleens heb gedaan
--------------------------------------------------------------------
Deze ochtend ben ik getroffen door een geniaal helder moment, ik dacht "Kom laten we de KLX is in elkaar zetten"
Blablabla technisch
Sooow Lievvvvvvvquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heeft iemand R2-D2 nog gezien? [afbeelding]
Ze is wel verdacht lang weg. Ik denk dat ik straks maar de auto pak en half Nederland afstroop [afbeelding]
Zo arrogantquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Neuh, ze kiest wel voor mij. I'm irresistible![]()
ziet er goed uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:klaar met klussen
![]()
dit was de voor pic![]()
[afbeelding]
en dit is ie nu![]()
[afbeelding]
klik
ziet er ook netjes uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:22 schreef Makster het volgende:
Ff zoals ik het vroegah ook nog weleens heb gedaan
[heel verhaal]
Primer & Spuitbusquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ziet er goed uit![]()
[..]
ziet er ook netjes uit![]()
moet zelf nog maar eens kijken of ik ergens een mogelijkheid zie om die valbeugels zwart te laten maken... zal een stuk mooier staan(begin ik nu al over... ze zitten er nog niet eens op
)
Waarom moeten vrouwen altijd moeilijk doenquote:
quote:
Arrogant? Gewoon een gezonde dosis zelfvertrouwenquote:
En, gelukt? Lijkt me wel gaaf om te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
Grasveldje opgezocht en geprobeerd om een beetje dwars te gaan met de XTDa's echt leuk!
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn nieuws:
Ik heb een sexie onderbroek besteld, was errug koud op de motor...
Grasveldje opgezocht en geprobeerd om een beetje dwars te gaan met de XTDa's echt leuk!
![]()
Echt lelijk inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog 2 van die broeken in mijn kast liggen
zijn spuuglelijk maar wel erg functioneel
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Echt lelijk inderdaad![]()
Shiet moet nu echt weg, moet al mijn rotzooi nog bijelkaar zoeken, en me nog omkleden.. voor een nachtje Grun![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd moeilijk doen
Gewoon een stukkie offroaden Roderick. Simpel, doeltreffend en heb je er nog plezier van ook
Wel de juiste modder uitkiezen, anders heb je bruine valbeugels
Het was echt koud, ik ben benieuwd of ie wel lekker zit en niet teveel oprolt onder de motorbroekquote:ik heb nog 2 van die broeken in mijn kast liggen
zijn spuuglelijk maar wel erg functioneel
![]()
heb gehoord dat dat niet echt werkt omdat ze verchroomd zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd moeilijk doen
Gewoon een stukkie offroaden Roderick. Simpel, doeltreffend en heb je er nog plezier van ook
Wel de juiste modder uitkiezen, anders heb je bruine valbeugels
Heeee fetish voor boeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:02 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn nieuws:
Ik heb een sexie onderbroek besteld, was errug koud op de motor...
quote:
Dwarsgaan is leukquote:Ik heb nog ondergoed uit militaire dienst, ziet er ook geweldig uit.
Gelukkig komt er dan een redelijk stoer pak overheen.![]()
Dwars gaan is leuk, ik had zin om het vanuit de sportschool op de weg te gaan doen.
Maar de KLX vind hoge toeren niet leuk, en op de snelweg is het net alsof er een naaimachine onder de tank zit zoveel lawaai maakt het blok nu.
Die nokkenaskettingen vervangen komt echt niets te vroeg.![]()
Maar igg wilde ik in een langzame linkerbocht even een pets teveel gas geven terwijl ik net een auto inhaalde.![]()
Mijn nieuws voor de dag:
Sinterklaaskwam langs in de sportschool, en ook vele zwarte pietsters.
![]()
![]()
En nu koken, heb 2.5 uur heerlijk geslapen vanmiddag.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
Oh ja
Vanochtend tijdens het krantenlopen zag ik steeds dit artikel in een fractie van een seconde
[afbeelding]
En ik de hele tijd van, heH?!?!Carnval-shit
Toen ik klaar was met m'n ronde heb ik thuis dat artikel nog even bekeken. Toen pas had ik door dat ze carnavals-hit bedoelden
Je zegt toch ook 'kersthit' en niet 'kerstshit' ?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:41 schreef hicham het volgende:
Oh ja
Vanochtend tijdens het krantenlopen zag ik steeds dit artikel in een fractie van een seconde
[afbeelding]
En ik de hele tijd van, heH?!?!Carnval-shit
Toen ik klaar was met m'n ronde heb ik thuis dat artikel nog even bekeken. Toen pas had ik door dat ze carnavals-hit bedoelden
Je zegt toch ook 'kersthit' en niet 'kerstshit' ?![]()
bij mij is het kruis veeeeel te ruimquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het was echt koud, ik ben benieuwd of ie wel lekker zit en niet teveel oprolt onder de motorbroek![]()
Ja das ook wat... je bent er twee gewend natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij mij is het kruis veeeeel te ruimdus je zit met een bal tussen je benen in het motorpak
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja das ook wat... je bent er twee gewend natuurlijk.
Hej, jij woont toch niet op een zigeunerkamp dat je een Telegraaf in huis hebtquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik zat ook zo te denken...
alleen had ik niet zo heel veel tijd vanmorgen what else is new en heb ongeveer de helft gelezen.... toen had ik overigens nog niet door dat het carnavals-hit moest zijn![]()
Ik begin er nu al spijt van te krijgen, ik ben weer eens te impulsief geweestquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij mij is het kruis veeeeel te ruimdus je zit met een bal tussen je benen in het motorpak
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, jij woont toch niet op een zigeunerkamp dat je een Telegraaf in huis hebt
Valt me tegen van je
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Goa moar fien brommrs kiek'n jong
![]()
Nieuw achterlicht erin gesjeft ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
<-----was een beetje aan het klooien met Image Ready
![]()
en het is verdomd nog gelukt ook![]()
Welkom bij de club van 3 MC leden die dit kunnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
<-----was een beetje aan het klooien met Image Ready
![]()
en het is verdomd nog gelukt ook![]()
Welnee, je kan hem ook aan als je gaat stappen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef R2-D2 het volgende:
Ik begin er nu al spijt van te krijgen, ik ben weer eens te impulsief geweest![]()
Yeps, toch gekozen voor M4 inbusboutjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Mark,
Zie ik toch boutjes door die achterlichtunit?
Je hem toch alleen verlijmen?![]()
[afbeelding]
En als je die geschuurde kappenset wilt ruilen, dan kan dat wel hôôr.![]()
Wel goed gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ghe ghe .. KTM met een Honda CR500 motorblok.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
Vandaag blies er ook een 2 takt sm door de buurt. Was alleen elke keer 1 seconde te laat buiten de poort om te beoordelen wat voor machine het nu precies was. 1 ding was zeker, HARD ging ie wel![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Nieuw achterlicht erin gesjeft ofzo
Of ga je me wijs maken dat je zelf ledjes knipperlichten in je achterlicht heb gebakken![]()
![]()
Anywayz, ziet er goed uit
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welkom bij de club van 3 MC leden die dit kunnen.![]()
Ziet er geinig uit die knipperlichten, maar ik wil het wel eens irl beoordelen wat ik er werkelijk van vind.
En dit keer toch geen ANWB nodig hè de eerstvolgende rit?![]()
Affijn, misschien over 2 weken een Fok! MC wintermeetje?![]()
Wanneer gaat de bike uit de verzekering?![]()
[..]
Welnee, je kan hem ook aan als je gaat stappen.![]()
Dan hoeft er geen motorbroek overheen.![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Zoals je wel weet trilt zo een 1 cylinder harder dan de bubbelreet van Erica Terpstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |