quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[<insert> veel bij te lezen.emo]
Kijk nou toch, de vriendin van Full Crum staat op de achterkant van Noppennieuws.![]()
We hebben het pas nog over haar gehad.![]()
[sub]En er staat ook nog een kleine advertentie in het blad waarop ze mag poseren..
Ja, foto van jou erbij ofzo.. jij bent mijn lieve meisje ook toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwacht![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja, foto van jou erbij ofzo.. jij bent mijn lieve meisje ook toch?![]()
![]()
Lieverdje! Prrrrr![]()
![]()
Wat heb je voor plannen danquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ga vanmiddag maar eens mijn motor slopen![]()
Het zonnetje schijnt en...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef richardgie het volgende:
Zo richardgie is ook weer in het land der levende.Nog iets nieuws te melden?
![]()
Ik niet namelijk.![]()
Da's de foto van een kat na een behandeling door Worldpimberquote:
Je negeert me. Waaraan heb ik dat verdient?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's de foto van een kat na een behandeling door Worldpimber![]()
Werken of School?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zeg post eens even jullie! Heb nog maar een kwartier pauze![]()
![]()
Naar Route66?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Werk. Tot 17:00 uur...
maar vanavond stappen met vrienden in Groningen![]()
Geen idee waar naar toequote:
* R2-D2 heeft weleens trainingen gehad in Groningen leuke stad om te stappen, alleen praten ze zo raarquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Geen idee waar naar toe![]()
Vriend heeft een kamer in Groningen, dus die zoekt de leuke tenten wel uit
Friesland - Groningen is ook het haat/liefde verhaal.. domme Groningersquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
* R2-D2 heeft weleens trainingen gehad in Groningen leuke stad om te stappen, alleen praten ze zo raar![]()
Force me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slik je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:04 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 gaat een stukkie onverhard rijden en als het niet bevalt gaan we wat asfalt slikken inkoppertje op de ZZR![]()
![]()
Shit !quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
Ondeugend & RB op de motor?
[afbeelding]
[afbeelding] Motor
[afbeelding] Blond haar
[afbeelding] Staartjes
[afbeelding] Zonnebril
Kan niet missen![]()
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel lerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:26 schreef bwt het volgende:
Zo, bwt is ook weer in het land der wakkeren.
Heb geen examen gedaan, met de tests bleek elke keer dat ik de stof onvoldoende ken.
Moet van de week dus elke avond proefexamens doorlopen en de antwoorden bekijken waarom zus en zo inelkaar zit.
erg stevige stof in iedergeval.
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
check de voor het klussen pic
[afbeelding]
[afbeelding]
en zie later na het klussen![]()
Idd, heleweek 16 uur per dag studeren en dan nog niet alles in de gaten hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel leren
[..]
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?![]()
Ik zie na het klussen altijd alleen maar grote ogen om me heen(?)quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een poepzooi zeg, zit je niet meer op school en moet je nog steeds zoveel leren
[..]
Ik zie na het klussen een kat met grote ogen?![]()
Check bericht hieronder, die jongen pakt het serieus aan.quote:
quote:>>>ja hangt ook van het weer af idd, maar ik plan weeronafhankelijk, het
>>>gaat niet door bij slecht weer..
>>>wat belangrijker is, is dat er meerdere tegelijk kunnen, dat is gezien de
>>>locatie rendabeler voor mij. het is in <censuur -lekker dichtbij>. de middag duurt
>>>meestal van 12 tot 5, waarbij er afwisselend instructie wordt gegeven en
>>>er gereden wordt door de "leerlingen", en er door mij gereden wordt.
Voordat je zegt dat het'r puik uitziet nog even goed lezenquote:
Ook voor jou een bericht van Richard hieronder.quote:Maar je gaat dus wheelie les volgen bij Da LiksMisschien kom ik dan ook wel langs, ff de klx in elkaar voor een daggie.
En het is ook niet gratis natuurlijk.quote:>>>de wheelielessen zijn niet om te kijken (anders komt half MF kijken en is
>>>het risico op valpartijen groter) maar voor mensen die het voornemen
>>>hebben om mee te doen. als je op het moment zelf niet meer durft of weet
>>>ik veel wat dan is dat niet erg natuurlijk, dan blijf je gewoon lekker
>>>kijken.
>>>maar goed das een algemene regel en is vast niet op jou van toepassing
Hoe sneller hoe beter, cool als dat ding een keer gespoten is.quote:Of beter misschien heb ik dan wel een beun gevonden
Het hoeft niet altijd dubbelzinnig te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef R2-D2 het volgende:
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwacht![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |