quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je die friet vanmiddag al gehaald dan in de stad![]()
![]()
Hij neemt'r spontaan en liefdevol uit eten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heb je die friet vanmiddag al gehaald dan in de stad![]()
![]()
Damn bijna vergetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij neemt'r spontaan en liefdevol uit eten.![]()
![]()
De vuilniszak met het aangebrande vreten is snel stiekem buitengezet.
Die naam heb ik inderdaad vaker voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Makster heeft een nieuwe hobby
klik![]()
950 -/- 200.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet eens meer voor hoeveel je dat wrak die pekelfiets gekocht had, kun je met het geld een beetje de juiste kant op of is het wel goed zo
-edit
Ik lees nog even na en zie dat je het gewoon gaat laten repareren![]()
quote:
Heb er uiteindelijk 750 voor betaald. Goedhart heeft de dagwaarde op 1000 gesteld en daar ging die expert in mee. Verdeling van de bedragen is anders dan ik had verwacht, maar gaat me om het totaal. Goedh. belt morgen nog even om te horen wat ik wil. Hij heeft wel al aangeboden om te onderhandelen als ik dat wil. Een dagwaarde van 1250 is wel te doen gokt ie, maar dan dan zal de verzekering een bieding uit laten brengen, waardoor de restwaarde wrs hoger uitkomt en ik er uiteindelijk minder voor terug krijg. kleding zal dan zeer waarschijnlijk wel een stuk hoger uitkomen maal zal het op het totaal niet veel uitmaken (if any).quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet eens meer voor hoeveel je dat wrak die pekelfiets gekocht had, kun je met het geld een beetje de juiste kant op of is het wel goed zo
-edit
Ik lees nog even na en zie dat je het gewoon gaat laten repareren![]()
Neequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:19 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer terug.Hier nog iets te beleven?
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef bwt het volgende:
bwt ook weer thuis
Wat zie ik daar voor stuk vlees bewegen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
Ondeugend & RB op de motor?
[afbeelding]
Tsss niet eens met beschermende kleding rijden. Beetje stoer doen he.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat zie ik daar voor stuk vlees bewegen?![]()
En vergeet R2-D2 niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef hicham het volgende:
Sterkte fulcrum, met het verwerken van dit drama [afbeelding]
Ondeugend & RB op de motor?
[afbeelding]
[afbeelding] Motor
[afbeelding] Blond haar
[afbeelding] Staartjes
[afbeelding] Zonnebril
Kan niet missen![]()
Ik twijfelde ook eventjes, maar volgens mij moet dat een sjaaltje voorstellenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat zie ik daar voor stuk vlees bewegen?![]()
Bij wie stapt R2-D2 achterop danquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tsss niet eens met beschermende kleding rijden. Beetje stoer doen he.![]()
![]()
Anders is je stukje vlees niet zichtbaar snappiequote:
Ah,kijk ik weet ook niet alles.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook eventjes, maar volgens mij moet dat een sjaaltje voorstellen
[..]
Bij wie stapt R2-D2 achterop dan
Ondeugend & RB zijn wel eens samen naar meets gekomen, ondeugend als bijrijder van RB
Zit ook een rits in hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tsss niet eens met beschermende kleding rijden. Beetje stoer doen he.![]()
![]()
Nee snap er geen reet van.Welk stukkie vlees had je willen zien dan.Met uitzondering voor dat stukje voor de ingewijde.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Anders is je stukje vlees niet zichtbaar snappie![]()
Nope niet te zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kunnen jullie mijn nieuwe ava zien? Want ik heb hem geupload bij zo'n gare upload site
Ja,die kan ik hier zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kunnen jullie mijn nieuwe ava zien? Want ik heb hem geupload bij zo'n gare upload site
Sorry,ik zie hier wel een nieuw plaatje hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope niet te zien![]()
Toch Raus en richardgie?
Hmpf, jij begrijpt m'n stille hint ook niet he, met die extra smiley 'quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Sorry,ok zie hier wel een nieuw plaatje hoor.![]()
Ben dan ook echt slecht in het tussen de regels door lezen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmpf, jij begrijpt m'n stille hint ook niet he, met die extra smiley '' erbij?
Ik zie ook wel een nieuwe icon, maar wou Fulcrum nog ff gekmaken dat alles wat ie doet mislukt
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hé....Fulcrum heeft een nieuw plaaike![]()
HMPF richardgie mompelt iets onverstaanbaarsquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Oja jij ook! Al weet ik niet wat het isquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Kan wel even gaan photoshoppen.. moet ik er wat vlammen in stoppen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ut niet vonkt he![]()
Ik zie iets met motoren en een vaag beeld, LVXG = Las Vegas Xtremes .. Gquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja jij ook! Al weet ik niet wat het is![]()
![]()
Waar zie jij een motor?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie iets met motoren en een vaag beeld, LVXG = Las Vegas Xtremes .. G
Of zit ik nu helemaal verkeerd![]()
Even icon in een nieuw venster openen, bij Mozilla is dat rechterklik -> view image in new tabquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar zie jij een motor?![]()
Ik zie een chocolade paashaas en snoepgoed? Maar goed, mijn ogen zijn dan ook niet echt goed![]()
Moet nog even douchen, tot over 30 mins![]()
Las Vegas Extreme Girlsquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie iets met motoren en een vaag beeld, LVXG = Las Vegas Xtremes .. G
Of zit ik nu helemaal verkeerd![]()
Jouw ogen zijn echt brak dus, check die link maar ff....wedden dat je ogen het ineens weer doenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Waar zie jij een motor?![]()
Ik zie een chocolade paashaas en snoepgoed? Maar goed, mijn ogen zijn dan ook niet echt goed![]()
Moet nog even douchen, tot over 30 mins![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |