Een van de mooiste races om te zien en het mooiste evenement om de sfeer van motorracen te zien,ruiken,horen en te beleven.Heel belangrijk:laten merken dat je Nederlander bent.Je wordt heel snel verward met Duitsers en daar hebben ze het niet zo op,maar als die Engelse en Ieren doorhebben dat je Hollander bent heb je de "vakantie"van je leven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
Isle of Man
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook maar even de douche inknalle
Wat goed zeg.....nou hierbij dan een schouderklopju......quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb weer een hoop gedaan, ongeloofenloos goed bezig die Pep!![]()
Moet maar zelf mijn schouderklopjes geven, anders gebeurt ut niet.![]()
De concept van BMW al gezien?
BMW Bastard.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Breezertje bij? [afbeelding]
En daarna duik in mijn bed in met de nieuwste Noppennieuws.
Vanmiddag inkopen gedaan, en ik heb mijzelf maar even verwend.![]()
De beste stuurlui staan aan walquote:
Zijn dat domme amerikaanse blondjes die zonder bescherming motorrijden?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jouw ogen zijn echt brak dus, check die link maar ff....wedden dat je ogen het ineens weer doen![]()
Ik had ook bijna een jas gekocht, maar ze hadden de goede maat niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat goed zeg.....nou hierbij dan een schouderklopju......![]()
En wat betreft dat jezelf verwennen.....strakke actie![]()
duik er ook maar in....moet morgenochtend vroeg op straat gaan liggen dweilen voor Robbie Williams![]()
![]()
![]()
Nou, dat belooft dan wat voor de toekomst, Fok! MC stuntelmeet revival.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zijn dat domme amerikaanse blondjes die zonder bescherming motorrijden?![]()
edit: die girls bedoel ik dan. Heb icon even bekeken en ik zie nu wel een vage motor inderdaad![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, dat belooft dan wat voor de toekomst, Fok! MC stuntelmeet revival.
Alleen dan mogen de Lims niet komen helaas.![]()
Van mij wel hoor, van mij wel..![]()
![]()
Ik vind de linker toch nog iets mooier eigenlijk.. de rechter is wel scherper en de kleuren feller (misschien iets te fel zelfs), maar je ziet minuscule vervormingen.. daar kan ik niet tegenquote:
Er moest een snelheidsfilter overheen want het is een GS500quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[ Bericht 24% gewijzigd door Fulcrum_X op 19-11-2005 00:08 ]
Ciaoquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er moest een snelheidsfilter overheen want het is een GS500dat vervormt wat, en verder was het inderdaad maar snel,snel.
![]()
![]()
En nu ga ik snel, snel uitloggen.![]()
![]()
![]()
DikkeL*Lwaardig...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef hicham het volgende:
Isle of Man
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook maar even de douche inknalle
quote:
Ziet er puik uitquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo even de KLX uitlaten onderweg naar de sportschool.![]()
Net naar een pak gekeken, als ze zoals hieronder adverteren verwacht je toch wel dat de combi of jas ook in het groen leverbaar is.![]()
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/PoloLeerGroen.jpg]afbeelding][/url]
Affijn, Polo, FMX shop en Hein Gericke hebben wederom niets naar mijn zin.![]()
Maar voor die wheelietraining in december wil ik toch wel wat bescherming die te vernueken is die dag.
Wheelietrainingquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo even de KLX uitlaten onderweg naar de sportschool.![]()
Net naar een pak gekeken, als ze zoals hieronder adverteren verwacht je toch wel dat de combi of jas ook in het groen leverbaar is.![]()
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/PoloLeerGroen.jpg]afbeelding][/url]
Affijn, Polo, FMX shop en Hein Gericke hebben wederom niets naar mijn zin.![]()
Maar voor die wheelietraining in december wil ik toch wel wat bescherming die te vernueken is die dag.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef stinkie het volgende:
Goedhart belde me net...
235 voor de kleding
750 voor de motor(dagwaarde 1000 en restwaarde 250
)
Totaalbedrag is wel waar ik op gerekend had
Hij verwacht in het ergste geval 350 euro reparatiekosten (schakelpook, knippertje, balhoofd/stuur), maar denkt dat het bij een pookje en knipperlicht blijft. Blijft iig genoeg over voor een ander jack en daar wil ie nog wel wat centjes vanaf doen als ik dat bij hem koop. Helm valt dan wel beetje buiten het budget als de fiets idd 350 kost, maar die moest stiekem toch al vervangen worden
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Euhm, dat gebeurd zomaar ineens FulcrumNiet met je instellingen ergens zitten kloten?
Ik begrijp nu wel eindelijk waarom je zo graag een ZXR750 met dubbele koplampen wilt
[afbeelding]
Voor de smilies op het circuit
FX en rotondes...quote:
Vriendin van FX en Noppennieuws... Ik had daar een heel andere link verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[<insert> veel bij te lezen.emo]
Kijk nou toch, de vriendin van Full Crum staat op de achterkant van Noppennieuws.![]()
We hebben het pas nog over haar gehad.![]()
En er staat ook nog een kleine advertentie in het blad waarop ze mag poseren..
En nu speedy naar de oven voordat de broodjes aanbakken.
Ik geloof dat'ut een verwenweekend is.. [afbeelding]
Vanmorgen al vroeg opgestaan, boodschappen gedaan, het mannetje naar opa en oma gebracht. Kan ik de XT weer proberen te temmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
MiddagMogguh
![]()
Wat zal ik vandaag toch eens doen, het zonnetje schijnt
Maar eerst eens ontbijten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |