Nope, geen idee [subof[/sub] wanneer de expert langskomt..... Verzekeringen beloven wel waker wat. Blijft ff afwachten. Zit nu dus alleen zonder pak/helm. Liggen alleen een setje winterhandschoenen. Wat weinig om mee op de soes te stappen hequote:
Ik heb 2 setjes goede helemen, en 4 setjes kleding, en 3 setjes laarzen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, geen idee [subof[/sub] wanneer de expert langskomt..... Verzekeringen beloven wel waker wat. Blijft ff afwachten. Zit nu dus alleen zonder pak/helm. Liggen alleen een setje winterhandschoenen. Wat weinig om mee op de soes te stappen he
ik was eventjes de stad in voor wat boodschapjesquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er komt een dag dat wij je teleur moeten stellen.![]()
[..]
Hup volderį, volgooien dit topic.![]()
![]()
![]()
Wat voor nuttige bezighouden zou Martie hebben dat'ie niet post?
En Hicham heeft ook geen vrijdaggevoel geloof ik.
Dan maar weer rellen met Rietvaerder.![]()
![]()
![]()
Ik ga zo echt nuttig zijn .. voor mezelf binnen deze 4 muren.![]()
gewoon weer snel verkopen dat dingquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tja, met dit weer is het errug koud, geen schermpje waar je achter kan duiken![]()
Ik moet heel erg aan de houding wennen.
Kickstarten is niet mijn ding![]()
Voordeel is wel het gewicht![]()
![]()
ik heb nog 2 mooie bijna nieuwe systeemhelmen staan voor jequote:Op vrijdag 18 november 2005 14:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, geen idee [subof[/sub] wanneer de expert langskomt..... Verzekeringen beloven wel waker wat. Blijft ff afwachten. Zit nu dus alleen zonder pak/helm. Liggen alleen een setje winterhandschoenen. Wat weinig om mee op de soes te stappen he
Met dit weer is het ook gevaarlijker om te rijden, en daar draait het bij de XT juist om toch. Mocht ie om pleuren dan zijn er verder geen consequenties aan verbondenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tja, met dit weer is het errug koud, geen schermpje waar je achter kan duiken![]()
Ik moet heel erg aan de houding wennen.
Kickstarten is niet mijn ding![]()
Voordeel is wel het gewicht![]()
![]()
Wel vrijdaggevoel, alleen op een andere manier. Ben weer druk aan het gamenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er komt een dag dat wij je teleur moeten stellen.![]()
[..]
Wat voor nuttige bezighouden zou Martie hebben dat'ie niet post?
En Hicham heeft ook geen vrijdaggevoel geloof ik.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus je mag wel wat lenen, er zit gegarandeerd geen hoofdluis in de helm omdat..![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
En in Amsterdam heb je ook de .. euh.. afhaalchineesje.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was eventjes de stad in voor wat boodschapjes![]()
heb Raus beloofd vanavond iets lekker voor te schotelen![]()
Gebakken Mercyquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb Raus beloofd mezelf vanavond voor te schotelen![]()
Het was best glad trouwens, mijn Rossi-stijl kwam er vanmorgen niet echt uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:33 schreef hicham het volgende:
Met dit weer is het ook gevaarlijker om te rijden, en daar draait het bij de XT juist om toch. Mocht ie om pleuren dan zijn er verder geen consequenties aan verbonden![]()
ik mis 'bloody as hell' of 'barely slaughtered'quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gebakken Mercy![]()
* rare
* medium
* well done
keuze menu
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb Raus beloofd vanavond iets lekker voor te schotelen![]()
lievquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:17 schreef R2-D2 het volgende:
'k moet nog een Beamer kopen, iemand suggesties?
[Insert <Vette knipoog naar Worldbeater.emo>]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |