quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo? ben jij bij malmo geweest? iedereen was doodstil totdat ajax scoorde en toen begon malmo "you only sing when you're winning" terecht te zingen.
ik betwijfel of jij wel eens bent geweest.
en een klein groepje ja, 410 en consorten. voor de rest niks.
ik hoopte dat iemand anders er een zou openenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef D1 het volgende:
Tering, daar deed je ook een tijd over zeg
Ahhhh dus het "Wie heeft de meeste Arena aambeien" contest gaat dus verderquote:
daar gaat het niet om. ik kom helemaal niet vaak in de arena, misschien 10 keer per jaar ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:09 schreef D1 het volgende:
[..]
Ahhhh dus het "Wie heeft de meeste Arena aambeien" contest gaat dus verder
* D1 die popcorn en drinken pakt en er eens lekker voor gaat zitten
Game On
euh jaquote:Op donderdag 17 november 2005 15:09 schreef MaxPower het volgende:
Bedoel je niet Brondby, jimjim?
quote:
klopt ook wel maar dan zou het vanaf de eerste minuut tot de laatste minuut minder moeten worden en dat is ook niet het geval.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt natuurlijk ook aan het slechte spel dat er weinig gezongen word. Op een gegeven moment begin ik me te ergeren en dan heb ik weinig zin om nog te gaan zingen als ze weer een kans missen.
Maar dat is mijn ding
Echt? Bij mij past de afbeelding precies in de lay-out en ik vond het nog wel zo'n subtiele tvp.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
MONTANA jij layoutverneukert.....
hier past ie ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Echt? Bij mij past de afbeelding precies in de lay-out en ik vond het nog wel zo'n subtiele tvp.
Een klein fanatiek groepje van een man of 1000 elke wedstrijd. En de wedstrijd tegen Brondby was een uitzondering omdat die gasten met een verschrikkelijke groep waren, het de eerste wedstrijd van het nieuwe 410 was en omdat CL voorronde wedstrijden nu eenmaal wat minder druk bezocht worden. Het was dan ook bij lange na niet uitverkocht.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo? ben jij bij malmo geweest? iedereen was doodstil totdat ajax scoorde en toen begon malmo "you only sing when you're winning" terecht te zingen.
ik betwijfel of jij wel eens bent geweest.
en een klein groepje ja, 410 en consorten. voor de rest niks.
Die Franse homo toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Vlaar, Klaas-Jan, Kluivert ennnuuh...Winter
dat is toch een klein groepje of niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een klein fanatiek groepje van een man of 1000 elke wedstrijd.
Ik zat bijna naast het uitvak en heb het zeker weten gehoord. Als er gezongen wordt dan doe ik wel mee ja maar start zelf niets nee.quote:Maar er werd zeker wel 90 minuten lang gezongen. Ik heb dan ook geen singing when youre winnin gehoord. Maar aan je reactie te merken ben jij waarschijnlijk iemand die wel commentaar levert maar verder zelf ook helemaal niet toevoegt.
dit jaar alleen nog Heerenveen en Brondby.quote:En uhm, welke wedstrijd dan nog meer? Valt me op dat mensen die het minst aanwezig zijn altijd het meest commentaar hebben. Probeer dan ook daadwerkelijk wat toe te voegen ofzo...
quote:
dat zeker. ze doen goed werkquote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
En overigens is de sfeer vooral rond 410 met sprogen vooruit gegaan.
2008quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef jimjim1983 het volgende:
Escude wil in december evalueren.
mag weg wat mij betreft, hoe lang loopt zijn contract nog?
Hangt van jouw definitie van klein af, maar het is zeker groeiende net als de sfeer die dit seizoen vaak echt goed is.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is toch een klein groepje of niet?
Als je naast het uitvak zit kun je sowieso niet objectief oordelen, zal best wel gezongen zijn maar als wij het al niet eens hoorden....quote:Ik zat bijna naast het uitvak en heb het zeker weten gehoord. Als er gezongen wordt dan doe ik wel mee ja maar start zelf niets nee.
Nee, maar het is wel het makkelijkst om lekker te klagen en er dan zelf niks aan te doen. En in je eentje kun je wel degelijk wat toe voegen als je gewoon op 409/410 of een ander fanatiek vak komt. Als iedereen zo dacht zou het pas stil zijn.quote:dit jaar alleen nog Heerenveen en Brondby.
maar moet je altijd aanwezig zijn dan om te mogen klagen over het tamme ajax publiek? Ik in mijn eentje voeg echt niks toe hoor.
't was niet echt naast het uitvak, meer tussen het uitvak en 410 in.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hangt van jouw definitie van klein af, maar het is zeker groeiende net als de sfeer die dit seizoen vaak echt goed is.
[..]
Als je naast het uitvak zit kun je sowieso niet objectief oordelen, zal best wel gezongen zijn maar als wij het al niet eens hoorden....
[..]
Nee, maar het is wel het makkelijkst om lekker te klagen en er dan zelf niks aan te doen. En in je eentje kun je wel degelijk wat toe voegen als je gewoon op 409/410 of een ander fanatiek vak komt. Als iedereen zo dacht zou het pas stil zijn.
jij en die anderen zijn het probleem ook nietquote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het bij Brondby inderdaad ook gehoord, en heb daar hard om moeten lachen omdat ik zo schor als wat was. Ik kon bijna niet meer zingen, net als veel andere mensen omdat we al weet ik hoelang aan het zingen waren...
welke fransman?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:29 schreef Messenga het volgende:
Waarom zitten wij te wachten op de 2e fransman ?
quote:Ajax-scouts bekijken vleugelspeler Ribery
Woensdag 16 november, door SV, Amsterdam, 13.28u GMT+01.00, Skysports
Scouts van Ajax zijn gisteravond volgens Skysports gesignaleerd bij de wedstrijd van Frankrijk U-21 tegen Engeland U-21. De Amsterdammers waren echter niet de enige.
Vermoedelijk bekeken zij de 22-jarige Franck Ribery, een talentvolle vleugelaanvller van Olympique Marseille. Naast Ajax waren scouts van Feyenoord, Arsenal, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Juventus, Borussia en AC Milan aanwezig.
Ribery speelde dit seizoen dertien wedstrijden en maakte vier doelpunten voor het Zuid-Franse Marseille. Hij kan ook als spelmaker centraal op het middenveld uit de voeten.
inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef devv05 het volgende:
Er gaan echt geen 4 man komen in de winterstop.. Denk dat we blij mogen zijn met 1 of 2 echte versterkingen
Die ja.quote:
quote:Klaas Jan Huntelaar wil het liefst naar Ajax, zo meldt RTV Noord-Holland. Naast Ajax hebben ook Feyenoord, AZ en enkele buitenlandse clubs interesse. De spits van SC Heerenveen wil echter graag in Nederland blijven. Een groot aantal scouts zat woensdagavond voor Huntelaar op de tribune bij de wedstrijd tussen Jong Oranje en Jong Slovenië (2-0). De aanvaller maakte in het duel beide doelpunten.
Volgens RTV Noord-Holland is de belangstelling van Ajax het meest concreet. Wel zal een overstap van Huntelaar naar Amsterdam enige tijd in beslag nemen omdat er grote bedragen met de transfer gemoeid zullen zijn. Volgens Voetbal International meldde Ajax zich afgelopen maandag officieel bij Heerenveen. Het eerste bod van zes miljoen euro zou voorlopig van de hand zijn gewezen.
Huntelaar staat ook nog steeds in de belangstelling van AZ. Die interesse zou echter minder concreet zijn. "We hebben dit seizoen geen contact meer gehad", vertelt directeur voetbalzaken Marcel Brands van AZ deze week in VI. "Maar het is geen geheim dat wij Huntelaar er graag bij zouden willen hebben.
Rechts, maar zie hem toch niet komen........quote:Op donderdag 17 november 2005 16:38 schreef jimjim1983 het volgende:
is ie links of rechts?
Als ik lees dat "Naast Ajax waren scouts van Feyenoord, Arsenal, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Juventus, Borussia en AC Milan aanwezig." dan gok ik erop dat Ajax naast de pot pist....quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef BoNi het volgende:
[..]
Rechts, maar zie hem toch niet komen........
dat zegt niks, het ligt eraan hoe concreet de interesse is.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Als ik lees dat "Naast Ajax waren scouts van Feyenoord, Arsenal, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Juventus, Borussia en AC Milan aanwezig." dan gok ik erop dat Ajax naast de pot pist....
Helaas...
Feyenoord/ Man. city of borussia?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet in ieder geval 1 club uit dat rijtje die ZEKER naast de pot pist
Hoe bedoel je , richting F-side???quote:Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
....
En 410, die willen toch altijd richting F-side?
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat ze op 410 beginnen, totdat ze een lege plek op de F-side kunnen opvullen?
quote:17/11/2005 - 'Benfica serieus in de markt voor Pienaar'
Volgens het Portugese O Jogo zou het benfica van Ronald Koeman serieus in de markt zijn voor de bij Ajax vertrekkende Steven Pienaar. Volgens de zaakwaarnemer van Pienaar is het een plus dat Koeman en Bruins Slot werkzaam zijn bij Benfica. De zaakwaarnemer gaf aan dat er interesse is van clubs uit diverse landen, namen wilde hij niet noemen omdat de clubs dat niet naar buiten willen brengen. Hij gaf echter aan dat Pienaar niet noodzakelijk naar de grootste club gaat, maar een club zoekt waar hij een goede kans op spelen heeft en dan vooral op zijn favoriete positie op het middenveld.
410 is Zuid-Europees, Zuid-Amerikaans qua beleving en Zuid (waar enkele F-siders staan) is meer Engels.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat ze op 410 beginnen, totdat ze een lege plek op de F-side kunnen opvullen?
quote:Heitinga in deal met Vlaar 'goede oplossing'
Vrijdag 18 november, door SV, Amsterdam, 08.39u GMT+01.00, NHD
Het Noord-Hollands Dagblad publiceerde vandaag in haar sportrubriek dat Johnny Heitinga mogelijk onderdeel wordt van de deal die Ajax hoopt te gaan maken met Ron Vlaar en AZ.
AZ-trainer Louis van Gaal zei op de persconferentie dat een ruil 'wel eens een oplossing kan zijn'. 'Daar zouden vier partijen blij mee kunnen zijn: Vlaar, Heitinga, Ajax en AZ', aldus Van Gaal.
Volgens de oefenmeester is wel beter voor Vlaar als er in de media minder gespeculeerd wordt. Daarnaast vraagt hij zich af of Vlaar wel echt beter wordt van een transfer naar Ajax. 'Je kunt je afvragen of Vlaar bij Ajax wel veel zal spelen'.
Tsja...je kunt je afvragen of Vlaar echt beter is dan Heitinga.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
Dat zou ik niet zo'n goed idee vinden eigenlijk.
VI.nlquote:Van Gaal noemt Heitinga als vervanger van Vlaar
18/11/2005 9 :40
Mocht AZ tijdens de winterstop Ron Vlaar kwijtraken, dan heeft coach Louis van Gaal al een opvolger op het oog. De bij Ajax op het tweede plan geraakte John Heitinga mag wat hem betreft naar Alkmaar komen.
Van Gaal gaat in De Telegraaf in op een mogelijk vertrek van Vlaar, die eerder deze week te kennen heeft gegeven meer toekomst te zien bij Ajax dan bij AZ. Van Gaal gunt de jonge international immers amper speeltijd. 'De vraag is of hij bij Ajax wel aan spelen toekomt', reageert Van Gaal.
De trainer wil Vlaar liever niet kwijt en raadt hem ook af zijn heil buiten Alkmaar te zoeken. 'Omdat de perspectieven hier voor deze goede verdediger op lange termijn goed zijn.' Maar indien de twintigjarige verdediger toch de Alkmaarderhout verlaat, weet Van Gaal al wie hij daarvoor terugwil. 'Daarbij zou Johnny Heitinga de oplossing kunnen zijn.'
De 21-jarige speler van Ajax, is onder coach Danny Blind gedegradeerd van aanvoerder tot bankzitter. Heitinga is door zijn mindere vorm van de laatste maanden ook zijn plek bij het Nederlands elftal kwijtgeraakt. En volgens Foppe de Haan, is Heitinga zelfs dusdanig de kluts kwijt, dat de bondscoach hem niet eens goed genoeg vindt voor de basis van Jong Oranje.
doe maar niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Misschien is Maxi Lopex een mogelijkheid in de spits? Barca wil hem verhuren?
idd verhuur is beter. heb nu al genoeg spelers gezien die veel te goed worden zodra ze zijn verkocht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:00 schreef jimjim1983 het volgende:
nee niet ruilen man, verhuren ofzo. als Heitinga weer op zijn oude niveau kan komen denk ik dat ie beter kan worden dan Vlaar ooit wordt.
dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:09 schreef DeTolk het volgende:
Op zich niet verkeerd toch, een ruil tussen Vlaar en Heitinga, wel op huurbasis dan?
op voorwaarde dat hij hem met een jaar verlengt waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:13 schreef jimjim1983 het volgende:
oh je bedoelt dat ze Vlaar ook verhuren? denk niet dat ze dat doen met een contract dat nog maar zo kort loopt.
Het is goed met je. Je wilt én/én, dat kan niet he.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hohohoho...
Slinkse truc van de Alkmaarders dit, nooit aan toegeven. Heitinga houden is al punt een, maar als je m dan weg doet niet naar AZ, lijkt me duidelijk.
Met zon uitspraak maak je best veel 410-ers boos volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Grygera terug naar rechtsquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
en wie gaat er dan op de plek van trabelsi spelen als heitinga weg is
Timiselaquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
en wie gaat er dan op de plek van trabelsi spelen als heitinga weg is
maar escude is ook aan het twijfelen, dus wie dan op de plek van grygera?quote:
als we escude naast Vlaar zetten dan gaan we er ook niet op vooruit. Vlaar zou dan gewoon naast Grygera moeten spelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar escude is ook aan het twijfelen, dus wie dan op de plek van grygera?
Waarom boos? Gezien die uitspraak snapt ie gewoon weinig van zuid/410quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met zon uitspraak maak je best veel 410-ers boos volgens mij
neuh. Sommige komen er wel achter dat ze niet geheel passen in de Zuid Europese beleving. Die willen dan vaak inderdaad naar Zuid overstappenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Dat krijg je nooit voor elkaar. Zijn teveel mensen die dan verplaatst moeten worden. Ze kunnen over een paar jaar beter het uitvak naar een andere hoek gooien omdat 410 dan te groot wordt en dan te dicht bij het uitvak komtquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom boos? Gezien die uitspraak snapt ie gewoon weinig van zuid/410
De beleving van 410/zuid is heel anders, dat zal nooit samen gaan. 410 op noord 1e ring tegenover zuid lijkt mij persoonlijk wel mooi maar of zoiets ooit haalbaar is..
Micheal Timisela??quote:
Ik hoop dat het zo groot wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat krijg je nooit voor elkaar. Zijn teveel mensen die dan verplaatst moeten worden. Ze kunnen over een paar jaar beter het uitvak naar een andere hoek gooien omdat 410 dan te groot wordt en dan te dicht bij het uitvak komt
Nee...niet meer...vandaar dat ik verbaasd was.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
speelt er nog een andere bij ajax dan?
zijn pa heeft dacht ik ook in de ajax jeugd gespeeld maar die heet geen michaelquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Nee...niet meer...vandaar dat ik verbaasd was.
De Micheal (Michael) Timisela die ik bedoel is rond de30 nu, en heeft vroeger in de jeugd van Ajax gespeeld...( ten tijde dat Co trainer was van het tweede, samen met Ooijer,Reuser,Offenberg etc...)
Degene die ik bedoel zal zijn pa niet zijn...( voor zover ik weet had hij toen geen kinderen)....quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn pa heeft dacht ik ook in de ajax jeugd gespeeld maar die heet geen michael
die ik bedoel speelt nu in het 2e.
Ik hoorde laatst in de bus dat er sprake van zou zijn dat 410 verplaatst zou worden naar 426?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh. Sommige komen er wel achter dat ze niet geheel passen in de Zuid Europese beleving. Die willen dan vaak inderdaad naar Zuid overstappen![]()
niet zoals Heitinga nu speelt. Dan komt hij bij AZ gewoon op de bank.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heitinga naar AZ zou goed zijn voor die jongen, je maakt AZ er wel sterker op dan.
wil je voor de gein eens kijken, krijg je deze mededelingquote:Beste Ajax-fan,
Ajax wil graag dat de service ten aanzien van haar fans optimaal is en dat alle
supporters tevreden zijn over de diensten van Ajax. Om deze wensen in kaart te
brengen, voert TNS NIPO in opdracht van AFC Ajax ook dit jaar een onderzoek uit
onder mensen die geïnteresseerd zijn in Ajax. Wij willen u daarom vragen om de
volgende vragenlijst in te vullen. Dit zal ongeveer 2 minuten duren.
U kunt de vragenlijst starten door op onderstaande link te klikken, hierna zal
de eerste vraag op het scherm verschijnen.
http://survey.tnsnipo.com(...)E3AD9EA1F5A11E1B02A4
Alvast hartelijk dank voor uw deelname aan het onderzoek!
Met vriendelijke groet,
TNS NIPO
quote:Op dit moment is het niet mogelijk de vragenlijst in te vullen. Wij vragen u het later nog eens te proberen
dan zou ik het overwegen hem buiten Nederland te verhuren, dan is hij er even uit en er zijn meer Nederlandse voetballers die daar baat bij hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wel, Johnny moet in ieder geval weg om elders weer z'n carriere op de rails te krijgen. Bij Ajax zal het dat denk ik niet meer lukken.
Als het daar dan goed gaat wil hij vast en zeker niet terug. Dan kan je hem beter gelijk verkopen. Als vervanger van Trabelsi op rechts is het wel een goede optie. Daarom begrijp ik wel dat Ajax hem niet zo weg wil doen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou ik het overwegen hem buiten Nederland te verhuren, dan is hij er even uit en er zijn meer Nederlandse voetballers die daar baat bij hebben gehad.
Als Boukhari opkrast, dan geldt dat ook voor mij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:40 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad alleen op huurbasis is bespreekbaar. Vlaar kopen, Heitinga verhuren (AZ). Kluivert kopen/huren. Huntelaar kopen, Rosenberg verhuren (Heerenveen). Harry verkopen.
Dan zie ik het wel weer zitten.
ooh is dat hetquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:45 schreef Shreyas het volgende:
Die gast is helemaal niet goed, het probleem met hem is dat iedereen alleen maar zegt dat hij goed is.
Johnny is trouwens beter dan Ronnie. Nooit doen dus.quote:12/10/2005 - Heitinga in VI: nooit naar andere club in Nederland
(Gepost door RvN)
Heitinga heeft in de nieuwe editie van Voetbal International een uitgebreid interview over zijn persoonlijke situatie. De verdediger laat daarin weten dat als er niets veranderd in zijn positie bij Ajax een vertrek dichterbij komt. 'Ik zal nooit voor een andere club in Nederland willen spelen. Dat is simpel. Op dit moment ben ik ook niet bezig met een andere club in het buitenland. Alles is gericht op Ajax.'
ik verwacht er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef D1 het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het morgen gaat worden? Ik heb op zich de hoop dat het nu wel goed zal gaan, alhoewel ik niet zou weten waar ik dat op zou moeten baseren. Maar goed, de hoop is er.
Ajax
Dat is toch echt niet haalbaar verder...quote:
http://www.manutd.com/news/fullstory.sps?iNewsid=272449&itype=466&icategoryid=120quote:Keane vertrekt per direct bij Man U
Opmerkelijk nieuws uit Engeland: Roy Keane vertrekt per direct bij Manchester United. De Ierse middenvelder en de club besloten na goed overleg uit elkaar te gaan. Keane was 12,5 jaar actief op Old Trafford.
Dikke leuter voor Van Gaal.. Heitinga blijft mooi bij Ajax. Zodra hij in vorm is is hij een van de beste verdedigers van Nederland.quote:
Als we de hele selectie verkopen kunnen we zijn salaris wel ophoesten denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.manutd.com/news/fullstory.sps?iNewsid=272449&itype=466&icategoryid=120
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we de hele selectie verkopen kunnen we zijn salaris wel ophoesten denk ik.
edit: vautje gemaaktquote:
Alleen kunnen we dan 6 man opstellen na 2 blessure wedstijdenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
Als we Julien Escudé, Bogdan Lobont, Hans Vonk, Nourdin Boukhari, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou lozen, komen we al een heel eind.
Danny Blind wil selectie inkrimpen en we hebben genoeg (talentvolle) jeugd om in te laten springen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen kunnen we dan 6 man opstellen na 2 blessure wedstijden.
Hij wou toendertijd graag naar Ajax, maar Koeman had liever Chariquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Die wil echt niet naar Nederland komen.
Blind wil de selectie van Ajax inkrimpenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Voorheen (vóór het Bosman-arrest) bestond de Ajax-selectie uit zo'n 18 á 20 man, bij blessures en spelers die uit vorm waren, werd de jeugd ingepast. Tegenwoordig bestaat een selectie al snel uit 20 tot zelfs 30 man, de jeugd als redmiddel wordt steeds minder snel toegepast. Voorheen werd een jeugdspeler sneller voor de leeuwen gegooid dan tegenwoordig, waardoor de beroemde jeugdopleiding van Ajax steeds minder haar vruchten afwerpt. De conclusie van dit verhaal: Danny Blind moet alle oudere (dure!) spelers proberen te lozen en met een kleine selectie gaan werken, de jeugd kan worden ingepast als er spelers nodig zijn.
welke oudere dure spelers bedoel je? Zoveel oud loopt er niet rond, en volgens mij is dat de kern van de wanprestaties de laatste tijd. Er moet een mix komen van jong en oud.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Voorheen (vóór het Bosman-arrest) bestond de Ajax-selectie uit zo'n 18 á 20 man, bij blessures en spelers die uit vorm waren, werd de jeugd ingepast. Tegenwoordig bestaat een selectie al snel uit 20 tot zelfs 30 man, de jeugd als redmiddel wordt steeds minder snel toegepast. Voorheen werd een jeugdspeler sneller voor de leeuwen gegooid dan tegenwoordig, waardoor de beroemde jeugdopleiding van Ajax steeds minder haar vruchten afwerpt. De conclusie van dit verhaal: Danny Blind moet alle oudere (dure!) spelers proberen te lozen en met een kleine selectie gaan werken, de jeugd kan worden ingepast als er spelers nodig zijn.
Julien Escudé, Bogdan Lobont, Hans Vonk, Nourdin Boukhari, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou zijn niet allemaal oud, maar wél duur en overbodig, lozen dus!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
welke oudere dure spelers bedoel je? Zoveel oud loopt er niet rond, en volgens mij is dat de kern van de wanprestaties de laatste tijd. Er moet een mix komen van jong en oud.
Op Galasek en lobont na ben ik het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Julien Escudé, Bogdan Lobont, Hans Vonk, Nourdin Boukhari, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou zijn niet allemaal oud, maar wél duur en overbodig, lozen dus!
Eensquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
Als we Julien Escudé, Bogdan Lobont, Hans Vonk, Nourdin Boukhari, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou lozen, komen we al een heel eind.
Ik ben het met je eens. Waarom willen sommige in godsnaam Galasek wegdoen? Vice-aanvoerder van het nationale elftal van Tsjechië. Is een uiterst dienende speler, valt nooit op maar is o zo belangrijk voor een jeugdig aanvallend elftal. Graag houden zo'n jongen, heel veel spelers kunnen nog wat leren van zijn mentaliteit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou Yannis niet wegdoen nog... En Galasek ook niet..
en werklust niet te vergetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:42 schreef jna het volgende:
Kunnen we Roy Keane niet halen? Genoeg ervaring lijkt me
Denk je dat nou echt....?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zaakwaarnemers zeulen met spelers in opdracht van hun clienten. Als de Jong zegt : peil jij eens wie mij allemaal wil hebben, dan gaat ie pas aan de slag. Heeft er al schijn van dat ie em liever nokt met dat getwijfel en die uitstel.
Dat is een andere situatie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Als de onderhandelingen beginnen ja, maar ze gaan echt niet een speler aanbieden bij clubs als die speler zelf helemaal geen zin heeft in een transfer !? Dat is belachelijk als je dat denkt, want als clubs dan zeggen : ja ik heb interesse, en wil praten, en die speler wil helemaal niet weg bij zijn club dan zet die zaakwaarnemer zichzelf gigantisch voor lul. Zoiets is altijd in overleg, dat zijn vertrouwenspersonen die vaak met elkaar lullen over de toekomst.
Sommige users menen 't echt wel serieus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef Suijk het volgende:
Je kunt ook alle dromen serieus opvatten natuurlijk.
quote:Ajax verlengt contract met Wesley Sneijder
Amsterdam, 18 november 2005
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Wesley Sneijder over een verlenging van zijn huidige contract. Het contract, dat loopt tot en met 30 juni 2007, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2009.
Wesley Sneijder staat sinds 2000 onder contract bij Ajax en speelde tot op heden 116 wedstrijden in het eerste elftal. In totaal wist de 21-jarige Sneijder dertigmaal te scoren in de hoofdmacht van Ajax. Hij debuteerde op 2 februari 2003 in de gewonnen competitiewedstrijd tegen Willem II (6-0). Zijn eerste doelpunt maakte de middenvelder in de gewonnen bekerwedstrijd tegen FC Groningen (4-1). Sneijder werd met Ajax landskampioen in 2004.
De populaire Ajacied speelt al vanaf 1992 bij Ajax. Hij begon in de E2 en heeft vervolgens de gehele jeugdopleiding van de club doorlopen. Wesley Sneijder speelde twintig interlands waarin hij vijf keer scoorde.
De Ajacied was verheugd na het tekenen van het contract. ,,Ja, ik heb bewust gekozen voor Ajax. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik hier meer kan leren en ik heb een Ajax-hart. Ik ben een keer landskampioen geworden met Ajax en dat wil ik zeker nog een paar keer meemaken. Met dit team kunnen we nog enorm groeien, dus ik blijf bij Ajax.”
De totale leegloop blijft Ajax dus bespaard.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef Vom het volgende:
Was er al gemeld dat Sneijder bijgetekend heeft tot 2009?
uiteraardquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sommige users menen 't echt wel serieus.
Tevez, Robinho, Messi en Nedved?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
Tevez naar Psv was natuurlijk wel mogelijk (weet niet zeker of het tevez was maar in ieder geval een hele goede speler)
een van die zou het kunnen zijn jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tevez, Robinho, Messi en Nedved?
Allemaalquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een van die zou het kunnen zijn ja
of allemaal?
volgens de trainingscolumn gister in het parool is Markus herborenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef Nashje het volgende:
Ik wens Markus veel succes. Hopelijk is ie door de moeilijk fase heen.
Ik wil Juanfran ook weleens een hele wedstrijd aan het werk zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef Radegast het volgende:
Mooi nieuws over Sneijder, de belangrijkste speler van Ajax.![]()
Ik hoop dat Juanfran morgen speelt als linkermiddenvelder, tijd voor hem om z'n klasse te tonen.
Daar dacht ik ook meteen aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Suijk het volgende:
Ik vind die contractverlenging van Sneijder een goede zaak. Hopelijk een teken naar de rest.
quote:De Ajacied was verheugd na het tekenen van het contract. ,,Ja, ik heb bewust gekozen voor Ajax. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik hier meer kan leren en ik heb een Ajax-hart. Ik ben een keer landskampioen geworden met Ajax en dat wil ik zeker nog een paar keer meemaken. Met dit team kunnen we nog enorm groeien, dus ik blijf bij Ajax.”
Dat vond ik ook het mooie ervanquote:
ik kan morgen nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen en dinsdag naar de Arena![]()
quote:Wilhelmsson gelinkt aan Newcastle
Christian Wilhelmsson staat in de belangstelling van Newcastle United, zo melden Belgische media. De Engelse club zoekt versterking voor de flanken. In dat kader volgen The Magpies tevens Ludovic Magnin (Stuttgart) en Nihat Kahveci (Real Sociedad).
Wilhelmsson vertrekt komende zomer ondanks een doorlopend contract bij Anderlecht. De Zweedse international is toe aan een nieuwe uitdaging. Hij wordt ook gevolgd door Ajax, Tottenham Hotspur, Internazionale en Celtic.
Tsja, qua geld zullen we daar niet tegenop kunnen. En ik denk dat de uitdaging om Newcastle kampioen te maken een stuk groter is dan die om Ajax kampioen te maken, hehehe!quote:
Ik denk dat die uitdaging ongeveer even groot is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, qua geld zullen we daar niet tegenop kunnen. En ik denk dat de uitdaging om Newcastle kampioen te maken een stuk groter is dan die om Ajax kampioen te maken, hehehe!
lul niet zo slapquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitdaging ongeveer even groot is.
Nee hoor, we zijn en blijven de bestequote:Op vrijdag 18 november 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitdaging ongeveer even groot is.
Wilhelmsson is een buitenspelerquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:03 schreef hroswith het volgende:
heeft Ajax niet veel meer aan een paar goeie buitenspelers? Ik denk dat als de voorzetten gaan lopen de spits (wie dan ook) ook wel gaat scoren.
Nu staan Babel en Pienaar op de flanken. m.i. geen echte buitenspelers....
idd, nu zal Nigel ook wel bijtekenenquote:
denk je dat die zo achter wesley aanloopt? tsja, het zou kunnen, ik hoop het iigquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, nu zal Nigel ook wel bijtekenen![]()
![]()
Okee, dan heb ik dat fout begrepen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
410 is Zuid-Europees, Zuid-Amerikaans qua beleving en Zuid (waar enkele F-siders staan) is meer Engels.
Nee, niet zoveel over die vakken enzo. Maar toen ik ooit in de CL Ajax keek en in 410 zat, zei iemand dat tegen me. Vandaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
methodmich is een voetbalkenner, tevens liefhebber van Ajax. Maar blijkbaar weet hij niets over de supporters en hun beleving, maar dat maakt niet uit.
409/410 staat nu goed, er wordt gesproken over 428, maar zover is het nog niet.
Pure mismanagement dus. Van Gaal is hier mede debet aan, want hij had moeten aanzien dat er in 2006 er veel contracten afliepen. Regeren is... juist.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:30 schreef Tvduijn het volgende:
Inderdaag wel goed van van Geel dat hij het niet op het laatste jaar laat aankomen want dan willen spelers vaak niet meer...
Van Gaal heeft ook zoveel tijd gehadquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pure mismanagement dus. Van Gaal is hier mede debet aan, want hij had moeten aanzien dat er in 2006 er veel contracten afliepen. Regeren is... juist.
Ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Van Gaal heeft ook zoveel tijd gehad
Nee, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Van Gaal heeft ook zoveel tijd gehad
je meent toch niet serieus dat dat door van gaal komt toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef gras het volgende:
Zeer trots dat hij daar op is, kan ik nu echter meedelen dat het nul komma nul vruchten afwerpt. We staan drie punten boven degradatiekandidaat numero uno!
Maxwell? Wamberto?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef jimjim1983 het volgende:
welke 4 zuid-amerikanen zijn er trouwens onder hem gekomen? sangoy, rosales, filipe en?
Rusculledaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef jimjim1983 het volgende:
welke 4 zuid-amerikanen zijn er trouwens onder hem gekomen? sangoy, rosales, filipe en?
en ging ook weer met hem weg?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Hij kwam samen met Sangoy.
Vertaald is dat dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef F1Bas het volgende:
Net Blind op Talpa:
*Waarschijnlijk geen aankopen in de winterstop
*Ajax heeft geen spitsenprobleem
*Heitinga wil in de winterstop weg als hij dan nog geen basisplaats heeft
Ik kan er niks aan doen , maar ik begin mij een beetje te ergeren aan Danny.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef F1Bas het volgende:
Net Blind op Talpa:
Dat vond ik dus al toen hij de jeugd trainde, en daarom had ik hem liever niet als hoofdcoach.quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:36 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen , maar ik begin mij een beetje te ergeren aan Danny.
Ik weet wel dat hij debet is aan alle problemen, maar ergens vind ik het een arrogant,onaardig mannetje worden, die tactisch ook nog eens weinig in huis heeft.
Als Ajax vanvond 2 punten verliest(of erger) vrees ik voor zijn positie, hoe rottig dat ook uitkomt.
LAten we maar hopen op het beste ,want Wij ZIjn AJAX,Wij ZIjn De Beste....(vol overtuiging!!!) ..
Eens.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Het ontbreekt trouwens ook aan aanvoer van echte buitenspelers naar de spitsen toe. Van mij mogen ze De Mul wel weer terughalen aan het eind van dit seizoen. Dat is tenminste nog een echte buitenspeler, en niet van die verkapte zoals Babel en Pienaar.
Mitea kan misschien aan het eind van het seizoen weer eens een wedstrijd meespelen. En Rosales lijkt bij Blind voorlopig buiten de gratie te vallen. Al maakte hij ook niet echt een sterke indruk in de wedstrijden die hij speelde.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eens.
Rosales krijgt geen kans meer? En hoe lang duurt het nog voordat Mitea weer fit is?
Hmm. Hoor je toch steeds vaker dat hele jonge jongens een zware blessure krijgen. Toch overbelasting op één of andere manier, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Mitea kan misschien aan het eind van het seizoen weer eens een wedstrijd meespelen. En Rosales lijkt bij Blind voorlopig buiten de gratie te vallen. Al maakte hij ook niet echt een sterke indruk in de wedstrijden die hij speelde.
quote:Scout Ajax in Chili
Vorige week werd al gemeld dat een vertegenwoordiger van Ajax deze donderdag in Chili zou arriveren om een drietal jonge spelers te bekijken. De Chileense krant La Tercera meldt dat de scout de afgelopen dagen inderdaad in Chili was. Gisteren zou hij een duel van Universidad de Catolica hebben bekeken met speciale aandacht voor Diego Rosende die zijn debuut maakte in het eerste elftal.
Ajax Netwerk
Ajax is dus duidelijk de markt in Chili in kaart aan het brengen.
wat een eikelquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef F1Bas het volgende:
Net Blind op Talpa:
quote:Ook Maxwell weg bij Ajax
Na Steven Pienaar en Hatem Trabelsi heeft ook Maxwell besloten zijn aflopende contract bij Ajax niet te verlengen, dat meldt de Telegraaf. Maxwell is momenteel nog herstellende van een zware knieblessure, men verwacht dat hij eind januari weer inzetbaar is.
Eerder wist Voetbalzone al te meldden dat er veel interesse is in de 24-jarige Braziliaan. De belangrijkste kandidaat die werd genoemd was Juventus. Juve wil Maxwell zelfs al in de winterstop halen, maar wellicht zal Maxwell eerst wedstrijdritme op willen doen bij Ajax om vervolgens na het seizoen de overstap naar Italië te maken.
jammer maar was al lang bekend en verwacht.quote:
Hij wil wedstrijdritme opdoen voor het WK. En bij Ajax zal hij meer aan spelen toekomen, dus vandaar dat hij wil blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jammer maar was al lang bekend en verwacht.
maar zie 'm dan wel het liefst in de winterstop gaan, vangen we nog wat.
En Jong Ajax staat ook ongelooflijk laag. Dus die lange termijnvisie van Louis was ook niks.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef gras het volgende:
[..]
Ja.
Onder hem zijn er maar liefst vier labiele Zuid-Amerikanen gekomen, waarvan er géén enkele is geslaagd. Tevens heeft hij zonder pardon één van de grootste voetballers ter wereld ooit de deur uitgewerkt. Momenteel bekend als de beste Nederlandse bondcoach allertijden. Dat was nog niet alles. Nee, de enigste speler van CL-niveau mocht een paar uur voor de transferdeadline verkassen voor een habbekrats.
Daarnaast heeft hij ook nog veel van z'n tijd gestoken in een beleidsplan. Zeer trots dat hij daar op is, kan ik nu echter meedelen dat het nul komma nul vruchten afwerpt. We staan drie punten boven degradatiekandidaat numero uno!
Figueirense.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Yup, geen idee wat er inmiddels van ze is gekomen. Zijn geloof ik zomer 2004 samen met Felipe weer vertrokken, terug naar Boca en - als ik me niet vergis - Fluminense.
Je geeft Danny dus de schuld, aangezien je zegt dat hij debet is aan alle problemen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:36 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij debet is aan alle problemen, maar ergens vind ik het een arrogant,onaardig mannetje worden, die tactisch ook nog eens weinig in huis heeft.
dusquote:Ajax zal het zaterdagavond zonder de inbreng van de langdurig geblesseerden Mitea, Maxwell en Vermeer moeten doen. Daarnaast zijn Angelos Charisteas, John Heitinga, Ryan Babel en Julien Escudé niet fit genoeg om te spelen, terwijl Steven Pienaar geschorst is. Escudé kampt met rugklachten, Heitinga ontving een schop tegen zijn knie in het bekerduel van Jong Ajax met sc Heerenveen, Babel kwetste zijn lies tijdens Nederland - Italië en Charisteas moet nog ritme opdoen sinds hij met een hersenschudding uitviel tijdens Ajax - Arsenal. De Griek trainde als enige van de geblesseerden vrijdagochtend wel weer mee met de selectie. Heitinga beperkte zich tot loopwerk, terwijl Babel andermaal met fysiotherapeut Frank van Deursen aan zijn herstel werkte.
De trainer deed vrijdag zoals te doen gebruikelijk geen uitspraken over de opstelling, maar beaamde wel dat Rosenberg op de goede weg is.
,,De laatste weken oogt hij frisser dan voorheen. Het is ook niet niets. Als het niet crescendo gaat bij een club als Ajax, krijg je als nieuweling aardig wat te verwerken. Dat heeft hij nu gedaan. Markus oogt alsof hij ergens doorheen is.’’
Het huidige beloften elftal heeft echt drie keer niks met Van Gaals lange termijn visie te maken natuurlijk. Lange termijn betekent over vijf of tien jaar, Van Gaal is net een jaar weg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Jong Ajax staat ook ongelooflijk laag. Dus die lange termijnvisie van Louis was ook niks.
nee hij zegt dat hij blind arrogant etc vindt en dat hij tactisch niet zo sterk is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je geeft Danny dus de schuld, aangezien je zegt dat hij debet is aan alle problemen?
Ja, maar die selectie heeft dus helemaal niks met de lange termijn te maken. Daar begon je eerst over. Van de coaches bij de jeugd weet ik niks, dus daar kan ik niks over zeggen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Louis heeft die selectie wel deels samengesteld natuurlijk. En voor zwakke coaches gezorgd.
had niet gezien dat ie dat inderdaad letterlijk zegtquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:48 schreef methodmich het volgende:
Dan slaat het dus nergens op om te zeggen dat Danny debet is aan alle problemen.
Dat vetgedrukte stukje snap ik de ballen van.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:54 schreef methodmich het volgende:
Louis heeft een beleid waarin hij allerlei spelers veel te vroeg in Jong Ajax heeft gestopt of juist weggestuurd heeft ontwikkeld. Dat is wel lange termijn. Ingezet vorig seizoen, dus dit seizoen kan je gaan kijken wat het oplevert.
iedereen is natuurlijk schuldig.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:00 schreef Badabingea het volgende:
Danny kwam toen er al problemen waren, dus je kan hem niet de schuld geven, hij maakt fouten, maar dat doet iedereen..
toen zijn beleidsplan eindelijk af was kon hij alweer vertrekken. Over de uitwerking daarvan kunnen we dus niet oordelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef gras het volgende:
[..]
Ja.
Onder hem zijn er maar liefst vier labiele Zuid-Amerikanen gekomen, waarvan er géén enkele is geslaagd. Tevens heeft hij zonder pardon één van de grootste voetballers ter wereld ooit de deur uitgewerkt. Momenteel bekend als de beste Nederlandse bondcoach allertijden. Dat was nog niet alles. Nee, de enigste speler van CL-niveau mocht een paar uur voor de transferdeadline verkassen voor een habbekrats.
Daarnaast heeft hij ook nog veel van z'n tijd gestoken in een beleidsplan. Zeer trots dat hij daar op is, kan ik nu echter meedelen dat het nul komma nul vruchten afwerpt. We staan drie punten boven degradatiekandidaat numero uno!
Die tweede heeft moest weg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte stukje snap ik de ballen van.
Of dat vroeg inzetten van spelers in Jong Ajax lange termijnbeleid is, valt te betwijfelen. Mijns inziens is lange termijnbeleid (bijvoorbeeld) als ze besluiten in de jeugd van systeem te wisselen, te beginnen bij de jongsten en met hen laten meegroeien.
Als je na een jaar ergens de gevolgen van kan zien, is het geen lange termijnpolitiek. Als de gevolgen positief zijn, laat je het langer doorgaan, dat wel.
Bij de KNVB schreef hij ook zo'n hoogdravend plan, waar nooit iets mee is gebeurd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
toen zijn beleidsplan eindelijk af was kon hij alweer vertrekken. Over de uitwerking daarvan kunnen we dus niet oordelen.
hij heeft natuurlijk ook nauwelijks de tijd gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die tweede heeft moest weg.
Maar goed, Louis heeft weinig tot niets goed gedaan in zijn periode als TD. Dat is jammer, voor hem en vooral voor Ajax.
Nou, daar kan je niet rouwig om zijn. In de tijd die hij had, heeft hij een hoop kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft natuurlijk ook nauwelijks de tijd gehad.
misschien wel, maar ik denk dat hij ook veel goede dingen had kunnen dan. maarja dat is mijn meningquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, daar kan je niet rouwig om zijn. In de tijd die hij had, heeft hij een hoop kapot gemaakt.
Zijn gedicht was erg sterk, dat ben ik met je eens. Jammer dat hij de eerste Sinterklaas toen niet meer gehaald heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik denk dat hij ook veel goede dingen had kunnen dan. maarja dat is mijn mening
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn gedicht was erg sterk, dat ben ik met je eens. Jammer dat hij de eerste Sinterklaas toen niet meer gehaald heeft.
Is de KNVB nou zo dom, of is Van Gaal nou zo slim?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij de KNVB schreef hij ook zo'n hoogdravend plan, waar nooit iets mee is gebeurd.
prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Houniet het volgende:
Ik zit op Qlimax, dus kan niets met Ajax
Blind ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Houniet het volgende:
Ik zit op Qlimax, dus kan niets met Ajax
Maar jij valt hem op z'n lange termijnbeleid. Dat kan je niet doen als iemand maar een jaar op een positie heeft gezeten. Zodra iemand anders die positie inneemt, met een andere visie, wordt het beleid omgegooid. Dus zullen we nooit weten hoe het had uitgepakt als Van Gaal wel had mogen blijven.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die tweede heeft moest weg.
Maar goed, Louis heeft weinig tot niets goed gedaan in zijn periode als TD. Dat is jammer, voor hem en vooral voor Ajax.
quote:
ja precies, de eerste wedstrijden waarin ze niet konden scoren speelden ze inderdaad nog wel goed maar daarna speelden ze ook gewoon bagger.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Kan iemand astublieft dat bord voor Blind zijn hoofd weghalen?
De spelers gaan het ook al overnemen. "Nee de stand is vertekend, we spelen goed voetbal". Flikker toch op goed voetbal, als je meer balbezit al goed voetbal noemt....
Et komt van VZ.. maar dan nog, potentieel de beste speler die weg gaatquote:Na Steven Pienaar en Hatem Trabelsi heeft ook Maxwell besloten zijn aflopende contract bij Ajax niet te verlengen, dat meldt de Telegraaf. Maxwell is momenteel nog herstellende van een zware knieblessure, men verwacht dat hij eind januari weer inzetbaar is.
Eerder wist Voetbalzone al te meldden dat er veel interesse is in de 24-jarige Braziliaan. De belangrijkste kandidaat die werd genoemd was Juventus. Juve wil Maxwell zelfs al in de winterstop halen, maar wellicht zal Maxwell eerst wedstrijdritme op willen doen bij Ajax om vervolgens na het seizoen de overstap naar Italië te maken.
Er zou eens wat meer steun moeten zijn ipv het eeuwige kritiek gedoe...quote:
Man, het was een grapje! Een beetje zelfspot kan geen kwaad hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zou eens wat meer steun moeten zijn ipv het eeuwige kritiek gedoe...
Blind gaat in de media toch niet van alles roepen?
Djees...
Pikte je precies de verkeerde eruit om zo te reagerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Het irriteert me, het merendeel is geen grapje.
ik zie het hem gewoon niet goed doen, en dan doet hij ook nog eens rare uitspraken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zou eens wat meer steun moeten zijn ipv het eeuwige kritiek gedoe...
Blind gaat in de media toch niet van alles roepen?
Djees...
ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:49 schreef jna het volgende:
Maxwell![]()
![]()
![]()
Ik had toch nog een klein beetje hoop dat ie zou blijven
Mwah, hij vindt zichzelf voor een groot deel verantwoordelijk voor de huidige successen van de jeugd efltallen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij de KNVB schreef hij ook zo'n hoogdravend plan, waar nooit iets mee is gebeurd.
Ja net als bij Juve uit (zijn toekomstige club), daar speelde hij ook superquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef Roeni3 het volgende:
AJAX.
Jongens, Maxwell waren we toch wel snel kwijt. Die gozer kan gewoon niet blijven; te veel talent, te goed, te groot voor Ajax. Helaas.
Geen verrassing, wel jammer.
Ga toch heen met dat gezever. Het beleidsplan vormt nog steeds de leidraad. Niks geen andere visie. Onder die nieuwe verlosser, tevens huichelaar buitencatergorie, is geen klap veranderd. Die kerel voert het beleid van Louis uit, waarmee hij in de al bekende valkuilen valt. Hand op de knip, eigen jeugd eerst, etcetera, vast tactisch concept, etcetera. Het resultaat is te vinden op de ranglijst, ondanks alle mooie praatjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar jij valt hem op z'n lange termijnbeleid. Dat kan je niet doen als iemand maar een jaar op een positie heeft gezeten. Zodra iemand anders die positie inneemt, met een andere visie, wordt het beleid omgegooid. Dus zullen we nooit weten hoe het had uitgepakt als Van Gaal wel had mogen blijven.
Juve wilt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:26 schreef Suijk het volgende:
Ik had me er al lang bij neergelegd dat Maxwell niet zou blijven. Denk trouwens niet dat er een club is die hem in de winterstop koopt.
heb eerlijk gezegd niet zo'n vetrouwen in Juanfran.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja net als bij Juve uit (zijn toekomstige club), daar speelde hij ook super
Ik ben volgens de enige die er niet mee zit dat hij weggaat. Verkopen in de winterstop, Juanfran linksback zetten en Urby doorschuiven naar het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |