idd, nu zal Nigel ook wel bijtekenenquote:
denk je dat die zo achter wesley aanloopt? tsja, het zou kunnen, ik hoop het iigquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, nu zal Nigel ook wel bijtekenen![]()
![]()
Okee, dan heb ik dat fout begrepen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
410 is Zuid-Europees, Zuid-Amerikaans qua beleving en Zuid (waar enkele F-siders staan) is meer Engels.
Nee, niet zoveel over die vakken enzo. Maar toen ik ooit in de CL Ajax keek en in 410 zat, zei iemand dat tegen me. Vandaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
methodmich is een voetbalkenner, tevens liefhebber van Ajax. Maar blijkbaar weet hij niets over de supporters en hun beleving, maar dat maakt niet uit.
409/410 staat nu goed, er wordt gesproken over 428, maar zover is het nog niet.
Pure mismanagement dus. Van Gaal is hier mede debet aan, want hij had moeten aanzien dat er in 2006 er veel contracten afliepen. Regeren is... juist.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:30 schreef Tvduijn het volgende:
Inderdaag wel goed van van Geel dat hij het niet op het laatste jaar laat aankomen want dan willen spelers vaak niet meer...
Van Gaal heeft ook zoveel tijd gehadquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:23 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Pure mismanagement dus. Van Gaal is hier mede debet aan, want hij had moeten aanzien dat er in 2006 er veel contracten afliepen. Regeren is... juist.
Ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Van Gaal heeft ook zoveel tijd gehad
Nee, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Van Gaal heeft ook zoveel tijd gehad
je meent toch niet serieus dat dat door van gaal komt toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef gras het volgende:
Zeer trots dat hij daar op is, kan ik nu echter meedelen dat het nul komma nul vruchten afwerpt. We staan drie punten boven degradatiekandidaat numero uno!
Maxwell? Wamberto?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef jimjim1983 het volgende:
welke 4 zuid-amerikanen zijn er trouwens onder hem gekomen? sangoy, rosales, filipe en?
Rusculledaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:59 schreef jimjim1983 het volgende:
welke 4 zuid-amerikanen zijn er trouwens onder hem gekomen? sangoy, rosales, filipe en?
en ging ook weer met hem weg?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Hij kwam samen met Sangoy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |