Timiselaquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
en wie gaat er dan op de plek van trabelsi spelen als heitinga weg is
maar escude is ook aan het twijfelen, dus wie dan op de plek van grygera?quote:
als we escude naast Vlaar zetten dan gaan we er ook niet op vooruit. Vlaar zou dan gewoon naast Grygera moeten spelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar escude is ook aan het twijfelen, dus wie dan op de plek van grygera?
Waarom boos? Gezien die uitspraak snapt ie gewoon weinig van zuid/410quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met zon uitspraak maak je best veel 410-ers boos volgens mij
neuh. Sommige komen er wel achter dat ze niet geheel passen in de Zuid Europese beleving. Die willen dan vaak inderdaad naar Zuid overstappenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat ze op 410 beginnen, totdat ze een lege plek op de F-side kunnen opvullen?
Dat krijg je nooit voor elkaar. Zijn teveel mensen die dan verplaatst moeten worden. Ze kunnen over een paar jaar beter het uitvak naar een andere hoek gooien omdat 410 dan te groot wordt en dan te dicht bij het uitvak komtquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom boos? Gezien die uitspraak snapt ie gewoon weinig van zuid/410
De beleving van 410/zuid is heel anders, dat zal nooit samen gaan. 410 op noord 1e ring tegenover zuid lijkt mij persoonlijk wel mooi maar of zoiets ooit haalbaar is..
Micheal Timisela??quote:
Ik hoop dat het zo groot wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat krijg je nooit voor elkaar. Zijn teveel mensen die dan verplaatst moeten worden. Ze kunnen over een paar jaar beter het uitvak naar een andere hoek gooien omdat 410 dan te groot wordt en dan te dicht bij het uitvak komt
Nee...niet meer...vandaar dat ik verbaasd was.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
speelt er nog een andere bij ajax dan?
zijn pa heeft dacht ik ook in de ajax jeugd gespeeld maar die heet geen michaelquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Nee...niet meer...vandaar dat ik verbaasd was.
De Micheal (Michael) Timisela die ik bedoel is rond de30 nu, en heeft vroeger in de jeugd van Ajax gespeeld...( ten tijde dat Co trainer was van het tweede, samen met Ooijer,Reuser,Offenberg etc...)
Degene die ik bedoel zal zijn pa niet zijn...( voor zover ik weet had hij toen geen kinderen)....quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn pa heeft dacht ik ook in de ajax jeugd gespeeld maar die heet geen michael
die ik bedoel speelt nu in het 2e.
Ik hoorde laatst in de bus dat er sprake van zou zijn dat 410 verplaatst zou worden naar 426?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh. Sommige komen er wel achter dat ze niet geheel passen in de Zuid Europese beleving. Die willen dan vaak inderdaad naar Zuid overstappen![]()
niet zoals Heitinga nu speelt. Dan komt hij bij AZ gewoon op de bank.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heitinga naar AZ zou goed zijn voor die jongen, je maakt AZ er wel sterker op dan.
wil je voor de gein eens kijken, krijg je deze mededelingquote:Beste Ajax-fan,
Ajax wil graag dat de service ten aanzien van haar fans optimaal is en dat alle
supporters tevreden zijn over de diensten van Ajax. Om deze wensen in kaart te
brengen, voert TNS NIPO in opdracht van AFC Ajax ook dit jaar een onderzoek uit
onder mensen die geïnteresseerd zijn in Ajax. Wij willen u daarom vragen om de
volgende vragenlijst in te vullen. Dit zal ongeveer 2 minuten duren.
U kunt de vragenlijst starten door op onderstaande link te klikken, hierna zal
de eerste vraag op het scherm verschijnen.
http://survey.tnsnipo.com(...)E3AD9EA1F5A11E1B02A4
Alvast hartelijk dank voor uw deelname aan het onderzoek!
Met vriendelijke groet,
TNS NIPO
quote:Op dit moment is het niet mogelijk de vragenlijst in te vullen. Wij vragen u het later nog eens te proberen
dan zou ik het overwegen hem buiten Nederland te verhuren, dan is hij er even uit en er zijn meer Nederlandse voetballers die daar baat bij hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wel, Johnny moet in ieder geval weg om elders weer z'n carriere op de rails te krijgen. Bij Ajax zal het dat denk ik niet meer lukken.
Als het daar dan goed gaat wil hij vast en zeker niet terug. Dan kan je hem beter gelijk verkopen. Als vervanger van Trabelsi op rechts is het wel een goede optie. Daarom begrijp ik wel dat Ajax hem niet zo weg wil doen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou ik het overwegen hem buiten Nederland te verhuren, dan is hij er even uit en er zijn meer Nederlandse voetballers die daar baat bij hebben gehad.
Als Boukhari opkrast, dan geldt dat ook voor mij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:40 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad alleen op huurbasis is bespreekbaar. Vlaar kopen, Heitinga verhuren (AZ). Kluivert kopen/huren. Huntelaar kopen, Rosenberg verhuren (Heerenveen). Harry verkopen.
Dan zie ik het wel weer zitten.
ooh is dat hetquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:45 schreef Shreyas het volgende:
Die gast is helemaal niet goed, het probleem met hem is dat iedereen alleen maar zegt dat hij goed is.
Johnny is trouwens beter dan Ronnie. Nooit doen dus.quote:12/10/2005 - Heitinga in VI: nooit naar andere club in Nederland
(Gepost door RvN)
Heitinga heeft in de nieuwe editie van Voetbal International een uitgebreid interview over zijn persoonlijke situatie. De verdediger laat daarin weten dat als er niets veranderd in zijn positie bij Ajax een vertrek dichterbij komt. 'Ik zal nooit voor een andere club in Nederland willen spelen. Dat is simpel. Op dit moment ben ik ook niet bezig met een andere club in het buitenland. Alles is gericht op Ajax.'
ik verwacht er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef D1 het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het morgen gaat worden? Ik heb op zich de hoop dat het nu wel goed zal gaan, alhoewel ik niet zou weten waar ik dat op zou moeten baseren. Maar goed, de hoop is er.
Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |